Apocalyptica: 3 gozers die o.a. Metallica met hun cello's ten gehore brengen.
Nummers als Master of Puppets, One, Wherever i may roam en Enter Sandman zonder ook maar één gitaar aan te raken. Mogelijk? Ja zeker .
Ik vind dit dus echt prachtig gedaan, hoewel ik eventueel bevooroordeeld ben omdat ik Metallica's originele nummers ook heel erg mooi vind.
Nu ben ík benieuwd, of de rest op Fok klaar is voor deze muziek.
Nee hoor er was nog geen topic over. Een stuk of 6 zelfs. Gebruik de search eens man.
[Dit bericht is gewijzigd door Kamphuys op 27-01-2004 17:00]
quote:ja en die albums zonder metallica covers zijn nog veel beter IMHO
Op dinsdag 27 januari 2004 16:57 schreef JohnDoes het volgende:
ik wel, het bestaat al een tijdje trouwens
dat nieuwe album is zeker wel oke
quote:Ik was nog steeds in de veronderstelling dat de search buiten werking was, man
Op dinsdag 27 januari 2004 16:59 schreef Kamphuys het volgende:
ApocalypticaNee hoor er was nog geen topic over. Een stuk of 6 zelfs. Gebruik de search eens man.
Maar goed mods, er mag idd een slotje op. Ik was nog niet op de hoogte van het feit dat de search het weer deed.
ik heb zelf 't album Inquisistion Symphony van ze.
quote:Dat komt gewoon doordat er nu iemand bij zingt. Ik ga dus ook voor het oude werk.
Op dinsdag 27 januari 2004 16:59 schreef ThE_ED het volgende:
Ze spelen nu ook eigen nummers, met een zangeres erbij ofzo. Vond stiekum die Metallica covers leuker.
quote:Zang is alleen bij de singles aanwezig. De albums zijn 100% zang-vrij
Op dinsdag 27 januari 2004 21:16 schreef Djaser het volgende:[..]
Dat komt gewoon doordat er nu iemand bij zingt. Ik ga dus ook voor het oude werk.
ik heb Reflections, Inquisition Symphony en de Metallica-cover CD
echt heel apart band, heavy metal nabootsen met cello's enzo
de clip van 'seemann' (cover van rammstein) was echt crap met die zangeres (vind ik dan)
quote:helaas, topic no. 12
Op dinsdag 27 januari 2004 17:02 schreef Henkmanz het volgende:[..]
Ik was nog steeds in de veronderstelling dat de search buiten werking was, man
. Daarom zocht ik via Google naar een topic, en dat vind ie niks, man
.
Daarom opende ik dit topic, man.
Maar goed mods, er mag idd een slotje op. Ik was nog niet op de hoogte van het feit dat de search het weer deed.
quote:Niet als hij instrumentaal zou zijn
Op dinsdag 27 januari 2004 21:19 schreef Den_Dolle_Hamster het volgende:
de clip van 'seemann' (cover van rammstein) was echt crap met die zangeres(vind ik dan)
Heb ze vorig jaar live gezien op Graspop... Ze speelden toen een aantal nummers van Metallica en een aantal eigen nummers. Was vooral geweldig toen heel dat publiek mee ging zingen.
Ze speelden toen ook voor het eerst met een drummer erbij, wat vergeleken met het 'oudere' werk toch een vooruitgang was. Het geeft de muziek net een extra dimensie...
Is er trouwens eentje weg? Ze wáren in het verleden altijd met vier...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |