U bent een attractieve en buitengewoon ambitieuze persoonlijkheid. U wilt graag imponeren. Daarom stelt u zichzelf constant nieuwe uitdagingen. Dat neemt een groot gedeelte van uw tijd in beslag. Maar ondanks al uw bezigheden bent u altijd bereid om een vriend te helpen bij bijvoorbeeld een verhuizing of met een andere pleziertje. U houdt van attractieve vrouwen met wie u kunt pronken. Minder goed ogende personen hebben gewoon geen kans. U ziet vrouwen graag in een nauwsluitende spijkerbroek, sportschoenen en een gedecoreerd shirt, waarin uw figuur goed uitkomt. Lang haar vindt u het mooist bijeengebonden met een mooie doek. Make-up moet niet te opvallend zijn en het parfum niet te sterk. Toch houdt u ook van vrouwen in elegante kleding. Schoenen en tas moeten bij elkaar passen en een zorgvuldig make-up en een geurige parfum moeten het afronden. U praat graag over uw werk, omdat werk de inhoud van uw leven bepaalt. U wilt dolgraag discussiëren. Tegenargumenten vindt u heerlijk, een uitdaging. Deze tegenspraak, waarmee bijvoorbeeld een vrouw haar stelling verdedigt, zal haar in uw aanzien doen stijgen. U bent een perfectionist en heeft voor alles interesse, maar toch vooral voor uw eigen werk. u bent een ambitieuze man en zit vol met plannen. U bent een excellente minnaar, maar bent snel jaloers en heeft veel tederheid nodig.
tim is buffel, dus op liefdesrelatie:
HAAN+BUFFEL
U bent openhartig en vrijmoedig en werkt hard en in alle ernst om de behoefte van de Buffel aan prestige te bevredigen. De Buffel is gereserveerd, bedachtzaam en onvoorwaardelijk betrouwbaar.
De harmonie tussen beiden ligt hierin, dat u de Buffels betrouwbaarheid naar waarde weet te schatten en zich in wil zetten voor haar/zijn welzijn en veiligheid. De Buffel vindt uw gevoel voor veiligheid erg prettig en wordt door uw vrolijke en optimistische aard gestimuleerd om meer uit haar/hem zelf te halen.
Dit is een voortreffelijke en duurzame relatie. Allebei vinden jullie de andere partner verantwoordelijk en trouw
en ik ben trouwens een appelboom! .
Wilg
(Melancholisch)
Mooi maar een melancholische verschijning, aantrekkelijk, houdt van mooie en smaakvolle dingen, houdt van reizen, een dromer, rusteloos, eerlijk, makkelijk beïnvloedbaar maar moeilijk om mee te leven, dominant, goede intuïtie, heeft veel liefdesleed maar vindt soms een steunende partner.
quote:Mja ik neem er straks maar een en ga vroeg naar bed
Op woensdag 28 januari 2004 17:58 schreef Cybart het volgende:[..]
paracetamol!
en ik verwacht de sneeuw hier ook pas rond een uur of 10
waarom is iedereen eigenlijk zo gefixeerd op sneeuw?
en vanmiddag heeft het hier al een tijdje gesneeuwd, is nu echter weer weg
Ik zeur over sneeuw, omdat er de hele dag al voor gewaarschuwd is, alarmblabla enz, maar dat hier de zon gewoon scheen
Van zeldzame schoonheid, weet zich aan te passen, houdt van luxe, goede gezondheid, niet verlegen, kijkt op anderen neer, zelfvertrouwend, vastberaden, ongeduldig, wil anderen imponeren, veel talenten, industrieel, gezonde optimisme, wacht op de ware liefde, kan snel beslissingen maken.
M'n Egyptische teken: Amon-Ra
U bent gezegend. De belangrijkste Egyptische godheid regeert uw lot. U bent het toonbeeld van macht en grandeur. U bevrijdt uzelf van alle beperkingen met een verbazingwekkend gemak. Niemand kan ongevoelig blijven voor uw aanwezigheid en wijsheid. U hebt vaak een profetisch karakter maar, helaas, subtiliteit is vaak moeilijk te begrijpen. U geeft nooit op. Uw altruïsme maakt van het geluk van anderen een prioriteit en brengt soms mensen die iets van u krijgen in verwarring, omdat u niets in ruil verwacht. In uw aanwezigheid ontdekken mensen bij zichzelf verborgen talenten of roepingen. U brengt het beste in mensen naar boven. Toch kan geboren zijn onder dit tekenen zowel een voordeel als een handicap zijn. U hebt grote waakzaamheid nodig en een onberispelijke morele code. U leeft uw leven in overdaad. Het licht van Amon-Ra schijnt op u. Gelukkig zijn zij die uw pad kruisen!
quote:Hier Waxje: http://astrologie.louisa-martin.com
Op woensdag 28 januari 2004 18:51 schreef Waxxer het volgende:waar vinden jullie dat van die horoscoop?
quote:beter gezegd: wat vinden jullie van die horoscoop?
Op woensdag 28 januari 2004 18:51 schreef Waxxer het volgende:waar vinden jullie dat van die horoscoop?
(tja er stond da ik graag discussierde . )
(Twijfel)
Haat ruzie, stress en slavenarbeid, haat luiheid en lanterfanten, zacht, maakt offers voor vrienden, vele talenten maar niet ambitieus genoeg ze waar te maken, vaak huilerig en klagerig, erg jaloers maar loyaal.
Zit wel een kern van waarheid in, helaas .
Walnoot (Passie)
Vreemd en vol contrasten, vaak egoïstisch, agressief, edel, breed horizon, onverwachte reacties, spontaan, grenzeloze ambitie, niet flexibel, moeilijk en ongewone partner, niet altijd populair, maar wel vaak bewonderd, ingenieuze strateeg, erg jaloers en hartstochtelijk, geen compromis.
Nou. Dat heb ik weer. .
Wat zijn jullie toch lief aan het spelen met horoscopen, chinese dierenriemen en keltische bomen....ik vind het echt te schattig gewoon.
quote:Die heb ik ook...maar zoals altijd klopt er bij mij geen zak van...maar ja ik ben 2 weken te laat geboren zeg maar...het zal daar wel aan liggen.
Op woensdag 28 januari 2004 19:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]Walnoot (Passie)
Vreemd en vol contrasten, vaak egoïstisch, agressief, edel, breed horizon, onverwachte reacties, spontaan, grenzeloze ambitie, niet flexibel, moeilijk en ongewone partner, niet altijd populair, maar wel vaak bewonderd, ingenieuze strateeg, erg jaloers en hartstochtelijk, geen compromis.Nou. Dat heb ik weer.
.
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 19:27 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]Walnoot (Passie)
Vreemd en vol contrasten, vaak egoïstisch, agressief, edel, breed horizon, onverwachte reacties, spontaan, grenzeloze ambitie, niet flexibel, moeilijk en ongewone partner, niet altijd populair, maar wel vaak bewonderd, ingenieuze strateeg, erg jaloers en hartstochtelijk, geen compromis.
Nou. Dat heb ik weer.
.
Wat een drukke dag op het forum. Hier eerst een laagje sneeuw, sneeuw weg, nu weer een paar cm, moooooi! Maaltijdsoepje gehad, mmm was lekker
Hoi allemaal!
quote:Ik kan me er wel in vinden.
Iep(Edelmoedig)
Plezierige verschijning, smaakvol gekleed, bescheiden eisen, vergeeft niet snel fouten, vrolijk, houdt van leiden maar niet van gehoorzamen, eerlijke en betrouwbare partner, neemt van beslissingen voor anderen, edelmoedig, gul, goed gevoel voor humor, praktisch.
quote:Dat zal....maar is het ook waar.
Op woensdag 28 januari 2004 19:40 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Ik kan me er wel in vinden.
quote:Om eerlijk te zijn:
Op woensdag 28 januari 2004 19:41 schreef Semisane het volgende:[..]
Dat zal....maar is het ook waar.
quote:Hoi Idril!
Op woensdag 28 januari 2004 19:36 schreef Idril-2 het volgende:
Wow, lindeboom, ben ik toevallig ook, die zijn mooi!!! Klopt best veel van (haat ruzie, stress, slavenarbeid, Zacht, maakt offers, niet ambitieus genoeg, erg jaloers maar loyaal).Wat een drukke dag op het forum. Hier eerst een laagje sneeuw, sneeuw weg, nu weer een paar cm, moooooi! Maaltijdsoepje gehad, mmm was lekker
Hoi allemaal!
Die van klopt ook wel aardig geloof ik Ik zie in ieder geval steeds wel wat overeenkomsten tussen waterman, draak, ceder, Amon-ra etc. Dus er zal wel een kern van waarheid in zitten.
Hier heeft het niet echt gesneeuwd nog. Ja vanmiddag héél even maar dat bleef niet liggen en nu is het al een aantal uren droog.
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 19:40 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Ik kan me er wel in vinden.
quote:Zo ziet 't er voor mij uit...
Iep(Edelmoedig)
Plezierige verschijning, Kan ik niet beoordelen
smaakvol gekleed, Niet echt
bescheiden eisen,
vergeeft niet snel fouten,
vrolijk, Soms
houdt van leiden maar niet van gehoorzamen,
eerlijke en betrouwbare partner, Hoop ik
neemt beslissingen voor anderen, Hoop ik niet
edelmoedig,
gul,
goed gevoel voor humor,
praktisch. Soms
Populier (Onzekerheid) Ziet er mooi uit, niet erg zelfverzekerd, alleen moedig wanneer het nodig is, heeft goede wil en plezierige omgeving nodig, heel kieskeurig, vaak eenzaam, artistieke aanleg, kan goed organiseren, neigt naar filosoferen, betrouwbaar op elk vlak, neemt relaties serieus.
behalve het onderstreepte dan
quote:homo
Op woensdag 28 januari 2004 19:42 schreef Jerruh het volgende:
pfff *zucht*
ik ga zo es naar huis en idols kijken.
quote:Heb je je daarmee gewassen?
Op woensdag 28 januari 2004 19:51 schreef onetouch het volgende:
[afbeelding]
extreme clean
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |