abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17985966
Je hebt al de selectie bevestigd?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_17986047
quote:
Op vrijdag 26 maart 2004 16:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je hebt al de selectie bevestigd?
Ik zou niet weten hoe.

Maar klikken op confirm of op doorgaan kan niet.
pi_18000511
Vorige week eindelijk een seizoen met Palermo afgemaakt.

Moest dus een playoff wedstrijd spelen voor 't kampioenschap, en ja hoor, die verlies ik met 1-2...

Mijn doelsaldo was beter dan die van Milan, dus ik heb mezelf maar tot onofficiele kampioen benoemd

In ieder geval CL spelen met Palermo komend seizoen....

[ Bericht 23% gewijzigd door PBateman1978 op 28-03-2004 12:56:18 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_18061114
Gaan we nog een nieuwe challenger maken?
Bijvoorbeeld iedereen begint met Brentford in de Second Division in Engeland en probeert zo snel mogelijk in de Premier League te komen.
pi_18061156
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 13:27 schreef robbedoes het volgende:
Gaan we nog een nieuwe challenger maken?
Bijvoorbeeld iedereen begint met Brentford in de Second Division in Engeland en probeert zo snel mogelijk in de Premier League te komen.
Er is er nog een bezig.
pi_18062401
quote:
Ik stop niet met mijn Palermo-game voor ik de Scudetto en de CL gewonnen heb....
pi_18064655
Mijn 4e seizoen met PSV zit er alweer op. De supercup werd met 3-0 zege op Feyenoord binnengehaald. Todorov scoorde 3x. De groepsronde van de CL was geen makkelijke: Chelsea, Tel Aviv en Deportivo. Met 2 gelijke spelen tegen Chelsea en 4 overwinningen werd ik simpel groepswinnaar. De tweede ronde, altijd nog eindstation, was VfB Stuttgart de tegenstander, met in de gelederen ex-PSV`er Michael Jacobsen. Na een 1-0 uitnederlaag en een 1-0 thuisoverwinning kwam het aan op strafschoppen. Deze werd met 4-3 gewonnen. De kwartfinale moest Porto worden verslagen. Dit lukte middels een 1-0 thuis- en 0-2 uitoverwinning. In de halve finale kwam ik weer Chelsea tegen. Helaas, na 0-1 en 2-0 nederlagen, zat het Europese jaar er weer op. De Amstel Cup was nooit spannend. Elke tegenstander werd afgedroogd, met als hoogtepunt de finale tegen AZ: 4-0. In de competitie werden 24 overwinningen en 10 gelijke spelen gehaald. Ikwas ongeslagen kampioen. Mijn doelsaldo was 72-9, niet mis dus. Grote man dit seizoen was Anatoli Todorov. In de 45 wedstrijden die hij speelde scoorde hij 49 keer. Hij werd topscorer in zowel het bekertoernooi en de competitie.
pi_18065328
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 16:14 schreef tukkeronline het volgende:
Mijn 4e seizoen met PSV zit er alweer op. De supercup werd met 3-0 zege op Feyenoord binnengehaald. Todorov scoorde 3x. De groepsronde van de CL was geen makkelijke: Chelsea, Tel Aviv en Deportivo. Met 2 gelijke spelen tegen Chelsea en 4 overwinningen werd ik simpel groepswinnaar. De tweede ronde, altijd nog eindstation, was VfB Stuttgart de tegenstander, met in de gelederen ex-PSV`er Michael Jacobsen. Na een 1-0 uitnederlaag en een 1-0 thuisoverwinning kwam het aan op strafschoppen. Deze werd met 4-3 gewonnen. De kwartfinale moest Porto worden verslagen. Dit lukte middels een 1-0 thuis- en 0-2 uitoverwinning. In de halve finale kwam ik weer Chelsea tegen. Helaas, na 0-1 en 2-0 nederlagen, zat het Europese jaar er weer op. De Amstel Cup was nooit spannend. Elke tegenstander werd afgedroogd, met als hoogtepunt de finale tegen AZ: 4-0. In de competitie werden 24 overwinningen en 10 gelijke spelen gehaald. Ikwas ongeslagen kampioen. Mijn doelsaldo was 72-9, niet mis dus. Grote man dit seizoen was Anatoli Todorov. In de 45 wedstrijden die hij speelde scoorde hij 49 keer. Hij werd topscorer in zowel het bekertoernooi en de competitie.
Misschien wordt het eens tijd om met een wat mindere ploeg te beginnen....
pi_18065483
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 16:14 schreef tukkeronline het volgende:
haha in cm0102 met PSV ben ik wel eens kampioen geworden met 33 overwinningen en 1 gelijkspel (op laatste speeldag) doelsaldo was 96-3 geloof ik. Dat was niet eens leuk meer het seizoen erop had ik in 2 wedstrijden al meer doelpunten tegen dan in het hele seizoen ervoor
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 30 maart 2004 @ 22:23:54 #285
8758 P8R
Dat is goed...
pi_18072843
Iemand ervaring met spelers die vinden dat ze benadeeld worden door de scheidsrechters?

[ Bericht 1% gewijzigd door P8R op 30-03-2004 23:28:47 ]
pi_18082922
Welke taktieken gebruiken jullie zoal? Ik prefereer een 4-4-2, met een aanvallende speelstijl zonale dekking, iedereen terug op eigen helft om te verdedigen met passed over de planken.

Zouden jullie screenshots willen geven hoe jullie spelen?
pi_18083169
quote:
Zouden jullie screenshots willen geven hoe jullie spelen?
Uit een ouder topic :

Die middelste middenvelder heb ik al een seizoen of wat gewoon naast die andere 2 staan, en het werkt (bijna) perfect. (check de serie A eindstand hierboven maar eens, vooral het doelsaldo )

Uit mijn hoofd : Attacking speelstijl, zonedekking, attack on both flanks, hard tackling
pi_18083282
quote:
Op woensdag 31 maart 2004 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Die middelste middenvelder heb ik al een seizoen of wat gewoon naast die andere 2 staan, en het werkt (bijna) perfect. (check de serie A eindstand hierboven maar eens, vooral het doelsaldo )

Uit mijn hoofd : Attacking speelstijl, zonedekking, attack on both flanks, hard tackling
Heb je jouw spelers ook nog persoonlijke instructies gegeven?
pi_18083729
quote:
Heb je jouw spelers ook nog persoonlijke instructies gegeven?
Zeker, maar dat zou ik op moeten zoeken...

Vanavond misschien als ik tijd heb, en dan kwak ik t hier wel neer !
pi_18089245
Download deze 2 taktieken maar dan zie je welke 2 ik gebruik in cm met welke instellingen

http://members.lycos.nl/mrmoonweb/cm/3-1-4-2.tac
http://members.lycos.nl/mrmoonweb/cm/3-4-1-2.tac
pi_18090978
Hoe komt het dat jullie met de laagste ploegen Todorov binnen krijgen .
pi_18103597
Veranderen jullie je tactiek op thuis- en uitwedstrijden? bv de taktieke tijdens een thuiswedstrijd aanvallend instellen en tijdens een uitwedstrijd verdedigend?
Veranderen jullie je tactiek ook op sterke van de tegenstander? Sterke tegenstander iets minder aanvallend spelen?
pi_18103972
quote:
Veranderen jullie je tactiek op thuis- en uitwedstrijden? bv de taktieke tijdens een thuiswedstrijd aanvallend instellen en tijdens een uitwedstrijd verdedigend?
Veranderen jullie je tactiek ook op sterke van de tegenstander? Sterke tegenstander iets minder aanvallend spelen?
ik verander 'm nooit
pi_18104013
Die Alexander Farnerud is ook wel een aardige speler. Zou het trouwens mogelijk zijn om Todorov te kunnen kopen met voor 250.000 euri?
pi_18104169
quote:
Op donderdag 1 april 2004 11:31 schreef robbedoes het volgende:
Ik begin altijd met dezelfde opstelling en tijdens de wedstrijd wil ik nog wel eens wat veranderen.
quote:
Op donderdag 1 april 2004 11:48 schreef robbedoes het volgende:
Die Alexander Farnerud is ook wel een aardige speler. Zou het trouwens mogelijk zijn om Todorov te kunnen kopen met voor 250.000 euri?
probeer het eens. Ik heb Todorov nog nooit gehaald dus geen idee van
  donderdag 1 april 2004 @ 12:02:15 #296
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_18104270
Ik snap het niet:
Ik wordt de hele tijd landskampioen en ik win de championsleague nu al 3 jaar achter elkaar..maar nog wordt ik geen bondscoach
wat is dan het doel van dit spel??
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_18104408
da's algemeen bekend, je moet niet een te goede relatie hebben met je club. Dan denken de bonden dat je niet weg wilt bij de club.

En het doel is zeker niet om bondscoach te worden
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_18104966
quote:
Denk t niet, ik heb er 2,3 miljoen voor moeten betalen
pi_18105909
quote:
Op donderdag 1 april 2004 12:02 schreef jpg97 het volgende:
Ik snap het niet:
Ik wordt de hele tijd landskampioen en ik win de championsleague nu al 3 jaar achter elkaar..maar nog wordt ik geen bondscoach
wat is dan het doel van dit spel??
Je favoriete club aan de top te helpen en ervoor te zorgen dat ie daar blijft?
  donderdag 1 april 2004 @ 13:34:42 #300
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_18106465
seizoen na seizoen na seizoen
bondscoach is toch ook een mooi doel?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')