FOK!forum / General Chat / Ticket Service KLACHTEN
Gertsanwoensdag 28 januari 2004 @ 14:21
Hoi, MB een rare vraag maar weet iemand waar ik klachten tegen de "TICKET SERVICE" kan indienen...

Zaterdag ben ik namelijk kaartjes wezen kopen voor TMF awards. Deze zouden om 10 uur in verkoop gaan (zie inet). Ik sta er al half 9 en ben om 9 uur als eerste aan de beurt. Krijg daar ook te horen dat ze pas om 10 uur in verkoop gaan... Dus ik krijg een kaartje om om 10 uur eerst te mogen (want is klein kantoortje dus verzochten om buiten te wachten) en ging even iets halen.

Kom tegen kwart voor 10 terug zegt die man achter de balie dat ze er net achter zijn gekomen dat de kaartjes al iets na 9 uur in de verkoop zijn gegaan (terwijl hij om 9 uur nog voor mij in de PC had gekeken)....

Die "mensen" bij ticketservice hebben dus zonder aankondiging naar dat postkantoortje (GOES) de kaarten eerder in verkoop gedaan (waarschijnljik hoge druk op andere kantoren) waardoor ik dus misgreep naar goede kaartjes... En daarvoor betaal je 3,50 per kaartje service kosten... Maar ik laat niet over me heen lopen en wil een klachten brief sture (brief is klaar)... maar kan nergens een adres vinden

En daarbij vind ik de gore propaganda van dat bedrijf ook achterlijk... Hier op fok stond dat om 10 uur in verkoop gingen en na 30 min waren uitverkocht en op site van TMF awards idem dito.... Fijne communicatie...

Maar waar kan ik klagen? Want ik vind dit dus GEEN stijl, want ik heb dus voor jan l*l 1,5 te vroeg op het kantoor gestaan en heb nog geen goede kaartjes.....


En hebben meer mensen dit meegemaakt (meer klachten werkt altijd beter!)

Eldiablowoensdag 28 januari 2004 @ 14:25
Waarom zou je ook naar de TMF awards gaan?????
Gertsanwoensdag 28 januari 2004 @ 14:27
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:25 schreef Eldiablo het volgende:
Waarom zou je ook naar de TMF awards gaan?????
Omdat ik dat wil, maar schijnbaar voelen de meeste fokkertjes zich te oud (terwijl ze wel misselijk lopen te doen in andere topics)

en dat is ook mijn vraag niet.. Ik wilde er gewoon heen met mijn vriendin (geen Breezah slet maar vind sommige top40 goed) en wat jullie denken over de TMF awards boeit me eerlijk gezegd niet zo!

Sm0keZwoensdag 28 januari 2004 @ 14:29
ik wil dat adres ook, ik ga een compliment indienen vanwege deze briljante actie
ParanoidEvwoensdag 28 januari 2004 @ 14:30
Ach, wees blij, kan je je geld aan iets nuttigs besteden nu.
simonsvisionwoensdag 28 januari 2004 @ 14:30
hierover klagen heeft denk ik weinig zin, wat wil je ermee bereiken?
Ik snap dat je het vervelend vind, maar het is een menselijk fout...

No harm done toch ook?

calvobbeswoensdag 28 januari 2004 @ 14:30
Kaartjes zijn ook om 10 uur in de verkoop gegaan. Misschien moet je eens een gaan klagen bij de man van het postkantoor die jou verkeerde informatie heeft gegeven.
Gertsanwoensdag 28 januari 2004 @ 14:31
jeeeh wat een reacties zeg.....

Reageer nuttig of houd gewoon je bek... En ik heb me geld niet aan "iets beters" uitgegeven, want heb nog wel kaartjes, maar neit war ik voor ben gekomen....

Gertsanwoensdag 28 januari 2004 @ 14:31
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:30 schreef calvobbes het volgende:
Kaartjes zijn ook om 10 uur in de verkoop gegaan. Misschien moet je eens een gaan klagen bij de man van het postkantoor die jou verkeerde informatie heeft gegeven.
neh want mijn kaartjes zijn om kwart voor 10 geprint en toen was alles al bijna weg.... (waren allen nog enkele zitplaatsen)


edit:
en ik heb gewoon de goede kaartjes, dus niet voor een ander concert...

[Dit bericht is gewijzigd door Gertsan op 28-01-2004 14:32]

StefanFMwoensdag 28 januari 2004 @ 14:32
sorry maar toen ik tmf awards las ben ik gestopt met lezen
-Hugo-woensdag 28 januari 2004 @ 14:32
Anders check je ff de SIDN;

Ticket Service Nederland
Eisenhowerlaan 116
2517 KM 'S-GRAVENHAGE


Gertsanwoensdag 28 januari 2004 @ 14:33
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:32 schreef StefanFM het volgende:
sorry maar toen ik tmf awards las ben ik gestopt met lezen
nou als je dan ok niet op de reageer knop had geduwd maar gewoon stil had gehouden waren we beide blij...
Gertsanwoensdag 28 januari 2004 @ 14:33
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:32 schreef -Hugo- het volgende:
Anders check je ff de SIDN;

Ticket Service Nederland
Eisenhowerlaan 116
2517 KM 'S-GRAVENHAGE



die had ik ook, maar mb iemand een mail adresje?
Sm0keZwoensdag 28 januari 2004 @ 14:34
quote:
Ik ben geregeld op het forum te vinden en dan vooral in R&P enzo... (daar hebben mensen tenmiste beetje respect voor elkaar ). Vind dit forum beter dan het saaie tweakers.net
als je dat nou al weet he, waarom post je dit dan GEWOON in GC?
amsterdam19woensdag 28 januari 2004 @ 14:36
hoe vervelend ook. je kan n brief sturen maar dat zal toch niet helpen. t is een 'menselijke' fout begaan door de medewerker die je hielp. dus helaas. jammer voor je en zeker onterecht maar als je heeeeel veel geluk hebt krijg je evt. een beter kaartje maar ik geef je niet meer dan 5% kans
Sm0keZwoensdag 28 januari 2004 @ 14:37
quote:
Denk nou niet grappig te zijn met je leuke opmerkingen over mn vriendin! Daar schijt ik volledig op... Jullie hoeven er niet mee om te gaan en dus moet je maar je bek houden... En opmerkingen, wat is ze jong ofzo mag je ook bij je houden, want de foto's zijn bijna 2 jaar oud dus toen was ik ongeveer 17 en zei 15... Ik zeik jou en je moeder toch ook niet af... En als je iets te melden hebt, moet je stoer zijn en ff mn MSN toevoegen, mag je met het zelf vertellen en mensen die zelf geen fotoboek hebben moeten helemaal hun kop houden, want hebben vast het lef niet om dr eigen rotkop te laten zien!! IIG flauwe opmerkingen op fotoboek posten is errug flauw + puberaal dus pleur dan gauw op en steek een banaan in je reet ofzo...
en als je ook zo stoer aan de telefoon ben, of in je emailtje dan, geef ik je helemaal weinig kans
calvobbeswoensdag 28 januari 2004 @ 14:39
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:31 schreef Gertsan het volgende:

neh want mijn kaartjes zijn om kwart voor 10 geprint en toen was alles al bijna weg.... (waren allen nog enkele zitplaatsen)


Vaag hoor.
Lijkt me sterk dat jij de enige bent die daardoor niet de goede kaartjes heeft. Zullen vast wel meer kantoren zijn geweest die niet in de gaten hebben gekregen dat de vvk al na 9 uur starten.
Immers gaat geen enkel postkantoor telkens kijken of de kaartjes misschien al in de verkoop zijn gegaan als ze weten dat het pas om 10.00 start.
Sm0keZwoensdag 28 januari 2004 @ 14:40
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:39 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Vaag hoor.
Lijkt me sterk dat jij de enige bent die daardoor niet de goede kaartjes heeft. Zullen vast wel meer kantoren zijn geweest die niet in de gaten hebben gekregen dat de vvk al na 9 uur starten.
Immers gaat geen enkel postkantoor telkens kijken of de kaartjes misschien al in de verkoop zijn gegaan als ze weten dat het pas om 10.00 start.


maar dan nog.. als alle kaarten al zijn verkocht kunnen ze toch geen betere geven?
StefanFMwoensdag 28 januari 2004 @ 14:40
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:33 schreef Gertsan het volgende:

[..]

nou als je dan ok niet op de reageer knop had geduwd maar gewoon stil had gehouden waren we beide blij...


ik moet zeggen dat het wel een opluchting is

je hapt zo lief

calvobbeswoensdag 28 januari 2004 @ 14:42
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:40 schreef Sm0keZ het volgende:

maar dan nog.. als alle kaarten al zijn verkocht kunnen ze toch geen betere geven?


Er zijn nog wel via allerlei wedstrijden op TMF kaarten te winnen. Dus daar zouden ze er misschien 1 van kunnen geven. Maar het lijkt me sterk dat dat gaat gebeuren.
Gertsanwoensdag 28 januari 2004 @ 14:43
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:37 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

en als je ook zo stoer aan de telefoon ben, of in je emailtje dan, geef ik je helemaal weinig kans


tsk... leuk he zon zoek functie... kun je je hele "nuttige" tijd besteden met andere onderuit halen... Als je dan ook nog ff de voorhistory gelezen had... Dat was namelijk een confilct tussen mij en die gozer...

En daarbij is zijn die quotes TOTAAL NIET relevant in dit topic

Sm0keZwoensdag 28 januari 2004 @ 14:44
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:42 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Er zijn nog wel via allerlei wedstrijden op TMF kaarten te winnen. Dus daar zouden ze er misschien 1 van kunnen geven. Maar het lijkt me sterk dat dat gaat gebeuren.


*telefoon gaat*

"hallo, met Jean Carlo Mastrubini van Radio538?"

- "ja, moet je luisteren, je spreekt met herman van de ticketservice, en jij moet ff 2 kaarten terugsturen"

"okee, ga ik doen"

- "bedankt!"

ehm... jaja

303woensdag 28 januari 2004 @ 14:45
Een email sturen gaat heel goed bij ticketservice, je kan ze ook gewoon bellen en als je niet een grote mond geeft, dan leggen ze je ook vriendelijk uit dat je pech hebt

Dat je uberhaupt de moeite hiervoor neemt...

Gertsanwoensdag 28 januari 2004 @ 14:45
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:39 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Vaag hoor.
Lijkt me sterk dat jij de enige bent die daardoor niet de goede kaartjes heeft. Zullen vast wel meer kantoren zijn geweest die niet in de gaten hebben gekregen dat de vvk al na 9 uur starten.
Immers gaat geen enkel postkantoor telkens kijken of de kaartjes misschien al in de verkoop zijn gegaan als ze weten dat het pas om 10.00 start.


Ik ben dus ook op zoek naar mensen die dat mee hebben gemaakt (en nee geen leuke opmerkingen over dat ik naar het forum van bobo moet ofzo)...

Maar ze zijn eerder in de verkoop gedaan terwijl dat overal stond dat ze om 10 uur zouden gaan. De man in het postkantoor kan er ook niets aan doen, want die heeft gewoon in zijn systeem gekeken..

Al was ik in het kantoor gebleven dan nog hadden ze het pas om kwart voor 10 ontdekt en had ik er alsnog naast gegrepen.... Ik vind het schandalig dat Ticketservice zonder goede communicatie gewoon de kaartern eerder in verkoop kan zetten...

calvobbeswoensdag 28 januari 2004 @ 14:47
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:45 schreef Gertsan het volgende:

Al was ik in het kantoor gebleven dan nog hadden ze het pas om kwart voor 10 ontdekt en had ik er alsnog naast gegrepen.... Ik vind het schandalig dat Ticketservice zonder goede communicatie gewoon de kaartern eerder in verkoop kan zetten...


Als er geen communicatie is geweest, hoe weten die andere 200 verkooppunten dan dat de verkoop is gestart?
Sm0keZwoensdag 28 januari 2004 @ 14:47
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:43 schreef Gertsan het volgende:

[..]

tsk... leuk he zon zoek functie... kun je je hele "nuttige" tijd besteden met andere onderuit halen... Als je dan ook nog ff de voorhistory gelezen had... Dat was namelijk een confilct tussen mij en die gozer...

En daarbij is zijn die quotes TOTAAL NIET relevant in dit topic


ik heb geen zoekfunctie gebruikt hoor, ik vroeg me gewoon af wat voor figuren er in jouw leeftijdscategorie nou hun "nuttige" tijd gaan besteden aan de TMF awards en besloot je profiel maar eens te bekijken.

maar sorry, ik heb dat conflict niet gezien, ik kreeg een beetje de indruk dat je zo'n nep wigger figuur was die om stoer te doen zo'n stukje tekst in je profiel te zetten... gebeurd namelijk wel vaker hier ok fok

Gertsanwoensdag 28 januari 2004 @ 14:47
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:45 schreef 303 het volgende:
Een email sturen gaat heel goed bij ticketservice, je kan ze ook gewoon bellen en als je niet een grote mond geeft, dan leggen ze je ook vriendelijk uit dat je pech hebt

Dat je uberhaupt de moeite hiervoor neemt...


nah het gaat me om het pricipe... Gewoon laten weten dat het geen stijl is... Als printen ze de mail uit en steken ze hem in de fik... kan me niet jeuken, maar ik vind dat ik het niet over me heen moet laten gaan....

En ik geef helemaal geen grote bek... (doe ik alleen tegen die sukkeltjes hier die denken leuk te zijn, en denken je te kennen door \wat posts te lezen)

Gertsanwoensdag 28 januari 2004 @ 14:51
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:47 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

ik heb geen zoekfunctie gebruikt hoor, ik vroeg me gewoon af wat voor figuren er in jouw leeftijdscategorie nou hun "nuttige" tijd gaan besteden aan de TMF awards en besloot je profiel maar eens te bekijken.

maar sorry, ik heb dat conflict niet gezien, ik kreeg een beetje de indruk dat je zo'n nep wigger figuur was die om stoer te doen zo'n stukje tekst in je profiel te zetten... gebeurd namelijk wel vaker hier ok fok


ow w8.... dat staat in me fotoboek... was een ruzietje met abnormaal.... die dacht ff leuk te zijn.. en ging lopen spammen in fotoboek enzo...

Maar verder ben ik heel braaf en zeker geen WIGGER figuur... En daarbij dat ik met mijn vriendin naar de TMF awards wil maakt het idee toch niet minder dat het geen stijl is....


----

en de kaarten zijn op andere punten wel al eerder verkocht omdat daar de communicatie naar toe is geweest, maar naar een klein kantoortje in Goes (Zeeland) .... Of de andere hebben toevallig eerder gekeklen

en natuurlijk zal ticket service naar kantoren als amsterdam direct communiceren dat ze eerder verkopen, want dan hoeft de jeugd niet langer in hun slaapzakje voor de deur te liggen...

calvobbeswoensdag 28 januari 2004 @ 15:03
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:51 schreef Gertsan het volgende:

en natuurlijk zal ticket service naar kantoren als amsterdam direct communiceren dat ze eerder verkopen, want dan hoeft de jeugd niet langer in hun slaapzakje voor de deur te liggen...


En hoe denk je dat ze dat gedaan hebben? Hebben ze ruim 200 kantoren afgebeld ofzo om dat te zeggen? Tegen de tijd dat ze daar mee klaar waren zou de helft van het concert al uitverkocht zijn.
Apfelwoensdag 28 januari 2004 @ 16:07
Probeer postmaster@ticketservice.nl eens.
nikkywoensdag 28 januari 2004 @ 20:34
voor de mensen die offtopic gaan : ontopic


watching

Ndywoensdag 28 januari 2004 @ 20:52
gare website.. 90% van de tijd doet ie t nie :x
Willaaamwoensdag 28 januari 2004 @ 20:53
Ticketservice is kut, altijd als er wat groots is, poef, heel de website zo dood als het maar zijn kan...
Moet je net van tevoren de complete site laden en je creditcard verifiëren om maar te hopen dat als je op kopen drukt het geen 404 wordt...

Een bedrijfsnaam zou iig op z'n plaats zijn, van "Ticket Service" naar "Tickets".

StefanFMwoensdag 28 januari 2004 @ 23:05
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 20:52 schreef Ndy het volgende:
gare website.. 90% van de tijd doet ie t nie :x
ik zou zeggen bundel je klachten