Dit is niet eens alles, er is nog veel meer gebeurd rondom mij en ook rondom boebiedoe.
Tot aan vandaag, want nu hoop ik op rust
En hij is ook niet alleen vanwege mij van school afgekickt, ook vanwege dit fok! gebeuren (het hacken of iets dergelijks)
Toen was de school meteen klaar met Tim.
Zo
En dit was dus blijkbaar WEL zo.
Ik vind het een beetje raar dat mensen dingen zeggen, terwijl ze niet eens weten wat er zich allemaal afspeelt en wat er allemaal is gebeurd!
quote:Daarom vond ik het ook raar dat Danny en de rest van de crew steeds weer in discusie gingen
Op dinsdag 27 januari 2004 15:56 schreef ijsmeis het volgende:
"Er werd en wordt beweerd dat hij foto's verspreid heeft op school en dat is dus NIET zo."En dit was dus blijkbaar WEL zo.
Ik vind het een beetje raar dat mensen dingen zeggen, terwijl ze niet eens weten wat er zich allemaal afspeelt en wat er allemaal is gebeurd!
quote:het is NIET zo.
Op dinsdag 27 januari 2004 15:56 schreef ijsmeis het volgende:
"Er werd en wordt beweerd dat hij foto's verspreid heeft op school en dat is dus NIET zo."En dit was dus blijkbaar WEL zo.
Zelf geplaatst, niet janken.
[Dit bericht is gewijzigd door Roellio op 27-01-2004 16:01]
Als je niet wilt dat mensen oordelen op basis van halve feiten, moet je zelf ook niet dit soort topics openen waarmee je volgens mij alleen maar meer vragen oproept dan beantwoord.
[Dit bericht is gewijzigd door Aurelium op 27-01-2004 16:04]
quote:Ik zei dat er nog meer dingen waren gebeurd.
Op dinsdag 27 januari 2004 16:00 schreef Roellio het volgende:[..]
het is NIET zo.
Hij heeft iemand een link gegeven naar het fok!forum. Het forum waar jij zelf die foto's hebt geplaatst. Wat die persoon er verder mee gedaan heeft is niet zijn zaak.Zelf geplaatst, niet janken.
quote:zeg dan iig wat er gebeurd is zo hebben we nog niks aan dit topic
Op dinsdag 27 januari 2004 16:03 schreef ijsmeis het volgende:[..]
Ik zei dat er nog meer dingen waren gebeurd.
En daarbij, ik heb bewijs dat hij toegeeft dat hij die foto's wel heeft doorgestuurd
quote:Ik ga niet alles vertellen
Op dinsdag 27 januari 2004 16:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Je verhaal is aan de korte kant me dunkt.Als je niet wilt dat mensen oordelen op basis van halve feiten, moet je zelf ook niet dit soort topics openen waarmee je volgens mij alleen maar meer vragen oproept dan beantwoord.
quote:Mag best hoor
Op dinsdag 27 januari 2004 16:05 schreef ijsmeis het volgende:[..]
Ik ga niet alles vertellen
Maar hoe kan je je ooit nog op school laten zien eigenlijk als ik vragen mag? .
quote:Ik ben in al die tijd gewoon naar school geweest hoor
Op dinsdag 27 januari 2004 16:06 schreef Supaaah het volgende:[..]
Mag best hoor
.
Maar hoe kan je je ooit nog op school laten zien eigenlijk als ik vragen mag?
.
quote:Dan oordelen mensen dus op basis van feiten die ze nu kennen. Halve feiten en onwaarheden volgens jou.
Op dinsdag 27 januari 2004 16:05 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ga niet alles vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |