quote:Net zoals Total Club Manager van EA. Zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeeel opties ! beetje door het bomen het bos verhaal...
Op dinsdag 17 februari 2004 21:50 schreef MrMoon het volgende:
Als ze maar niet gaan beginnen dat je ook stadions kan uitbreiden enzo. Laat maar liever gewoon trainingen instellen, spelers (ver)kopen en je scouts op pad sturen
quote:FM is dus gewoon de doortocht van CM. De naam CM is gekocht door Eidos, maar alles wat het spel CM is, is FM geworden.
Op maandag 16 februari 2004 19:31 schreef MrMoon het volgende:[..]
CM is dat ook en ik hoop dat FM dat ook wordt. Het is wel moeilijk om et niveau van CM te evenaren dus tja afwachten. Ik ben benieuwd
quote:Dan staat het garant voor een super game als ze er maar niet te veel rare opties in stoppen waardoor het gaat lijken op Total Club Manager.
Op woensdag 18 februari 2004 09:20 schreef Reddiablo het volgende:[..]
FM is dus gewoon de doortocht van CM. De naam CM is gekocht door Eidos, maar alles wat het spel CM is, is FM geworden.
Heb je een paar screenies ????quote:Op dinsdag 24 februari 2004 03:36 schreef Enchanter het volgende:
Ben derde geworden met Barnet in de premier league , dat betekend dus champions league.
Ik ga ook geen spelers meer aanschaffen , ik heb iets van 6 keepers.
Bestuur heeft gelukkig zelf aangegeven dat ze het stadion gaan uitbreiden (nu kunnen er bijna 7000 mensen in![]()
)
Ik zal er vanavond een paar uploadenquote:Op woensdag 25 februari 2004 17:03 schreef rotskibo het volgende:
[..]
Heb je een paar screenies ????
thnx ik zal eens even kijken en schmeichel zit al bij Basel en ik heb niet zo veel geld om uit te geven voor een goede keeperquote:Op donderdag 26 februari 2004 21:45 schreef Martin_Jager het volgende:
Je kunt Bruno van Sao Paulo eens proberen. Dit is een veelbelovende keeper, en in seizoen 5 moet ie zeker al bruikbaar zijn.
ik ook niet maar ik wel de grote databasequote:Op vrijdag 27 februari 2004 02:08 schreef Noedie het volgende:
ik kan bij mij die bruno niet vinden........
Oskarsson is een musthave voor in de spits of op de rechtshalf. Bij mij is ie rechtshalf 34 wedstrijden 15 doelpunten 23 assists en 7 keer man of the match gemiddelde cijfer is een 8.42 of zo. In seizoen 1 kan je em voor ongeveer 30k halen.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 11:31 schreef AirRaid het volgende:
Robert Müller kan volgens mij ook wel uitgroeien tot een leuke spelerMassimo De Martin
Brynjar Kristansson
je zal er zeker geen spijt van krijgenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:30 schreef Martin_Jager het volgende:
Op jullie advies heb ik net Oskarsson gehaald, eens even kijken wat ie allemaal kan...
Hij koste me 30k en hij kan nu nog mooi de tweede seizoenshelft spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |