quote:qua getallen mischien
Op dinsdag 27 januari 2004 23:09 schreef Andyvie het volgende:
Alweer een nieuw topic? Jeetje, wat gaan jullie hard! Dit zijn de betere tijden van het topic
quote:Nah, geef d'r eens wat inhoud aan dan
Op dinsdag 27 januari 2004 23:10 schreef Cybart het volgende:[..]
qua getallen mischien
inhoudelijk is het 3 keer ruk (niet doelende op de masturbatie techniek, maar ruk alszijnde synoniem van "het gaat nergens over")
quote:Slaap lekker, Onetouch
Op dinsdag 27 januari 2004 23:14 schreef onetouch het volgende:
graag, dan ga ik rustig- trustuh -
quote:Ah, het wordt gezellig.
Trusten!
quote:De Britse regering heeft de dreiging van Iraakse massa-vernietigingswapens bewust aangedikt om de oorlog tegen Irak te rechtvaardigen. Die beschuldiging uitte BBC vorig jaar. Heeft het televisiestation gelijk?
Op dinsdag 27 januari 2004 23:13 schreef Ang3l het volgende:[..]
Nah, geef d'r eens wat inhoud aan dan
John Kerry is volgens de laatste opiniepeiling populairder dan president Bush. Hij moet alleen nog wel de democratische voorverkiezingen winnen. Is hij een betere optie dan Bush?
quote:Zou eigenlijk nou niet echt iets intellectueels hoogstaands verwachten van de meeste mensen om elf uur 's avonds, na een lange dag van 'iets'. Of van sommige (neem mij bijvoorbeeld), wanneer dan ook.
qua getallen mischien
inhoudelijk is het 3 keer ruk (niet doelende op de masturbatie techniek, maar ruk alszijnde synoniem van "het gaat nergens over")
quote:Slaap lekker.
quote:LEUKE inhoud! Het blijft een ONZ-topic he
Op dinsdag 27 januari 2004 23:17 schreef Cybart het volgende:[..]
De Britse regering heeft de dreiging van Iraakse massa-vernietigingswapens bewust aangedikt om de oorlog tegen Irak te rechtvaardigen. Die beschuldiging uitte BBC vorig jaar. Heeft het televisiestation gelijk?
John Kerry is volgens de laatste opiniepeiling populairder dan president Bush. Hij moet alleen nog wel de democratische voorverkiezingen winnen. Is hij een betere optie dan Bush?
quote:Je moet eens een keer uit.....
Op dinsdag 27 januari 2004 23:13 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik ben gaar, en met mij praten is als praten met een bizar iemand die uit een Vertigo comic is gestapt geschreven door Neil Gaiman.
quote:Ja. Kerry is een goede opvolger van Bush. Bush is te partisaan, kerry heeft dat ook, maar kerry gaat meer voor de banden versterken met Europa en de rest van de wereld, dan de rest zoals bush, tegen de haren instrijkt vanwege paranoia.
Op dinsdag 27 januari 2004 23:17 schreef Cybart het volgende:[..]
De Britse regering heeft de dreiging van Iraakse massa-vernietigingswapens bewust aangedikt om de oorlog tegen Irak te rechtvaardigen. Die beschuldiging uitte BBC vorig jaar. Heeft het televisiestation gelijk?
Onder bush is de regering gegroeid, meer dan onder Clinton, en dan hebben we het niet over zijn beveiligingsonderdelen van de overheid.
quote:En bedankt! Ik maar moeite doen om een beetje originele posts te schrijven.
qua getallen mischien
quote:dan zoek maar weer plaatjes van naakte mannen waardoor de vooroordelen over homo's komende jaren nog steeds niet zullen verdwijnen
Op dinsdag 27 januari 2004 23:18 schreef Ang3l het volgende:[..]
LEUKE inhoud! Het blijft een ONZ-topic he
quote:Denk dat de wereld in ieder geval beter af is zonder Bush die de afgelopen 4 jaar uitzonderlijk goed heeft weten te bewijzen dat hij een ongeleid projectiel is. Hij heeft een eigen wil die hij dan ook blindelings zal volgen. Zijn grootste blunder is dan de oorlog in Irak. nouja die oorlog opzich niet, maar wel de beweegredenen ertoe
Op dinsdag 27 januari 2004 23:19 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
Ja. Kerry is een goede opvolger van Bush. Bush is te partisaan, kerry heeft dat ook, maar kerry gaat meer voor de banden versterken met Europa en de rest van de wereld, dan de rest zoals bush, tegen de haren instrijkt vanwege paranoia.
Onder bush is de regering gegroeid, meer dan onder Clinton, en dan hebben we het niet over zijn beveiligingsonderdelen van de overheid.
quote:dit heb ik al eens geprobeerd, het enige dat ze naar je gooien is dat dit in onzin staat en dat iedere discussie van hoger niveau de kop moet worden ingedrukt.
Op dinsdag 27 januari 2004 23:20 schreef Cybart het volgende:[..]
dan zoek maar weer plaatjes van naakte mannen waardoor de vooroordelen over homo's komende jaren nog steeds niet zullen verdwijnen
quote:nee die vooroordelen neem je weg door over Bush te beginnen
Op dinsdag 27 januari 2004 23:20 schreef Cybart het volgende:[..]
dan zoek maar weer plaatjes van naakte mannen waardoor de vooroordelen over homo's komende jaren nog steeds niet zullen verdwijnen
quote:keep trying
Op dinsdag 27 januari 2004 23:20 schreef Great_Expectations het volgende:[..]
En bedankt! Ik maar moeite doen om een beetje originele posts te schrijven.
.
je komt er vast wel een keer!
quote:hij had moeten gaan voor humanitaire redenen, maar dat kon hij zich niet veroorloven. De grootste fout van Bush is zijn paranoide gedrag geweest. Een tweede Koude Oorlog zeg maar, in de beginfasen, redelijk heftig, nog lang niet afgekoeld.
Op dinsdag 27 januari 2004 23:22 schreef Cybart het volgende:[..]
Denk dat de wereld in ieder geval beter af is zonder Bush die de afgelopen 4 jaar uitzonderlijk goed heeft weten te bewijzen dat hij een ongeleid projectiel is. Hij heeft een eigen wil die hij dan ook blindelings zal volgen. Zijn grootste blunder is dan de oorlog in Irak. nouja die oorlog opzich niet, maar wel de beweegredenen ertoe
quote:ik zie het verband tussen vooroordelen over homo's en bush niet. tenzij Bush alleen maar op seks uit is, verwijfd is, altijd geil, en op iedereen verliefd wordt
Op dinsdag 27 januari 2004 23:23 schreef Ang3l het volgende:[..]
nee die vooroordelen neem je weg door over Bush te beginnen
quote:Diepzinnig discussiëren doe ik wel met m'n vrienden, daar heb ik geen forum voor nodig. Vind het erg kort door de bocht dat dit soort topics, waar af en toe ineens een berg foto's voorbij komen, een rolbevestigend patroon in de hand zou werken ........
Op dinsdag 27 januari 2004 23:23 schreef Kugari-Ken het volgende:[..]
dit heb ik al eens geprobeerd, het enige dat ze naar je gooien is dat dit in onzin staat en dat iedere discussie van hoger niveau de kop moet worden ingedrukt.
Er is alleen behoefte aan vooroordeelbevestigend gedrag, ook al schaadt dit de homo-gemeenschap meer dan welk andere cliche beeld dan ook kan.
quote:Dat was Clinton.
Op dinsdag 27 januari 2004 23:24 schreef Cybart het volgende:[..]
ik zie het verband tussen vooroordelen over homo's en bush niet. tenzij Bush alleen maar op seks uit is, verwijfd is, altijd geil, en op iedereen verliefd wordt
quote:laten zien dat homo's wel een inhoudelijk gesprek kunnen voeren en een mening kunnen hebben over actualiteiten in een groep van andere homo's?
Op dinsdag 27 januari 2004 23:23 schreef Ang3l het volgende:[..]
nee die vooroordelen neem je weg door over Bush te beginnen
quote:Ten eerste: een homo is niet altijd verwijfd, geil en op iedereen verliefd. Ten tweede legde ik geen link, maar doelde ik op het fit dat je de vooroordelen echt niet zomaar wegneemt door een discussie te proberen aan te wakkeren over een pseudo-intelligent diepzinnig onderwerp (en in dit geval met bush)
Op dinsdag 27 januari 2004 23:24 schreef Cybart het volgende:[..]
ik zie het verband tussen vooroordelen over homo's en bush niet. tenzij Bush alleen maar op seks uit is, verwijfd is, altijd geil, en op iedereen verliefd wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |