quote:Ja, merkwaardig inderdaad, de kabel met zijn dure verwarmde schotelinstallaties heeft problemen met de ontvangst van de satelliet-kanalen... Mijn eigen schoteltje doet het nog steeds prima.
Op woensdag 28 januari 2004 21:15 schreef Son-Of-A-Gun het volgende:[..]
Jah me woont ook in Oost-Groningen, gaat nu echt hard, auto's rijden al amper meer, en het gaat maar door, de commerciele zenders zijn zeer slecht te ontvangen
quote:met een schuin dakraam heb je dat niet
Op woensdag 28 januari 2004 22:02 schreef cosmick het volgende:
Altijd grappig. Hang je een paar uur achter je pc, loop je naar beneden om te pissen, is alles wit buiten. *Suprise*
quote:Sneeuw is toch zacht
Op woensdag 28 januari 2004 22:05 schreef Ezmeetje het volgende:
Ik ben al uitgegleden
/edit hagel is voorbij
Als dit de sneeuwstorm was ben ik benieuwd hoe het eruit ziet als het rustig sneeuwt
[Dit bericht is gewijzigd door AnnekeM op 28-01-2004 22:09]
Maar helemaal niets van de zooi die ze voorspeld hebben. Is ook altijd hetzelfde hier in Nederland. Weeralarm, de pleuris breekt uit en aan het eind van het liedje helemaal niets aan de hand.
* flugeltje wil wel weer eens échte sneeuw!!
quote:welke zooi was er dan voorspeld?
Op woensdag 28 januari 2004 22:08 schreef flugeltje het volgende:
Maar helemaal niets van de zooi die ze voorspeld hebben. Is ook altijd hetzelfde hier in Nederland. Weeralarm, de pleuris breekt uit en aan het eind van het liedje helemaal niets aan de hand.* flugeltje wil wel weer eens échte sneeuw!!
quote:In noordwestelijk kustgebied woont, waar het nog steeeds niet erg hard sneeuwt.
Op woensdag 28 januari 2004 21:26 schreef Steve-O het volgende:[..]
Op de website van Weeronline wordt gewaarschuwd voor een mogelijke sneeuwstorm in het noordwestelijk kustgebied (windkracht 9). Het verkeer ondervindt momenteel veel hinder van de sneeuwval, ook op de snelwegen
* Steve-O in Noordwestwoont
[Dit bericht is gewijzigd door Minnie_ op 28-01-2004 22:12]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |