One_Punch_Mickey | dinsdag 27 januari 2004 @ 15:19 |
vrolijk weer verder ![]()
| |
DerHanzl | dinsdag 27 januari 2004 @ 17:04 |
350.000 km... nou ja, een BMW (van die leeftijd) heeft geen ton-teller, maar ik meen dat het zoiets was. Laat het 250.000 km zijn is het nog veel. Uberhaubt dat je dan nog rijdt met alles nog origineel, vind ik een leuk idee. De meeste "scheurijzers" (waar ik zelf toch ook wel van gecharmeerd ben ![]() Mijn BMW echter, heeft maar 4 klepjes, heeft iets minder vermogen maar is veel meer van het motto "easy driving". Ik vind persoonlijk het blok van die BMW veel soepeler en gelijkmatiger lopen dan die Aprilia. De koppelkromme is veel rechter. Zowel voor Aprilia als voor BMW valt iets te zeggen. Aprilia had met hetzelfde blok meer vermogen, maar meer onderhoud. De BMW minder onderhoud, minder vermogen, maar het blokje loopt lekkerder. Zo... ff wat leuke inbreng in de eindeloze discussie over tour- en sportmotors. | |
hollander172 | dinsdag 27 januari 2004 @ 18:28 |
Beetje vreemd gelopen met PatrickM, zag het wel aankomen maar toch wel spijtig dat het zo uit de hand is gelopen. Laten we het er maar op houden dat je twee soorten mensen hebt: motorrijders & BMW fanaten. (harley rijders daargelaten.) Heb ondertussen mijn oog weer laten vallen op wat anders: Een yzf750r dus, wat weet iedereen hier over een dergelijke machine te melden? Mij viel in ieder geval op dat ie 5 kleppen per cilinder heeft? Dat is niet standaard bij motoren voor zover ik weet, toch? | |
ploderus | dinsdag 27 januari 2004 @ 18:34 |
quote:Leuk fietsie! Uit welk jaar is die? | |
hollander172 | dinsdag 27 januari 2004 @ 18:40 |
quote:'95, 22000 gelopen. Volgens de advertentie heeft ie net een nieuwe achterband, ketting, tandwielen en accu. Morgen eens bellen en kijken of deze eigenaar wel de bonnen nog heeft en een keuring toelaat. Hier nog een plaatje, andere motor wel zelfde type en kleur: | |
ploderus | dinsdag 27 januari 2004 @ 18:54 |
quote:Die prijs lijkt inderdaad wel mee te vallen. Hier wat specs: http://www.bikez.com/bike/index.php?bike=896 Ziet eruit als een leuk en pittig fietsie | |
hollander172 | dinsdag 27 januari 2004 @ 19:03 |
quote:Daar had ik dus ook meteen gekeken, best leuke specs eigenlijk. quote:Mwah het is niet mijn droommotor met al die stickers (is de ontwerper van die dingen in een LSD trip blijven hangen?) maar lijkt me best leuk als eerste motor. | |
Makster | dinsdag 27 januari 2004 @ 19:32 |
quote:Dat vraag ik me dus ook vaak af, sommige jap ontwerpers hebben echt schijt in hun ogen. MAar gelukkig de meeste ook weer niet ![]() En zeker leuk als eerste fiets !!! meer dan genoed pk's in ieder geval | |
Patrick281 | dinsdag 27 januari 2004 @ 19:33 |
quote:Op deze motor staat het wel fris moet ik zeggen. ![]() En die velgen hebben ze tot nu toe allemaal he bij jou. ![]() Brute machine om op te beginnen, maar het is nog geen zomer dus voorlopg rij je toch rustig. (ik bedoel geen goed droog wegdek voorhanden om even goed uit te proberen) | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 27 januari 2004 @ 19:46 |
zo, vanmiddag naar motorzaak geweest ![]() ![]() ![]() laat de proefrit periode beginnen!!! | |
Gerako | dinsdag 27 januari 2004 @ 19:48 |
Mooi pak, is het een combi, of is het een geheel? | |
Patrick281 | dinsdag 27 januari 2004 @ 19:48 |
quote:Gelijk in 1 keer klaar. ![]() Zit er nog een verwisselbare voering in voor winter/zomer ? Ik ben trouwens wel benieuwd wat dat tegenwoordig kost. (laatst gekocht in 1996) [Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 27-01-2004 19:50] | |
Makster | dinsdag 27 januari 2004 @ 19:50 |
Ziet er netjes uit ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 27 januari 2004 @ 19:53 |
quote:combi, je kunt em aan elkaar ritsen. quote:ja, ik kan de gehele voering eruit halen ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 27 januari 2004 @ 19:54 |
quote:totaal: EUR 459,-. korting eraf: EUR 350,- ![]() | |
hollander172 | dinsdag 27 januari 2004 @ 19:55 |
quote:Het is niet de lelijkste in ieder geval met dit soort kleuren. ![]() Die velgen tsja, dat zal mijn vrouwelijke kant wel moeten zijn die me daar naar toe trekt. ![]() Inderdaad is dit niet de meest ideale fiets om op te beginnen, 125pk tegen die paar die een lesfiets heeft is een beetje een groot verschil maar ik ben van nature een voorzichtig persoon en op een motor waarbij ik niet weet hoe de banden zijn en nog geen gevoel ontwikkeld heb doe ik sowieso heel voorzichtig. Eerst maar eens leren sturen voor ik ga gassen. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 27 januari 2004 @ 19:58 |
@ rietvaerder of wie nog meer zin en tijd heeft om te komen, het is immers in het westen (breukelen): as vrijdag heb ik om 1300 uur een afspraak voor een proefrit op een RGV ![]() | |
Gerako | dinsdag 27 januari 2004 @ 19:59 |
quote:Dat is wel makkelijk, ikzelf heb een leren combi, zeker als je ff ergens gaat zitten is het veel makkelijker. Een maat van mij heeft een overall maar die zit altijd te zweten als we ergens op een terras zitten. Nadeel van leer is dat het niet zo warm is in de winter, maar dan rij ik toch niet. Ja, ik ben een mooi weer rijder. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 27 januari 2004 @ 20:00 |
quote:maak die velgen zwart en kijk eens hoe mooi ie eruit ziet!! een brute motor hoor ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 27 januari 2004 @ 20:00 |
quote:Werken.. ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 27 januari 2004 @ 20:02 |
quote:halve snipperdag ![]() jammer, volgende keer dan. ik ga nu meer afspraken maken dus dat komt wel een keer goed | |
ploderus | dinsdag 27 januari 2004 @ 20:04 |
quote:wow, dan heb je het zo te zien niet echt getroffen met het weer ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 27 januari 2004 @ 20:07 |
quote:oja das waar. het gaat sneeuwen zeggen ze ![]() | |
Makster | dinsdag 27 januari 2004 @ 20:09 |
quote:Tentamens ![]() En idd het weer is zwaar gaar komende week, in ieder geval dat is de voorspelling | |
ploderus | dinsdag 27 januari 2004 @ 20:10 |
quote:jep, idd. Sneeuw, hagel, regen, enz zijn allemaal genoemd. Maar ik vertrouw die Piet Paulusma toch niet echt ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 27 januari 2004 @ 20:11 |
quote:Dat mag niet, want ik heb op mijn halve BMW geen sneeuwkettingen.. (een tupperware motorscooter. ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Makster | dinsdag 27 januari 2004 @ 20:26 |
quote: ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 27 januari 2004 @ 20:26 |
quote:idd vind het ook wel makkelijk. dat zweten is niet zo fris, nee. het pak zit echt heel lekker, goed strak en niet te strak. | |
Patrick281 | dinsdag 27 januari 2004 @ 20:29 |
quote:Een foto met de man in het pak ziet er waarschijnlijk beter uit dan op een slappe klerenhanger. ![]() Rietvaerder zou zijn helm met glimmend vizier opzetten.. ![]() ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 27 januari 2004 @ 20:32 |
![]() Iets voor OPM ? 999,00 Yamaha FZ-750.. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 27 januari 2004 @ 20:52 |
quote:ik heb er wel over nagedacht om dat te doen, maar was me ff te veel moeite ![]() wordt voor mij btw een getint vizier... quote:jazeker!! ![]() ![]() uhm, missch iets te enthousiast...FZ 750 is een sport-tour denk ik he? [Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 27-01-2004 21:10] | |
Patrick281 | dinsdag 27 januari 2004 @ 21:10 |
quote:Reken maar dat het een sportieve machine is. ![]() Vergeleken met een YZF is het een sport tour.. ![]() Maar toen hij uitkwam was het 1 van de snellere motoren. Zeker een goede voorbereiding voor een blade. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 27 januari 2004 @ 21:12 |
quote:ik vind em mooie lijnen hebben hoor! ik heb nog even verder gekeken naar andere FZ 750s en dat is best interessant. vanmiddag trouwens voor het eerst op een SS gezeten tijdens het passen | |
Patrick281 | dinsdag 27 januari 2004 @ 21:14 |
quote:Zeker op de snelweg zit niets beter dan een supersport. Optimale controle. Een motor moet je actief berijden .. tenzij het louter een secundair vervoersmiddel is. ![]() Maar half slapend aankomen doe ik liever in de auto.. | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 27 januari 2004 @ 21:29 |
quote:ja dat snap ik, daarom zeg ik ook erbij; en dan heb ik nog niet eens gereden ![]() zie ik nu pas quote: | |
Patrick281 | dinsdag 27 januari 2004 @ 21:30 |
quote:Wat is er ? ![]() | |
Makster | dinsdag 27 januari 2004 @ 21:34 |
quote:ZX7R ![]() ![]() Grote kans op de opvolger van mijn ZXR400 | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 27 januari 2004 @ 21:34 |
quote:de lucht in!!!! ![]() | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 27 januari 2004 @ 21:36 |
quote:die stond er trouwens naast, maar dat is ook echt een mooie fiets!!! ik dacht dat ie kleiner zou zijn dan een ZX7R, maar dat viel wel mee althans, zo snel ik kon zien | |
Patrick281 | dinsdag 27 januari 2004 @ 21:37 |
quote: ![]() | |
Makster | dinsdag 27 januari 2004 @ 21:38 |
quote:Niet veel kleiner, wel een heel stukkie lichter ![]() Maar idd vind een ZXR400 nog steeds een HEEEEL mooie fiets, daarom heb ik er dus ook een | |
Makster | dinsdag 27 januari 2004 @ 21:38 |
quote: ![]() ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 27 januari 2004 @ 21:39 |
quote:Zeker weten dat het ook grootst rijdt. ![]() Makster toevallig niet in de buurt van Rotterdam Zuid geweest laatste 1.5 week ? | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 27 januari 2004 @ 21:45 |
quote: ![]() | |
Patrick281 | dinsdag 27 januari 2004 @ 21:49 |
Met jullie kan ik praten. ![]() Voor nu moet ik helaas gaan afsluiten. ![]() | |
Makster | dinsdag 27 januari 2004 @ 21:52 |
quote:Niet met de motor ![]() ![]() Wel in Zuid geweest naar die kut school van me, hopelijk voor de bijna laatste keer | |
One_Punch_Mickey | dinsdag 27 januari 2004 @ 21:54 |
quote:ok tot later! | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 00:15 |
quote:Vrijdag heb ik van 13:00 tot 14:15 school... | |
One_Punch_Mickey | woensdag 28 januari 2004 @ 07:51 |
quote:jammer. maar hier is het toch helemaal wit buiten, kutsneeuw ![]() quote: quote: quote: ![]() ![]() maarre, wat komt er achter die komma? | |
One_Punch_Mickey | woensdag 28 januari 2004 @ 09:35 |
Wat vinden jullie van Rossi's nieuwe M1? Zwart vind ik toch wel heel mooi! | |
Makster | woensdag 28 januari 2004 @ 09:52 |
quote:en wordt bereden door Gaylords die liever 4 wielen hebben ipv 2 ![]() En die bike van Rossi is zeer strak, vind alleen dat er een vreemde demper op zit. | |
One_Punch_Mickey | woensdag 28 januari 2004 @ 09:59 |
quote:beetje wel ja. verder is ie echt strak ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 10:34 |
Ze konden er net zo goed geen demper opzetten wat het geluid betreft ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 28 januari 2004 @ 10:47 |
quote:als ik die proefrit vrijdag vroeger afspreek, kun je dan wel? ik twijfel nl. enorm tussen een lichte en een zwaardere motor. en als ik het iets vind zou ik graag jouw oordeel erover horen. ik ben vrijdag toch de hele dag vrij. | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 10:59 |
Ligt eraan waar het is? Beetje krap om s morgens te gaan kijken en dan om 12:45 weer op school te zijn... ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 28 januari 2004 @ 11:08 |
quote:idd, dat is wel krap dan. Tis in kockenge (ofzo?), bij utrecht. Hoe lang doe je daar over? Ik wil anders ook wel zaterdag gaan. | |
Makster | woensdag 28 januari 2004 @ 11:14 |
quote:Ik zat dus met precies het zelfde, voor het geld waar ik nu miij 400 voor heb gekocht had ik ook makkelijk een 750 kunnen kopen. De reden dat ik toch voor de 400 heb gekozen is heeft grotendeels te maken met het feit dat je op een lichtere fiets gewoon beter kan sturen, en vooral ook kan leren sturen. Verschil in vermogen is idd wel aanwezig maar 240 km per/uur is echt hard zat, geloof mij maar Het echt leuke is toch het bochtjes rijden en acceleren. Maar je moet het idd, gewoon zelf weten Gelukkig is de ZXR400 een enorm waarde vaste fiets, dus veel hoef ik er ook niet op af te schrijven, en dat is met die ZXR750 wel anders. | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 11:32 |
quote:Je oom wist er toch een hoop van? | |
One_Punch_Mickey | woensdag 28 januari 2004 @ 11:35 |
quote:Ja, ok maar jij twijfelde tussen een 400 en een 750. zit natuurlijk verschil in maar ik twijfel tussen een 250 en een 600/750. check bijv de specs van een RGV 250 en die van een FZR 600. RGV: 56 pk @ 11.000 tpm/169 kg., FZR: 91 pk @ 10.500 tpm/208 kg. | |
One_Punch_Mickey | woensdag 28 januari 2004 @ 11:37 |
quote:yep maar die kan niet helaas. en dan sta ik daar als leek, dat heeft niet zoveel nut denk ik. | |
Gerako | woensdag 28 januari 2004 @ 11:46 |
quote:Weet jij toevallig hoeveel km er op die RGV staan? De RS van mij heeft hetzelfde blok en daarbij moeten de power valves vervangen worden bij ongeveer 14000 kilometer. Ik wist dat niet en bij mij braken ze af en kwamen in de cilinder terecht. Gevolg nieuwe zuigers en nieuwe power valves. Nou zijn de zuigers niet zo heel duur, maar die power valves zijn ongeveer 120 euro per stuk, en er zitten er vier in. Vraag daar dus even of die al zijn vervangen als heen gaat te kijken. | |
Makster | woensdag 28 januari 2004 @ 11:46 |
quote:Dat is natuurlijk ook weer zo, alleen die RGV is natuurlijk wel een stuk lichter. Kan dus ook een stukkie harder de bocht door (in theorie dan ![]() Tja keuzes maken, blijft altijd lastig | |
Gerako | woensdag 28 januari 2004 @ 11:54 |
quote:In de praktijk ook hoor ![]() Dat merkte ik met mijn RS wel tegen alle andere zwaardere sportmotoren tijdens circuitdagen op Zolder (B) en Zandvoort. [Dit bericht is gewijzigd door Gerako op 28-01-2004 11:59] | |
Makster | woensdag 28 januari 2004 @ 11:59 |
quote:Met de theorie bedoel ik meer eigenlijk de stuur kwaliteiten van de rijder ![]() denkende aan mezelf op dit moment ![]() Maar daar komt verandering in, hmmmm misschien ga ik ook wel harder door de bocht dan de bink op zijn R1 | |
One_Punch_Mickey | woensdag 28 januari 2004 @ 12:00 |
quote:ja dat is een goede tip! Thx ![]() | |
hollander172 | woensdag 28 januari 2004 @ 12:16 |
quote:Ben dan eerder van plan ze te polijsten in de welbekende Harley stijl, glimmend metaal dus maar zwart kan ook nog. | |
Gerako | woensdag 28 januari 2004 @ 12:33 |
quote:Dat zou ik wel doen dan. Hier nog een handige site over de RGV 250. [Dit bericht is gewijzigd door Gerako op 28-01-2004 13:02] | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 14:38 |
quote:Hee, leren jij joh ![]() Ik vond dat je al wel aardig reed hoor.. | |
Makster | woensdag 28 januari 2004 @ 14:50 |
quote:Kan ook wel redelijk rijden maar mijn bochtenwerk moet beter ![]() ![]() En van de zomer gaan we zeker oefenen, gelukkig is er in Ridderkerk een mooie bocht toch ;P ben weer leren | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 14:51 |
Ridderkerk ja.. Holec bocht ![]() Leerse | |
One_Punch_Mickey | woensdag 28 januari 2004 @ 14:52 |
quote:thx! | |
PatrickM | woensdag 28 januari 2004 @ 18:40 |
@ Patrick281: Performance of B.M.W. 185-horsepower airplane engine Ken uw klassiekers Mot je weer een andere signature bedenken | |
Patrick281 | woensdag 28 januari 2004 @ 19:01 |
quote: ![]() Om je verhaal te beantwoorden: ..en ik was er nooit toe gekomen als ik niet de volgende dag die onzin van de laatste 3 pagina's in het vorige topic had gelezen.. En ik vind het ook allemaal onnodig trouwens. quote: ![]() | |
hollander172 | woensdag 28 januari 2004 @ 19:06 |
quote:Betekent dit bericht dat je weer gezellig mee gaat posten hier? | |
PatrickM | woensdag 28 januari 2004 @ 20:09 |
Als er weer gewoon met respect voor elkaars keuzes wordt omgegaan, doe ik weer gezellig mee (en geen discussies meer over BMW, want zoals zovele merken is BMW ook een meer dan gerespecteerd merk, en elk merk heeft uiteindelijk zijn vorens en tegens...) ![]() | |
PatrickM | woensdag 28 januari 2004 @ 20:11 |
quote:Zie tijdelijke sig ![]() ![]() | |
Makster | woensdag 28 januari 2004 @ 20:14 |
Kijk nou ![]() Is de woede een beetje gezakt Welkom back | |
PatrickM | woensdag 28 januari 2004 @ 20:15 |
quote:Jups ![]() Liefde voor motorrijden kan je niet verloochenen, en mensen die je toch eigenlijk best graag mag, kan je dan toch ook weer niet missen | |
Makster | woensdag 28 januari 2004 @ 20:21 |
quote:Zie je ![]() En zoals je waarschijnlijk al hebt gezien is er ook nog eens een andere BMW rijder actief in het topic | |
Patrick281 | woensdag 28 januari 2004 @ 20:39 |
Welkom terug. ![]() ![]() | |
hollander172 | woensdag 28 januari 2004 @ 20:52 |
quote:Ook al val ik (nog) niet onder die mensen, welkom terug! Laten we er gewoon wat gezelligs van maken met zijn allen. | |
Adamas | woensdag 28 januari 2004 @ 21:08 |
-edit- [Dit bericht is gewijzigd door Adamas op 28-01-2004 21:37] | |
PatrickM | woensdag 28 januari 2004 @ 21:28 |
quote:Ik zag m van de week al op Motorfreaks.nl... Ubergeil ding, hele mooie slanke achterwerk ![]() ![]() ![]() ![]() | |
Makster | woensdag 28 januari 2004 @ 21:34 |
quote:En nu ben ik het ook nog eens een keer eens met PatM, moet niet gekker gaan worden vandaag ![]() ![]() Seatpipes sucks big time !! En wat gebeurde er met onze PikeyBoy zijn Avatar en Gebruikersnaam? Zag iets heel anders staan man Maar beter wordt het zat. idd beter weer dan nu. Regen is geen probleem om ff te kijken of alles goed rijdt enzo. Als je maar niet te vroeg op het gas gaat in een bocht EDIT Ik zie zelfs een heel andere gebruikersnaam Fuck that !! Ik wil Pikey back !!! | |
One_Punch_Mickey | woensdag 28 januari 2004 @ 21:39 |
koele ontwikkelingen hier ![]() afspraak met RGV verzet naar zaterdag ipv vrijdag vanwege die witte troep buiten. voordat ik motor wilde rijden vond ik sneeuw altijd wel leuk, maar nu... mijn oom kan dan gelukkig wel, tenminste dan kan en wil ie er tijd voor vrij maken klote broer was ingelogd quote:ja daar zal ik wel rekening mee moeten houden. we gaan btw waarschijnlijk eerst naar die FZR in nijkerk en daarna naar die RGV. heb ik ze meteen allebei gehad ![]() ![]() quote:mijn avatar op verzoek ![]() [Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 28-01-2004 21:44] | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 21:42 |
He strontboer... niet echt een man van je woord he? Eerst weggaan.. en dan weer komen. Je blijft triest.. | |
Makster | woensdag 28 januari 2004 @ 21:44 |
quote: ![]() The story continues | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 21:45 |
Dat iedereen weer in 1x vriendjes is met m begrijp ik sowieso niet, allemaal bang dat ie je overrijdt met zn BMW ofzo....? Vrij simpel bij mij.. je scheld iedereen effe verrot en zeggen dat het niet echt jouw type ''club'' is en dat je op zoek gaat naar een BMW club, en vervolgens weer terugkomen, sorry dat gaat er echt niet in bij mij. Dan kan je oprotten ook! [Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 28-01-2004 21:47] | |
hollander172 | woensdag 28 januari 2004 @ 21:46 |
quote:Doe gewoon ff normaal joh, normaal kan ik het sarcasme wel zien maar in deze post ontgaat het mij volkomen. quote:Vriendjes vind ik ietwat zwart/wit, we hebben allemaal dezelfde hobby/passie dus waarom zouden we niet met zijn in dit topic kunnen posten? Jeetje ik ken niet eens iemand hier persoonlijk en jij en PatrickM hebben samen al meets gehad dan is het toch niet raar om jezelf een beetje te gedragen? Negeer elkaar anders gewoon. BMW's komen trouwens best hard aan met dat extra gewicht wat ze meeslepen [Dit bericht is gewijzigd door hollander172 op 28-01-2004 21:49] | |
Makster | woensdag 28 januari 2004 @ 21:47 |
Heb trouwens even nagevraagd aan de vorige eigenaar hoe het zat met de olie endergelijke. Blijkt dat ie er een heel logboek op heeft nagehouden ![]() Echt heel blij mee, weet nu dus ook wanneer alles vervangen moet worden. Olie en filter zijn vervangen bij km stand 29625 Zit trouwens ook een K&N Filter in Hulde aan de vorige eigenaar | |
One_Punch_Mickey | woensdag 28 januari 2004 @ 21:50 |
quote:ja dat was een echte liefhebber, moet je ook maar treffen. verkocht ie em toen niet met pijn in zijn hart? jij gaat nog veel plezier hebben van die fiets! | |
One_Punch_Mickey | woensdag 28 januari 2004 @ 21:51 |
quote:ach, ik heb er gewoon geen zin meer in. hij heeft duidelijk spijt en zo bekrompen ben ik niet. edit: en als ik het goed begreep correct me if i'm wrong waren de meets die jullie hebben gehad de moeite waard? [Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 28-01-2004 21:54] | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 21:52 |
Prima... | |
Makster | woensdag 28 januari 2004 @ 21:53 |
quote:Ja hij vond het echt niet leuk dat die fiets weg moest. Maar twee fietsen werd te duur kan ik begrijpen als je je fiets zo vertroeteld ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 21:55 |
quote:Ach, na de dingen die hij zei op MSN kan hij 30 meter in de stront zakken.. | |
One_Punch_Mickey | woensdag 28 januari 2004 @ 21:56 |
quote:aan het opbouwen? maar hij kon er nu wel op rijden. zoniet zou ik ook balen, dan duurt het wel ff voordat je kan rijden en dan moet je je andere verkopen. | |
One_Punch_Mickey | woensdag 28 januari 2004 @ 21:57 |
quote:kijk, dat hebben wij niet meegekregen. dat maakt jouw reactie ook weer logischer. op die manier vind ik het wel erg achterbaks, hier mooi (nouja, mooi weer) weer spelen en waar niemand het kan zien etc. etc. [Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 28-01-2004 21:58] | |
Patrick281 | woensdag 28 januari 2004 @ 21:57 |
quote:Tja in de beste relatie is wel eens heftige ruzie. In het heetst van de strond roert menige in de stront.. Vooral vrouwen kunnen er wat van, dus je staat nog wat te wachten. ![]() | |
Patrick281 | woensdag 28 januari 2004 @ 21:59 |
quote:Een Bandit is ook geen Opel.. ![]() En een BMW geen Mercedes. (misschien wel qua comfort, niet qua looks .. meer een eend) Maar soms moet je dingen afsluiten .. dat gaat bij de 1 wat sneller dan bij de ander. | |
hollander172 | woensdag 28 januari 2004 @ 22:00 |
quote:Dat zijn dingen die gezegt zijn tussen jullie beiden, mijn post is in zijn geheel niet aanvallend bedoeld enkel positief. Laat lekker je sig staan, dat is een statement op zich en misschien is er toch een mogelijkheid dat jullie weer samen door 1 deur kunnen? | |
One_Punch_Mickey | woensdag 28 januari 2004 @ 22:01 |
quote:die vergelijkingen met auto's sloeg sowieso nergens op. quote:* One_Punch_Mickey meldt ![]() | |
Patrick281 | woensdag 28 januari 2004 @ 22:02 |
quote:Dat was idd een blijk van onvermogen, maar ja dan had er bij ons eigenlijk een lampje moeten branden dat de hele discussie over de top was. | |
One_Punch_Mickey | woensdag 28 januari 2004 @ 22:04 |
quote:eigenlijk wel, maar je gaat automatisch mee in de discussie... | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 22:04 |
En dan te bedenken dat ik de enige was die PatM wou helpen met zn motor die niet wou starten op de eerste meet... damn ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 28 januari 2004 @ 22:05 |
quote:had je dat nou maar eerder geweten he ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 28 januari 2004 @ 22:07 |
tijd om ontopic te gaan, want we zouden het vergeten: wanneer is de volgende meet? ik kan dan waarschijnlijk komen | |
Patrick281 | woensdag 28 januari 2004 @ 22:08 |
quote:Ik was met SuperFour al de hoek om, en stonden te wachten met draaiende motor. Toen jullie niet kwamen gingen wij ook kijken. ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 22:09 |
Ga je? ![]() | |
Patrick281 | woensdag 28 januari 2004 @ 22:11 |
quote:Recalcitrant ? ![]() ![]() | |
SuperFour | woensdag 28 januari 2004 @ 22:11 |
Ik meld me ook voor de volgende meet...! Ik probeer er alleen al 12 threads achter te komen wanneer die nou eindelijk een keer gaat komen...! | |
One_Punch_Mickey | woensdag 28 januari 2004 @ 22:11 |
quote:geen link naar de dikke van dale ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 22:13 |
He damn.. geen link naar vandale.nl ![]() Nu snapt niemand het... behalve PatrickM en Patrick281 natuurlijk.. (zal het in de naam zitten? | |
Patrick281 | woensdag 28 januari 2004 @ 22:13 |
quote:Ik weet niet hoe dat moet haha Had met sub wel even link gezet, maar dat kan je ook weer anders opvatten. ![]() quote:Ik zag je zaterdag bij die kledingzaak in de haven, maar je herkende mij niet eens. ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 22:14 |
SuperFour zit ook met zn telefoon te spelen als er een foto gemaakt wordt, dus ![]() | |
Patrick281 | woensdag 28 januari 2004 @ 22:14 |
quote: ![]() ![]() | |
SuperFour | woensdag 28 januari 2004 @ 22:15 |
WTF...!!!!!!! Was jij dat....? Ik dacht al, wat komt ie bekend voor....! ![]() quote: | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 22:16 |
quote:Klopt, hij is alles behalve origineel.. | |
Patrick281 | woensdag 28 januari 2004 @ 22:20 |
quote: ![]() ![]() De eigenaar zei dat je heel enthousiast was en in de regen je kleding kwam kopen toendertijd. | |
SuperFour | woensdag 28 januari 2004 @ 22:20 |
Wat ontzettend stom zeg dat ik je niet had herkend... maar jij zei ook niks... ![]() ![]() | |
Patrick281 | woensdag 28 januari 2004 @ 22:22 |
quote:Ik keek je aan toen ik binnenkwam en zei goedendag/hallo. ![]() Ook toen je wegging heb ik geknikt toen je naar die vrouw keek. Tja ik ben ook niet zo'n stennismaker van HALLO JIJ OOK HIER. ![]() Maar ik probeerde het wel degelijk. Hij is wel lekker goedkoop ja, en van de service heb ik wel een goed idee - veel kennis ook. Edit: Hoogvliet .. dat was wel makkelijk met de laatste stop van de motormeet. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 28-01-2004 22:24] | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 22:22 |
Is Pepijn verlegen??? ![]() ![]() | |
Makster | woensdag 28 januari 2004 @ 22:25 |
quote:LOL Zie nu pas je onderschrift En ik meld me hierbij ook aan voor de volgende meet! | |
Patrick281 | woensdag 28 januari 2004 @ 22:25 |
quote:Hij was de enige die ik aankeek toen ik binnenkwam en goedendag zei. ![]() En de afstand was maar 2 meter. Maar ik heb een Limburgse instelling. ![]() Hij is wel blond maar het blijft een man he. [Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 28-01-2004 22:25] | |
SuperFour | woensdag 28 januari 2004 @ 22:25 |
Hahahahaha, sorry hoor... moet even lachen, idiote situatie... Laat even weten als je weer gaat, kom ik ook even langs... kunnen we even bijpraten... altijd gezellig daar... een soort Joe Bar... ![]() | |
Patrick281 | woensdag 28 januari 2004 @ 22:26 |
quote:Ik moest maar snel eens langskomen met de Bimota zei hij. (moest en zou een foto maken voor aan de muur..) ![]() Jij woont daar ergens achter die zaak verteld hij nog. ![]() | |
SuperFour | woensdag 28 januari 2004 @ 22:28 |
Gaaf...! Ik moet ook nog steeds op de foto daar. Maar hij was aan 't verbouwen, zal nu wel kunnen, plek zat inmiddels... ![]() quote: | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 22:30 |
Waar is PatrickM nu ineens? Paar kroketjes frituren? | |
SuperFour | woensdag 28 januari 2004 @ 22:30 |
Maare, waar woon jij ergens dan...? Ik woon inderdaad niet ver van Martijns vandaan. | |
Patrick281 | woensdag 28 januari 2004 @ 22:31 |
Talk to you later .. ik ga zo maffen .. morgen er xxtra vroeg uit ivm die sneeuw. ![]() Voorzichtig rijden dus .. Edit: Hoogvliet. [Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 28-01-2004 22:32] | |
One_Punch_Mickey | woensdag 28 januari 2004 @ 22:31 |
quote:denk dat ie 30 meter aan t graven is ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 22:33 |
quote:Truste... voorzicht morgen ![]() | |
Makster | woensdag 28 januari 2004 @ 22:33 |
quote:LOL ![]() Owja, iemand een Harley kopen. Hier kan je een test rit maken | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 22:34 |
Ghehe.. Ik zeg het niet | |
SuperFour | woensdag 28 januari 2004 @ 22:34 |
WTF.... Er ligt allemaal vaag wit nat spul op m'n fiets... ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 22:36 |
Iemand die je CB heel mooi (lees: geil) vond? | |
Makster | woensdag 28 januari 2004 @ 22:36 |
quote: ![]() Dacht precies het zelfde | |
Gerako | woensdag 28 januari 2004 @ 22:36 |
Misschien iemand die hem echt ontzettend mooi vond en toen zomaar... | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 22:37 |
Of sneeuw? | |
Gerako | woensdag 28 januari 2004 @ 22:37 |
Denken we nou allemaal hetzelfde... BAH | |
SuperFour | woensdag 28 januari 2004 @ 22:37 |
Hahahahaha... grappenmakers... Nee, dit verschil is.. dit is koud, erg koud zelfs... ![]() quote: | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 22:38 |
Je hebt het aangeraakt? ![]() | |
SuperFour | woensdag 28 januari 2004 @ 22:38 |
Stelletje perverselingen.... ![]() quote: | |
SuperFour | woensdag 28 januari 2004 @ 22:39 |
Maar kan me heel goed voorstellen dat iemand dat gevoel heeft, bij het zien van mijn fietsje...!![]() | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 22:40 |
Heb je geluk dat de dader hem niet hoorde draaien met Two Bro's demper ![]() Dan kon je morgen schrappen.. [Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 28-01-2004 22:40] | |
One_Punch_Mickey | woensdag 28 januari 2004 @ 22:40 |
welke is dat ook alweer? waar zijn die pics btw vd 1e meet? | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 22:40 |
Op mijn harde schijf ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 28 januari 2004 @ 22:41 |
quote:load even up dan? kan ik ff die CB1000 weer zien. | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 22:42 |
www.google.com > Images > CB1000 ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 28 januari 2004 @ 22:42 |
quote:hoezo lui.. ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 22:42 |
Ja ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 28-01-2004 22:43] | |
SuperFour | woensdag 28 januari 2004 @ 22:43 |
Maar dan zie je niet mijn CB en das natuurlijk wel even de moeite waard... ![]() quote: | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 22:45 |
Ok zeikerds.. effe geduld dan ![]() | |
One_Punch_Mickey | woensdag 28 januari 2004 @ 22:45 |
quote: ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 22:47 |
![]()
| |
One_Punch_Mickey | woensdag 28 januari 2004 @ 22:48 |
quote:strak! deze pics had ik btw nog niet gezien...voortaan wel alles posten he rietvaerder ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 22:49 |
Ik heb maar 20MB aan webspace... dan kom ik 244MB tekort ![]() | |
SuperFour | woensdag 28 januari 2004 @ 22:50 |
M'n fiets.... ![]() | |
SuperFour | woensdag 28 januari 2004 @ 22:51 |
Staat nu zielig alleen buiten onder een dekentje in de barre kou... ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 22:52 |
Net had ie toch heel even warme vloeistof erop.. ![]() | |
SuperFour | woensdag 28 januari 2004 @ 22:53 |
Anyway... zo kan ik ook geen bekeuringen krijgen... ![]() Zucht... | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 23:01 |
Mijne staat mooi in de woonkamer ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 23:26 |
Iedereen ineens dood? | |
Makster | woensdag 28 januari 2004 @ 23:45 |
Yup ![]() Onder een BMW gekomen net | |
Rietvaerder | woensdag 28 januari 2004 @ 23:46 |
Molotov cocktail aanslag door Farm Frite boy ![]() | |
PatrickM | donderdag 29 januari 2004 @ 07:10 |
Uhmmm Rietvaerder... ik weet niet waar je mee bezig ben... maar je laat goed zien dat je niet de meest volwassene persoon hier bent (klopt ook wel in leeftijd trouwens ![]() ![]() | |
Patrick281 | donderdag 29 januari 2004 @ 07:38 |
Ik ben nog thuis, lag hier een te dik pak glibberig en hard spul om veilig weg te rijden. Zelfs op de weg lag nog een dikke laag van zeker 3 centimeter. Terwijl er al aardig wat auto's overheen gereden zijn. ![]() 5 jaar geleden was ik gewoon op de gok vertrokken. ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 29 januari 2004 @ 09:00 |
quote:ik reed vanochtend weg om 745 uur had die @#$gemeente nog niet gestrooid ![]() | |
Gerako | donderdag 29 januari 2004 @ 10:19 |
quote:Das een hele mooie motorfiets. ![]() Alleen jammer dat ie buiten moet staan. | |
Rietvaerder | donderdag 29 januari 2004 @ 10:20 |
quote:Dus, gewoon thuis blijven? ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 29 januari 2004 @ 10:21 |
quote:Fucking schijnheil.... Volgens mij ben ik ook de enigste die jij persoonlijk hebt gepakt, is het niet? Volwassen... wat heeft dat er mee te maken, ik ben alleen niet zoals iedereen die je gelijk weer hartelijk welkom heet... | |
One_Punch_Mickey | donderdag 29 januari 2004 @ 11:17 |
quote:dat komt niet meer goed ![]() | |
ploderus | donderdag 29 januari 2004 @ 12:18 |
quote:En dit is dus de reden dat ik hier niet vaak kom.. Gezeik altijd ![]() | |
Gerako | donderdag 29 januari 2004 @ 13:17 |
quote:Kunnen jullie het verder niet uitvechten op MSN ofzo ![]() Is voor de andere hier wel zo gezellig. | |
One_Punch_Mickey | donderdag 29 januari 2004 @ 13:24 |
quote:mijn idee ![]() vraagje over piekvermogen, is dat typerend voor een RGV? wat zijn de nadelen daarvan dan, afgezien dat je onderin minder hebt? | |
Gerako | donderdag 29 januari 2004 @ 13:28 |
quote:Is typerend voor elke 2 takt. Nadeel is dat het vermogen pas beschikbaar is boven de 8000 toeren. In het begin is dit erg lastig, je moet veel met de koppeling spelen om hem in dat toeren gebied te houden, zeker met snel optrekken. Dit terwijl je bij een 4 takt eigenlijk de koppeling niet laat slippen, althans veel minder. Bij de RGV zit het vermogen geloof ik ongeveer tussen de 8000 en 11000 toeren. Als je bijvoorbeeld op de snelweg rijd moet je hem ook in dit toeren gebied houden, zeker met een beetje wind, anders moet ie veel te veel trekken. In het begin is het even wennen met het rijden, maar later merk je het niet meer en ben je er aan gewend. | |
Makster | donderdag 29 januari 2004 @ 13:29 |
quote:Nadeel is dat je onderin minder hebt ![]() Ik vind het trouwens niet echt een nadeel, vind het alleen maar leuk rijden. Lekker veel schakelen in hoog in de toeren ![]() | |
Gerako | donderdag 29 januari 2004 @ 13:33 |
quote:Ja klopt helemaal. Het is heel erg leuk. Ik stapte laats na een jaar RSV rijden weer eens op mijn RS 250, dan is het even wennen maar het rijd echt veel leuker. Met een 4 takt is het eigenlijk gewoon koppeling los en gas erop. En bij een 2 takt moet je dan nog een beetje spelen met de koppeling. | |
One_Punch_Mickey | donderdag 29 januari 2004 @ 13:33 |
quote:11.000? wanneer komt ie dan in het rooie gebied? quote:idd ![]() | |
Makster | donderdag 29 januari 2004 @ 13:40 |
quote:Mijn ZXR komt pas in het rood bij de 14.000 RPM, gebied loopt tot de 16.000. Schakelen doe ik meestal net voor de 14.000 of iets erover heen ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 29 januari 2004 @ 13:50 |
wijziging in mijn plannen voor zaterdag: ik kreeg net een belletje dat die witte FZR600 al verkocht is, helaas. wel netjes dat ie belt! dan blijft de RGV voor dit weekend over, ik hoop dat het wat is. | |
Gerako | donderdag 29 januari 2004 @ 13:52 |
Volgens mij begint het rode gebied bij 12000, hetzelfde als bij een RS 250. | |
Makster | donderdag 29 januari 2004 @ 13:57 |
quote:Zeker hopen dat het wat is, tis een toffe fiets. Lekker licht ook ! Wat is eingelijk je budget, dan kan ik ook wel is ff voor je meezoeken. tenminste als ik weer eens niet aan het leren ben dan | |
One_Punch_Mickey | donderdag 29 januari 2004 @ 14:11 |
quote: ![]() zwart is mijn kleur | |
Rietvaerder | donderdag 29 januari 2004 @ 14:12 |
quote:Anders doe je effe net alsof het mijn schuld is.... ![]() Wat mij betreft stoppen we ermee, maar ik ga niet net als de andere PatrickM opeens weer met open armen ontvangen.. Idd, wat Makster al zei, RGV (sowieso met 2 takt en 125/250cc) heeft minder (zeg maar geen) koppel, onderin gebeurd er dus niks. Oftewel, moet je altijd hoge toeren rijden, wel eerst warm rijden.. | |
Makster | donderdag 29 januari 2004 @ 14:15 |
quote:Ziet er lekker uit !!! En het is ook nog eens heel tof om je eigen bike te verbouwen Als ik ff niks te doen heb zal ik mee zoeken. Maar denk dat als die RGV wat is je er zeker veel plezier aan kan beleven | |
Rietvaerder | donderdag 29 januari 2004 @ 14:17 |
Zou toch voor de FZR gaan ![]() Is veel lekkerder met lange afstanden/snelweg. | |
ploderus | donderdag 29 januari 2004 @ 14:18 |
quote:Uhm, jij bleef erover doorgaan hoor.. De rest heette PatrickM al weer gewoon welkom, terwijl jij nog met een leuke serie haatdragende opmerkingen kwam ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 29 januari 2004 @ 14:19 |
quote: ![]() Je zat toch al nooit in dit topic, dus dan blijf je toch lekker weg? Maar ik stop hoor. Nu jij nog. | |
One_Punch_Mickey | donderdag 29 januari 2004 @ 14:20 |
quote: quote:dat zou betekenen dat ik naar een andere zou moeten zoeken. | |
Makster | donderdag 29 januari 2004 @ 14:21 |
quote:Sounds good ![]() ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 29 januari 2004 @ 14:23 |
quote:idd! alleen zal ik zelf weinig doen...ben (nog?) niet zo handig dus ik ga een kennis die schadeexpert is inschakelen. quote:koel ![]() | |
ploderus | donderdag 29 januari 2004 @ 14:23 |
quote:Door dit soort opmerkingen wordt ik er eigenlijk alleen maar zekerder van dat het probleem grotendeels aan jou lag.. Wat hij op MSN heeft gezegd is tussen jullie, dus hou dat dan tussen jullie. Maar goed, dan blijf ik toch lekker weg. Kheb hier verder toch niets te zoeken.. | |
One_Punch_Mickey | donderdag 29 januari 2004 @ 14:25 |
quote:dacht t toch niet! probleem lag alleen aan patrick, wij reageerden alleen. en nu weer kappen maar | |
Rietvaerder | donderdag 29 januari 2004 @ 14:27 |
quote:What the fuck? ![]() Mickey.. wat wil je nu kopen dan? | |
One_Punch_Mickey | donderdag 29 januari 2004 @ 14:34 |
quote:ik heb zaterdag een afspraak met deze RGV in kockengen, bij breukelen. maar ik wilde eigenlijk daarvoor even naar die witte FZR gaan maar die is dus verkocht. nu zag ik deze FZR staan en die ga ik zo even bellen. wel een vrij hoge km stand, he? | |
ploderus | donderdag 29 januari 2004 @ 14:44 |
quote:Dat ik hier bijna nooit post wil niet zeggen dat ik hier ook bijna nooit kom ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 29 januari 2004 @ 14:47 |
Heeft PatricM Ploderus zijn account gehackt? ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 29 januari 2004 @ 14:48 |
quote:Waar is Breukelen dan? Misschien ga ik wel mee ![]() Ja, veel km | |
Gerako | donderdag 29 januari 2004 @ 14:50 |
Lange afstanden gaan ook wel goed hoor met een 2 takt, ik ben met een maat van mij, allebei op een RS, in een keer naar de ardennen gereden. Dat is bij mij vandaan ongeveer 500 km. Veel verder rij je normaal gesproken niet, of je moet er veel mee op vakantie gaan. Over die 500 km hebben wij toen ongeveer 5 uur over gedaan en dat was zelfs met mijn lengte (1,98m) heel goed uit te houden. | |
One_Punch_Mickey | donderdag 29 januari 2004 @ 14:51 |
quote:ik heb je pas 3 keer gevraagd ofzo ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 29 januari 2004 @ 14:53 |
Tja.. je had me gevraagd voor vrijdag, toch? ![]() Ik let nooit op zo hiero ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 29 januari 2004 @ 14:56 |
quote:ja in eerste instantie wel, maar later ook voor zaterdag ![]() quote:hoe kom je daar nou bij ![]() | |
One_Punch_Mickey | donderdag 29 januari 2004 @ 14:57 |
quote:dat is dus voor ieder verschillend. ik ga denk ik tijdens die proefrit zaterdag een flinke rit maken op de snelweg, kan ik dat even goed aanvoelen. alhoewel dat niet te vergelijken is met 500 km... | |
PatrickM | donderdag 29 januari 2004 @ 17:37 |
Zo, net nieuwe Moto73 in de bus. Weer wat extra pics van de Nieuwe M1 met Rossi erop ![]() Dalijk ff gauw verhaaltje doorlezen | |
hollander172 | donderdag 29 januari 2004 @ 17:58 |
quote:Als je vanaf Breukelen maar niet naar Utrecht rijdt want daar wordt nogal wat afgeflitst. Beter kan je richting A'dam gaan dan kan je hem meteen even goed doortrekken in zijn toeren. ![]() Ik woon op zich wel dichtbij maar kan je niet echt helpen vrees ik. | |
PatrickM | donderdag 29 januari 2004 @ 18:12 |
quote:Uhmm... ff uitleg voor degene die het niet snappen... ik heb Rietvaerder via MSN 'gesproken', waarbij toch redelijk is gebleken dat Rietvaerder niet geheel voor reden vatbaar is/was. Ik heb hem uitgeprobeerd te leggen waarom ik dat gedoe (de zogenaamde adviezen) nergens op vond/vind slaan... Maar van meneer moest ik lekker optieften etc... etc..., waarbij ik als laatste heb gezegd dat ik m van harte zal toezwaaien als ie met zijn maten omdatgene staat wat ooit een maat is geweest op de Baars... omdat ik het ook weer compleet gehad had met hem op dat moment... dat is het enigste... Lijkt me gewoon verstandig om er gewoon over op te houden. Je kan elkaar wel telkens willen pakken en telkens slachtoffer willen spelen, maar dat slaat nergens op... | |
Rietvaerder | donderdag 29 januari 2004 @ 18:31 |
![]() Mannetje, jij ging op zoek naar mensen waarmee je wat ''eensgezinder'' was.. Dus idd, optieften dan quote:Het enigste... ja, het enigste dat nodig is om mij boos te maken. Je hebt namelijk geen idee wat je zegt.. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 29-01-2004 18:35] | |
PatrickM | donderdag 29 januari 2004 @ 18:35 |
quote: | |
Rietvaerder | donderdag 29 januari 2004 @ 18:36 |
Stop dan ook en houd in het vervolg je harses tegen mij. | |
One_Punch_Mickey | donderdag 29 januari 2004 @ 18:40 |
quote:goeie tip, thx! | |
PatrickM | donderdag 29 januari 2004 @ 18:50 |
quote:Was alleen om te reageren op jouw uitlating... meer niet ![]() Vriendjes? | |
Rietvaerder | donderdag 29 januari 2004 @ 19:09 |
Grapjas... | |
Rietvaerder | donderdag 29 januari 2004 @ 19:10 |
Zoals ik al zei:quote:Het enigste... ja, het enigste dat nodig is om mij boos te maken. Je hebt namelijk geen idee wat je zegt.. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 29-01-2004 19:11] | |
PatrickM | donderdag 29 januari 2004 @ 19:22 |
quote:Uhm... ik denk dat je je daarin vergist, als je zegt dat ik daar geen idee van heb... Maar daar zal je ooit nog wel eens achter komen, waarom ik dat heb gezegd (alhoewel ik niet hoop dat je het ooit mee hoeft te maken...). Want het is namelijk alleen als waarschuwing dat je geen gekke dingen gaat doen... En waarom ik dat zei... onder andere omdat ik sterk de indruk kreeg dat alleen sport/supersports welkom waren... Maar nu weet ik beter | |
hollander172 | donderdag 29 januari 2004 @ 19:24 |
Rietvaerder en PatrickM is het niet een goed idee bij de volgende meet allebij mee te gaan en elkaar op een afgelegen parkeerplaats even flink op de bek te rammen waarna jullie samen gezellig een biertje gaan drinken? Via een topic of MSN kom je hier toch niet uit.... Motorhandschoenen wel uittrekken want dat carbon komt iets te hard aan. | |
PatrickM | donderdag 29 januari 2004 @ 19:24 |
quote:Ik hou niet van geweld ![]() Lijkt me gelijk een biertje pakken beter ![]() | |
Makster | donderdag 29 januari 2004 @ 19:29 |
quote: ![]() Lachuh, ik kom zeker ff kijken | |
hollander172 | donderdag 29 januari 2004 @ 19:33 |
quote:Omdat ik zo'n goeie bui heb, ze controleren hier in de regio enorm veel op dit moment en nu zijn de foutparkeerders weer aan de beurt. Hardrijders zijn economisch even niet zo interessant maar mensen zonder papieren e.d. wel, zorg dat je deze dus ook bij je hebt. Er staat vanaf Breukelen naar Utrecht gezien trouwens nog een flitspaal net voor de afslag naar de Meern maar deze doet het niet en heeft het ook nog nooit gedaan, wel heeft dat kreng al talloze kop-staart botsingen op zijn geweten dus ga niet al te enthousiast in de remmen. Wat je ook doet ga niet de A12/ring Utrecht op! Hier ben je gewoon altijd de pineut en is de "flitspaaldichtheid" de hoogste van Nederland nog afgezien van alle mobiele controles die ze hier houden. Als je een leuk stukje wil rijden om de motor goed te testen in diverse omstandigheden moet je naar Maarssen rijden en dan vooral richting het centrum, hier worden ook vrijwel alle rijlessen gegeven juist door al die verschillende omstandigheden. In Breukelen zelf is niks te beleven afgezien van de oprit naar de snelweg. Have fun! | |
Rietvaerder | donderdag 29 januari 2004 @ 20:19 |
quote:Mag je wel je helm ophouden ![]() | |
PatrickM | donderdag 29 januari 2004 @ 20:23 |
He Rietvaerder... ik weet niet of je een abbo op Moto73 hebt, maar als je m nog niet hebt, in de nieuwe staat een test van de nieuwe Suzuki GSX-R600 heus... zo rot ben ik echt niet hoor ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 29 januari 2004 @ 20:29 |
Wat heb ik aan die test... ik ga toch geen nieuwe kopen over 2 jaar ![]() | |
PatrickM | donderdag 29 januari 2004 @ 20:30 |
quote:Maar misschien wel een 2004 model tegen die tijd ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 29 januari 2004 @ 20:31 |
Mag volgend jaar vol vermogen. Gezien mijn budget zou ik niet verder komen dan een 99-model ![]() Als ik volgend jaar haal dan | |
Rietvaerder | donderdag 29 januari 2004 @ 20:37 |
Makster: Heb je Madracing nog gemailed? | |
PatrickM | donderdag 29 januari 2004 @ 20:37 |
quote:Als ik kijk op Autotrader.nl zie ik een GSX-R600 van '99 staan voor ¤ 7490,- en eentje van '01 voor ¤ 7950,- scheelt maar ca 500,- euro voor een 2 jaar nieuwere machine quote:* PatrickM neemt stiekum aan van wel ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 29 januari 2004 @ 20:40 |
Kijk hier eens... http://www.zeshonderd.cc/easypage_3.html Maar ik ga dan natuurlijk wel in Duitsland shoppen... k ga schat dat ik nog ca. 3750 euro hier in NL voor mijn fiets krijg. In Dld zie je GSX-R600's uit 97 ~ 99 voor rond de 5500 staan... dat is dus effe een paar vakanties extra werken, en dan kan ik me er zo 1 veroorloven [Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 29-01-2004 20:41] | |
Patrick281 | donderdag 29 januari 2004 @ 20:41 |
quote:Ik ben 20 minuten later gewoon gaan rijden. ![]() Nog wel een klein slippertje gemaakt vlak bij mijn werk. Burn out met de motorscooter. ![]() Op het industrieterrein rijden ook vrachtwagens, dus was de sneeuw daar veel dikker en harder aangedrukt. Moest letterlijk over ijs rijden. | |
Makster | donderdag 29 januari 2004 @ 20:41 |
quote:Shit ! Dat was ik dus vergeten ![]() Volgens mij ga ik echt oud worden ofzo. Of zal het toch de tentamen stress zijn | |
Rietvaerder | donderdag 29 januari 2004 @ 20:44 |
PatM: Kijk deze eens! Enne Makster... tering joh, je lijkt net zo'n verstrooide professor En deze [Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 29-01-2004 20:46] | |
PatrickM | donderdag 29 januari 2004 @ 20:45 |
quote:Ok... dat scheelt.. ![]() quote:Maar dan moet je neem ik aan ook nog een aardig bedrag aan BPM betalen? (kweet nie hoe duur dat is) | |
PatrickM | donderdag 29 januari 2004 @ 20:46 |
quote:Die is mooi ![]() ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 29 januari 2004 @ 20:48 |
Scheelt dan nog een heleboel. Kan je hier uitreken: http://home.wanadoo.nl/motorimport/bpmberekening.html (Handige site trouwens: http://home.wanadoo.nl/motorimport/index.htm ) Ik zou rond de 120 euro aan BPM betaald hebben en 80 euro keur kosten. Motor kostte 3250 euro, hier zou een Bandit uit hetzelfde jaar + zelfde km stand rond de 4000 gekost hebben Heb hem trouwens niet zelf uit Dld gehaald, maar een zaakje in Limburg dat ze importeerde.. scheelt dan nog een smakje | |
Rietvaerder | donderdag 29 januari 2004 @ 20:49 |
quote:Check die andere nog effe.. bij mn edit. Moet natuurlijk wel het liefst blauw/wit zijn ![]() De mooiste Gixxers vind ik het 2001/2002 model in Telefonica kleuren vinden, maar die kan ik niet betalen vrees ik.. [Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 29-01-2004 20:50] | |
PatrickM | donderdag 29 januari 2004 @ 20:50 |
quote:BPM valt dan wel mee ![]() | |
PatrickM | donderdag 29 januari 2004 @ 20:51 |
quote:Ik heb gehoord dat ze nog bijbaantjes in Suriname hebben... hoef je alleen maar op en neer te vliegen, en schijnt goed te verdienen ![]() ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 29 januari 2004 @ 20:52 |
Zo'n ticket is ook niet gratis weet je ![]() | |
PatrickM | donderdag 29 januari 2004 @ 20:53 |
quote: ![]() | |
hollander172 | donderdag 29 januari 2004 @ 20:54 |
Zijn die motoren eigenlijk makkelijk terug te brengen op hun normale vermogen? | |
Rietvaerder | donderdag 29 januari 2004 @ 20:56 |
Jep, vaak zijn het alleen inlaatrubbers, he generalist? ![]() | |
Makster | donderdag 29 januari 2004 @ 20:56 |
quote:Het begint inderdaad ernstige vormen aan te nemen ![]() Blijven toch ook vette machines !!! Misschien moet ik ook maar eens gaan sparen voor een 2001 gixxer corona ofzo | |
hollander172 | donderdag 29 januari 2004 @ 21:00 |
quote:Eigenlijk raar want die regel is enkel verzekeringstechnisch en inlaatrubbers zijn zo te vervangen als het moet. Rijdt niet iedereen daar gewoon stiekum vol vermogen en laten ze hem een klasse lager verzekeren? | |
Makster | donderdag 29 januari 2004 @ 21:07 |
quote:Volgens mij heeft dit te maken met het feit dat de duitse regering eerst een restrictie had wat betreft motorvermogen van een motor. Volgens mij mocht een motor in duitsland officieel niet meer dan 100 pk hebben, vandaar dus ook dat je veel duitste fietsen vindt die begrensd zijn op de 100 pk. correct me if i'm wrong | |
PatrickM | donderdag 29 januari 2004 @ 21:14 |
quote:Is echt puur verzekeringstechnisch... 100 pk en lager, en de verzekering is nog leuk... 101 pk en hoger en de verzekering is niet meer te betalen... Is net zoiets dat je als Duiters niet verzekerd bent als je harder dan 130 gaat op de Duitse snelweg... (ik weet niet of dit pro-rata gekoppeld is aan de snelheid, dus als je bevoorbeeld 150 hebt gereden dat je dan nog voor bijv. 50% verzekerd bent ofzo...) | |
Makster | donderdag 29 januari 2004 @ 21:22 |
quote:Weer wat geleerd. Dacht dat het vanuit de regering bepaald was ofzo, blijkbaar niet dus ![]() | |
hollander172 | donderdag 29 januari 2004 @ 21:27 |
quote:Grappige opvattingen over deze zaken hebben die duitsers, maar die 100pk regel is er dus nog steeds? Net alsof je je niet dood kan rijden op 25kw fiets......... | |
ploderus | donderdag 29 januari 2004 @ 21:31 |
quote:Deze motoren komen trouwens uit Duitsland. T'is een gozer op één of ander boerderijtje in de buurt van Deventer (middle of nowhere ![]() Voordeel is dat de motor als je hem koopt al een nederlands kenteken heeft (en dus al gekeurd is enz..) Vriend van me heeft daar zijn motor gekocht. Proefrit maken doet die vent helemaal niet moeilijk over. Ik had mijn rijbewijs twee weken ofzo en ik had zo mogen rijden op zo'n zx6r. Helaas was daar niet genoeg tijd voor ![]() [Dit bericht is gewijzigd door ploderus op 29-01-2004 21:42] | |
One_Punch_Mickey | donderdag 29 januari 2004 @ 21:34 |
quote:nog meer goeie tips, thx! quote:o, dat gaat wel lukken ![]() | |
ploderus | donderdag 29 januari 2004 @ 21:37 |
quote:Ik denk dat ze het meer doen vanwege topsnelheid. (maar 260 ofzo met die 100pk ![]() Verder zullen er heel wat minder glijpartijtjes komen door te vroeg (en te hard) op het gas in de bochten. Maar je hebt wel gelijk; met 25kw kun je jezelf ook al heel veel pijn doen.. | |
hollander172 | donderdag 29 januari 2004 @ 21:41 |
quote:Ik ben niet eigenwijs maar die pk's merk je toch niet eens? Ja op topsnelheid wel en met accelleratie ook maar bij een 600cc? Of je d'r nou 100 of 120 onder je kont hebt zitten daar zal het gros van de motorrijders nooit achter komen laat staan dat ze dit ook daadwerkelijk vaak gebruiken. Is die regel niet meer een symbolisch iets? Net zoals die 250km/h begrenzing? | |
ploderus | donderdag 29 januari 2004 @ 21:44 |
quote:Bij 600cc zul je er idd niet echt veel van merken (al gaan de nieuwe 600cc's ook al naar de 125pk toe..) Maar ik denk dat het meer bedoeld is voor de nieuwere zwaardere motoren, zoals de Hayabusa, de ZX12R en de nieuwe R1 enz. Daar zul je het aardig merken ![]() | |
hollander172 | donderdag 29 januari 2004 @ 21:47 |
quote:Ja dan gaat het wel zeker wat uitmaken maar als ze nou echt slim waren geweest hadden ze gewoon een maximale pk/kg verhouding ingesteld. ![]() | |
ploderus | donderdag 29 januari 2004 @ 21:51 |
quote:Zou wel slimmer geweest zijn. Maar hoe zit het eigenlijk met het aantal ongelukken onder motorrijders. Is dat in NL nou veel hoger dan in Dld? En de ongelukken die hier in NL gebeuren, is er dan een groot aandeel onder de hoog vermogen motoren? | |
Rietvaerder | donderdag 29 januari 2004 @ 21:55 |
Maar eens gaan kijken daar volgend jaar ![]() Bij zeshonderd.cc , ploderus ![]() | |
hollander172 | donderdag 29 januari 2004 @ 21:59 |
quote:Ik weet uit mijn omgeving helaas dat je geen superkanon nodig hebt om je laatste rit te maken. De ene knalde zijn Fireblade met ongeveer 240 km/h in de zijkant van een taxi. (volgens schatting van de politie.) En was op slag dood. De andere legde zijn CB1 onder een vrachtwagen met nog geen 50km/h en knalde enkel met zijn helm tegen de trailer aan, effect was hetzelfde als bij meneer 1. Ik denk wel dat je onder SS rijders meer ongevallen zal zien dan bij bijv. BMW toerders, uitleg lijkt me hierbij overbodig. | |
Patrick281 | donderdag 29 januari 2004 @ 22:01 |
In Duitsland moet je motor iedere 3 jaar gekeurd worden, en dan checken ze ook het vermogen. Mijn Bimota komt ook uit Duitsland. | |
Rietvaerder | donderdag 29 januari 2004 @ 22:04 |
Dat kan ja, hoe nieuwer hij is en hoe duurder de nieuwwaarde is, hoe duurder de BPM.... ![]() Ook nog een voordeel, die TUV |