abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16641500
Het gaat om de site www.budgetsmoking.com (Nederlandse site) waar je goedkoper sigaretten kan bestellen, alleen voordat ik t ga proberen wil ik eerst weten of mensen daar positieve danwel negatieve ervaringen hebben met bovengenoemde site (mochten het eventueel oplichters zijn).

Betaling moet geschieden dmv een overboeking en aangezien ik helaas geen Credit Card kan veroorloven mbt mijn uitkering ben ik afhankelijk van zulke sites die ook betalingen accepteren per bank/giro nr.

Voordat mensen mij nu allemaal yesmoke.ch aanbevelen: Ik kan alleen via bankrek. overboeken en aangezien het een buitenlandse rekening betreft + dat het ook nog eens in Dollars moet geschieden lijkt me dat net een tikkie te ingewikkeld, bovendien las ik ook ergens aldaar dat er bepaalde boekingskosten ofzoiets in rekening worden gebracht

Ik weet dat er een centraal topic was over yesmoke maar dit gaat nu even specifiek over Budgetsmoking dus hopelijk mag hij openblijven en mocht het niet in GC passen verplaats hem dan gaarne naar het forum waar deze topic misschien beter past

pi_16642148
Er is toch een rokershoek ingericht op het Fok! forum tegenwoordig?

Edit: Ow dat is nu juist een rook vrije zone geworden

Blaap
pi_16642397
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 22:53 schreef -PolluX- het volgende:
Er is toch een rokershoek ingericht op het Fok! forum tegenwoordig?
Nu niet meer daarom zet ik hem in GC
quote:
Edit: Ow dat is nu juist een rook vrije zone geworden

[Dit bericht is gewijzigd door Hepyro op 27-01-2004 23:00]

pi_16642869
ik ben denk ik een te grote schijtluis om het zelf te proberen...maar ben wel benieuwd..zeker als over een week sigaretten 80 cnt duurder worden....

Anders wordt het denk ik toch met vier man in een auto en 16 sloffen gaan halen in Luxemburg (split de benzinekosten, tank een keer in luxemburg.....damn....goedkoop roken voor een tijdje)

surrounded by people, yet still feelin' alone
  woensdag 28 januari 2004 @ 11:33:19 #5
81287 Pechanga
This Thing Of Ours
pi_16651567
Wat kost een pakje Marlboro dan in luxemburg????
Dance like a butterfly 'n sting like a bee...........
pi_16651609
ik d8 dat dit topic zou gaan over waar je goedkope maatpakken kon krijgen
pi_16651628
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 11:33 schreef Pechanga het volgende:
Wat kost een pakje Marlboro dan in luxemburg????
¤2,90 las ik geloof ik vanmorgen
pi_16660868
Opzich nuttige info allemaal om te weten wat bijvoorbeeld een pakje in Luxemburg kost maar het gaat hier om de ervaringen met de site waar dit topic overgaat dus gaarne meer ontopic blijven s.v.p. en niet vervallen in Slowchat.

Dank u

pi_17137860
Ik zat ook te twijfellen en ben dus eerst een beetje gaan zoeken op internet of er wat te vinden was van mensen die al besteld hadden.
en had hier en daar wel wat gevonden.
Het blijft inderdaad gokken natuurlijk. maar kijk zelf maar ff.

http://internetoplichting.nl/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=2dehands;action=display;num=1064392276

http://www.goedkopesigaretten.nl/ervaringen.asp

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')