quote:Het blijft nog leuker: Dat je op Fok! leest dat een Fok!er MOET vertellen dat hij in de VI heeft gelezen dat een Nederlandse club een buitenlands talent (heeft) (ge)test terwijl hij hem allang kende via CM
Op donderdag 29 januari 2004 13:13 schreef Harmpy het volgende:
Het blijft leuk: dat je in de voetbal International leest dat PSV het deense talent Lasse Qvist getest heeft en dat je deze speler allang via CM kent (ik heb hem gekocht bij Groningen) en de rest van Nederland denkt: Wie ???Nog een voorbeeld: Ibrahimovic (kocht ik altijd van Malmo)
..het is duidelijk te zien welke tool voor CM erg populair is hiero..
quote:een ander selecteren want dan heeft ie gewoon al wedstrijden in europa gespeeld voor zn vorige club
Op woensdag 4 februari 2004 00:11 schreef Famas het volgende:
Ik ben met PSV bezig...ik ben de selectie compleet om aan het gooien kezman, van bommel, lucius, vogel, rommedahl verkocht.
Vonlantan (oid) laten spelen in de spits idem. voor iemand anders uit de eigen jeugd.
Todorov (spits), Roger (middenvelder), Boateng (middenvelder), een Braziliaanse verdediger (miskoop) gekocht
Ik zit nu in de 2e ronde van de Champions League en voor aanvang mocht ik 3 spelers vervangen van mijn CL selectie. Ik wilde todorov toevoegen, maar dat gaat gewoon niet....in dat vierkantje voor z'n naam staat iets in het rood geschreven maar ik kan em niet toevoegen (hij heeft geen blessure, niet geschorst oid).....weet iemand wat ik moet doen?
uefacup, league, en binnenlandse cup winners
jaar weet ik niet meer percies...dit is een heel oud plaatje dat ik nog heb gevonden....weet ook niet welke cm versie dit is...ik denk 2000-2001
hakan sukur
[Dit bericht is gewijzigd door Staelens op 04-02-2004 14:50]
de kwalificatiereeks is direct goed begonnen, heb met 9-1 van belgie gewonnen!!!!
update van mij game (niet zo veel gespeeld):
Na een mindere periode, waarin Cambuur mijn koppopsitie overnam. Ik speelde een paar keer matig 0-0 gelijk. Daarna kwam mijn team weer in vorm en rolde ik alle tegenstanders eenvoudig op. In de CL speelde ik gelijk bij Bayern, won van Besiktas en speelde gelijk met mijn B-team tegen Genk -> gevolg: groepswinnaar en een loting tegen Juventus voor de 2e ronde.
Op transfergebied is het aardig rustig gebleven. Contracten met Kezman en Bouma zijn voor lange tijd verlengt, terwijl ook mijn beste reserve- en jeugdspelers langlopende contracten hebben ondertekent. De matige spelers zijn allemaal transfervrij, die probeer ik nu voor een mooi bedragje van de hand te doen. Lee is hiervan een voorbeeld, hij vertrok voor 3,6 miljoen euro naar Lyon. Daarnaast heb ik nog enkele talentjes van 16 en 17 van Ajax en Feyenoord weten te strikken, die in de zomer van 2005 overkomen. Door de verkoop van Lee ben ik echter opnieuw opzoek naar een goede linksback, achter Bouma.
jij bent toch ook met psv bezig!?
zo ja, ff een paar tips waarmee je geheid alles gaat winnen! haal roncato en braathen in je team en plaats ze in de spits.
vervolgens moet je je middenveld ff uitbreiden met thompson en fabio paim, en er kan echt niets meer mis gaan!!
ik heb met dit team:
roncato-braathen
robben-thompson-bommel-paim
bouma-hofland-buxton-colin
schmeichel
zojuist met 10-0 van twente gewonnen! in het geheel loop ik nu 5 op 1. dus elke wedstrijd scoor ik zeker 5 doelpunten!!!!
het is trouwens ook een heel erg jong team, gemiddelde leeftijd rond de 22 jaar. dus nog genoeg groei mogelijkheden! denk dat ik de aankomende 5 jaar dus maar eens de CL ga winnen!!
[Dit bericht is gewijzigd door Noedie op 04-02-2004 19:14]
quote:cm01-02 was echt werkelijk waar een eitje, in mn eerste seizoen spartak moscow won ik altijd meteen de cl mits ik er nog in zat. na 2 seizoenen had ik alles al gewonnen wat er te winnen viel. kheb wel eens een bod van 340 miljn op titov gehad in dat spel. het eerste seizoen ging altijd nog wel qua realisme daarna werd het zo onrealistisch als de pest.
Op woensdag 4 februari 2004 18:25 schreef tukkeronline het volgende:
Die van Anderlecht is idd cm01-02 (de ultieme dus) bij 03-04 had ik Mills ook gekocht, goeie kerel wel
quote:ik mag aannemen dat je dat bod van 340 miljoen had aangenomen, om vervolgens alle toppers ter wereld te kopen!!!!!!
Op woensdag 4 februari 2004 19:18 schreef MrMoon het volgende:[..]
cm01-02 was echt werkelijk waar een eitje, in mn eerste seizoen spartak moscow won ik altijd meteen de cl mits ik er nog in zat. na 2 seizoenen had ik alles al gewonnen wat er te winnen viel. kheb wel eens een bod van 340 miljn op titov gehad in dat spel. het eerste seizoen ging altijd nog wel qua realisme daarna werd het zo onrealistisch als de pest.
na 14 wedstrijden heb ik nu al 66 doelpunten voor en 12 tegen. beetje veel doelpunten tegen dus eigenlijk, maarja niet alles kan goed gaan he!!
heb overigens wel medelij met alle andere teams......
daniel braathen heeft trouwens al 26 keer gescoord in die 14 wedstrijden!
quote:ik heb geprobeerd om milan meer te laten betalen, want Titov was in dat spel echt geniaal en dus mijn topper. Het was van 150 naar 200 al eerder gelukt en van 200 naar 340 dus maar helaas ze wilden niet tot 500 gaan. Als ik het had geaccepteerd was het een verdubbeling van mn budget geweest. Ik had er een screentje van gemaakt die zal ik es opzoeken als ik em nog heb
Op woensdag 4 februari 2004 19:52 schreef Noedie het volgende:[..]
ik mag aannemen dat je dat bod van 340 miljoen had aangenomen, om vervolgens alle toppers ter wereld te kopen!!!!!!
quote:haha dat gaat lekker zo te zien. Welk systeem speel je eigenlijk? Ik ben nog nooit verder gekomen dan 6-0 (of in die buurt) winst
Op woensdag 4 februari 2004 20:17 schreef Noedie het volgende:
na mijn record van 10-0 tegen twente, heb ik nu weer een nieuw record gevestigd! 11-2 tegen utrecht!na 14 wedstrijden heb ik nu al 66 doelpunten voor en 12 tegen. beetje veel doelpunten tegen dus eigenlijk, maarja niet alles kan goed gaan he!!
heb overigens wel medelij met alle andere teams......
daniel braathen heeft trouwens al 26 keer gescoord in die 14 wedstrijden!
quote:ik speel met de laatste update! ik zal aan het einde van het seizoen wat stats hier neer zetten, van al mijn stats van gespeelde wedstrijden, aantal doelpunten enz... en ook wat player stats.
Op donderdag 5 februari 2004 09:22 schreef MrMoon het volgende:[..]
haha dat gaat lekker zo te zien. Welk systeem speel je eigenlijk? Ik ben nog nooit verder gekomen dan 6-0 (of in die buurt) winst
ik sta nu overigens al 21 punten voor op de nr 2. heb tot nu toe alles gewonnen dit seizoen, op 1 gelijkspel na, en 1 verlies partij tegen inter in de CL.
12-0 tegen NAC.
7 doelpunten van roncatto, en evenveel assists door thompson!
hier even wat leuke uitslagen!
10-0 tegen twente
7-2 tegen de graafschap
11-2 tegen utrecht
7-0 tegen grasshopper
7-0 tegen veendam
9-1 tegen feyenoord
7-0 tegen telstar
10-0 tegen willem2
7-0 tegen real sociedad
7-0 tegen de graafschap
10-1 tegen utrecht (damn.... utrecht over 2 wedstrijden gewoon 21 doelpunten tegen gekregen...)
12-0 tegen NAC
Roncatto tot nu toe 41 wedstrijden en 70 doelpunten
braathen tot nu toe 47 wedstrijden en 68 doelpunten
tim janssen tot nu toe 10 wedstrijden en 33 invalbeurten en 45 doelpunten
van bommel 31 assists
thompson 30 assists
dit zijn stats met nog 6 wedstrijden te gaan dit seizoen! (incl. beker+CL)
uiteindelijk dit seizoen 1 wedstrijd gelijk gespeelt, 1 verloren (CL tegen inter) en de rest gewonnen. in de competitie 170 doelpunten voor en 18 tegen.
in 2 seizoenen tot nu toe de volgende stats:
378066 managerpunten
113 wedstrijden
101 gewonnen
10 gelijk
2 verloren
454 doelpunten voor
72 doelpunten tegen
2 titels en 8 bekers gewonnen
tim janssen uiteindelijk 50 doelpunten gescoord (tis echt een beest in wording!)
roncatto 75 doelpunten gescoord (en ook pas 19 jaar!)
braathen 68 doelpunten
slechtste speler dit seizoen, is arjen robben geworden met slechts een 6.79 gemiddeld. die is dus rijp voor de verkoop, en dan haal ik Luna er voor terug (als ik genoeg kan betalen......)
m'n specs:
P3 866Mhz
384 mb ram
TNT2pro (nvidia,16mb)
windows xp pro
oh ja, de foutmelding is zo'n schermpje is waar ik 2 keuzes heb; het rapport wel of niet verzenden
iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
"good old" cm 01-02 :
quote:Daar ligt het niet aan
Op vrijdag 6 februari 2004 02:29 schreef Noedie het volgende:
snellere processor kopen! het is wel vrij minimaal voor de nieuwste cm!
Opnieuw installeren, of originele versie kopen
quote:dat vind ik de beste
Op vrijdag 6 februari 2004 08:40 schreef TimoBasso het volgende:
ik ben ook weer bezig met"good old" cm 01-02
:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |