abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 februari 2004 @ 22:33:45 #126
79523 Harmpy
Legends Never Die
pi_17270572
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 21:50 schreef MrMoon het volgende:
Als ze maar niet gaan beginnen dat je ook stadions kan uitbreiden enzo. Laat maar liever gewoon trainingen instellen, spelers (ver)kopen en je scouts op pad sturen
Net zoals Total Club Manager van EA. Zoveeeeeeeeeeeeeeeeeeeel opties ! beetje door het bomen het bos verhaal...
If You Can't Beat Them.... [Queen fansite "In The Lap of the Gods --> http://queen.web-log.nl ] [ http://CM0304.web-log.nl ]
  woensdag 18 februari 2004 @ 09:20:41 #127
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_17277670
quote:
Op maandag 16 februari 2004 19:31 schreef MrMoon het volgende:

[..]

CM is dat ook en ik hoop dat FM dat ook wordt. Het is wel moeilijk om et niveau van CM te evenaren dus tja afwachten. Ik ben benieuwd

FM is dus gewoon de doortocht van CM. De naam CM is gekocht door Eidos, maar alles wat het spel CM is, is FM geworden.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_17311301
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 09:20 schreef Reddiablo het volgende:

[..]

FM is dus gewoon de doortocht van CM. De naam CM is gekocht door Eidos, maar alles wat het spel CM is, is FM geworden.

Dan staat het garant voor een super game als ze er maar niet te veel rare opties in stoppen waardoor het gaat lijken op Total Club Manager.
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_17312404
daar ben ik toch erg bang van als ik de screens zie
dat zou echt jammer wezen
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_17337627
Ach het zal wel wat meevallen denk ik
pi_17342007
Mijn erelijst in eerste 2 jaar met Santos (Brazilie):

1e seizoen: Landskampioen, Staatskampioen, Recopa + (finale Copa Libertadores)
2e seizoen: Landskampioen, Staatskampioen, Copa Libertadores, Wereldbeker
  dinsdag 24 februari 2004 @ 03:36:44 #132
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_17343945
Ben derde geworden met Barnet in de premier league , dat betekend dus champions league.
Ik ga ook geen spelers meer aanschaffen , ik heb iets van 6 keepers .
Bestuur heeft gelukkig zelf aangegeven dat ze het stadion gaan uitbreiden (nu kunnen er bijna 7000 mensen in )
Ik ben inmiddels overleden
pi_17355023
Ik ben met PSV ook weer verder gegaan. In mijn tweede seizoen heb ik de 2e ronde van de CL niet weten te overleven. Na penalties werd verloren van Juventus. Buffon stopte vier penalties achter elkaar Na mijn UEFA-Cup overwinning van het jaar daarvoor, toch een deceptie. De titel werd wel makkelijk binnengehaald, met 16 punten voorsprong op NAC. Feyenoord werd derde, voor Ajax en FC Twente. Vitesse promoveerde na één jaar afwezigheid direct weer. Om mijn selectie op peil te houden moesten er versterkingen komen, maar ook spelers vertrekken. Waterreus en Faber kregen geen nieuw contract aangeboden, ik wilde ze graag aan mijn technische staf toevoegen, maar dit kon niet. Zij besloten hierop te stoppen met actief voetbal. Als vervanger voor Waterreus werd Jean Marie Gillet aangetrokken van een Serie B team. Daarnaast kocht ik een Tsjechische international (linksback, ben zijn naam kwijt). Park werd voor veel geld verhuurd aan Deportivo en Lee verkocht aan Marseille. Als vervanger voor Park heb ik El Hamdaoui gehuurd van Excelsior. Mijn doel voor komend seizoen: het kampioenschap, de beker en minimaal de kwartfinale van de CL. ...... wordt vervolgd.
pi_17356704
quote:
Op dinsdag 24 februari 2004 03:36 schreef Enchanter het volgende:
Ben derde geworden met Barnet in de premier league , dat betekend dus champions league.
Ik ga ook geen spelers meer aanschaffen , ik heb iets van 6 keepers .
Bestuur heeft gelukkig zelf aangegeven dat ze het stadion gaan uitbreiden (nu kunnen er bijna 7000 mensen in )
Heb je een paar screenies ????
  woensdag 25 februari 2004 @ 18:09:32 #135
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_17358050
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 17:03 schreef rotskibo het volgende:

[..]

Heb je een paar screenies ????
Ik zal er vanavond een paar uploaden
Ik ben inmiddels overleden
pi_17369877
Hehe, alles werkt eindelijk weer :-)
Ik vind het nieuwe fok uiterlijk echt helemaal niks, veels te kleine letters allemaal en de kleuren zijn ook verschrikkelijk...

Maar nu ff over het spel weer. Ik zit nu op de helft van het eerste seizoen met Sparta. Het gaat allemaal vrij lastig, maar ik sta nog wel eerste en heb net PSV uitgeschakeld in de beker.
Beste speler van mijn team is de 16 jarige Cerci en mijn leenspeler N'kunku. Verder begint van Gastel het ook wel aardig te doen
Nu maar hopen dat er nog eens geld binnen komt voor transfers, want ik heb echt helemaal niets
Mark Rutte for President!
pi_17370561
in mijn 3de seizoen met FC Eindhoven heb ik 6 wedstrijden voor het eind de koppositie van PSV overgenomen. Ik sta nu 1 punt voor op ze en ik heb in Tim Janssen echt een wereldspits. Hij scoort na een minder beginperiode de ene hattrick na de ander. In de Uefa Cup ben ik in de 4e ronde uitgeschakeld door Real Madrid (2-1 overwinning thuis en 2-0 verlies uit) de Amstel Cup eveneens in de 4e ronde uitgeschakeld (voor de 3de keer op rij door Feyenoord uit de Amstel Cup geknikkert) Tevens zijn er al een aantal clubs geweest die mij als hun coach willen (oa Heerenveen en RKC) maar dat heb ik steeds genegeerd, want ik wil met Eindhoven de Champions League winnen uiteindelijk.
Ik heb qua spelers mn selectie voor het nieuwe seizoen zo goed als klaar. Robin Kieft komt mn aanval versterken (contract bij ajax loopt af) net als Samaras (contract bij hveen loopt af) tevens komt er een nieuwe middenveldervan Excelsior. Alleen moet ik nog een nieuwe keeper zien te halen, want Need laat te veel door en weet haast nooit de 0 te houden.

Ik heb als enige nadeel dat mn board het stadion nog steeds niet wil uitbreiden terwijl er maar 5000 man in kunnen, maar ja aan het eind van het seizoen maar weer gaan zeuren.
pi_17374384
Hey mensen, ik speel op het moment een CM4 spel met Queens Park Rangers en ben in 4 jaren tijd van de 2nd division naar de Premiership gepromoveerd. Sta nu, in het 7e seizoen, 2e achter Man Utd, maar het verschil is slechts 1 puntje...
Heb Fernando Cavenaghi in de spits rondrennen, samen met Antonio Cassano of James Turnbull (eigen kweek), maar mijn meest constante toppers staan op het middenveld, namelijk Scott Parker, Federico Marongiu en Craig Davies.
Kan alleen geen heel goede keeper vinden
pi_17375796
schmeichel! altijd heel erg goed!!
Nee hoor ben geen kloon. Gebruikte mijn vorige nickname gewoon niet meer!
pi_17382633
Je kunt Bruno van Sao Paulo eens proberen. Dit is een veelbelovende keeper, en in seizoen 5 moet ie zeker al bruikbaar zijn.
pi_17384784
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 21:45 schreef Martin_Jager het volgende:
Je kunt Bruno van Sao Paulo eens proberen. Dit is een veelbelovende keeper, en in seizoen 5 moet ie zeker al bruikbaar zijn.
thnx ik zal eens even kijken en schmeichel zit al bij Basel en ik heb niet zo veel geld om uit te geven voor een goede keeper

Ben inmiddels kampioen geworden met 2 punten voorsprong op PSV

[ Bericht 15% gewijzigd door MrMoon op 26-02-2004 23:33:37 ]
pi_17386710
ik kan bij mij die bruno niet vinden........
pi_17389333
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 02:08 schreef Noedie het volgende:
ik kan bij mij die bruno niet vinden........
ik ook niet maar ik wel de grote database

ik heb Mandrykin maar aangetrokken als doelman
pi_17390130
Misschien dat dit een speler is die na 1 seizoen op free transfer wordt gezet, en als ie dan door niemand gekocht wordt verdwijnt ie uit het spel. Kun je zo controleren door bij Sao Paulo in de transfer out history te kijken. En anders weet ik het niet, ik draai een minimale database en ik zit nog in seizoen 1. Hij is nu 17 jaar en schijnt enorm goed te worden...

Schmeichel is inderdaad een keeper wat een hele goede gaat worden, bruikbaar vanaf seizoen 5/6 ongeveer. (ik heb hem wel eens eerder gebruikt, maar pas vanaf seizoen 6 speelt hij vrij constant.)
pi_17390209
Robert Müller kan volgens mij ook wel uitgroeien tot een leuke speler

Massimo De Martin
Brynjar Kristansson
pi_17392161
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 11:31 schreef AirRaid het volgende:
Robert Müller kan volgens mij ook wel uitgroeien tot een leuke speler

Massimo De Martin
Brynjar Kristansson
Oskarsson is een musthave voor in de spits of op de rechtshalf. Bij mij is ie rechtshalf 34 wedstrijden 15 doelpunten 23 assists en 7 keer man of the match gemiddelde cijfer is een 8.42 of zo. In seizoen 1 kan je em voor ongeveer 30k halen.

Ik heb inmiddels ook Frank Lampard bij Eindhoven kunnen signen
pi_17394461
Op jullie advies heb ik net Oskarsson gehaald, eens even kijken wat ie allemaal kan...
Hij koste me 30k en hij kan nu nog mooi de tweede seizoenshelft spelen
pi_17395357
toró moet je ook beslist halen. zet die op de rechtsmidden positie, als aanvallende middenvelder. ik heb hem voor zo'n 500k gehaald. vorig seizoen heeft hij vanaf linksmidden 23x gescoord en 33 assists gegeven.
pi_17396384
quote:
Op vrijdag 27 februari 2004 15:30 schreef Martin_Jager het volgende:
Op jullie advies heb ik net Oskarsson gehaald, eens even kijken wat ie allemaal kan...
Hij koste me 30k en hij kan nu nog mooi de tweede seizoenshelft spelen
je zal er zeker geen spijt van krijgen
pi_17438940
Volgens mij interesseert het niemand maareh ik speel liever een uitdaging dan met Lazio of Arsenal of Real Madrid...

Vandaar dus mijn nieuwe trots: Vancouver Whitecaps in de Amerikaanse 2e League (En ja ik woon in Canada dus natuurlijk een Canadese ploeg!). Het nadeel is dat ik niet veel geld heb, maar 120.000 Euro en maximaal 1.900 Euro per maand aan salaris .

Eerste seizoen is keurig verlopen, niet veel aankopen gedaan. Wel eerste in mijn groep geworden met 70 punten.

Ik heb de finale gewonnen van Rochester via strafschoppen, het stond 2-2 na 90 minuten. Mijn fantastische doelman Larkin stopte 3 van de 5 en mijn ploeg miste er geneen dus Whitecaps Kampioen 2003/2004!

Ik wacht nu met spanning af op mijn 2e seizoen bij de club en heb 1 speler verkocht (Stephen Hughes) en 1 speler gekocht, Bernard Diomede wilde op Free Transfer komen van Liverpool. Niet een super speler maar hij heeft toch een aantal interlands voor Frankrijk gespeeld dus zal het hopelijk een waardige vervanger worden voor de linkervleugel die ik net verkocht heb.

Het is moeilijk om goede jonge spelers aan te trekken in de MLS, ze willen eerst allemaal naar Europa toe en zit je veelal met oudere ex-topspelers in je maag. Nigel de Jong wilde o.a. niet komen (had nog geen wedstrijd voor Ajax gespeeld).

Okay, het seizoen 04/05 begint!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')