abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16656230
Hoi, MB een rare vraag maar weet iemand waar ik klachten tegen de "TICKET SERVICE" kan indienen...

Zaterdag ben ik namelijk kaartjes wezen kopen voor TMF awards. Deze zouden om 10 uur in verkoop gaan (zie inet). Ik sta er al half 9 en ben om 9 uur als eerste aan de beurt. Krijg daar ook te horen dat ze pas om 10 uur in verkoop gaan... Dus ik krijg een kaartje om om 10 uur eerst te mogen (want is klein kantoortje dus verzochten om buiten te wachten) en ging even iets halen.

Kom tegen kwart voor 10 terug zegt die man achter de balie dat ze er net achter zijn gekomen dat de kaartjes al iets na 9 uur in de verkoop zijn gegaan (terwijl hij om 9 uur nog voor mij in de PC had gekeken)....

Die "mensen" bij ticketservice hebben dus zonder aankondiging naar dat postkantoortje (GOES) de kaarten eerder in verkoop gedaan (waarschijnljik hoge druk op andere kantoren) waardoor ik dus misgreep naar goede kaartjes... En daarvoor betaal je 3,50 per kaartje service kosten... Maar ik laat niet over me heen lopen en wil een klachten brief sture (brief is klaar)... maar kan nergens een adres vinden

En daarbij vind ik de gore propaganda van dat bedrijf ook achterlijk... Hier op fok stond dat om 10 uur in verkoop gingen en na 30 min waren uitverkocht en op site van TMF awards idem dito.... Fijne communicatie...

Maar waar kan ik klagen? Want ik vind dit dus GEEN stijl, want ik heb dus voor jan l*l 1,5 te vroeg op het kantoor gestaan en heb nog geen goede kaartjes.....

En hebben meer mensen dit meegemaakt (meer klachten werkt altijd beter!)

woensdag 28 januari 2004 @ 14:25:40 #2
36832 Eldiablo
Life sucks... get a helmet!
pi_16656384
Waarom zou je ook naar de TMF awards gaan?????
My mind is leaving, my body follows...
pi_16656453
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:25 schreef Eldiablo het volgende:
Waarom zou je ook naar de TMF awards gaan?????
Omdat ik dat wil, maar schijnbaar voelen de meeste fokkertjes zich te oud (terwijl ze wel misselijk lopen te doen in andere topics)

en dat is ook mijn vraag niet.. Ik wilde er gewoon heen met mijn vriendin (geen Breezah slet maar vind sommige top40 goed) en wat jullie denken over de TMF awards boeit me eerlijk gezegd niet zo!

pi_16656541
ik wil dat adres ook, ik ga een compliment indienen vanwege deze briljante actie
pi_16656562
Ach, wees blij, kan je je geld aan iets nuttigs besteden nu.
pi_16656567
hierover klagen heeft denk ik weinig zin, wat wil je ermee bereiken?
Ik snap dat je het vervelend vind, maar het is een menselijk fout...

No harm done toch ook?

Mensen die opruimen zijn gewoon te lui om te zoeken.
fotoboek
pi_16656585
Kaartjes zijn ook om 10 uur in de verkoop gegaan. Misschien moet je eens een gaan klagen bij de man van het postkantoor die jou verkeerde informatie heeft gegeven.
pi_16656603
jeeeh wat een reacties zeg.....

Reageer nuttig of houd gewoon je bek... En ik heb me geld niet aan "iets beters" uitgegeven, want heb nog wel kaartjes, maar neit war ik voor ben gekomen....

pi_16656618
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:30 schreef calvobbes het volgende:
Kaartjes zijn ook om 10 uur in de verkoop gegaan. Misschien moet je eens een gaan klagen bij de man van het postkantoor die jou verkeerde informatie heeft gegeven.
neh want mijn kaartjes zijn om kwart voor 10 geprint en toen was alles al bijna weg.... (waren allen nog enkele zitplaatsen)

edit:
en ik heb gewoon de goede kaartjes, dus niet voor een ander concert...

[Dit bericht is gewijzigd door Gertsan op 28-01-2004 14:32]

pi_16656624
sorry maar toen ik tmf awards las ben ik gestopt met lezen
pi_16656642
Anders check je ff de SIDN;

Ticket Service Nederland
Eisenhowerlaan 116
2517 KM 'S-GRAVENHAGE

pi_16656656
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:32 schreef StefanFM het volgende:
sorry maar toen ik tmf awards las ben ik gestopt met lezen
nou als je dan ok niet op de reageer knop had geduwd maar gewoon stil had gehouden waren we beide blij...
pi_16656679
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:32 schreef -Hugo- het volgende:
Anders check je ff de SIDN;

Ticket Service Nederland
Eisenhowerlaan 116
2517 KM 'S-GRAVENHAGE

die had ik ook, maar mb iemand een mail adresje?
pi_16656710
quote:
Ik ben geregeld op het forum te vinden en dan vooral in R&P enzo... (daar hebben mensen tenmiste beetje respect voor elkaar ). Vind dit forum beter dan het saaie tweakers.net
als je dat nou al weet he, waarom post je dit dan GEWOON in GC?
pi_16656775
hoe vervelend ook. je kan n brief sturen maar dat zal toch niet helpen. t is een 'menselijke' fout begaan door de medewerker die je hielp. dus helaas. jammer voor je en zeker onterecht maar als je heeeeel veel geluk hebt krijg je evt. een beter kaartje maar ik geef je niet meer dan 5% kans
pi_16656796
quote:
Denk nou niet grappig te zijn met je leuke opmerkingen over mn vriendin! Daar schijt ik volledig op... Jullie hoeven er niet mee om te gaan en dus moet je maar je bek houden... En opmerkingen, wat is ze jong ofzo mag je ook bij je houden, want de foto's zijn bijna 2 jaar oud dus toen was ik ongeveer 17 en zei 15... Ik zeik jou en je moeder toch ook niet af... En als je iets te melden hebt, moet je stoer zijn en ff mn MSN toevoegen, mag je met het zelf vertellen en mensen die zelf geen fotoboek hebben moeten helemaal hun kop houden, want hebben vast het lef niet om dr eigen rotkop te laten zien!! IIG flauwe opmerkingen op fotoboek posten is errug flauw + puberaal dus pleur dan gauw op en steek een banaan in je reet ofzo...
en als je ook zo stoer aan de telefoon ben, of in je emailtje dan, geef ik je helemaal weinig kans
pi_16656875
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:31 schreef Gertsan het volgende:

neh want mijn kaartjes zijn om kwart voor 10 geprint en toen was alles al bijna weg.... (waren allen nog enkele zitplaatsen)

Vaag hoor.
Lijkt me sterk dat jij de enige bent die daardoor niet de goede kaartjes heeft. Zullen vast wel meer kantoren zijn geweest die niet in de gaten hebben gekregen dat de vvk al na 9 uur starten.
Immers gaat geen enkel postkantoor telkens kijken of de kaartjes misschien al in de verkoop zijn gegaan als ze weten dat het pas om 10.00 start.
pi_16656900
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:39 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Vaag hoor.
Lijkt me sterk dat jij de enige bent die daardoor niet de goede kaartjes heeft. Zullen vast wel meer kantoren zijn geweest die niet in de gaten hebben gekregen dat de vvk al na 9 uur starten.
Immers gaat geen enkel postkantoor telkens kijken of de kaartjes misschien al in de verkoop zijn gegaan als ze weten dat het pas om 10.00 start.

maar dan nog.. als alle kaarten al zijn verkocht kunnen ze toch geen betere geven?
pi_16656904
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:33 schreef Gertsan het volgende:

[..]

nou als je dan ok niet op de reageer knop had geduwd maar gewoon stil had gehouden waren we beide blij...

ik moet zeggen dat het wel een opluchting is

je hapt zo lief

pi_16656940
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:40 schreef Sm0keZ het volgende:

maar dan nog.. als alle kaarten al zijn verkocht kunnen ze toch geen betere geven?

Er zijn nog wel via allerlei wedstrijden op TMF kaarten te winnen. Dus daar zouden ze er misschien 1 van kunnen geven. Maar het lijkt me sterk dat dat gaat gebeuren.
pi_16656983
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:37 schreef Sm0keZ het volgende:

[..]

en als je ook zo stoer aan de telefoon ben, of in je emailtje dan, geef ik je helemaal weinig kans

tsk... leuk he zon zoek functie... kun je je hele "nuttige" tijd besteden met andere onderuit halen... Als je dan ook nog ff de voorhistory gelezen had... Dat was namelijk een confilct tussen mij en die gozer...

En daarbij is zijn die quotes TOTAAL NIET relevant in dit topic

pi_16657034
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:42 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Er zijn nog wel via allerlei wedstrijden op TMF kaarten te winnen. Dus daar zouden ze er misschien 1 van kunnen geven. Maar het lijkt me sterk dat dat gaat gebeuren.

*telefoon gaat*

"hallo, met Jean Carlo Mastrubini van Radio538?"

- "ja, moet je luisteren, je spreekt met herman van de ticketservice, en jij moet ff 2 kaarten terugsturen"

"okee, ga ik doen"

- "bedankt!"

ehm... jaja

woensdag 28 januari 2004 @ 14:45:07 #23
39446 303
(C) Roland
pi_16657046
Een email sturen gaat heel goed bij ticketservice, je kan ze ook gewoon bellen en als je niet een grote mond geeft, dan leggen ze je ook vriendelijk uit dat je pech hebt

Dat je uberhaupt de moeite hiervoor neemt...

Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_16657071
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:39 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Vaag hoor.

Ik ben dus ook op zoek naar mensen die dat mee hebben gemaakt (en nee geen leuke opmerkingen over dat ik naar het forum van bobo moet ofzo)...

Maar ze zijn eerder in de verkoop gedaan terwijl dat overal stond dat ze om 10 uur zouden gaan. De man in het postkantoor kan er ook niets aan doen, want die heeft gewoon in zijn systeem gekeken..

Al was ik in het kantoor gebleven dan nog hadden ze het pas om kwart voor 10 ontdekt en had ik er alsnog naast gegrepen.... Ik vind het schandalig dat Ticketservice zonder goede communicatie gewoon de kaartern eerder in verkoop kan zetten...

pi_16657132
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:45 schreef Gertsan het volgende:

Al was ik in het kantoor gebleven dan nog hadden ze het pas om kwart voor 10 ontdekt en had ik er alsnog naast gegrepen.... Ik vind het schandalig dat Ticketservice zonder goede communicatie gewoon de kaartern eerder in verkoop kan zetten...

Als er geen communicatie is geweest, hoe weten die andere 200 verkooppunten dan dat de verkoop is gestart?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')