Karen schopt kont!quote:Op donderdag 27 mei 2004 11:54 schreef sir_Tachyon het volgende:
Die aflevering(een wat oudere) toen Karen zei dat ze naar een eiland op vakantie ging. Toen zei ze later nog dat ze haar kinderen gedag zei door de intercom. Ik viel bijna van de bank van het lachen, echt waar.
Of dat stukje toen ze met de trap naar de bovenste verdieping moest, omdat Karen dacht dat ze ook had vastgezeten in een lift. En dat Dennis Hopper (toch?) dreigde om de kabels op te blazen en dat later Kenau Reeves haar kwam redden. Ook toen duurde het ff voordat de tranen stopte met stromen.
Karen is echt super!!!!!!!!
Dat is volgens mij de aflevering met Macaulay Culkin. Een herhaling dus.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:24 schreef WheeleE het volgende:
Let op! Vanavond om 21.30, na Charmed op Net5, de aflevering May Divorce Be With You.
Kan zo gauw niet vinden of het nieuwe afleveringen zijn..
Die laatste aflevering wordt nog voorafgaand aan het nieuwe seizoen uitgezonden lees ik net op de site. Dus eerst zenden ze die uit en de week daarop begint dan het nieuwe seizoen, eind augustus.quote:Op maandag 5 juli 2004 09:45 schreef MadGuy het volgende:
Dat zou ik wel enorm dom vinden. Viel het jullie trouwens ook op dat ze de laatste aflevering van dit seizoen niet hebben laten zien? Of had ik iets gemist?
quote:Wanneer gaan jullie weer verder met 'Will & Grace'?
We zenden op vrijdag 6 augustus om 20.30 uur de laatste aflevering van het vijfde seizoen van Will&Grace uit. Vanaf 13 augustus zal vervolgens het zesde seizoen te zien zijn.
Is dat het hele seizoen? Want ik kan nergens een box van het complete eerste + tweede seizoen vindenquote:Op woensdag 14 juli 2004 15:40 schreef Adelante het volgende:
7 september komt seizoen III uit op dvd
[afbeelding]
ook van het eerste en tweede seizoen zijn complete boxen verkrijgbaar,quote:Op donderdag 15 juli 2004 22:24 schreef mamamiep het volgende:
Is dat het hele seizoen? Want ik kan nergens een box van het complete eerste + tweede seizoen vinden. Ze liggen overal nog per 3 (dacht ik) losse afleveringen
.
Deze afl. (van de begravenis) was gisteren weer op tv, kan iemand mij vertellen uit welk seizoen dit was??quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:46 schreef toiletseatgirl het volgende:
We hate her. We hate her even more than the know-it-all daughter from the Gilmore Girls.![]()
![]()
Seizoen 5, aflevering 23quote:Op zaterdag 17 juli 2004 15:45 schreef Aranka het volgende:
[..]
Deze afl. (van de begravenis) was gisteren weer op tv, kan iemand mij vertellen uit welk seizoen dit was??
Léés je dit topic ook?quote:Op zaterdag 24 juli 2004 15:23 schreef duuuuus het volgende:
Wanneer begint will and grace weer?? Worden er nog herhalingen uitgezonden binnenkort? of misschien na de zomer??
Hoe laat morgen?quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:40 schreef Little_Acorn het volgende:
jjeeeeeejjjj, morgen begint net 5 weer met het uitzenden van W & G, eindelijk! Ik kan haast niet wachten.
quote:NBC WILL CUT WILL AND GRACE EXTERIOR SHOT
NBC said that it plans to remove new exterior scenes of the Puck Building in New York City where the characters played by Debra Messing and Megan Mullally on Will and Grace work, after a Chicago Tribune reader wrote the newspaper saying that the sign on the building looked to her like it began with the letter F. NBC spokesman Jamie French told the newspaper. "I assure you it isn't really an F. But I talked to the editor, Bruce Adler, and, believe me, we won't be using that shot ever again." Earlier in the week, NBC received a barrage of complaints from viewers of NBC Nightly News who saw President Bush framed in a shot against a sign reading "TAX RELIEF for AMERICAN WORKING FAMILIES" so that only the letters "ILIE" could be seen behind him.
Strangers with Candicequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:19 schreef evert het volgende:
vanavond met murphy brown (candice bergen)
Het begin was inderdaad zwak. De gastrollen van J-Lo en Janet Jackson hadden ze net goed weg kunnen laten. Episode 3 was al een stuk beter en de aflevering van gisteren (ep. 4) was echt geweldig. Ik zal er verder niks over loslaten aangezien dit een mixed topic (NL/US) is. Rosarioquote:Op zaterdag 18 september 2004 16:52 schreef Mike het volgende:
De eerste aflevering van het nieuwe seizoen is donderdag uitgezonden in de VS...helaas was 'ie onthutsend zwak. Ik hoop dat het weer wat aantrekt, want anders zitten we bijna zonder leuke komedies op dit moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |