abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1223260
quote:
Op dinsdag 17 juli 2001 16:13 schreef Lois het volgende:
.

En hoe gaat het met Jessi, Mooni en Dinus ??
Ow Dinus ik heb, net als jj, ook geweldig genoten van het boekje van Paul Reiser. Het is ook voor de as. vaders een absolute aanrader.

Hij is leuk he! Ik vind het sowieso al een erg leuke man, in de serie "mad about you" vind ik 'm ook om op te vreten

Hier zwangeren we nog steeds lekker door. Had ik al verteld dat ik aanbeland ben bij de zwangerschapsonderbroeken? Zitten heerlijk maar staan natuurlijk voor geen meter. Buikje groeit dus lekker, en op de buik slapen is nu voorlopig voorbij. 19 weken zwanger vandaag.

Maar belangrijker is dat ik vanmiddag bij de verloskundige geweest ben, en weer een fanatiek kloppend hartje heb gehoord. Mooiere muziek bestaat gewoon niet! Ze liet me er ook lekker lang naar luisteren, de vorige verlosk. die ik trof liet het nog geen vijf tellen horen.

Mijn bloeddruk was netjes en ook de ijzerwaarden waren prima in orde. Heb instructie gekregen om lekker op de bank te gaan liggen als ik me toch moe voel, want het ligt dus niet aan een gebrek aan ijzer. Nou vond ik op de bank liggen toch vaak al wel lekker .... Heb daar nu dus een heel legitiem excuus voor.

Na de verloskundige weer helemaal op en top jubeldejubel-zwanger, en heb me lekker laten verwennen bij de kapper en daarna drie stoere zwangerschapsbroeken gekocht in de tweedehandswinkel hier in Beijum. Ik had al tig keer rondgekeken overal maar kon niet slagen. Ik heb nu twee spijkerbroeken met buikstuk en een donkerblauwe met buikstuk. Ik ben er erg gelukkig mee, en dat voor samen 75 piek! Voorlopig hoef ik ze nog niet aan, red het nog met "gewoon" elastiek.

Ook nog maar even een heel schattig pakje voor de kleine gekocht, in maatje 50/56.

Verder geen nieuws van deze kant, ik geniet van de foto's en de verhalen van de anderen hier!!

Voor alle Fok!-kleintjes een dikke knuf!!

Zolang er was is, is er leven.
pi_1224801
Ben ik weer,

Pfff ik ben kapot.
Ben nu eindelijk verhuist. Een week voor de verhuizing blikseminslag gehad. Tv, radio, netwerkkaart en modem kapot. En heeeeeeel erg geschrokken natuurlijk. Een kanl niet normaal en daarna stinken (brand rook lucht) Maar goed dat we thuis waren, anders brand denk ik.
Beneden buren ook nog eens lekkage bleek uit een tussenmuur bij ons te komen. Dus ook nog eens werkmannen over de vloer. Bah en dat net voordat we gingen verhuizen. Het was allemaal al zo rotzooi. Maar goed zondag dus verhuist. S'avonds helemaal kapot en even een flinke huilbui. Nu weer helemaal blij met ons nieuwe (eindelijk ruimte) huis. Moeten nog wel wat dingen gebeuren zoals wat behangen plintjes op de vloet lampjes ophangen en heel veel puinzooi opruimen, maar ben heel erg blij met al onze nieuwe spulletjes enzo.
Mijn buik heeft echt een megaspurt ondergaan. Ineens kan ik niks meer aan en ik heb geluk aan een hele flinke vriendin die me wat leuke rokken te leen heb gegeven, maar ik moet nu toch echt even gaan winkelen voor broeken met een tussenstuk. Ben net zoals Dinus erg blij met mijn zwangerschapsonderbroeken(knellen tenminste niet meer) En ach dat ze wat degelijk zijn kan me niet zo schelen.(heb er trouwens ook een paar met kant gewoon van de hema)
Vrijdag naar het ziekenhuis voor de uitgebreide echo. Hier heb ik heeeel veel zin in.
De pc staat hier nog niet aangesloten op de goede plek, dus ik zal er even wat minder achter zitten. Zodra alles weer een beetje op orde is laat ik horen hoe de echo was natuurlijk
En o ja ik voel geregeld (vooral als ik in bed lig) gefriemel in me buik. Gelukkig hij doet het nog zeg ik da altijd, heel fijn om te voelen (nog wel, hahaha) Mijn voorgevoel zegt dat het een knulletje word, niet dat het me uitmaakt hoor. Wie weet zien we het vrijdag wel.
Nou ik ga lekker ff hangen om de bank.

Doei doei

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_1225052
Wat een schrik met die inslag Jessie, lijkt me vreselijk als je zoiets overkomt! Gelukkig geen al te persoonlijk letsel. En mooi dat jullie thuis waren!

Lekker dat je nu dan in je nieuwe huis zit, kan je je ongestoord gaan verheugen op de komst van de kleine.... Ben je meteen begonnen met een babykamer?

Grappig is dat he, als je buik ineens zo groeit! Kijk je met verbazing naar beneden, naar wat er gisteren nog niet was Maar ook heerlijk om van te genieten natuurlijk, ik heb altijd met ingehouden buik gelopen, maar dat hoeft nu ff niet meer!

Ik heb met mijn zwangerschaps-enthousiasme al twee collega's aangestoken. Een van beide is net gestopt met de pil, en de ander denkt nog te wachten tot december. Ik moet nog zien of ze het zo lang volhoudt nog
Mijn baas zal blij met me zijn, haha... Ook hier in Groningen is een personeelstekort aan het ontstaan in de zorg!

Ik doe trouwens wel erg mijn best om niet zo'n muts te worden die over niets anders meer kan praten, want dat is toch ook wel errug irritant. Dus ik heb het ook nog wel eens over andere dingen zoals eh ..... nouja, er schiet me zo wel iets te binnen

Zolang er was is, is er leven.
  woensdag 18 juli 2001 @ 02:55:03 #54
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_1226530
quote:
... NoNick voor jou begint het aftellen al denk ik zo ? Gaat het nog goed allemaal ?? Ik mis de babygesprekken die we samen hadden .
Ik ben nu 30.5 week zwanger dus nog een week of 9.5

En ja, ik mis onze gesprekken ook heel erg
Maar ja, ik ben niet zo gek veel meer online en jij ook niet

Het slapen is voor mij nu al een aantal weken een ramp, zoals je ziet aan het tijdstip
Ik heb vreselijk last van "onrustige" benen en daar is nix aan te doen...
Voor degene die dat verschijnsel niet kennen.. je kan het het beste omschrijven als jeuk in je spieren waar je dus niet bij kan.. en geloof me, na een paar weken word je daar gek van!
Zo moe, maar niet kunnen slapen...

Verder heb ik vreselijk last van maagzuur en alle middeltjes die ik mocht gebruiken heb ik gebruikt.. en ook daar hielp nix van
Leuk ook dat juist die troep allemaal niet word vergoed door het ziekenfonds
Ben inmiddels ruim 100 piek aan die troep kwijt... en als het nou hielp...

Angst en onzekerheid komen nu ook om het hoekje gluren, maar daar ga ik liever niet teveel op in hier.. das tè privé

En verder.. ach verder mag ik niet klagen.. baby is lekker aan het trappen.. lijkt wel of dat kind nooit slaapt
Dat gevoel ga ik strax wel vreselijk missen hoor

Vanavond zijn mijn vriendin en ik eindelijk begonnen met het behangen van de babykamer.. en het wordt echtwel gaaf

Vanmiddag gaan we weer naar de verloskundige.. mag Roelie weer de doptone op mijn buik rammen... en eraf halen.. en erop.. dat geeft een gaaf effect joh
Hopen dat Treintje weer s tegen dat ding aantrapt... schrikt grote zus zich rot

Sjo, ik denk dat ik met deze post wel weer ff wat heb ingehaald.. als ik nieuws heb dan horen jullie het wel

Owja, nog ff over die kleren... ik heb een hoop gekregen en ik heb een hoop gekocht bij Miss Etam.. als je goed zoekt zit er altijd wel wat tussen, voor een leuk prijsje ook nog.. want zeg nou zelf.. een broek van 90 piek voor 15 piek is toch een giller?
En ik heb nog niemand horen klagen over mijn kleding dus dat zit wel goed...

Nou tot gauw maar weer!
Hopelijk op een normaal tijdstip

Fok!hokker... en NietKlieker.
  Jubileum moderator woensdag 18 juli 2001 @ 15:41:03 #55
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1229180
Jessi wat een toestand! Doe je het wel een beetje rustig aan ?? Goed om jezelf en die kleine denken hoor!
Volgende week een uitgebreide echo, leuk zeg !! Dan kunnen ze inmiddels al zien wat het geslacht is, wil je dat ook ?? En je voorgevoel....tsja...... ik "wist" zeker dat Eva een jongen was tot de echo een paar weken van tevoren. Ik ben nog nooit zo perplex geweest als toen, die echografiste zei : Ja het is een mooi meisje. Een meisje ??? Ik had al vanaf het begin de enorme overtuiging dat het een jongen was

NoNicky lastig he die benen. God wat kan je daar een last van hebben. Wat mij heel erg hielp altijd was een flinke avondwandeling voor het naar bed gaan ( voor zover je van flink kan spreken, we deden er een half uur over en ik loop het nu in 10 minuten ) of een stuk fietsen. Nou heb ik geen fiets maar ik mocht van Karin een hometrainer lenen en daar fietste ik dan 's avonds een stuk op. Ik merkte dat als je benen goed moe zijn ( na inspanning dus) het een stuk minder was. Dat lopen en fietsen hielp ook (tijdelijk) tegen de enorme enkels die ik 's avonds altijd had.
Maagzuur is ook zo'n gruwelijk kwaaltje. Ik "sliep" met 2 kussens onder mijn hoofd (bijna rechtop) en een kussen onder mijn enkels (tegen het vocht).
Vanillevla helpt zeker ook niet ?? Waterijsjes of gewoon ijsblokjes al geprobeerd ?? Soms gaf mij dat wat verlichting.
Hou je taai, maak je niet te druk. Binnenkort is het allemaal achter de rug en dan komen Jeroen, Eva en ik die wonderschone baby van jullie bewonderen.
Kus voor Roelie en een dikke knuffel voor jezelf .

Lois

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_1235710
Ik blijf het leuk vinden, al die verhalen over de zwangerschapsperikelen! Hou ons op de hoogte dames, en veel sterkte met alle kwalen en kwaaltjes!

Hoe het met Jorden gaat?
Op dit moment niet zo heel denderend, want - ach arm - hij heeft vanochtend zijn eerste inentingen gehad (op het consultatiebureau noemen ze dat heel fijn "prikjes", maar de pijn is er niet minder om). In ieder been een injectie.
Inmiddels was ik echter behoorlijk aan het twijfelen geslagen, over dat inenten en of dat op dit moment al wel moet. Ik had namelijk met iemand van de vereniging kritisch prikken gesproken, en die had mij nogal veel nare dingen verteld over de bijwerkingen van inentingen, en over de (volgens haar nogal) eenzijdige informatie van het RIVM over de gevolgen van inenten (het RIVM doet daar onderzoek naar). Met name de BMR-inenting schijnt nogal slecht te kunnen vallen, en het is volgens haar maar de vraag of het echt nodig is om tegen Bof, Mazelen en Rode hond (BMR) in te enten. Wij - moeders - hebben deze kinderziekten immers vroeger gewoon gehad, en zijn daar ook niet aan dood gegaan. Het kan wel hoor, doodgaan aan bijvoorbeeld mazelen, maar dan was er - volgens diegene die ik sprak - vaak al wel wat anders mis met het kind.
Nou ja, ik twijfelde dus hevig, terwijl ik ooit een heel fel voorstander van inenten was. Maar omdat ik het toch ook niet zag zitten dat Jorden polio, of een andere enge ziekte krijgt, heb ik hem toch maar laten inenten. Ik hoop dat ik het juiste gedaan heb...

Nu wat meer positieve berichten: gisteren hadden wij onze tweede les babymassage. Dat had een "medecursist" van de zwangerschapscursus georganiseerd. Echt een aanrader hoor! Heel gezellig. We waren met vijf moeders en kindertjes, en tussen de bedrijven door konden we gezellig kletsen over het wel en wee van de babies en onszelf... En ondertussen werd de ene na de andere baby gevoed, want ja, dat gaat ook gewoon door. Heerlijk ongegeneerd, en heel erg gezellig.

En vorige week ben ik naar het kinderdagverblijf geweest, voor een intake gesprek. Reuze spannend, maar het viel mij gelukkig allemaal ontzettend mee. Aardige leidsters (althans, dat hoop ik maar.....), mooie, schone en ruime verblijven, veel speelgoed. Over een paar weken gaat Jorden een ochtend "wennen". Al is het de vraag voor wie het meer wennen is, voor Jorden of voor mij... En daarna gaat hij twee dagen per week naar het kinderdagverblijf: de woensdag en de vrijdag. Wel raar hoor, maar ik denk dat hij het er op zich wel naar zijn zin zal hebben. Althans, dat hoop ik maar weer...).

Tot zover de babyperikelen.

O ja, Jorden slaapt ook nog niet door (hoewel, soms wel, maar dat is dan van elf tot half zes of zo), en ja, dat is wel heel vermoeiend, maar ach, dat verandert ook wel weer.

En tot slot nog een korte ergernis (moet hem even kwijt);): Mensen die ongevraagd aan je kind komen! Zeker als-ie in zijn maxicosi ligt boven op een winkelwagentje, heeft hij blijkbaar een uithangbord bij zich waarop staat: Raak mij aan! Niet dus! Grrrrr!
En dan niet alleen aan zijn voetjes vastpakken (hij heeft sokjes aan, dus dat gaat dan nog net, hoewel het ook ongepast is!), nee gewoon over zijn gezicht strijken. Gisteren ook weer. Een caissiere. (Ik heb zelf jaaaaren bij AH achter de kassa gezeten om mijn studiebeursje aan te vullen, en neem van mij aan, je krijgt daar heeel erg vieze handen van!). Maakt die caissiere dus eerst fijn de boodschappenband "schoon" (neem weer van mij aan, schoon wordt het niet van die doeken die gebruikt worden), om Jorden vervolgens heel "lief" over zijn gezicht te gaan aaien. En altijd net in een onbewaakt ogenblik! Bah bah bah En ik ben dan zelf ook weer niet zo'n bitch dat ik er keihard wat van durf te zeggen (stom he, ben ik ook heel boos over). Alleen tegen die caissiere heb ik het wel gezegd. Maar die begreep het weer verkeerd, want die dacht dat ik bedoelde dat het niet goed voor HAAR was om Jorden aan te raken, vanwege "die uitslag" op zijn gezicht. (Maar die "uitslag" is een ooievaarsbeet, een soort bloeduitstorting omdat-ie tijdens de bevalling een beetje klem heeft gezeten.)

Nou ja, het effect was hetzelfde: Jorden werd met rust gelaten. Ik denk dat ik toch maar wat meer bitcherig ga worden!!

O ja (2): Jorden is inmiddels 60 cm, en weegt 4850 gram. Een lange, dunne baby (vraag me af van wie hij dat laatste heeft, grijns...). Niet gek, vonden "ze" van het consultatiebureau voor een baby van 8 weken. Tip voor de as. moeders: van die maten op babykleding klopt soms geen hout. Want Jorden heeft af en toe nog wel maatje 56 aan, en dat zou toch niet meer moeten passen....)

[Dit bericht is gewijzigd door Nausicaa op 19-07-2001 16:22]

pi_1241684
Vandaag voor de uitgebreide echo geweest.
Ze zijn ruim 3 kwartier bezig geweest omdat ons kindje zo aan het bewegen was dat het moeilijk was om ales te zien. Maar alles was goed (was toch wel zenuwachtig) De hart klepjes en kamers gezien, de niertjes de blaas die vol was, het maagje, de ruggenwervel de oogkassen de schedel armen beentjes en handjes. Die kleine schat was heel lief aan het duimen. Echt hapbewegingen maken met de kaak leuk joh. O, o, o nu het geslacht. De kleine bleef stug haar/zijn beentjes bij elkaar houden. Ze dachten schaamlipjes te zien (lois toch gelijk? hahaha) Maar het kon ook het zakje zijn wat bij elkaar geperst was omdat de beentjes bij elkaar geknepen bleven. Ze dacht dus een meid maar kon het niet met zekerheid zeggen. O en op een gegeven moment bekeek ze het van de andere kant en toen zat ze/hij met het handje tussen het beentje zagen we het nog niet, lachen he. Nou ja met 30 weken weer een echo. Alles zit er op en eraan en dat is het belangrijkste!!!!!
Bloeddruk gemeten was 120 om 75 ook netjes gezakt. Ik was 2en een halve kilo aangekomen ( in totaal nu 3) ook netjes dus. Ben al vrij flink van mezelf dus ben blij dat ik niet veel aankom. Over weken weer terugkomen.
O ja ik heb me ingeschreven bij het kraamzorghotel dus als ik in het ziekenhuis bevallen ben ga ik daar naartoe om mijn kraamtijd door te brengen. En op 7 aug beginnen we ( ja mannetje doet mee) met zwangerschapsyoga, ben benieuwd.
We hebben net lekker gebak op om het te vieren ( toch niet veel aangekomen, hahahahahaha) en ik blijf hier lekker met een smile rondlopen

Doei doei

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 21 juli 2001 @ 01:18:19 #58
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_1246383
quote:
Gaoxing heb je verder al nagedacht wat je wil gaan doen met die prenatale testen?? Bij ons is alleen een zogenaamde nekplooimeting dmv een echo gedaan. Ze kijken dan naar de dikte van de nekplooi die een indicatie kan zijn voor het Downsyndroom.
Wij hebben er toen heel eventjes bij stil gestaan wat we wilden doen als het mis bleek te zijn. Volgens het aloude "kop in het zand steek systeem" hebben wij toen besloten om dat maar te zien als het zover bleek te komen.
Yep, over nagedacht, en besloten niet te laten doen. De belangrijkste reden is dat de kans heel erg klein is dat we tot abortus zullen besluiten als er iets mis blijkt te zijn, en alleen als voorbereiding op wat me misschien te zien krijgen als het kindje geboren is, vind ik het de stress niet waard.

Ik heb natuurlijk de luxe dat ik een beslissing kan maken die helemaal op gevoel is gebaseerd: we hebben nog geen andere kinderen die evt. voorbereid moeten worden; ik hoef niet te werken om genoeg brood op de plank te brengen (sterker nog: ik mag hier niet eens werken) en heb zeeen van tijd; etc. Door m'n werk in het weeshuis van de afgelopen jaren (met voornamelijk gehandicapte kids), heb ik het idee dat ik redelijk weet wat ik kan verwachten.

En verder: ik ben zo vreselijk blij met dat wezentje in m'n buik, dat ik er niet aan moet denken om het niet minstens een kans te geven. Zelfs al zou het bijvoorbeeld Down Syndroom hebben, dan nog kan die test niet voorspellen wat het voor mogelijkheden het als kindje zal hebben.

* Gaoxing moet ondertussen even traantjes van blijdschap wegpinken.

Whaaaahhh! Van die hormonen word je echt een vreselijk watje Maar het is zo wonderlijk allemaal, ik had me voordat ik zwanger was nooit kunnen voorstellen hoe het zou voelen. Zo spannend, zo vol verwachting, en zo rustig tegelijk.

Oh Catoot: dat er fatsoenlijke positiekleding bestaat weet ik inmiddels ook. Een vriendin heeft me er twee dozen vol van geleend!! Echt waanzinnig, volgens mij heb ik nu meer kleren dan voor ik zwanger werd

Jessie: fijn zeg, om te zien en te horen dat alles goed is, na zo'n drukke en onrustige periode. Geweldig he, om het te kunnen zien?

Moderator / FOK!Fotograaf zondag 22 juli 2001 @ 12:56:10 #59
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_1252456
Hiephoi! Christan staat! (al een week doet hij dat regelmatig, maar ja, papa moest zonodig naar de 4daagse en mama Rewimo's pjoeter chrasht de laatste tijd op Fok! )

pi_1252483
Hee, allemaal goed nieuws, volhouden hee!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  zondag 22 juli 2001 @ 23:27:25 #61
3744 Kleintje
op en top!
pi_1255303
Hij staat... en nog met een glimlach ook.
Nog even en zijn eerste stapjes zijn er en dan nog maar een paar jaar en hij gaat voor het eerst op stap!
Sjemig wat gaat dat snel bij die ukkies!
Geniet ervan en hou hem klein!
pi_1255318
quote:
Op zondag 22 juli 2001 12:56 schreef qltel het volgende:
Hiephoi! Christan staat! (al een week doet hij dat regelmatig, maar ja, papa moest zonodig naar de 4daagse en mama Rewimo's pjoeter chrasht de laatste tijd op Fok! )
En deze kreeg ik ook al in mijn mailboxje.
Gekkies, hoe krijgen jullie zo'n mooi kind?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 juli 2001 @ 13:34:42 #63
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_1259036
quote:
Op zondag 22 juli 2001 23:29 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Hee Tink,

Mja, hij is wel goed gelukt hè? Enne, hij huilt zelden, lacht veel en slaapt elke nacht door

Gewoon een perfect kind! O, o, wat moet dat worden in de puberteit...

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † maandag 23 juli 2001 @ 15:21:07 #64
7074 moussy
kuttekop
pi_1259799
awwwwwww die van mij is nu een echte grote meid ..... ze is nu 2 en slaapt sinds een paar nachten in een "groot"bed...

Als ze zo klein zijn wil je stiekum dat ze gaan staan lopen enz enz ... nu zijn er momenten als ik lees, hij staat zij lacht dat ik niet eens meer weet hoe oud ze was dat ze dat deed.... damn wat gaat het hard

Ik zal geen foto plaatsen... ze valt nu echt niet meer onder de babies of zal ik het stiekum wel doen, ik doe het lekker toch

met papa op de motor van oma
*trots is*

Je zou er haast een boek over schrijven!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 23 juli 2001 @ 16:10:35 #65
13151 crew  Rewimo
pi_1260367
Ach, een baby van 2, moet kunnen hoor. Wat een schatje!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_1260595
...Ze worden te snel groot
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  † In Memoriam † maandag 23 juli 2001 @ 19:22:34 #67
7074 moussy
kuttekop
pi_1261888
vééééééééééél te snel

hmmz tijd voor een nieuwe

Je zou er haast een boek over schrijven!
  Moderator / FOK!Fotograaf maandag 23 juli 2001 @ 19:37:18 #68
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_1261977
quote:

[..]

Breng 2 mooie mensen samen (wat ben ik toch bescheiden )
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 24 juli 2001 @ 23:39:06 #69
13151 crew  Rewimo
pi_1269801
quote:

[..]

Zeg Tink, weet je wel dat ik nog foto's heb van jou met Christan??? Daar zou ik er weleens eentje van kunnen plaatsen hier...
pi_1269884
quote:
Op dinsdag 24 juli 2001 23:39 schreef Rewimo het volgende:
Zeg Tink, weet je wel dat ik nog foto's heb van jou met Christan??? Daar zou ik er weleens eentje van kunnen plaatsen hier...
Das ten strengste verboden, niet mijn porum op een forum
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 25 juli 2001 @ 06:55:07 #71
13151 crew  Rewimo
pi_1270528
quote:
Op dinsdag 24 juli 2001 23:51 schreef Tinkerbell het volgende:

[..]

Das ten strengste verboden, niet mijn porum op een forum

Goh, om de een of andere reden dacht ik al dat je dat niet zou willen... maar verleidelijk is het wel!

[Dit bericht is gewijzigd door Rewimo op 25-07-2001 08:18]

Jubileum moderator woensdag 25 juli 2001 @ 15:40:54 #72
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_1272884
Wat een snoepies allebei
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 25 juli 2001 @ 17:43:53 #73
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_1273489
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 15:40 schreef Lois het volgende:
Wat een snoepies allebei
Christan en die babe op die motor? Jazeker. Misschien moet ik d'r emailadres eens aftroggelen, kan hij later met d'r mailen..

Christan's papa..

donderdag 26 juli 2001 @ 12:17:23 #74
2873 No Nick
Unieker dan uniek
pi_1277363
Nou hèhè, eindelijk een nieuwe foto van mijn buikje

Deze is van afgelopen zaterdag dus 31 weken zwanger...

Fok!hokker... en NietKlieker.
pi_1277473
Wowieeeeeee wat een buik.
Hoeveel weken moet je nog???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')