abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 januari 2004 @ 11:03:08 #1
25342 krn176
moeilijke denkwijze
pi_16650841
http://www.inkoopprijzen.nl
zijn er mensen die hier zijn ingeschreven en tegen inkooopsprijzen hun artikelen kopen?

ik vraag me af wat die inkoopsprijs is en wat hier van waar is...
ik kan namelijk nergens op de site voorbeeldprijzen vinden.. en heb geen zin om 20 Euro te betalen en te bellen met een duur 0900 nummer om erachter te komen wat een bepaalde televisie kost waarna ik op zoek ben om er achter te komen dat die maar weinig tot niets goedkoper is als in de winkel of als de goedkoopste winkel bij kieskeurig.nl

Ik wil me best inschrijven maarre d'r zullen hier op Fok! best wel wat leden zijn als het waar is wat ze beweren (meer dan 100.000 leden te hebben)

keep up the good work!
  woensdag 28 januari 2004 @ 11:08:20 #2
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_16650951
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 11:03 schreef krn176 het volgende:
http://www.inkoopprijzen.nl
zijn er mensen die hier zijn ingeschreven en tegen inkooopsprijzen hun artikelen kopen?

ik vraag me af wat die inkoopsprijs is en wat hier van waar is...
ik kan namelijk nergens op de site voorbeeldprijzen vinden.. en heb geen zin om 20 Euro te betalen en te bellen met een duur 0900 nummer om erachter te komen wat een bepaalde televisie kost waarna ik op zoek ben om er achter te komen dat die maar weinig tot niets goedkoper is als in de winkel of als de goedkoopste winkel bij kieskeurig.nl

Ik wil me best inschrijven maarre d'r zullen hier op Fok! best wel wat leden zijn als het waar is wat ze beweren (meer dan 100.000 leden te hebben)

nou sorry hoor, zo'n kleine website... ik zal hier nooit iets gaan bestellen.
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_16651037
Nou, ziet er niet bijster betrouwbaar uit...

Maar ja, kan ook aan mij liggen dat ik bedrijven die oa leningen en hypoteken aanbieden via een 0900 nummer en verder nergens een adres hebben staan op hun kleine website niet echt vertrouw.

edit: Er staat toch wel een adres op de site, en ze zijn zelfs al ingeschreven bij de kamer van koophandel sinds 6-2-1988.
Maar toch zou ik er niet al te veel vanuitgaan dat het echt iets is deze "club".

[Dit bericht is gewijzigd door vanOekelen op 28-01-2004 11:17]

pi_16651155
staat een adres en telnr bij dus check het even uit.. beetje vreemd van dat bellen voor de prijs..
pi_16651208
dit is de smerige truc:
quote:
Onze werkwijze is als volgt:
0. U vraagt een inkoopcodenummer aan via Discount Card Europe. (klik hier).
1. U belt naar 0900-2020720 (0,80 p/m).
2. U geeft merk en type van het apparaat door aan de telefoniste.
3. U hoort wat het apparaat kost tegen inkoopprijs.
4. U beslist zelf of u het product bestelt of niet.
Nadat je een duur 0900 nummer hebt gebeld ben je een paar euro kwijt aan tel. kosten en dan kan de inkoopprijs van dat ding nog erg tegenvallen ook. Je wordt dus opgelicht waar je bij staat. Ze hebben niet eens zo iets simpels als een prijslijst... :S
pi_16651281
Het begrip "inkoopprijs" is relatief. De inkoopprijs die jij betaalt is niet noodzakelijk dezelfde die een ander betaalt.

Een voorbeeld hiervan is te vinden in de foodretail.

Bij het inkopen van Coca Cola is de inkoopprijs die AH betaalt niet gelijk aan die Superunie betaalt. Hent hangt dus ook samen met het af te nemen volume en de betekenis van de klant voor de verkoper. Kans op herhalingsverkoop etc. etc.

woensdag 28 januari 2004 @ 11:23:02 #7
5673 heijx
Qui que boue
pi_16651306
Als iemand nu geld te veel heeft kan hij/zij ff dat nummer bellen en vragen wat bijvoorbeeld een Canon A70 digitale camera kost.

Daarvan staan 55 aanbieders in de Pricewatch, tussen ¤ 269 en ¤ 379.

Mijn idee? Je krijgt vast wel een leuke korting op de adviesprijs. Of je daar blij mee mag zijn is een tweede.

Security isn't a dirty word, Blackadder!
Crevice is... but security isn't.
  woensdag 28 januari 2004 @ 11:58:24 #8
25342 krn176
moeilijke denkwijze
pi_16652302
hmja nog geen leden dus en niet al teveel positieve reacties... dus laat ik me maar niet inschrijven
keep up the good work!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')