quote:Rest de vraag of de Amerikaanse bevolking dit ook inziet. En mocht Bush in de komende verkiezingen het veld ruimen, is het nog maar de vraag of zijn 4 jaar voortgezet zullen worden, of dat er toch van dat pad flink afgeweken gaat worden. Amerika weet dat het qua land wereldleider is, en in plaats van dit tot positieve doelen te gaan gebruiken, maken zijn misbruik van de machtspositie die zij hebben.
Op dinsdag 27 januari 2004 23:24 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
hij had moeten gaan voor humanitaire redenen, maar dat kon hij zich niet veroorloven. De grootste fout van Bush is zijn paranoide gedrag geweest. Een tweede Koude Oorlog zeg maar, in de beginfasen, redelijk heftig, nog lang niet afgekoeld.
De voorloper van een tweede McCarthy.
quote:Ja rellen komen in de hoogste kringen voor! Trix doet 't ook
Op dinsdag 27 januari 2004 23:26 schreef ysklontje2000 het volgende:
rellen is natuurlijk ook van een hoger niveau dan het normale gebrabbel hier.
quote:Zeurneus. Zet je PC uit, ga slapen en laat ons lekker onzin in onzin posten.
Op dinsdag 27 januari 2004 23:23 schreef Cybart het volgende:[..]
keep trying
je komt er vast wel een keer!
quote:Nee dat wisten we nog niet zllen we zeggen. Meerderheid van dit topic IS homo en die weten echt wel dat er homo's zijn met inhoud hoor. Daar hoeft iemand met ff een pestbui of relzin echt niet op te wijzen door er dan maar 1 te posten. Ken je dat niet? Vooroordeel: de hetero die juist probeert te BEWIJZEN dat ie hetero is, is vaak een homo. (en ja dit is metaforisch bedoeld... oe, eng! inhoud!)
Op dinsdag 27 januari 2004 23:26 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
laten zien dat homo's wel een inhoudelijk gesprek kunnen voeren en een mening kunnen hebben over actualiteiten in een groep van andere homo's?
quote:niet altijd.... maar ik heb het dan ook over vooroordelen die er zijn over homo's, en de lage inhoudelijke kwaliteit van het vorige topic, wat gevuld werd door gebrabbel over idols, en spieren bij meer naakte- dan aangeklede mannen
Op dinsdag 27 januari 2004 23:27 schreef Ang3l het volgende:[..]
Ten eerste: een homo is niet altijd verwijfd, geil en op iedereen verliefd. Ten tweede legde ik geen link, maar doelde ik op het fit dat je de vooroordelen echt niet zomaar wegneemt door een discussie te proberen aan te wakkeren over een pseudo-intelligent diepzinnig onderwerp (en in dit geval met bush)
quote:De amerikaanse bevolking, de rechtsgeaarde bevolking veranderd net zo makkelijk van motief als Bush, voor de oorlog, in de aanloop ervan, riepen ze dat het om de wapens te doen was, nu die niet gevonden zijn is het kamp verdeeld, en verenigd in een "ze zijn beter verborgen" en een "we deden het om een gruwelijke dictator af te zetten"
Op dinsdag 27 januari 2004 23:27 schreef Cybart het volgende:
Rest de vraag of de Amerikaanse bevolking dit ook inziet. En mocht Bush in de komende verkiezingen het veld ruimen, is het nog maar de vraag of zijn 4 jaar voortgezet zullen worden, of dat er toch van dat pad flink afgeweken gaat worden. Amerika weet dat het qua land wereldleider is, en in plaats van dit tot positieve doelen te gaan gebruiken, maken zijn misbruik van de machtspositie die zij hebben.
quote:laat ik ook...dat posten dan
Op dinsdag 27 januari 2004 23:27 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Zeurneus. Zet je PC uit, ga slapen en laat ons lekker onzin in onzin posten.
quote:En als we dat leuk vinden, wat boeit dat dan? Dan maar vooroordelen (altijd gebaseerd op een kern van waaheid).
Op dinsdag 27 januari 2004 23:29 schreef Cybart het volgende:[..]
niet altijd.... maar ik heb het dan ook over vooroordelen die er zijn over homo's, en de lage inhoudelijke kwaliteit van het vorige topic, wat gevuld werd door gebrabbel over idols, en spieren bij meer naakte- dan aangeklede mannen
maar ik ga slapen. geen zin in iemand die ineens enorm diepzinnig wil doen omdat ie 't tegendeel van vooroordelen wil bewijzen (terwijl ie zelf ook de smiley gebruikt bij de mooie mannen ... de ot verwijt....)
quote:kom we voeren ons gesprek ergens anders verder
Op dinsdag 27 januari 2004 23:29 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
De amerikaanse bevolking, de rechtsgeaarde bevolking veranderd net zo makkelijk van motief als Bush, voor de oorlog, in de aanloop ervan, riepen ze dat het om de wapens te doen was, nu die niet gevonden zijn is het kamp verdeeld, en verenigd in een "ze zijn beter verborgen" en een "we deden het om een gruwelijke dictator af te zetten"
mijn god, hoe kanb ik dit zo sarcastisch mogelijk over laten komen...
shit typ ik mijn gedachten nu ook al?
quote:Heb je ooit anders gedaan dan?
Op dinsdag 27 januari 2004 23:32 schreef Cybart het volgende:[..]
mijn god, hoe kanb ik dit zo sarcastisch mogelijk over laten komen...
shit typ ik mijn gedachten nu ook al?
quote:Graag.
Op dinsdag 27 januari 2004 23:32 schreef Cybart het volgende:[..]
kom we voeren ons gesprek ergens anders verder
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 23:31 schreef Ang3l het volgende:[..]
En als we dat leuk vinden, wat boeit dat dan? Dan maar vooroordelen (altijd gebaseerd op een kern van waaheid).
maar ik ga slapen. geen zin in iemand die ineens enorm diepzinnig wil doen omdat ie 't tegendeel van vooroordelen wil bewijzen (terwijl ie zelf ook de
smiley gebruikt bij de mooie mannen ... de ot verwijt....)
quote:tuurlijk wel, net als mijn pa, dan zeg ik het gewoon hard op
Op dinsdag 27 januari 2004 23:33 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Heb je ooit anders gedaan dan?
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 23:35 schreef Cybart het volgende:
kijk jij hebt hem door
sommige mensen nemen mij te serieus, of ja niemand neemt mij hier serieus omdat ik slechts ter bladopvulling dien. op Jer na is er hier niemand oprecht in mijn leven geintresseerd, dus verwacht niet dat ik hier 100% van de tijd gezellig mee ga zitten doen, maar in dat laatste heb je inderdaad gelijk
ik ben serieus geinteresseerd
quote:oeh ik ga een counter installeren
Op dinsdag 27 januari 2004 23:36 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
ik ben serieus geinteresseerd
sorry, dat was niet sarcastisch bedoeld, al kwam het zo wel als eerste in me op, maar achteraf vond ik het dan wel weer een leuke zin dus skip the "oeh" part
quote:Het had je in het verleden een heleboel rellen kunnen besparen.
Op dinsdag 27 januari 2004 23:35 schreef Cybart het volgende:[..]
tuurlijk wel, net als mijn pa, dan zeg ik het gewoon hard op
maar ja daar heb je zo weinig aan op internet
quote:dan was ik nog een geliefd user geweest, waarover geen verhalen de rondte deden
Op dinsdag 27 januari 2004 23:38 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
Het had je in het verleden een heleboel rellen kunnen besparen.
quote:Ik denk niet dat je nu alles wat je zegt hoeft uit te leggen hoor.
Op dinsdag 27 januari 2004 23:38 schreef Cybart het volgende:[..]
oeh ik ga een counter installeren
sorry, dat was niet sarcastisch bedoeld, al kwam het zo wel als eerste in me op, maar achteraf vond ik het dan wel weer een leuke zin dus skip the "oeh" part
Ik snap natuurlijk niks meer, maar dat komt omdat m'n hersenen na tienen op sleeper stand gaan...
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 23:35 schreef Cybart het volgende:[..]
op Jer na is er hier niemand oprecht in mijn leven geintresseerd
quote:Ik denk dat je het zelf te serieus neemt als je werkelijk verwacht dat mensen in Onzin voor je Leven van een internet forum oprecht geïntresseerd zijn in het leven van iemand die ze niet kennen.
Op dinsdag 27 januari 2004 23:35 schreef Cybart het volgende:sommige mensen nemen mij te serieus, of ja niemand neemt mij hier serieus omdat ik slechts ter bladopvulling dien. op Jer na is er hier niemand oprecht in mijn leven geintresseerd, dus verwacht niet dat ik hier 100% van de tijd gezellig mee ga zitten doen, maar in dat laatste heb je inderdaad gelijk
quote:haha, en met welke zender wordt je dan sochtends wakker
Op dinsdag 27 januari 2004 23:39 schreef LeBeau het volgende:[..]
Ik denk niet dat je nu alles wat je zegt hoeft uit te leggen hoor.
Als ze het snappen dan snappen ze het, als ze het niet snappen dan snappen ze het niet.
Ik snap natuurlijk niks meer, maar dat komt omdat m'n hersenen na tienen op sleeper stand gaan...
quote:Stoorzender, beter bekend als m'n moeder die me uit m'n bed roept.
Op dinsdag 27 januari 2004 23:41 schreef Cybart het volgende:[..]
haha, en met welke zender wordt je dan sochtends wakker
quote:IJsbeeb, ja, manneke, van de week nog eens wat mailtjes zitten lezen (mjah ook ik kan sentimenteel zijn
Op dinsdag 27 januari 2004 23:40 schreef ysklontje2000 het volgende:[..]
sorry dat ik je ff oversloeg, komt omdat we toch nog steeds te weinig met elkaar ouwehoeren. en ja dat is grotendeels mijn schuld. maar we werken eraan he
je moet E.R. maar eens komen kijken
quote:fout
Op dinsdag 27 januari 2004 23:40 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
Ik denk dat je het zelf te serieus neemt als je werkelijk verwacht dat mensen in Onzin voor je Leven van een internet forum oprecht geïntresseerd zijn in het leven van iemand die ze niet kennen.
.
en ik herriner me nog erg goed hoe ik hier binnengehaald werd, en hoe het nu gaat.... world of difference
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |