abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 maart 2004 @ 11:16:13 #151
82944 landmark_tower
Portal do Vale Tudo Brasileiro
pi_17441381
pes3, best footie game ever...
Não julgues as pessoas pela aparência!
  maandag 1 maart 2004 @ 11:16:48 #152
82944 landmark_tower
Portal do Vale Tudo Brasileiro
pi_17441384
of nie
Não julgues as pessoas pela aparência!
  maandag 1 maart 2004 @ 11:58:32 #153
8758 P8R
Dat is goed...
pi_17441792
quote:
Op maandag 1 maart 2004 05:41 schreef jeroen1976 het volgende:

Het is moeilijk om goede jonge spelers aan te trekken in de MLS, ze willen eerst allemaal naar Europa toe en zit je veelal met oudere ex-topspelers in je maag. Nigel de Jong wilde o.a. niet komen (had nog geen wedstrijd voor Ajax gespeeld).
Misschien Steven Jackson? Is 19, Amerikaan en een wereldspits!
pi_17443536
met auxerre aan de gang. ik werd in seizoen 1 geacht in het linkerrijtje te komen, ik werd echter vrij makkelijk kampioen. even een dipje gehad, waarin nr 2, Strasbourg, wel dichterbij kwam maar voor de rest niet in de problemen geweest. Monaco was 1 van de degradanten!
Seizoen 2 ook weer bovenaan, maar het gaat moeizamer. Ik ben net PSV irl, als Cisse draait, draait het hele team. Hoewel ik best een groot aantal aankopen heb gedaan, speel ik als basis nog steeds met de 11 waarmee het begon. Alleen de wissels zijn anders.

Cool, Radet, Jaures, Boumsong, Mexes, Kalou, Akale, Lacheur, Tainio, Cisse, Benjani in een standaard 4-4-2
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  dinsdag 2 maart 2004 @ 11:14:02 #155
31563 Freddie_fish
PSV kampioenen
pi_17458567
Ik ben nu in mijn 2e seizoen met Atlético de Madrid. Eerste seizoen 7e geworden, zo ben ik met geluk in de uefa cup terecht gekomen. De beker was niets verloor namelijk in de 2e ronde van Cordoba.

2e seizoen:
UEFA cup:
1e ronde: Panionios(5-0 en 2-1 overwinning)
2e ronde: AJ Auxerre(2-4 verlies en 0-1 winst)

Beker:
Halve finale: Sevilla(2-4 en 0-1 verlies)
Sevilla won finale.

Kampioenschap:
Sta vanaf het begin in de top. Schommelde eerst tussen de 4e en 7e maar klom naar de 2e plaats. Door een slechte periode stond ik weer derde maar sta nu 4 punten achter de nummer 1, Valencia en 1 punt achter Real Madrid. Barcelona, kampioen van 1e jaar staat 19e en dus in de degradatiezone, met nog 10 duels te gaan.

Heb in de game tot nu toe 3x tegen Real Madrid gespeeld, moet in de laatste wedstrijden van dit seizoen nog tegen ze, en heb alle duels gewonnen.(4-1, 2-1 en de laatste weet ik even niet).
Cerci loopt erg goed en gaat naar alle waarschijnlijk heid topscorer worden. Ik heb dit seizoen veel blessures met als ergste:
Davis(7 maanden)
Fernando Torres(3 maanden(begin van t seizoen) en 2 maanden(eind van seizoen)
Zenden(1x 2 maanden, 1x 1 maand, 2x 3 weken)

Ik kan dus nog kampioen worden maar moet uit kijken dat ik mijn 7 punten voorsprong op nummer 4 en 5 niet verspeel.
  dinsdag 2 maart 2004 @ 12:06:59 #156
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_17459377
Halverwege seizoen 2012-2013 met Barnet , sta 3e achter manchester city en Liverpool.
Grootste overwinning dit seizoen 2-7 op Porto in de champions leaugue.
Veel bekende spelers heb ik niet ,alleen Daniel de Ridder heb ik van Middlesbrough gekocht die doet het wel leuk op de rechterkant , het leuke is dat ik nog steeds spelers heb die ik in m'n eerste seizoen uit de hoogste afdeling van het Nederlandse amateur voetbal heb gehaald.
Bestuur is blij dat ze zo'n een legendarische trainer in huis hebben
Ik ben inmiddels overleden
pi_17472835
ben een nieuw spel begonnen. dit keer met NEC.
heb direct het gehele team verbouwd. 7 nieuwe basisspelers gekocht.

sta na 10 wedstrijden nog ongeslagen eerste met maar 1 doelpunt tegen en 46 doelpunten voor. de nummer 2 volgt op 6 punten.

ik speel met dit team:
roncatto-braathen
ax-thompson-toledo-oskarsson
zonneveld-cuesta-wisgerhof-wielaard
gentenaar
Nee hoor ben geen kloon. Gebruikte mijn vorige nickname gewoon niet meer!
pi_17476343
Ik ben in mijn eerste seizoen met Sparta kampioen van de Eerste Divisie geworden en heb de beker gepakt tegen NEC. De enige echte topper die ik in de bekerwedstrijd gespeeld heb was tegen PSV, en deze heb ik met wat mazzel gewonnen met 3-2. Ik heb drie rondes in de beker overleefd op penalties . (Ik heb drie spelers met een waardering van 20 bij penalties.)

Mijn opstelling dit eerste seizoen:
GK - Filimonov

DR - Chelidze
CD - Broers / Keveral Steward (Broers was de laatste 5 maanden geblesseerd)
DC - Alvarez
DL - van Leeuwen

MR - Zbayri
MC - van Gastel
MC - Zamaro
ML - Bogojevic

FC - Cerci
FC - N'Kunku

Belangrijkste wissels:
Oskarsson, van der Bergh, Trommel en Koevermans

Ik ben net het nieuwe seizoen inmiddels begonnen en ben N'kunku en Zbayri weer kwijt aan Feyenoord, ik had ze gehuurd. Verder heb ik de volgende spelers aan mijn selectie toegevoegd:

Sigurasson (een veel belovende spits)
Williams (een jonge, talentvolle keeper)
van Leeuwen (jong talent, gejat van Feyenoord)\
Velasquez (een veteraan uit Peru, ruim 80 interlands)
Tijani Babangida (daar hebben we hem weer )

Ik heb met deze selectie er veel vertrouwen in dat ik een plaats bij de eerste 5 kan krijgen. Mijn titelkansen zijn 100-1, dus niet echt veel. Ik heb net wel de supercup gewonnen van PSV, weer met 3-2 (wel 3-0 voorgestaan...)
Het beloofd een leuk seizoen te worden
Mark Rutte for President!
  Moderator woensdag 3 maart 2004 @ 10:23:59 #159
8781 crew  Frutsel
pi_17476795
ik heb ut spel maar es gehaald en ben d'r mee begonnen. CM had ik eigenlijk nog niet eerder gespeeld en was altijd USM gewend. Dan ziet dit er verdomd ingewikkeld uit vergeleken met USM en zijn de mogelijkheden ongekend.
Vol goede moed begon ik met PSV...vooraf eens mijn spelers uitgeprint en op een rij gezet en de 18 beste spelers in het 1e elftal geplaatst (voor mezelf dan)
Eerst 6 friendlies.... tja...alleen de 4-4-2 opstelling staat standaard in het menu en daar won ik 2 wedstrijden mee (tegen amateurteams)
Van Saarbrucken werd kansloos verloren met 3-0 en na een 1-0 nederlaag tegen Eindhoven nb was de maat vol. Wat deed ik fout?
De eerste kraker tegen Ajax voor de supercup ging met 4-1 verloren... Handige Henkie dacht;" HAHA, save game ff opnieuw laden en opnieuw proberen". Andere opstelling en dus 5-2 aan de kont...

Mijn vraag:
Wat doe ik fout? Dat weet niemand.. Dus wat zijn handige beginnerstips en weet iemand een kewle websites waar een nederlandse uitleg staat over wat ik zoal moet doen en niet moet doen.
  woensdag 3 maart 2004 @ 10:28:07 #160
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_17476866
probeer eens een andere tactiek
Ik speel al een paar seizoenen 4-1-3-2 , waarvan de middelste middenvelder super aanvalen is ingesteld , hij scoort ook het meest (40 doelpunten vorig seizoen met Barnet in de premier league )
pi_17477127
Hier heb je een site met een handleiding wat je het beste kunt doen allemaal, is helaas wel in het engels: http://www.loveofchampman.co.uk/

En als je begint moet je je het niet te moeilijk maken. Probeer eens een standaard 4-4-2 opstelling, niet te veel aan veranderen en dan moeten de meeste wedstrijden met een team als PSV geen probleem zijn.
pi_17477168
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 10:23 schreef Frutsel het volgende:
ik heb ut spel maar es gehaald en ben d'r mee begonnen. CM had ik eigenlijk nog niet eerder gespeeld en was altijd USM gewend. Dan ziet dit er verdomd ingewikkeld uit vergeleken met USM en zijn de mogelijkheden ongekend.
Vol goede moed begon ik met PSV...vooraf eens mijn spelers uitgeprint en op een rij gezet en de 18 beste spelers in het 1e elftal geplaatst (voor mezelf dan)
Eerst 6 friendlies.... tja...alleen de 4-4-2 opstelling staat standaard in het menu en daar won ik 2 wedstrijden mee (tegen amateurteams)
Van Saarbrucken werd kansloos verloren met 3-0 en na een 1-0 nederlaag tegen Eindhoven nb was de maat vol. Wat deed ik fout?
De eerste kraker tegen Ajax voor de supercup ging met 4-1 verloren... Handige Henkie dacht;" HAHA, save game ff opnieuw laden en opnieuw proberen". Andere opstelling en dus 5-2 aan de kont...

Mijn vraag:
Wat doe ik fout? Dat weet niemand.. Dus wat zijn handige beginnerstips en weet iemand een kewle websites waar een nederlandse uitleg staat over wat ik zoal moet doen en niet moet doen.
Handige tip: stel niet alleen spelers uit je reserveteam op, maar gebruik spelers uit je 1e team!
  Moderator woensdag 3 maart 2004 @ 11:14:51 #163
8781 crew  Frutsel
pi_17477438
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 10:44 schreef Martin_Jager het volgende:
Hier heb je een site met een handleiding wat je het beste kunt doen allemaal, is helaas wel in het engels: http://www.loveofchampman.co.uk/

En als je begint moet je je het niet te moeilijk maken. Probeer eens een standaard 4-4-2 opstelling, niet te veel aan veranderen en dan moeten de meeste wedstrijden met een team als PSV geen probleem zijn.
thx!!!
pi_17480604
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 09:50 schreef Martin_Jager het volgende:
Belangrijkste wissels:
Oskarsson, van der Bergh, Trommel en Koevermans
waarom heb je oskarsson niet in je basis staan? hij is echt zeer waardevol als spits, of als rechtervleugel speler!
pi_17480689
kijk anders ook ff op het forum van si! (http://community.sigames.com/6/ubb.x?a=cfrm&s=21019056)

speel wat met de taktieken van je team. koop wat goede spelers erbij, en blijven proberen! in het begin is het inderdaad zeer moeilijk om dit spel goed te spelen. maar als je het eenmaal weet..... dan kan er weinig meer mis gaan!!
pi_17482963
quote:
Op woensdag 3 maart 2004 14:02 schreef Noedie het volgende:

[..]

waarom heb je oskarsson niet in je basis staan? hij is echt zeer waardevol als spits, of als rechtervleugel speler!
Ik heb hem vorig seizoen pas op de helft van de competitie gehaald, daardoor was elke positie al vergeven. Maar, hij heeft toch bijna elke wedstrijd sindsdien gespeeld. Er is altijd wel iemand moe, geblesseerd of geschorst, en dan speelde hij.

Dit seizoen speelt hij in de basis naast Cerci, als vervanger van N'kunku. En tot nu toe doet ie het fantastisch!
pi_17484344
ik heb net mijn seizoen met NEC afgerond. was bijna een perfect seizoen geworden. heb maar 1 wedstrijd verloren in de competitie. erg jammer dus dat ik die wedstrijd niet kon winnen. dus bijna een perfecte score.

financieel gaat het alleen niet al te best met de club. dus versterkingen zullen er niet komen vrees ik. aankomend seizoen hopenlijk wat geld pakken in de CL.
  woensdag 3 maart 2004 @ 19:13:16 #168
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_17485865
Ben 2e geworden met Barnet , 1 punt achter de spurs , koop dit seizoen geen nieuwe spelers , heb alleenm'n trainers vervangen , waren allemaal 'heel slecht' , begrijp alleen niet hoe ik goeie trainers kan krijgen ,ik kan ze niet genoeg betalen (ondanks dat de club 80 miljoen in kas heb )
Dus moet ik het elke keer maar doen met trainers die zich nog niet bewezen hebben
  woensdag 3 maart 2004 @ 19:26:45 #169
31563 Freddie_fish
PSV kampioenen
pi_17486087
Ben 2e geworden met Atlético!

Heb nu voor het eerste CL jaar van me me versterkt met Gaizka Zaballa Mendieta. Ook heb ik Evandro Roncatto aangetrokken.

Heb de eerste wedstrijden van t seizoen(friendlys) gewonnen, Atletico - PSV 2-0, Atletico - Ajax 1-0, Atletico - Feyenoord, Atletico - RBC en Atlético - Atletico B volgen nog
pi_17490306
Ik ben alweer begonnen met het nieuwe seizoen. De Nederlandse Supercup heb ik al in mijn bezit dankzij een klinkende 7-1 overwinning op Ajax. Ik heb een flink aantal basisspelers waarvan het contract afloopt aan het eind van het seizoen, maar deze spelers vragen zoveel geld dat ik ze dat niet kan geven. Dus ik heb een beetje een probleem volgend seizoen, maar eerst maar dit seizoen goed doorkomen. De eerste 3 wedstrijden gingen om in winst (Roda JC 0-2, Feyenoord 2-1, Heerenveen 0-2) de 4e werd een gelijkspel (Ado Den Haag 1-1) Er zullen nog wel enige screens volgen.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  Moderator donderdag 4 maart 2004 @ 09:28:39 #171
8781 crew  Frutsel
pi_17490381
ben benieuwd met welke 11 spelers en in welke opstelling je de supercup gepakt hebt...
  donderdag 4 maart 2004 @ 09:38:43 #172
31563 Freddie_fish
PSV kampioenen
pi_17490475
Dit zijn mijn definitieve friendlys:
Atletico - PSV 2-0
Atletico - Ajax 1-0
Atletico - Feyenoord 1-2
Atletico - RBC 1-0
Atlético - Atletico B
Atlético - Liverpool(zodat ik 4 toppers(Ajax, Feyenoord en PSV) heb gehad voor t begin van de CL)
pi_17493597
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 09:28 schreef Frutsel het volgende:
ben benieuwd met welke 11 spelers en in welke opstelling je de supercup gepakt hebt...
geen wereldspelers haha. De enige redelijk grote naam is Frank Lampard.
Goal:
Mandrykin

Verdediging (v.l.n.r):
Piiroja, Artz, Chelidze (of Touzani weet ik niet zo uit mn hoofd)

Verdedigende Middenvelder:
Jacobs

Middenveld (v.l.n.r):
Trifonov, Lampard, Konings, Oskarsson

Aanval:
Vasilyuk (Kieft in de rust), Janssen

Screenshots zal ik als ik tijd heb vanavond even posten
  Moderator donderdag 4 maart 2004 @ 13:15:15 #174
8781 crew  Frutsel
pi_17493697
nee lama, dacht dat je de nederlandse supercup bedoelde, waarmee ut spel begint
pi_17493994
quote:
Op donderdag 4 maart 2004 13:15 schreef Frutsel het volgende:
nee lama, dacht dat je de nederlandse supercup bedoelde, waarmee ut spel begint
haha die bedoelde ik niet ik ben FC Eindhoven en zit nu in het 4de seizoen, geloof ik haha kan ook wel het 3de seizoen zijn hoor. Het was wel de Nederlandse Supercup die ik heb gewonnen maar niet die van het eerste seizoen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')