Betaling moet geschieden dmv een overboeking en aangezien ik helaas geen Credit Card kan veroorloven mbt mijn uitkering ben ik afhankelijk van zulke sites die ook betalingen accepteren per bank/giro nr.
Voordat mensen mij nu allemaal yesmoke.ch aanbevelen: Ik kan alleen via bankrek. overboeken en aangezien het een buitenlandse rekening betreft + dat het ook nog eens in Dollars moet geschieden lijkt me dat net een tikkie te ingewikkeld, bovendien las ik ook ergens aldaar dat er bepaalde boekingskosten ofzoiets in rekening worden gebracht
Ik weet dat er een centraal topic was over yesmoke maar dit gaat nu even specifiek over Budgetsmoking dus hopelijk mag hij openblijven en mocht het niet in GC passen verplaats hem dan gaarne naar het forum waar deze topic misschien beter past
Edit: Ow dat is nu juist een rook vrije zone geworden
quote:Nu niet meer daarom zet ik hem in GC
Op dinsdag 27 januari 2004 22:53 schreef -PolluX- het volgende:
Er is toch een rokershoek ingericht op het Fok! forum tegenwoordig?
quote:
Edit: Ow dat is nu juist een rook vrije zone geworden
[Dit bericht is gewijzigd door Hepyro op 27-01-2004 23:00]
Anders wordt het denk ik toch met vier man in een auto en 16 sloffen gaan halen in Luxemburg (split de benzinekosten, tank een keer in luxemburg.....damn....goedkoop roken voor een tijdje)
quote:¤2,90 las ik geloof ik vanmorgen
Op woensdag 28 januari 2004 11:33 schreef Pechanga het volgende:
Wat kost een pakje Marlboro dan in luxemburg????
Dank u
http://internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=2dehands;action=display;num=1064392276
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |