Vanaf gister-avond/vannacht was er op de frontpage een news-topic over de oplichtings praktijken van Tell-Sell over die "machnetische ketting".
Ik dacht mooi, laat ik hem even staan voor de ouders (omdat die voor de 75e verjaardag van grutje een leuk kadeau zochten. Deze wou die ketting graag hebben)
Wordt ik vanmorgen wakker, klik ik een ander nieuws bericht aan. Wil ik terug naar het nieuws over tell-sell...... WEG!!!!
Nergens meer te vinden!
Kijk ik er nu met mijn slaperige ogen zo overheen of is ie echt weggehaald???
quote:yep.... op verschillende woorden...
Op woensdag 28 januari 2004 09:08 schreef ne0n het volgende:
http://forum.fok.nl/search.php^^ al geprobeerd?
Net als amuletten, talismannen en dat soort dingetjes.
quote:Gebruik de news-search eens op de frontpage en zoek op (bijv.) sell. Dan vind je bijv. het volgende item: http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=34596
Op woensdag 28 januari 2004 09:10 schreef Emme-r-tje het volgende:[..]
yep.... op verschillende woorden...
quote:het eeuwige KUT anwtwoordt van iemand die er geen verstand van heeft. . .
Op woensdag 28 januari 2004 09:17 schreef MetalMessiah het volgende:
Het is geen oplichting maar gewoon één van die dingen die je helpen zolang je er zelf vast in gelooft.
quote:Zinvolle bijdrage.... NOT.
Op woensdag 28 januari 2004 09:20 schreef Flierp het volgende:[..]
het eeuwige KUT anwtwoordt van iemand die er geen verstand van heeft. . .
quote:oeps. . . i see .. .
PS, er staan 2 letters teveel in anwtwoordt ...
me opa heeft zo'n ding :S
komt hard aan als je er mee gooit
Het bericht heeft er trouwens best wel lang gestaan en er stonden redelijk wat reacties bij.
Het is me wel eens eerder opgevallen dat nieuws berichten werden verwijdert, maar dat was dan binnen een paar minuten als er nog (bijna) geen reacties bij stonden.
[Dit bericht is gewijzigd door Guido123 op 28-01-2004 10:16]
quote:tja, ik vind eerder da je die mensen die die sooi kopen meteen van de aardbodem mag verwijderen. als je al ZO dom bent.
Op woensdag 28 januari 2004 09:32 schreef ShaoliN het volgende:
Dat mensen simpel genoeg zijn om zo'n ding te kopen kan je Tell Sell niet kwalijk nemen vind ik.
quote:Het bericht is niet verwijderd, gewoon effe zoeken in het archief zoals ik al eerder zei en dan vind je het bericht wel.
Op woensdag 28 januari 2004 10:15 schreef Guido123 het volgende:
Zoeken op tellsell heeft geen zin: ik had een reactie bij het artikel geplaast en als ik op miijn gebruikersnaam zoek dan staat die reactie er niet meer bij.Het bericht heeft er trouwens best wel lang gestaan en er stonden redelijk wat reacties bij.
Het is me wel eens eerder opgevallen dat nieuws berichten werden verwijdert, maar dat was dan binnen een paar minuten als er nog (bijna) geen reacties bij stonden.
quote:Ik heb in het nieuws archief gezocht op telsell, biostabil en Santanera en ik vind alleen een oud artikel uit november 2003, niet het artikel wat er gisteravond stond en waar ik ook op heb gereageerd!!
Op woensdag 28 januari 2004 10:21 schreef F@lcon© het volgende:[..]
Het bericht is niet verwijderd, gewoon effe zoeken in het archief zoals ik al eerder zei en dan vind je het bericht wel.
De url is/was:
MMG in opstand tegen Biostabil van Santanera.
Vreemde zaak dat er topics worden weggehaald. Sluiten ok, dan kunnen ze voortgezet worden op het forum. Maar weghalen, erg raar. Is Fok! soms bang voor TellSell?
Het artikel bevatte overigens niet veel nieuwswaarde. Het was gebaseerd op de volgende pagina: http://www.biostabiel.sucks.nl/. Dit is een bijelkaar geraapte pagina over die Santanera.
quote:Het is waarschijnlijk weggehaald om dat het dubbel was. Gebeurd wel vaker dat op de FP twee dezelfde berichten komen te staan. Lijkt me een beetje overbodig he.
Op woensdag 28 januari 2004 11:52 schreef Fok_Bak het volgende:Vreemde zaak dat er topics worden weggehaald. Sluiten ok, dan kunnen ze voortgezet worden op het forum. Maar weghalen, erg raar. Is Fok! soms bang voor TellSell?
quote:Dan sluit je het topic toch, met een mededeling waarom. Nu zitten hier Fok!kertjes die denken dat ze iets gedroomd hebben.
Op woensdag 28 januari 2004 11:53 schreef calvobbes het volgende:[..]
Het is waarschijnlijk weggehaald om dat het dubbel was. Gebeurd wel vaker dat op de FP twee dezelfde berichten komen te staan. Lijkt me een beetje overbodig he.
quote:Dus iedereen kan zomaar willekeurige rotzooi gaan verkopen en stug beweren dat het helpt tegen vanalles ?
Op woensdag 28 januari 2004 09:17 schreef MetalMessiah het volgende:
Het is geen oplichting maar gewoon één van die dingen die je helpen zolang je er zelf vast in gelooft.Net als amuletten, talismannen en dat soort dingetjes.
"Hier, dit is m'n koffiemok. Hij kost 500 euro en hij helpt tegen hoofdpijn !"
quote:Mja... Veel Fok!ertjes weten het wel dat berichten gewist worden als ze dubbel zijn. Die andere maken zich er niet druk over, of openen een topic in FB. Dan weten ze ook wat er gebeurd is.
Op woensdag 28 januari 2004 11:56 schreef Fok_Bak het volgende:Dan sluit je het topic toch, met een mededeling waarom. Nu zitten hier Fok!kertjes die denken dat ze iets gedroomd hebben.
![]()
Als je het bericht alleen maar sluit blijft het in het overzicht staan.
quote:Grappig dat iemand met zo'n signature zo'n opmerking maakt.
Op woensdag 28 januari 2004 09:20 schreef Flierp het volgende:[..]
het eeuwige KUT anwtwoordt van iemand die er geen verstand van heeft. . .
Als jij wilt geloven dat een metalen armband goed voor de gezondheid is, dan is dat niet veel anders dan geloven dat een god over je gezondheid waakt.
Laat dat nou net 'mankind's mistake' zijn in je signature...
Waarom het eerst posten, dan weg halen, en dan weer opnieuw posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |