Ik zou niet weten hoe.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:23 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Je hebt al de selectie bevestigd?
Er is er nog een bezig.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:27 schreef robbedoes het volgende:
Gaan we nog een nieuwe challenger maken?
Bijvoorbeeld iedereen begint met Brentford in de Second Division in Engeland en probeert zo snel mogelijk in de Premier League te komen.
Ik stop niet met mijn Palermo-game voor ik de Scudetto en de CL gewonnen heb....quote:Bijvoorbeeld iedereen begint met Brentford in de Second Division in Engeland en probeert zo snel mogelijk in de Premier League te komen.
Misschien wordt het eens tijd om met een wat mindere ploeg te beginnen....quote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:14 schreef tukkeronline het volgende:
Mijn 4e seizoen met PSV zit er alweer op. De supercup werd met 3-0 zege op Feyenoord binnengehaald. Todorov scoorde 3x. De groepsronde van de CL was geen makkelijke: Chelsea, Tel Aviv en Deportivo. Met 2 gelijke spelen tegen Chelsea en 4 overwinningen werd ik simpel groepswinnaar. De tweede ronde, altijd nog eindstation, was VfB Stuttgart de tegenstander, met in de gelederen ex-PSV`er Michael Jacobsen. Na een 1-0 uitnederlaag en een 1-0 thuisoverwinning kwam het aan op strafschoppen. Deze werd met 4-3 gewonnen. De kwartfinale moest Porto worden verslagen. Dit lukte middels een 1-0 thuis- en 0-2 uitoverwinning. In de halve finale kwam ik weer Chelsea tegen. Helaas, na 0-1 en 2-0 nederlagen, zat het Europese jaar er weer op. De Amstel Cup was nooit spannend. Elke tegenstander werd afgedroogd, met als hoogtepunt de finale tegen AZ: 4-0. In de competitie werden 24 overwinningen en 10 gelijke spelen gehaald. Ikwas ongeslagen kampioen. Mijn doelsaldo was 72-9, niet mis dus. Grote man dit seizoen was Anatoli Todorov. In de 45 wedstrijden die hij speelde scoorde hij 49 keer. Hij werd topscorer in zowel het bekertoernooi en de competitie.
haha in cm0102 met PSV ben ik wel eens kampioen geworden met 33 overwinningen en 1 gelijkspel (op laatste speeldag) doelsaldo was 96-3 geloof ik. Dat was niet eens leuk meer het seizoen erop had ik in 2 wedstrijden al meer doelpunten tegen dan in het hele seizoen ervoorquote:Op dinsdag 30 maart 2004 16:14 schreef tukkeronline het volgende:
Mijn 4e seizoen met PSV zit er alweer op. De supercup werd met 3-0 zege op Feyenoord binnengehaald. Todorov scoorde 3x. De groepsronde van de CL was geen makkelijke: Chelsea, Tel Aviv en Deportivo. Met 2 gelijke spelen tegen Chelsea en 4 overwinningen werd ik simpel groepswinnaar. De tweede ronde, altijd nog eindstation, was VfB Stuttgart de tegenstander, met in de gelederen ex-PSV`er Michael Jacobsen. Na een 1-0 uitnederlaag en een 1-0 thuisoverwinning kwam het aan op strafschoppen. Deze werd met 4-3 gewonnen. De kwartfinale moest Porto worden verslagen. Dit lukte middels een 1-0 thuis- en 0-2 uitoverwinning. In de halve finale kwam ik weer Chelsea tegen. Helaas, na 0-1 en 2-0 nederlagen, zat het Europese jaar er weer op. De Amstel Cup was nooit spannend. Elke tegenstander werd afgedroogd, met als hoogtepunt de finale tegen AZ: 4-0. In de competitie werden 24 overwinningen en 10 gelijke spelen gehaald. Ikwas ongeslagen kampioen. Mijn doelsaldo was 72-9, niet mis dus. Grote man dit seizoen was Anatoli Todorov. In de 45 wedstrijden die hij speelde scoorde hij 49 keer. Hij werd topscorer in zowel het bekertoernooi en de competitie.
Uit een ouder topic :quote:Zouden jullie screenshots willen geven hoe jullie spelen?
Heb je jouw spelers ook nog persoonlijke instructies gegeven?quote:Op woensdag 31 maart 2004 13:57 schreef PBateman1978 het volgende:
Die middelste middenvelder heb ik al een seizoen of wat gewoon naast die andere 2 staan, en het werkt (bijna) perfect. (check de serie A eindstand hierboven maar eens, vooral het doelsaldo)
Uit mijn hoofd : Attacking speelstijl, zonedekking, attack on both flanks, hard tackling
Zeker, maar dat zou ik op moeten zoeken...quote:Heb je jouw spelers ook nog persoonlijke instructies gegeven?
ik verander 'm nooitquote:Veranderen jullie je tactiek op thuis- en uitwedstrijden? bv de taktieke tijdens een thuiswedstrijd aanvallend instellen en tijdens een uitwedstrijd verdedigend?
Veranderen jullie je tactiek ook op sterke van de tegenstander? Sterke tegenstander iets minder aanvallend spelen?
Ik begin altijd met dezelfde opstelling en tijdens de wedstrijd wil ik nog wel eens wat veranderen.quote:Op donderdag 1 april 2004 11:31 schreef robbedoes het volgende:
Veranderen jullie je tactiek op thuis- en uitwedstrijden? bv de taktieke tijdens een thuiswedstrijd aanvallend instellen en tijdens een uitwedstrijd verdedigend?
Veranderen jullie je tactiek ook op sterke van de tegenstander? Sterke tegenstander iets minder aanvallend spelen?
probeer het eens. Ik heb Todorov nog nooit gehaald dus geen idee vanquote:Op donderdag 1 april 2004 11:48 schreef robbedoes het volgende:
Die Alexander Farnerud is ook wel een aardige speler. Zou het trouwens mogelijk zijn om Todorov te kunnen kopen met voor 250.000 euri?
Denk t niet, ik heb er 2,3 miljoen voor moeten betalenquote:Die Alexander Farnerud is ook wel een aardige speler. Zou het trouwens mogelijk zijn om Todorov te kunnen kopen met voor 250.000 euri?
Je favoriete club aan de top te helpen en ervoor te zorgen dat ie daar blijft?quote:Op donderdag 1 april 2004 12:02 schreef jpg97 het volgende:
Ik snap het niet:
Ik wordt de hele tijd landskampioen en ik win de championsleague nu al 3 jaar achter elkaar..maar nog wordt ik geen bondscoach
wat is dan het doel van dit spel??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |