ik ben min of meer aangenomen voor een baantje waarbij ik iedere dag tussen breda en de randstad (den haag, oegstgeest, amsterdam e.d. die regio) op en neer moet rijden. Voor de reistijd krijg ik echter geen vergoeding...
daarom ben ik nu op zoek naar mensen die weten hoeveel uur zo'n ritje nou gemiddeld kost in de spits (moet +/- 8 uur, half 9, op de locatie zijn) en voor hoeveel uren waarin ik werk (autorijden) ik niet betaald zou gaan krijgen...
dus.. breda - randstad
wie weet hoe lang je daarmee bezig bent?
terugreis zal rond 16.00/16.30 beginnen is het dan al spits? met files enzo?
alvast bedankt
En met weer zoals voorspeld is voor morgen, sneeuw en gladheid, moet je niet vreemd staan te kijken als je alleen al in in Den Haag te komen meer dan twee uur nodig hebt.
Als ik jouw was zou ik proberen of na tienen, of voor 7:30 of eerder te kunnen beginnen, voor elk half uur dat je eerder/later kan beginnen kan je een kwartier winst in rijtijd rekenen, is mijn ervaring. Succes iig in de file
ik krijg overigens een auto van de zaak, is denk ik geen automaat.....
moet kennelijk nog even in overweging nemen of ik dit baantje wel wil....
quote:Dit is mi de inderdaad de beste tip.
[b]Op dinsdag 27 januari 2004 21:15 schreef Barbaaf hetAls ik jouw was zou ik proberen of na tienen, of voor 7:30 of eerder te kunnen beginnen, voor elk half uur dat je eerder/later kan beginnen kan je een kwartier winst in rijtijd rekenen, is mijn ervaring. Succes iig in de file
quote:zo'n ding heeft ook een P stand hè
Op woensdag 28 januari 2004 16:32 schreef Badmeester het volgende:
bij de nieuwe automaten moet je trouwens de hele tijd als je stilstaat ook je rem vast houden hoor!!!
quote:je kan dan ook je schakel in zijn vrij zetten
Op woensdag 28 januari 2004 16:34 schreef Viper_74 het volgende:[..]
zo'n ding heeft ook een P stand hè
Tijdsduur? afhankelijk van waar je moet zijn...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |