Vervolgens een stuk of 20 man met stokken de berm afzoeken. Zou er een lijk gelegen hebben, ben benieuwd. Iemand dit ook gezien?
*Hooghoudt*
quote:Lol, onze eigen Roswell
Op dinsdag 27 januari 2004 18:47 schreef PLAE@ het volgende:
reed er dan niemand vanmorgen langs Drachten die dit ook gezien heeft?
Hebben die lui niets beters te doen dan rondjes door Friesland te rijden!!!
tegenwoordig kan je ook al niet meer zeggen dat Heerenveen supporters lieverdjes zijn nadat er 90 waren opgepakt vrijdag na het mollen van een trein, en vechten met kakkerlakken op station zwolle
Ok. Ik heb de eerste post nog eens gelezen en ik heb nu begrepen dat ze ook nog uitgestapt zijn. Dat doen ze anders nooit. Ben benieuwd.
Op Omrop Fryslan en Leeuwarder Courant staat niets. Het zal dan ook wel niets zijn geweest.
* 10 jaar geleden werden tanks nog via het spoor op vliegbasis Leeuwarden afgeleverd om daarna op eigen kracht naar het Lauwersmeergebied te rijden. Hele huis trilde er altijd van, wel leuk om te zien. (om even helemaal offtopic te gaan)
quote:Zoals altijd in Drachten...
Op dinsdag 27 januari 2004 23:20 schreef vdo28 het volgende:
Conclusie, er was vanmorgen dus niets aan de hand...
Hoewel Drachten dit jaar al twee keer in het nieuws is geweest
Bron: Leeuwarder Courant.
quote:Oh
Op woensdag 28 januari 2004 19:40 schreef Num het volgende:
Er is gister gezocht naar een wapen waarmee eind vorig jaar in Groningen een moord is gepleegd. Het waren dan ook Groningse agenten. Het is de vierde keer dat er langs de A7 een zoekactie naar het wapen is gedaan steeds in de buurt van een tankstation. Blijkbaar heeft men de aanwijzing dat het wapen ergens in de buurt van een tankstation in de berm ligt. Voor zover bekend is er niets gevonden.Bron: Leeuwarder Courant.
quote:boeiend...
Op maandag 2 februari 2004 00:28 schreef Slaapkopje het volgende:
waarom rukken ze met 6 ME busjes uit om naar een wapen te zoeken??
quote:Verveling
quote:Groepsuitje?
quote:Snelheidscontrolle nieuwe stijl?
Op dinsdag 27 januari 2004 18:23 schreef Razor21 het volgende:
Reed rond 10.00 uur langs Drachten en zag een stuk of 6 ME busjes op de vluchtstrook staan + 2 zwarte mercedessen met 1 zwaailicht.Vervolgens een stuk of 20 man met stokken de berm afzoeken. Zou er een lijk gelegen hebben, ben benieuwd. Iemand dit ook gezien?
quote:Apart personeelsfeessie
Op dinsdag 3 februari 2004 09:00 schreef Puur het volgende:
Vorige week bij de afrit Boerakker/Niebert hetzelfde. Daar waren ze flink aan een kammen.
quote:het is een soort speurtocht
Op dinsdag 3 februari 2004 13:57 schreef vdo28 het volgende:[..]
Apart personeelsfeessie
quote:Wie het eerst een paardebloem vind...
Op dinsdag 3 februari 2004 14:19 schreef capibar het volgende:[..]
het is een soort speurtocht
quote:Net als de Gvb in A'dam die op een maandagmorgen om 9 uur opeens uitgebreid metro-vervoersbewijzen gaat controleren, ze hebben gewoon nix te doen
Op dinsdag 3 februari 2004 08:57 schreef inkie1010 het volgende:[..]
Groepsuitje?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |