Karen ![]()
"Listen to me, mister. If I hear that you have hurt my Gracie in any way, I will hurt you, yeah. I have people. I'm not gonna say who. But I do."
... en vervolgens die stem van Rosario... ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door twentemeisje op 03-02-2004 22:01]
Vanavond weer een kijken. Volgende week Elton John. Maandag is de cast (of een gedeelte) bij Oprah te gast.
quote:
Oprah Winfrey show
Amerikaanse talkshow
In deze uitzending zijn de winnaars van de Golden Globes te gast bij Oprah. Zo komen onder anderen de acteurs van de comedyserie Will and Grace praten over de alsmaar groeiende populariteit van de serie.
quote:Ik geloof het wel
Op dinsdag 10 februari 2004 19:53 schreef MadGuy het volgende:
Deze maadag? Zal Megan Mullaly er ook bij zijn?
Megan/Karen rocks
quote:En je hebt zeker al betaald?
Op dinsdag 10 februari 2004 22:43 schreef furanku het volgende:
Mijn boxset is er nog steeds nietBegin me nu erge zorgen te maken
Verder was het natuurlijk een erg leuke aflevering
.
quote:Was ook een keer in het nieuws. Dat ze op moest passen dat ze niet te mager werd voor het kind dat ze verwacht. Maar ze heeft wel een leuk koppie
Op woensdag 11 februari 2004 16:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Yuk, dat cocktailjurkje van Grace blijft eng. En d'r trouwjurk zag er ook al niet mooi uit.
Verder was het natuurlijk een erg leuke aflevering
.
quote:
KAREN: That was wild, wasn't it, Jackie? The way Grace just kind of spooked and ran off. Kind of like Rosie whenever I fire my gun in her room just as she's falling asleep.
quote:Van mij mochten ze langer blijven. En is Will in het echt geen homo? Dat wist ik niet
Op dinsdag 10 februari 2004 20:42 schreef beaverhausen het volgende:
ja dus..
quote:Dat wist ik ook niet. Sean Hayes dus wel?
Op maandag 16 februari 2004 15:35 schreef Boy_Snakeye het volgende:[..]
Van mij mochten ze langer blijven. En is Will in het echt geen homo? Dat wist ik niet
Ik wist dat Megan een redelijk normale stem had door een interview met Madonna vorig jaar, maar het is toch altijd grappig om te horen.
Leuk om te zien dat ze zo hecht zijn. Megan heeft zeker Karen-humor, LOL!
quote:Sean Hayes wil er geen uitspraken over doen, maar ik geloof dat het een publiek geheim is
Op maandag 16 februari 2004 15:37 schreef MadGuy het volgende:[..]
Dat wist ik ook niet. Sean Hayes dus wel?
Ik wist dat Megan een redelijk normale stem had door een interview met Madonna vorig jaar, maar het is toch altijd grappig om te horen.
Leuk om te zien dat ze zo hecht zijn. Megan heeft zeker Karen-humor, LOL!
Die Oprah aflevering vanavond om 0.22 is dat dezelfde als vanmiddag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |