Nogal.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:11 schreef DarkElf het volgende:
Ja toch een van de weinige series die ik gewoon echt heel erg leuk vind, veel om moet grinniken en zelfs echt hartelijk om moet lachen..
Weet iemand trouwens toevallig wie Barry speelt????
Ik vind hem nl. verdomd veel op Jack lijken en als je oplet zijn ze nooit samen goed in 1 shot te zien.... Maar misschien zit ik er naast...
Die scene was erg leuk, heb er heel hard om moeten lachenquote:Op donderdag 18 maart 2004 08:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nogal.Neem bijv die scene van afgelopen dinsdag dat ze hem in Wills apartement dansen willen leren. Staan ze naast elkaar. Jack duwt Barry geloof ik zelfs nog ff opzij.
Ik heb echt dubbel gelegen,quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een geweldige aflevering!.
Teveel gave grappen om op te noemen..
Ik wil toch een grapje aanhalen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:06 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik heb echt dubbel gelegen,.
Super,.
You took my steer, but you won't get my queer.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ik wil toch een grapje aanhalen.
Die met Grace en Karen over dat ze sexy ondergoed moest kopen voor Will. Op de grond lag ik..
Was dat Minnie Driver?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:14 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind Minnie Driver als Lorraine helemaal geweldig!
Ja ze zag er verdomd sexy uit in Will & Gracequote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Was dat Minnie Driver?! Niet herkend.
Volgens IMDB komt ze hierna nog terug in 4!!! afleveringenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:14 schreef beaverhausen het volgende:
Ik vind Minnie Driver als Lorraine helemaal geweldig!
Wat een lieve fotoquote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:07 schreef BlaatschaaP het volgende:
Barry wordt gespeeld door Dan Futterman ( http://www.imdb.com/name/nm0001246/ ). Een normale foto van 'm is bijvoorbeeld:
[[afbeelding].
klopt. En haar vader ook (die word gespeeld door John Cleese!)quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Volgens IMDB komt ze hierna nog terug in 4!!! afleveringen![]()
vind het sinds grace getrouwd is niet zo leuk meer als eerstquote:Op woensdag 24 maart 2004 10:32 schreef Megalomaniac het volgende:
ik vin nieuwe afleveringen nie meer zo leuk, eerder seizoenen lag ik echt hele afleveringen dubbel. Nu komen de grappen heel geforceerd over enzow/...jammer
nee, lullig voor haar, maar ze moeten maar weer apart gaan wonen, dan kan Grace terug bij Will.... maar dat Engelse wijfquote:Op woensdag 24 maart 2004 10:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
vind het sinds grace getrouwd is niet zo leuk meer als eerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |