ik vraag me af wat die inkoopsprijs is en wat hier van waar is...
ik kan namelijk nergens op de site voorbeeldprijzen vinden.. en heb geen zin om 20 Euro te betalen en te bellen met een duur 0900 nummer om erachter te komen wat een bepaalde televisie kost waarna ik op zoek ben om er achter te komen dat die maar weinig tot niets goedkoper is als in de winkel of als de goedkoopste winkel bij kieskeurig.nl
Ik wil me best inschrijven maarre d'r zullen hier op Fok! best wel wat leden zijn als het waar is wat ze beweren (meer dan 100.000 leden te hebben)
quote:nou sorry hoor, zo'n kleine website... ik zal hier nooit iets gaan bestellen.
Op woensdag 28 januari 2004 11:03 schreef krn176 het volgende:
http://www.inkoopprijzen.nl
zijn er mensen die hier zijn ingeschreven en tegen inkooopsprijzen hun artikelen kopen?ik vraag me af wat die inkoopsprijs is en wat hier van waar is...
ik kan namelijk nergens op de site voorbeeldprijzen vinden.. en heb geen zin om 20 Euro te betalen en te bellen met een duur 0900 nummer om erachter te komen wat een bepaalde televisie kost waarna ik op zoek ben om er achter te komen dat die maar weinig tot niets goedkoper is als in de winkel of als de goedkoopste winkel bij kieskeurig.nlIk wil me best inschrijven maarre d'r zullen hier op Fok! best wel wat leden zijn als het waar is wat ze beweren (meer dan 100.000 leden te hebben)
Maar ja, kan ook aan mij liggen dat ik bedrijven die oa leningen en hypoteken aanbieden via een 0900 nummer en verder nergens een adres hebben staan op hun kleine website niet echt vertrouw.
edit: Er staat toch wel een adres op de site, en ze zijn zelfs al ingeschreven bij de kamer van koophandel sinds 6-2-1988.
Maar toch zou ik er niet al te veel vanuitgaan dat het echt iets is deze "club".
[Dit bericht is gewijzigd door vanOekelen op 28-01-2004 11:17]
quote:Nadat je een duur 0900 nummer hebt gebeld ben je een paar euro kwijt aan tel. kosten en dan kan de inkoopprijs van dat ding nog erg tegenvallen ook. Je wordt dus opgelicht waar je bij staat. Ze hebben niet eens zo iets simpels als een prijslijst... :S
Onze werkwijze is als volgt:
0. U vraagt een inkoopcodenummer aan via Discount Card Europe. (klik hier).
1. U belt naar 0900-2020720 (0,80 p/m).
2. U geeft merk en type van het apparaat door aan de telefoniste.
3. U hoort wat het apparaat kost tegen inkoopprijs.
4. U beslist zelf of u het product bestelt of niet.
Een voorbeeld hiervan is te vinden in de foodretail.
Bij het inkopen van Coca Cola is de inkoopprijs die AH betaalt niet gelijk aan die Superunie betaalt. Hent hangt dus ook samen met het af te nemen volume en de betekenis van de klant voor de verkoper. Kans op herhalingsverkoop etc. etc.
Daarvan staan 55 aanbieders in de Pricewatch, tussen ¤ 269 en ¤ 379.
Mijn idee? Je krijgt vast wel een leuke korting op de adviesprijs. Of je daar blij mee mag zijn is een tweede.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |