abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16661281
Een tijdje terug alweer kwam ik bij toeval de nieuwe cd van Danger Hardcore Team tegen, ik kon Danger Hardcore Team al van wat oudere nummers toen was ik er nooit echt weg van behalve dan het nummer Jumpin' Time (staat op de nieuwe cd van The Darkraver). Maar dit nieuwe album verbaasde me in postieve zin.
Zitten echt een paar hele lekkere nummers tussen. Vooral het nieuwe nummer Listen To Your Heart vind ik een heerlijk nummertje. Dat is trouwens een enorme hit in Belgie. Het is trouwens geen hardcore maar echt hardstyle. Nu ging ik net even rondzoeken naar informatie over DHT en ik kwam uit op hun officiele site ( http://www.d-h-t.be )maar daar staan in de discografie alleen maar deze nummers:
-Listen To Your Heart
-Uninvited
-Magic Melody
-True Love
-Alone
Ik dacht toch echt dat ze nog veel meer nummers hadden of verwar ik ze nu met iemand anders?
En wat vinden jullie van deze muziek?
pi_16661540
Soms wel vette nummers ja, maar vaak ook lamme remixen.

er zijn iig wel meer nummers dan dat er daar op die site staan:

Moonlight Shadow
The Judgement
Hardcore Summer

etc... etc...

[Dit bericht is gewijzigd door boyv op 28-01-2004 17:14]

pi_16662454
heten ze nu dan ook het danger hardstyle team?
Bomen zijn relaxt
pi_16675239
Nou ze heten nog wel gewoon Danger Hardcore Team hoor, en ze maken ook echt wel hardcore platen en mixen (denk maar aan hun Virus-series). Alleen die radio/single-edits van de nummers die ze op singletje uitbrengen zijn wat softer... maar er staat altijd nog wel vaak de original DHT hardcore mix op... duidelijk hardcore dus, lijkt me...
Sue Me
pi_16675653
als jullie in de buurt van Rotterdam wonen zou ik zeker 19 Februari naar het optreden van Patric Catani & The Bug in waterfront komen.

meer info op:

[url]http://rotfeest.tk[/url]
pi_16676403
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 17:13 schreef boyv het volgende:
Soms wel vette nummers ja, maar vaak ook lamme remixen.

er zijn iig wel meer nummers dan dat er daar op die site staan:

Moonlight Shadow
The Judgement
Hardcore Summer

etc... etc...

die site is van "the new DHT" dus meer de commerciele aftak

http://www.dangerhardcoreteam.com is voor het hardere werk

moonlight shadow was toch eigen edit van iemand en niet van hunzelf?

pi_16677764
volgens mij is de moonlight shadow gecoverd door groove coverage, en geremixed door DHT

ze hebben erg leuke nummers vind ik, de nieuwere commercielere nummers zijn meestal covers volgens mij, alone van heart, en dat nummer van sarah o connor - from sarah with love

ik heb nog een white label liggen met de originele stem van bonnie tyler en er is met een stift op geklad: total eclipse of the 12"
de bassline onder dat nummer lijkt op die van DHT - alone, zou deze remix ook van DHT zijn?

pi_16677939
die zaten vroeger bij mij op school

nu is het idd allemaal wat softer, van die vrolijke deuntjes met wat vocals er doorheen...

maar vroeger, toen Bas nog in de Fauna draaide (bij Antwerpen), toen was het nog echt hard...

die eerste cd's van hun Virus 1, 2 en 3 waren nog écht hard...

nu zijn ze ook bezig met die Da Boy Tommy (ofzo)
en Da Rick
(blije dinges)

pi_16683358
Uit een intervieuw met Da Boy Tommy en Da Rick:

We gaan verder met DHT. We werken al wel samen, 8 jaar geleden, maar het was moeilijk te combineren. Vandaar dat we dat aan de kant schoven om onze eigen carrière uit te bouwen. Nu pikken we gewoon de draad terug op, met een nieuwe stijl. Geen Hardcore meer, maar Hard-Style, speciaal voor de jongeren. Als je kijkt naar de clubs, zie je over het algemeen alleen maar jongens. Wij gaan proberen om ook de meisjes aan hun trekken te laten komen. De club-muziek is om te dansen (jongens houden van de zware beat), de meisjes houden liever van de fijne melodie ertussen. En het nieuwe DHT (met ons erbij) gaat dat proberen te brengen. Een nieuwe uitdaging!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')