abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16641315
Schotse band in het straatje van Mogwai en aanverwanten. Stonden eind vorig jaar samen met Oceansize in Nederland en scheen toch al bekend te zijn in Nederland. Op Kink Fm werd het nummer Black Path regelmatige gedraaid. Aanrader om deze te downloaden (om een indruk te krijgen en niet om de band financieel te schaden natuurlijk ).

Fans van eerder genoemde bands kunnen hier wel wat mee denk ik. En wie van de combinatie lo-fi - noise houdt zeker.

Bestaat voor meer dan 67%
pi_16655091
Nou Adder, deze loopt geweldig. Ik zei je toch dat Fokkers geen benul van muziek hebben. Ze durven gewoon niet te posten omdat ze zich dan dom voelen!
pi_16655393
ik heb ze op tombola 2009 gezien, vond het wel gaan
  woensdag 28 januari 2004 @ 14:20:02 #4
51317 OLP_Moose
de eclectische eland
pi_16656151
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 22:30 schreef Zwartadder het volgende:
Stonden eind vorig jaar samen met Oceansize in Nederland en scheen toch al bekend te zijn in Nederland.
Aan het aantal bezoekers daar te zien viel dat bekend zijn wel mee. Vond ze wel aardig, maar niet geweldig, Oceansize was een stuk beter.
Happiness... is not a fish that you can catch
pi_16656274
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:20 schreef OLP_Moose het volgende:

[..]

Aan het aantal bezoekers daar te zien viel dat bekend zijn wel mee. Vond ze wel aardig, maar niet geweldig, Oceansize was een stuk beter.

Dat vond ik nu ook, maar de meeste mensen kwamen in Tivoli voor Aereogramme had ik het idee.
  woensdag 28 januari 2004 @ 14:48:41 #6
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_16657178
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 14:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Dat vond ik nu ook, maar de meeste mensen kwamen in Tivoli voor Aereogramme had ik het idee.

Aereogramme is voor mij dan ook weer een stuk bekender dan Oceansize; die laatste kan me ook niet echt boeien. Mogwai zou ik overigens ook niet als enige referentiekader noemen - op eerdergenoemde single Black Path klinkt het eerder als een Delgados/Arab Strap-collaboratie, en zijn de Mogwai-invloeden in geen velden of wegen te bekennen. En verder wil Aereogramme nog wel eens in bombast verzuipen, maar ach. Redelijke band in ieder geval, al zijn hun albums niet over de volle duur overal even sterk.
  woensdag 28 januari 2004 @ 21:39:48 #7
74081 Wickardia
nonsense puzzler
pi_16669813
Heb ooit een paar jaar terug een nummer van hen ("Post-Tour, Pre-Judgement") op een Rocksound compilatie cd gehoord, tijdje later de cd "A Story in White" bij Boudisque aangeschaft. Een top cd vind ik het nog steeds. Heb hun laatste cd nog niet gehoord, moet ik maar eens naar op zoek gaan.

Mooie afwisseling van donkere, beklemmende songs plus ontaardingen in totale chaos.

Alcohol is the anesthesia by which we endure the operation of life. (George Bernard Shaw)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')