Te veel generalisatie in je post denk ik.. t zijn gewoon mensen, dus reikt un veelzijdigeheid net zo ver als dat van mensen kan reiken.
[Dit bericht is gewijzigd door Omkron op 28-01-2004 08:30]
Toch zijn er bij mijn collega's toch aardig wat monteurs die niet roken hoor.
Ik denk gewoon 50-50 ofzo.
Geen idee waarom je je dit afvraagt eigenlijk.
Waarom loop je zelf niet ff een bouwkeet in?
Hebben de harde werkers ook nog eens iets schoons om mee tespelen_O_
Mits jij dat op die foto bent he :p
Oude mannetjes krijgen we al vaak genoeg op bezoek.
Greetz Angelo
quote:Hehe, ja toch, die bij mij in huis komen om de ketel te repareren wel hoor. En onze ketel is iedere maand zo'n beetje stuk dus...Ik zie van alles langskomen, maar ik kan ze toch allemaal plaatsen in een bepaald 'type'. Nog nooit een lichtgebouwde hoog iq-hebbende niet-rokende nette loodgieter gezien.
Op woensdag 28 januari 2004 19:09 schreef Virus.NL het volgende:
Nou volgens mij ben je nog nooit op een echte bouwplaats geweest, potige zeebonken
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 07:20 schreef Yamyam het volgende:[..]
Hehe, ja toch, die bij mij in huis komen om de ketel te repareren wel hoor. En onze ketel is iedere maand zo'n beetje stuk dus...Ik zie van alles langskomen, maar ik kan ze toch allemaal plaatsen in een bepaald 'type'. Nog nooit een lichtgebouwde hoog iq-hebbende niet-rokende nette loodgieter gezien.
Heb je een IQ test voor ze klaar liggen???
quote:Meestal kun je het wel aardig schatten hoor..
Op donderdag 29 januari 2004 07:37 schreef ozzyat105 het volgende:[..]
quote:Helaas; 'k ben geen loodgieter...
Op donderdag 29 januari 2004 07:20 schreef Yamyam het volgende:
Hehe, ja toch, die bij mij in huis komen om de ketel te repareren wel hoor. En onze ketel is iedere maand zo'n beetje stuk dus...Ik zie van alles langskomen, maar ik kan ze toch allemaal plaatsen in een bepaald 'type'. Nog nooit een lichtgebouwde hoog iq-hebbende niet-rokende nette loodgieter gezien.
Edit: en is nog redelijk slim ook.
quote:a: ik zeg niet dat het sukkels zijn.
Op donderdag 29 januari 2004 07:26 schreef Megumi het volgende:
Binnen elke beroepsgroep kom je sukkels en slimme mensen tegen. En gezien die ketel die bij jouw elke maand weer gemaakt moet worden. Zijn het dus de sukkels die bij jou zijn langsgekomen. Vandaar je wat rare beeldvorming.
En kom op zeg, wat stellen jullie je dan voor bij een bouwvakker? Ik denk toch echt iets in die richting van wat ik zei.
quote:Je rookt omdat je het al een lange tijd doet?
Op donderdag 29 januari 2004 21:26 schreef badboynova het volgende:
ik ben een c.v monteur/loodgieter en ja ik rook maar ik ben niet de type die onder de tatoo's zit of een bloot liggende bil spleet. de reden dat ik rook weet ik niet, zal wel komen omdat ik het al een hele lange tyd doe.
Even terzijde (anders moet ik weer een ander bericht posten):
Ik heb ook het vermoeden dat de meeste monteurs/loodgieters/bouwvakkers toch een soort nuchtere figuren zijn, erg lichamelijk gericht, en simpel denkend.
Trouwens hoe slim ben je om steeds dezelfde monteur of steeds hetzelfde bedrijf naar je ketel te laten kijken als ie elke maand defect is.
Ik ken jou type wel, je hebt al een bepaalde negatieve gedachte voordat er een monteur binnenkomt zodat je met een waarschijnlijk superchagerijnig stemmetje gaat verkondigen dat ie ketel WEER stuk is en dat dat niet normaal is blabla. Dat schreeuwt om botte reacties.
Conclusie: Jou opstelling jegens uitvoerende mensen is een zeer negatieve en je lokt daarmee norse negatieve antwoorden uit.
Het zou me nieteens verbasen dat jij zo'n type bent die ook tegen sex is ofzo,
Met onvriendelijke groet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |