abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 januari 2004 @ 14:19:42 #1
75807 dragonstef
everythings okay m'kay?!
pi_16656142
Ja, niet dat dat onmogelijk of onwijs schokkend is ofzo, maar je kijkt toch effies gek op, als je op een dag leest in het RD: Vlaardingse Fabian V bekent 50 container branden....

M'n pa kaart met zijn pa en het blijkt dat hij in een psychiatrische gevangenis zit.... Maf hoor...

sugar? no thanks, I'm sweet enough......
pi_16656157
Dat is behoorlijk vreemd ja
  woensdag 28 januari 2004 @ 14:20:56 #3
79784 VrolijkeJofel
WareRevolutionair
pi_16656193
Okay!
"...Without ego I can say that this is my finest sword........................................[br]..............................................................if on your journey, you encounter God, God will be cut.."
pi_16656280
Dan moet je vader nu een paspoort meenemen als ie gaat kaarten.....
Dit bericht is door de Moderator aangepast.
pi_16656412
De een wordt brandweerman, de ander dokter, en hij toevallig bajesklant
  woensdag 28 januari 2004 @ 14:30:25 #6
75807 dragonstef
everythings okay m'kay?!
pi_16656564
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:26 schreef DemonRage het volgende:
De een wordt brandweerman, de ander dokter, en hij toevallig bajesklant
ja, en de andere word precies het tegenovergestelde van een brandweerman....

Blijft toch maf....

sugar? no thanks, I'm sweet enough......
pi_16657409
wat is er nu zo vreemd?

ik heb in mijn vriendenkring ook een meisje waarvan haar ex vriend 5 jaar in de cel moest in Engeland omdat hij drugs smokkelde, daarnaast is een vriend priester, maar ook homoseksueel en weer een andere vriendin is net gescheiden na 11 jaar omdat ze er achter kwam dat ze altijd lesbisch is geweest.

Ook heeft een vroegere vriend van mij in de cel gezeten omdat hij verslaafd is geraakt aan de drugs en gepakt is bij een gewapende overval. Een ex vriendin van een goede vriend kreeg een psychose en heeft zelfmoord gepleegd door van een flat af te springen net, een andere goede vriend van mij heeft ook een psychose gehad en een agent in elkaar geslagen en zat daardoor ook in de cel en tot slot is gisteren een goede vriendin van mij overleden aan kanker en ze was nog maar 28...

Ik kijk in iedergeval nergens meer van op

Installing a new program will always screw up at least one old one.
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2004 @ 14:58:29 #8
43556 miss_dynastie
pi_16657491
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:55 schreef 303 het volgende:
wat is er nu zo vreemd?

Voor de meeste mensen zijn dit soort dingen ver van mijn bed show en dan is het best ff schrikken.
pi_16658045
quote:
wat is er nu zo vreemd?

ik heb in mijn vriendenkring ook een meisje waarvan haar ex vriend 5 jaar in de cel moest in Engeland omdat hij drugs smokkelde, daarnaast is een vriend priester, maar ook homoseksueel en weer een andere vriendin is net gescheiden na 11 jaar omdat ze er achter kwam dat ze altijd lesbisch is geweest.

Ook heeft een vroegere vriend van mij in de cel gezeten omdat hij verslaafd is geraakt aan de drugs en gepakt is bij een gewapende overval. Een ex vriendin van een goede vriend kreeg een psychose en heeft zelfmoord gepleegd door van een flat af te springen net, een andere goede vriend van mij heeft ook een psychose gehad en een agent in elkaar geslagen en zat daardoor ook in de cel en tot slot is gisteren een goede vriendin van mij overleden aan kanker en ze was nog maar 28...

Ik vind dit allemaal nogal heavy: de enige die ik al lang ken die in contact kwam met justitie is deze gozer.

En daar ging het eigenlijk om een relatief onschuldig iets. Nog nooit meegemaakt dat mensen in mijn omgeving een ovedosis nemen, in de cel belanden of een of ander jerry springer verhaal meemaakte.

pi_16658755
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:19 schreef dragonstef het volgende:
Ja, niet dat dat onmogelijk of onwijs schokkend is ofzo, maar je kijkt toch effies gek op, als je op een dag leest in het RD: Vlaardingse Fabian V bekent 50 container branden....

M'n pa kaart met zijn pa en het blijkt dat hij in een psychiatrische gevangenis zit.... Maf hoor...

Ik heb hetzelfde, zo'n bolle uit mijn klas had de auto van z'n ouders meegenomen en wilde daarmee naar Frankrijk vluchten, waar zijn familie woont. Hij is toen tot in Limburg gekomen en daar hebben ze hem opgepakt.

Nu zit ie ook in eenofandere inrichting.

pi_16659838
quote:
Niet iedereen zit zo in dat wereldje.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  woensdag 28 januari 2004 @ 16:19:21 #12
46898 Marla_Singer
Zachte G... Dikke L
pi_16659883
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:22 schreef witste het volgende:
Dan moet je vader nu een paspoort meenemen als ie gaat kaarten.....

maar inderdaad, is wel een rare gedachte ja...

Vrouwen zijn net stoelen, als je er niet op zit staan ze in de weg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')