quote:in gezicht hijgt
Op woensdag 28 januari 2004 19:55 schreef Semisane het volgende:Heb je je daarmee gewassen?
Metaal: zilver
Uw krachtgetal: vier
Uw gezondste voedsel: alle soorten vlees
om zo maar een paar voorbeelden te geven
quote:*graag bereid is de sneeuw op te sturen naar elders*
Op woensdag 28 januari 2004 19:43 schreef beaverhausen het volgende:Die van klopt ook wel aardig geloof ik
Ik zie in ieder geval steeds wel wat overeenkomsten tussen waterman, draak, ceder, Amon-ra etc. Dus er zal wel een kern van waarheid in zitten.
Hier heeft het niet echt gesneeuwd nog. Ja vanmiddag héél even maar dat bleef niet liggen en nu is het al een aantal uren droog.
[Dit bericht is gewijzigd door Idril-2 op 28-01-2004 20:03]
(Edelmoedig)
Plezierige verschijning, smaakvol gekleed, bescheiden eisen, vergeeft niet snel fouten, vrolijk, houdt van leiden maar niet van gehoorzamen, eerlijke en betrouwbare partner, neemt van beslissingen voor anderen, edelmoedig, gul, goed gevoel voor humor, praktisch.
Hmmm, niet echt kloppend helemaal
Taxus
(Hartstochtelijk)
Mooie verschijning, jaloers, strijdlustig, gaat door tot het bittere einde, hartstochtelijke minnaar, doordringend, geheimzinnig, harde werker, houdt niet van opvallen, is dol op klasse, moeilijke persoonlijkheid, maar wel eerlijk.
Dat dikke klopt wel, de rest kan ik me nou niet echt in vinden... of iemand moet willen checken of ik nou echt zo hartstochtelijk ben.
Het heeft hier trouwens aardig gesneeuwd, maar dat is nou alweer hard aan het smelten ook. Stomme kuststreken.
quote:Oh
Op woensdag 28 januari 2004 19:58 schreef onetouch het volgende:[..]
in gezicht hijgt
quote:Woeps, las fout.
[b]Het heeft hier trouwens aardig gesneeuwd, maar dat is nou alweer hard aan het smelten ook. Stomme kuststreken.
quote:is het het weer niet, dan zijn het wel de mensen!
Op woensdag 28 januari 2004 20:07 schreef Idril-2 het volgende:Woeps, las fout.
Kom maar fijn in Friesland wonen joh. Altijd koud
quote:Zat import hier hoor
Op woensdag 28 januari 2004 20:09 schreef onetouch het volgende:[..]
is het het weer niet, dan zijn het wel de mensen!
quote:De Dolce & Gabbana advertenties van afgelopen zomer met Gisele... daar heb ik geloof ik nog wel een paar wallpapers van
Op woensdag 28 januari 2004 20:19 schreef onetouch het volgende:
[afbeelding]
Oeps, dit komt dichtbij!
quote:hebbuh, hebbuh, hebbuh
Op woensdag 28 januari 2004 20:21 schreef beaverhausen het volgende:De Dolce & Gabbana advertenties van afgelopen zomer met Gisele... daar heb ik geloof ik nog wel een paar wallpapers van
Zijn dat van die eet-maar-op hartjes?
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 20:25 schreef onetouch het volgende:[..]
hebbuh, hebbuh, hebbuh
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 20:27 schreef LeBeau het volgende:
*naar one touch icoontje staar*Zijn dat van die eet-maar-op hartjes?
speciaal voor valentijn
quote:mijne was geiler, hier kan ik niet in d'r ogen kijken
Op woensdag 28 januari 2004 20:27 schreef beaverhausen het volgende:
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 20:28 schreef onetouch het volgende:[..]
speciaal voor valentijn
Hey... betekent dat dat ik moet wachten met eten? Want ik ben net zo geduldig als een vier jarige volgepropt met suiker.
quote:tuurlijk niet! marsepein mag je ook het hele jaar door eten en neit alleen met sinterklaas
Op woensdag 28 januari 2004 20:30 schreef LeBeau het volgende:
Hey... betekent dat dat ik moet wachten met eten?
Want ik ben net zo geduldig als een vier jarige volgepropt met suiker.
quote:Jeuj... ook in september geboren?
Op woensdag 28 januari 2004 20:24 schreef Idril-2 het volgende:
[Egyptische horoscoopmode] Moeilijk om te leren kennen; u houdt ervan u te hullen in mysterie en om zaken in de war te brengen. U bent heel achterdochtig en fragiel. U hebt een artistieke ziel die u vatbaar voor indrukken en raadselachtig maakt. Bespiegelend, melancholisch; u denk vaak "waarom ik?", maar u kunt ook laten zien dat u scherp en ironisch kunt zijn. Een liefhebber van het leven, heel bevreesd en sentimenteel; liefde doet u het onmogelijke doen. U gaat recht naar de kern van de zaken zonder u te bekommeren om de details. U verlangt naar een perfect evenwicht.
Kleur: karmijnrood (vrouw); bruin (man)
Verwantschap: Amon-Ra en Thot [/Egyptische horoscoop modus]Oeps, dit komt dichtbij!
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 20:24 schreef Idril-2 het volgende:Verwantschap: Amon-Ra en Thot
Oeps, dit komt dichtbij!
quote:shocking, ain't it
Op woensdag 28 januari 2004 20:34 schreef Sunjammer het volgende:Jeuj... ook in september geboren?
hej hoi SJ!
quote:*adem inhoudt* Waar te koop?
Op woensdag 28 januari 2004 20:19 schreef onetouch het volgende:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |