quote:ik heb geen zoekfunctie gebruikt hoor, ik vroeg me gewoon af wat voor figuren er in jouw leeftijdscategorie nou hun "nuttige" tijd gaan besteden aan de TMF awards en besloot je profiel maar eens te bekijken.
Op woensdag 28 januari 2004 14:43 schreef Gertsan het volgende:[..]
tsk... leuk he zon zoek functie... kun je je hele "nuttige" tijd besteden met andere onderuit halen... Als je dan ook nog ff de voorhistory gelezen had... Dat was namelijk een confilct tussen mij en die gozer...
En daarbij is zijn die quotes TOTAAL NIET relevant in dit topic
maar sorry, ik heb dat conflict niet gezien, ik kreeg een beetje de indruk dat je zo'n nep wigger figuur was die om stoer te doen zo'n stukje tekst in je profiel te zetten... gebeurd namelijk wel vaker hier ok fok
quote:nah het gaat me om het pricipe... Gewoon laten weten dat het geen stijl is... Als printen ze de mail uit en steken ze hem in de fik... kan me niet jeuken, maar ik vind dat ik het niet over me heen moet laten gaan....
Op woensdag 28 januari 2004 14:45 schreef 303 het volgende:
Een email sturen gaat heel goed bij ticketservice, je kan ze ook gewoon bellen en als je niet een grote mond geeft, dan leggen ze je ook vriendelijk uit dat je pech hebtDat je uberhaupt de moeite hiervoor neemt...
En ik geef helemaal geen grote bek... (doe ik alleen tegen die sukkeltjes hier die denken leuk te zijn, en denken je te kennen door \wat posts te lezen)
quote:ow w8.... dat staat in me fotoboek... was een ruzietje met abnormaal.... die dacht ff leuk te zijn.. en ging lopen spammen in fotoboek enzo...
Op woensdag 28 januari 2004 14:47 schreef Sm0keZ het volgende:[..]
ik heb geen zoekfunctie gebruikt hoor, ik vroeg me gewoon af wat voor figuren er in jouw leeftijdscategorie nou hun "nuttige" tijd gaan besteden aan de TMF awards en besloot je profiel maar eens te bekijken.
maar sorry, ik heb dat conflict niet gezien, ik kreeg een beetje de indruk dat je zo'n nep wigger figuur was die om stoer te doen zo'n stukje tekst in je profiel te zetten... gebeurd namelijk wel vaker hier ok fok
Maar verder ben ik heel braaf en zeker geen WIGGER figuur... En daarbij dat ik met mijn vriendin naar de TMF awards wil maakt het idee toch niet minder dat het geen stijl is....
----
en de kaarten zijn op andere punten wel al eerder verkocht omdat daar de communicatie naar toe is geweest, maar naar een klein kantoortje in Goes (Zeeland) .... Of de andere hebben toevallig eerder gekeklen
en natuurlijk zal ticket service naar kantoren als amsterdam direct communiceren dat ze eerder verkopen, want dan hoeft de jeugd niet langer in hun slaapzakje voor de deur te liggen...
quote:En hoe denk je dat ze dat gedaan hebben? Hebben ze ruim 200 kantoren afgebeld ofzo om dat te zeggen? Tegen de tijd dat ze daar mee klaar waren zou de helft van het concert al uitverkocht zijn.
Op woensdag 28 januari 2004 14:51 schreef Gertsan het volgende:en natuurlijk zal ticket service naar kantoren als amsterdam direct communiceren dat ze eerder verkopen, want dan hoeft de jeugd niet langer in hun slaapzakje voor de deur te liggen...
watching
Een bedrijfsnaam zou iig op z'n plaats zijn, van "Ticket Service" naar "Tickets".
quote:ik zou zeggen bundel je klachten
Op woensdag 28 januari 2004 20:52 schreef Ndy het volgende:
gare website.. 90% van de tijd doet ie t nie :x
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |