Misschien Steven Jackson? Is 19, Amerikaan en een wereldspits!quote:Op maandag 1 maart 2004 05:41 schreef jeroen1976 het volgende:
Het is moeilijk om goede jonge spelers aan te trekken in de MLS, ze willen eerst allemaal naar Europa toe en zit je veelal met oudere ex-topspelers in je maag. Nigel de Jong wilde o.a. niet komen (had nog geen wedstrijd voor Ajax gespeeld).
Handige tip: stel niet alleen spelers uit je reserveteam op, maar gebruik spelers uit je 1e team!quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:23 schreef Frutsel het volgende:
ik heb ut spel maar es gehaald en ben d'r mee begonnen. CM had ik eigenlijk nog niet eerder gespeeld en was altijd USM gewend. Dan ziet dit er verdomd ingewikkeld uit vergeleken met USM en zijn de mogelijkheden ongekend.
Vol goede moed begon ik met PSV...vooraf eens mijn spelers uitgeprint en op een rij gezet en de 18 beste spelers in het 1e elftal geplaatst (voor mezelf dan)
Eerst 6 friendlies.... tja...alleen de 4-4-2 opstelling staat standaard in het menu en daar won ik 2 wedstrijden mee (tegen amateurteams)
Van Saarbrucken werd kansloos verloren met 3-0 en na een 1-0 nederlaag tegen Eindhoven nb was de maat vol. Wat deed ik fout?
De eerste kraker tegen Ajax voor de supercup ging met 4-1 verloren... Handige Henkie dacht;" HAHA, save game ff opnieuw laden en opnieuw proberen". Andere opstelling en dus 5-2 aan de kont...
Mijn vraag:
Wat doe ik fout? Dat weet niemand.. Dus wat zijn handige beginnerstips en weet iemand een kewle websites waar een nederlandse uitleg staat over wat ik zoal moet doen en niet moet doen.
thx!!!quote:Op woensdag 3 maart 2004 10:44 schreef Martin_Jager het volgende:
Hier heb je een site met een handleiding wat je het beste kunt doen allemaal, is helaas wel in het engels: http://www.loveofchampman.co.uk/
En als je begint moet je je het niet te moeilijk maken. Probeer eens een standaard 4-4-2 opstelling, niet te veel aan veranderen en dan moeten de meeste wedstrijden met een team als PSV geen probleem zijn.
waarom heb je oskarsson niet in je basis staan? hij is echt zeer waardevol als spits, of als rechtervleugel speler!quote:Op woensdag 3 maart 2004 09:50 schreef Martin_Jager het volgende:
Belangrijkste wissels:
Oskarsson, van der Bergh, Trommel en Koevermans
Ik heb hem vorig seizoen pas op de helft van de competitie gehaald, daardoor was elke positie al vergeven. Maar, hij heeft toch bijna elke wedstrijd sindsdien gespeeld. Er is altijd wel iemand moe, geblesseerd of geschorst, en dan speelde hij.quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:02 schreef Noedie het volgende:
[..]
waarom heb je oskarsson niet in je basis staan? hij is echt zeer waardevol als spits, of als rechtervleugel speler!
geen wereldspelers haha. De enige redelijk grote naam is Frank Lampard.quote:Op donderdag 4 maart 2004 09:28 schreef Frutsel het volgende:
ben benieuwd met welke 11 spelers en in welke opstelling je de supercup gepakt hebt...
haha die bedoelde ik niet ik ben FC Eindhoven en zit nu in het 4de seizoen, geloof ik haha kan ook wel het 3de seizoen zijn hoor. Het was wel de Nederlandse Supercup die ik heb gewonnen maar niet die van het eerste seizoenquote:Op donderdag 4 maart 2004 13:15 schreef Frutsel het volgende:
nee lama, dacht dat je de nederlandse supercup bedoelde, waarmee ut spel begint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |