abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16626074
Mijn vriendin is 29 en heeft een ex met wie ze een dochter van 5 heeft. Ze woont al een jaar niet meer samen met die man, maar ze gaat wel af en toe nog met hem weg. Ze zegt dat ze dat doet omdat het kindje dan haar vader kan zien. Maar sinds die vader een jaar geleden uit huis is weggegaan heeft hij eigenlijk weinig belangstelling voor zowel het kind als mijn vriendin.

Is het normaal dat ze toch nog met hem op vakantie wil?

Is het normaal dat ze dan zelfs op 1 kamer willen gaan slapen?

Ik vertrouw haar best wel, maar het zit me toch niet lekker. Vooral dat ze samen op 1 kamer slapen. Ik heb haar niet durven vragen of ze dan ook het bed delen. Wat is jullie mening over deze situatie???

Enne...hebben vrouwen een andere mening hierover dan mannen

Mark

[Dit bericht is gewijzigd door Positivity op 27-01-2004 14:51]

dinsdag 27 januari 2004 @ 14:40:44 #2
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_16626113
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 14:39 schreef Positivity het volgende:
knip
Ik zou vragen waarom ze met hem op vakantie wil.
En als ze een goede reden geeft waarom niet, al zou ik niet kunnen zeggen wat een goede reden zou zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door ramsesii op 27-01-2004 14:41]

Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_16626164
hmm, ik vindt het wel een beetje link..
  dinsdag 27 januari 2004 @ 14:42:47 #4
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_16626187
quote:

Ik vertrouw haar best wel, maar het zit me toch niet lekker. Vooral dat ze samen op 1 kamer slapen. Ik heb haar niet durven vragen of ze dan ook het bed delen. Wat is jullie mening over deze situatie???

Mark

Waarom durf je haar dat niet te vragen? Of weet je het antwoord al? Ik zou het niet pikken
Drop you like an ill, bad habit
  dinsdag 27 januari 2004 @ 14:43:04 #5
52379 joosd
WWW.AXCLUB.NET
pi_16626200
ik zou er niet aan meedoen

of ze gaat niet of je gaat mee

pi_16626209
hmm, lijkt me niet een normale actie. Samen met haar ex op een kamer slapen... Ik heb heel veel vertrouwen in mijn vriendin, maar dit zou ik nooit toestaan.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 14:43:29 #7
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_16626215
Samen op een kamer....

Ik zou haar laten kiezen. jij of hem.

Zoiets zou ik niet over m'n kant laten gaan.

"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
pi_16626230
Absoluut een no-go!
pi_16626249
zou ik nooit toestaan ! hoe komt ze erbij...

Of je gaat mee, of ze gaat niet, PUNT !

dinsdag 27 januari 2004 @ 14:45:29 #10
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_16626292
Lijkt me een beetje vreemd, ga gewoon mee!!! Als dat niet gewenst is dan zou er bij mij een klein lampje gaan branden.....

Bonobo begint sowieso geen relatie met vrouwen die kinderen hebben van anderen..... sorry

Feyenoord!!! * Barça
  dinsdag 27 januari 2004 @ 14:45:46 #11
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_16626299
Sterker nog, als ze het in haar hoofd haalt dat jij dit accepteert, dan zou ik je relatie gaan evalueren.
"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
pi_16626304
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 14:44 schreef Justitia het volgende:
zou ik nooit toestaan ! hoe komt ze erbij...

Of je gaat mee, of ze gaat niet, PUNT !

Ik kwam, Ik zag en kneep er tussenuit
pi_16626323
waarom kan het kind niet een weekje gaan logeren bij papa?

ze hoeven toch niet met zn allen (zonder jou) op vakantie?

dinsdag 27 januari 2004 @ 14:46:15 #14
68041 NeMe
Yho ass gots its own zipcode!
pi_16626328
Meestal gaat dat niet zo, maarja daz per individu/per stelletje anders.
maar nog maals...in deze wereld met normen en waarden is dat toch iets wat meestal niet erg gewardeerd wordt. (heb zelf trouwens gescheiden ouders)
pi_16626332
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 14:40 schreef ramsesii het volgende:

[..]

Ik zou vragen waarom ze met hem op vakantie wil.
En als ze een goede reden geeft waarom niet, al zou ik niet kunnen zeggen wat een goede reden zou zijn.

Ze zegt dat ze het voor het kind doet. Dat het kind met haar beide ouders op vakantie is is goed voor het kind, vind ze.
pi_16626419
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 14:46 schreef Positivity het volgende:

[..]

Ze zegt dat ze het voor het kind doet. Dat het kind met haar beide ouders op vakantie is is goed voor het kind, vind ze.

Lijkt mij eerder verwarrend voor zo'n kind. Mijn ouders zijn gescheiden.... of toch niet?
pi_16626448
quote:

[..]

op zich wel een goed punt..
  dinsdag 27 januari 2004 @ 14:49:25 #18
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_16626457
quote:

[..]

Goed voor het kind dat op vakantie gaat met ouders die niet in staat bleken te zijn geweest een relatie te onderhouden en nu de schijn op willen houden? (kromme zin trouwens)
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 14:51:51 #19
15057 vcb
Niet beschrijven
pi_16626543
Big No-No

Ik ken ex-en een beetje, en die proberen altijd weer terug te komen

Mijn advies, ga minimaal mee dan ben jij bij haar en het kind zowiezo bij haar ouders. Of laat het kind een weekje logeren bij paps, maar niet op deze manier.
Of misschien draaf ik door...
Succes verder

"Je ruikt best lekker. Voor iemand die stinkt"
pi_16626625
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 14:49 schreef navvy het volgende:
Goed voor het kind dat op vakantie gaat met ouders die niet in staat bleken te zijn geweest een relatie te onderhouden en nu de schijn op willen houden? (kromme zin trouwens)
Ik lees hier een hoop 'grote monden' en grote woorden' ('ik zou dat niet pikken' enzo), maar dit is het meest verstandige wat er geschreven is.

Het is natuurlijk nogal vreemd dat de ouders niet samenwonen, maar wel samen op vakantie gaan omdate-het-zo-goed-voor-het-kind-is.
Een kind van 5 kan dat prima onderscheiden.
Soms met pappa op vakantie en soms met mamma.
Als ik in jouw schoenen stond, dan zou ik daarover een open gesprek met haar hebben.

pi_16626746
quote:

[..]

Dat is idd een goede reden, maar dan rest de volgende vraag: waarom dan in één kamer? Dat is iets te veel van het goede. Ik zou me ook niet laten afschepen dat dat goed is voor het kind, het kind kan wel mee op vakantie en de moeder ook, maar is het te veel gevraagd om aparte slaapkamers te nemen? Ik denk dat ze jou ook tegemoet moet komen. Heb je verteld dat het een beetje akward is?
  dinsdag 27 januari 2004 @ 14:58:55 #22
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16626765
quote:

Wat eerder al gezegd was over de twijfelachtige waarde voor het kind van 'de schone schijn ophouden', daar sluit ik me bij aan.

Daarnaast vind ik het op zijn zachtst gezegd nogal raar dat jouw vriendin dan bij haar ex op de kamer slaapt.
Zie niet zo goed in wat hiervan de toegevoegde waarde voor de dochter is.
Lijkt mij dat ze dan beter ervoor kan kiezen bij haar dochter op de kamer te slapen.
Heb je je vriendin al verteld dat je deze vakantieconstructie niet bepaald ziet zitten?

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_16626792
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 14:54 schreef Greyfox het volgende:

[..]

Ik lees hier een hoop 'grote monden' en grote woorden' ('ik zou dat niet pikken' enzo), maar dit is het meest verstandige wat er geschreven is.

Het is natuurlijk nogal vreemd dat de ouders niet samenwonen, maar wel samen op vakantie gaan omdate-het-zo-goed-voor-het-kind-is.
Een kind van 5 kan dat prima onderscheiden.
Soms met pappa op vakantie en soms met mamma.
Als ik in jouw schoenen stond, dan zou ik daarover een open gesprek met haar hebben.

Dit zijn reacties waar ik wat aan heb

Ik heb er natuurlijk met haar over gepraat maar haar echte reden blijft onduidelijk. Die ex steunt haar wel financieel en betaalt ook de hele vakantie en hij wil heel graag dat ze meegaat. Misschien voelt ze zich daarom wel verplicht dit voor hem te doen?

dinsdag 27 januari 2004 @ 15:02:01 #24
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_16626872
Hmm, vervelende situatie. Maar zelfs als je er normaal niet van houdt beslag op mensen te leggen denk ik dat in deze situatie niemand er gelukkig van wordt als je toegeeft.
Vampire Romance O+
  dinsdag 27 januari 2004 @ 15:02:24 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16626884
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 14:59 schreef Positivity het volgende:

[..]

Die ex steunt haar wel financieel en betaalt ook de hele vakantie en hij wil heel graag dat ze meegaat.

Wat is de status van de ex? Is hij nu vrijgezel?
Hoopt hij wellicht nog op een hereniging?
Het lijkt mij namelijk een subtiele (nou ja...) vorm van manipulatie.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 15:03:22 #26
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_16626913
quote:

[..]

Ik heb er natuurlijk met haar over gepraat maar haar echte reden blijft onduidelijk. Die ex steunt haar wel financieel en betaalt ook de hele vakantie en hij wil heel graag dat ze meegaat. Misschien voelt ze zich daarom wel verplicht dit voor hem te doen?

Als ze toch zo nodig moet gaan kan ze, uit respect voor jou, toch op z'n minst in een aparte kamer slapen.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 15:03:59 #27
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_16626931
quote:

& .
Haalt gelijk bij rechter.
pi_16627017
quote:

[..]

Het zou best kunnen dat ze zich 'verplicht' voelt, ik zou dat ook min of meer hebben denk ik.
Misschien moet ze er dan op staan om haar deel zelf te betalen, al is het alleen maar om haar onafhankelijkheid te waarborgen.
Dan kan hij immers niets van haar 'eisen'.
Ze moet haar eigen keuzes maken, maar zeker jouw belang niet uit het oog verliezen.
De optie 'zij slaapt bij haar dochter op de kamer' vind ik persoonlijk een hele goede.
Dan heeft ieder zijn eigen kamer.
Je moet het kind ook niet voor de gek willen houden, want dat lukt toch niet.
Het zoontje van een vriend van me is 2,5 en snapt prima dat er een 'pappa-huis' en 'mamma-huis' is dus een kind van 5 jaar heeft dat helemaal door.
pi_16627097
Beetje raar is het wel. Vertel gewoon wat jij er van vindt, als het je vriendin is dan luistert ze ook naar jouw visie, toch?
  dinsdag 27 januari 2004 @ 15:09:40 #30
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_16627115
Ik vind het een vrij begrijpelijke gedachtengang van haar. Zie je meer vrouwen doen: de man toont uit zichzelf weinig belangstelling voor de kinderen, dus gaan de vrouwen harder lopen. Tot in het idiote.

Persoonlijk vind ik het wat ver gaan. Maar ik denk dat je je serieus moet afvragen of ze niet alleen maar heel hard bezig is het beste te willen voor hun kind.

Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_16627158
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Wat is de status van de ex? Is hij nu vrijgezel?
Hoopt hij wellicht nog op een hereniging?
Het lijkt mij namelijk een subtiele (nou ja...) vorm van manipulatie.

Hij is vrijgezel ja. Het is een enorme workaholic die eigenlijk nooit thuis was.

Ik denk niet dat hij op hereniging uit is. Want behalve tijdens zo'n vakantie hebben ze nauwelijks contact.

pi_16627231
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:09 schreef ElisaB het volgende:
Persoonlijk vind ik het wat ver gaan. Maar ik denk dat je je serieus moet afvragen of ze niet alleen maar heel hard bezig is het beste te willen voor hun kind.
Wat bedoel je precies? Je denkt dus inderdaad dat ze dit voor het kind doet?
  dinsdag 27 januari 2004 @ 15:13:03 #33
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_16627234
quote:
ex steunt haar wel financieel en betaalt ook de hele vakantie en hij wil heel graag dat ze meegaat.
Ik moet zeggen dat ik dat toch een beetje een geruststelling vindt. Niet dat ze daarom alsnog moeten gaan maar als dit haar gedachtengang is dan is dat voor jou waarschijnlijk beter te verteren dan als ze het 'omdat het leuk zou worden' zou willen.

Want of ze nu gaan of niet, het feit dat ze dit van plan is/was blijft je toch tussen je oren zitten dus het is belangrijk het goed uit te praten zelfs als ze spontaan niet meer zou willen.

Vampire Romance O+
pi_16627256
:Sorry te snel gelezen

[Dit bericht is gewijzigd door Maximus.Proximus op 27-01-2004 15:17]

dinsdag 27 januari 2004 @ 15:13:48 #35
44101 kirpeknots
Ignorance is bliss
pi_16627260
Samen op 1 kamer is niet okeej.

Daar kennen ze elkaar te goed voor denk ik.

Het leven is als een neus. Je haalt eruit wat erin zit. (en niet meer dan dat)
  dinsdag 27 januari 2004 @ 15:14:21 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16627278
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:10 schreef Positivity het volgende:

[..]

Hij is vrijgezel ja. Het is een enorme workaholic die eigenlijk nooit thuis was.

Ik denk niet dat hij op hereniging uit is. Want behalve tijdens zo'n vakantie hebben ze nauwelijks contact.

Zijn ze dan al vaker op zo'n 'Let's act like we're one big happy family' vakantie geweest?

Heb je jouw vriendin ook op de vrouw af gevraagd waarom ze tijdens deze vakantie bij hem op de kamer wil slapen en niet voor de logische oplossing kiest om samen met haar dochter een kamer te delen?

dinsdag 27 januari 2004 @ 15:18:50 #37
69315 raistlin6
Met dank aan Olga (heldin)
pi_16627425
weet je, zo'n vakantie vind ik te ver gaan, maar kan ik begrijpen, zij wil graag dat haar kindje twee ouders heeft, zou dat na een zwaar gesprek ook wel accepteren.. maar waarom dat op één kamer moet? geen idee, als het nog bij elkaar in bed is, vind ik het helemaal respectloos tegenover jou. ik bedoel wat heeft het kindje eraan als ze samen op één kamer slapen
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_16627563
Samen op 1 kamer slapen is natuurlijk goedkoper. Omdat hij de vakantie betaalt wil ze niet van hem eisen dat hij twee kamers moet boeken.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 15:24:02 #39
69315 raistlin6
pi_16627616
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:22 schreef Positivity het volgende:
Samen op 1 kamer slapen is natuurlijk goedkoper. Omdat hij de vakantie betaalt wil ze niet van hem eisen dat hij twee kamers moet boeken.
hum, ik neem aan dat ie zich wel kan voorstellen dat ze er niet op zit te wachten om met haar ex op één kamer te slapen... aangezien ze een relatie heeft
Shiz@autocorrectie"Als er een nieuwsicoon staat, foto-onderschrift, elk woord goed gespeld is en quotes kloppen en er staat 'Ik heb geen het is wanneer blijkt dat gisteren voor de dag dan dat kan ik weet toe maar anders ja veel', mis ik het."
pi_16627631
quote:
En de dochter dan?
Slaapt zij ook op die kamer?
Natuurlijk kan jouw vriendin ook een eigen kamer reserveren en betalen.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 15:25:21 #41
82792 numf
JAH!! wat?
pi_16627668
Ik zou maar eens goed nadenken,of ze wel helemaal klaar is met haar ex.
Stel voor dat je meegaat,als ze dat raar zou vinden is er iets meer aan de hand.
Laat niet met je fucken.
Heb in bijna dezelfde situatie gezeten.:r
  dinsdag 27 januari 2004 @ 15:27:19 #42
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_16627733
tjah.. dat is een lastige situatie, maar je weet zelf natuurlijk al wel dat als ze op één kamer liggen, ze flink van bil gaan!!

Ik zou je vriendin het toch afraden denk ik!

Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
  dinsdag 27 januari 2004 @ 15:28:56 #43
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_16627785
quote:
dan boekt hij toch twee kamers en laat je vriendin en kind op andere kamer slapen!!
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
  dinsdag 27 januari 2004 @ 15:29:25 #44
33954 ElisaB
pi_16627800
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:12 schreef Positivity het volgende:
Wat bedoel je precies? Je denkt dus inderdaad dat ze dit voor het kind doet?
Yeps, precies dat bedoel ik. Gescheiden vrouwen die de dagelijkse zorg voor de kinderen hebben (mannen wellicht ook, maar daar ken ik er minder van) gaan er soms heel ver in om te zorgen dat het contact met de vader blijft bestaan, vooral als de vader daar uit zichzelf niet ze hard voor loopt.
pi_16628139
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:27 schreef Tha_Ramsush het volgende:
tjah.. dat is een lastige situatie, maar je weet zelf natuurlijk al wel dat als ze op één kamer liggen, ze flink van bil gaan!!
Dat hoop ik niet!
Die gedachte probeer ik te onderdrukken. Ze beweert dat ze al 2 jaar geen sex meer hebben gehad. Dus ook niet toen ze nog samenwoonden.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 15:40:41 #46
69315 raistlin6
pi_16628219
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:38 schreef Positivity het volgende:

[..]

Dat hoop ik niet!
Die gedachte probeer ik te onderdrukken. Ze beweert dat ze al 2 jaar geen sex meer hebben gehad. Dus ook niet toen ze nog samenwoonden.

als ik zo je stukjes lees dan maak ik daar uit op dat je je er al bij neergelegd hebt dat ze bij elkaar op de kamer gaan slapen (en misschien wel in hetzelfde bed). klopt dat?
  dinsdag 27 januari 2004 @ 15:41:39 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16628256
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:24 schreef Greyfox het volgende:

En de dochter dan?

Omdat je deze vraag anders wellicht over het hoofd ziet...
pi_16628525
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:24 schreef Greyfox het volgende:

[..]

En de dochter dan?

Als ze 1 kamer hebben slaapt de dochter daar ook neem ik aan. Dus als er 2 bedden staan is de vraag wie er alleen slaapt: de dochter of die man. Ik neem aan dat die vent alleen gaat liggen. En de dochter bij mijn vriendin. Thuis slaapt haar dochter ook vaak bij haar in bed.

[Dit bericht is gewijzigd door Positivity op 27-01-2004 15:53]

pi_16628624
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:40 schreef raistlin6 het volgende:

[..]

als ik zo je stukjes lees dan maak ik daar uit op dat je je er al bij neergelegd hebt dat ze bij elkaar op de kamer gaan slapen (en misschien wel in hetzelfde bed). klopt dat?

Bij elkaar op de kamer wil ik nog accepteren, maar ik zeg wel dat ik me er niet lekker bij voel.

Samen in bed accepteer ik absoluut NIET. Maar ja, dat kan ik niet controleren.

dinsdag 27 januari 2004 @ 15:54:25 #50
33954 ElisaB
pi_16628732
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:51 schreef Positivity het volgende:

[..]

Bij elkaar op de kamer wil ik nog accepteren, maar ik zeg wel dat ik me er niet lekker bij voel.

Kan ik me wel enigszins voorstellen...
quote:
Moet je ook niet willen. Probeer haar beweegredenen te achterhalen, accepteer die en vertrouw haar, óf zet er een punt achter. Anders heb je geen leven.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 15:54:50 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16628751
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:51 schreef Positivity het volgende:

[..]

Ik weet natuurlijk niet hoe jouw financiële situatie is, maar is het misschien een optie om (al dan niet samen met je vriendin) de extra kosten voor die een extra kamer voor je rekening te nemen?

Ook al gebeurt er helemaal niets tijdens die vakantie, het idee alleen al zou je (en je relatie) nadien nog eens flink kunnen opbreken...

pi_16628807
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:54 schreef ElisaB het volgende:
Moet je ook niet willen. Probeer haar beweegredenen te achterhalen, accepteer die en vertrouw haar, óf zet er een punt achter. Anders heb je geen leven.
Een punt achter onze relatie
pi_16628826
laat me raden, ze "slapen" ook gewoon heel de nacht?
  dinsdag 27 januari 2004 @ 15:59:33 #54
33954 ElisaB
pi_16628943
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 15:56 schreef Positivity het volgende:
Een punt achter onze relatie
Ja, als je niet kunt accepteren dat je vriendin dit soort dingen wil doen (wat ik op zich heel goed kan begrijpen), dan heb je geen leven. Haar ex blijft de vader van hun kind, dus dit contact zal er altijd zijn.
pi_16629011
als mijn ex bij mij in bed wilt slapen, begrijp ik daar maar 1 ding uit.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 16:11:45 #56
46275 Castor
Obey the rules, miss the fun
pi_16629377
quote:
Mijn vriendin is 29 en heeft een ex met wie ze een dochter van 5 heeft. Ze woont al een jaar niet meer samen met die man, maar ze gaat wel af en toe nog met hem weg. Ze zegt dat ze dat doet omdat het kindje dan haar vader kan zien. Maar sinds die vader een jaar geleden uit huis is weggegaan heeft hij eigenlijk weinig belangstelling voor zowel het kind als mijn vriendin.

Nee, ik vindt het niet normaal dat ze met hem op vakantie zou willen.
quote:
Hell no!!! Ik kan me nog een klein beetje voorstellen dat ze met hem op vakantie zou willen samen met hun kind. Dit dan puur voor het kind. Maar met hem op één kamer slapen!?!
quote:
Mijn mening is dat ze moet doen wat ze niet laten kan. Als zij persé met hem op vakantie wil, so be it. Maar laat duidelijk merken wat je ervan vind. Geef ook duidelijk aan waar voor jou de grenzen liggen en wat jou reactie zou zijn als ze deze grenzen overschrijd. Dan is verder aan haar de keus wat ze hiermee zou doen.
pi_16629527
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 14:46 schreef Byte_Me het volgende:
waarom kan het kind niet een weekje gaan logeren bij papa?

ze hoeven toch niet met zn allen (zonder jou) op vakantie?

Ja, papa & mama samen is natuurlijk wel beter voor de ontwikkeling van het kind... maar ja, ehm... het zou bij mij wel voor twijfels zorgen. Als je dr volledig vertrouwd moet je dr laten gaan, maar aangezien het je toch niet lekker zit (onzekerheid wsl)... zou ik haar gewoon vragen wat het precies voor moet stellen... of er geen kans is dat je mee zou kunnen gaan, want jij hebt tenslotte ook met dr kindje te maken..
Delivered without an information leaflet
pi_16630459
hmmm, ik vind het maar vreemd hoor. Mijn ouders zijn zelf gescheiden en beide hebben een nieuwe partner. Maar ik moet er -gezien vanuit het oogpunt van het kind- niet aan denken dat mijn ouders en ik samen op vakantie zouden gaan (zeker voor de ontwikkeling van het kind)

Scheiden hoort er eenmaal ook bij in het leven en belemmert een kind niet in de ontwikkeling. Althans ik heb er geen schade aan opgelopen en zo zal het ook zijn met de meeste kinderen van gescheiden ouders.

Als ze het echt voor het kind doet, dan moet ze even wijzer gemaakt worden dat die schijn ophouden vooral geen sociaal voordeel oplevert voor het kind. Zou er anders een ander motief zijn denk ik dan...

Ik hoop dat je er wat mee kunt. Ik zou liever zien dat zij eigenlijk de vraag aan ons (forum) zou stellen: "is het verstandig om dit te doen?"

pi_16630556
het is toch niet voor niks haar ex, snap het van dat kind maar als de vader het al aangeeft waarom dan zoveel moeite doen. Ik zou er eens over praten met haar.
pi_16640933
Ik ga eens met haar praten.
Lijkt me het beste.
  woensdag 28 januari 2004 @ 01:34:09 #61
69315 raistlin6
pi_16646485
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 22:18 schreef Positivity het volgende:
Ik ga eens met haar praten.
Lijkt me het beste.
ja, lijkt me inderdaad verstandig, ik hoop voor je dat het goedkomt, en hou ons op de hoogte
  woensdag 28 januari 2004 @ 01:40:33 #62
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_16646541
Dat draait uit op Sex Met Je Ex!!!

En jij kan je spullen pakken...

Als ze meer van dat soort rare ideeen heeft moet je gewoon gaan meppen zoals Regilio Tuur, dan kan ze niet eens op vakantie met een kop als een rotte appel.

weg
pi_16647563
niet doen, daar krijg je gegarandeerd problemen mee. wat denk je!? ze zit een kamer met die gast, net als vroeger. samen dingen doen, net als vroeger. samen met hun kindje spelen, net als vroeger. oude tijden herleven en ook al zal ze misschien niet helemaal voor die gast gaan en heeft ze jou nog steeds in haar gedachten, het zal haar ongetijweld aan het tijfelen brengen en oude emoties oproepen.

als haar vriend mag je van haar vragen te kiezen tussen jou en die vakantie. als het zogenaamd alleen om dat kind gaat moet het geen probleem zijn als jij ook meegaat, kan die gast op zijn eigen kamer blijven.

echt, haar kind is natuurlijk belangrijk voor haar, maar jij bent er ook nog, laat niet over je heen lopen. verschiet je kruid niet ineens en vraag er wat voor terug. als ze moeilijk gaat doen als jij voorsteld mee te gaan weet je genoeg, dan ziet ze nog steeds perspectieven met die ex en kun je beter eieren voor je geld kiezen en zeggen dat ze terug kan komen als ze voor de volle 100% voor jou gaat.

pi_16650081
Je zegt dat die ex weinig aandacht heeft besteed aan het kind, en dat je vriendin dat zo jammer vindt. Dus natuurlijk grijpt ze deze kans nu, omdat ze het beste voor haar kind wil: aandacht van de vader.

Dus je hoeft niet bang te zijn dat je vriendin haar ex terug wil: het was immers zijn idee. Ze heeft dit in ieder geval niet zelf als plannetje bedacht. En omdat ze het zo fijn vindt dat haar ex eindelijk aandacht geeft aan het kind, wil ze nu vast niet gaan zeuren over geld en kamer-indeling enzo. Ik denk dat je er in ieder geval van uit kan gaan dat je vriendin dit met de beste bedoelingen voor haar kind doet, en niet met de bedoeling eens met die ex het bed in te duiken.

Dat ze met z'n drieën op één kamer slapen verkleint de kans op sex volgens mij ook wel hoor, anders moeten ze het doen waar het kind bij is

Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_16651213
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 10:30 schreef imago het volgende:
Je zegt dat die ex weinig aandacht heeft besteed aan het kind, en dat je vriendin dat zo jammer vindt. Dus natuurlijk grijpt ze deze kans nu, omdat ze het beste voor haar kind wil: aandacht van de vader.

Dus je hoeft niet bang te zijn dat je vriendin haar ex terug wil: het was immers zijn idee. Ze heeft dit in ieder geval niet zelf als plannetje bedacht. En omdat ze het zo fijn vindt dat haar ex eindelijk aandacht geeft aan het kind, wil ze nu vast niet gaan zeuren over geld en kamer-indeling enzo. Ik denk dat je er in ieder geval van uit kan gaan dat je vriendin dit met de beste bedoelingen voor haar kind doet, en niet met de bedoeling eens met die ex het bed in te duiken.

Dat ze met z'n drieën op één kamer slapen verkleint de kans op sex volgens mij ook wel hoor, anders moeten ze het doen waar het kind bij is

Wat een geruststelling.
  woensdag 28 januari 2004 @ 11:19:46 #66
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_16651220
quote:
als haar vriend mag je van haar vragen te kiezen tussen jou en die vakantie.
Dat is chantage. Vaak krijg je in zo'n geval mensen lijnrecht tegenover je zelfs al heb je gelijk.
Vampire Romance O+
  woensdag 28 januari 2004 @ 11:21:31 #67
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16651266
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 11:19 schreef Positivity het volgende:

[..]

Wat een geruststelling.

Heb je inmiddels al met je vriendin over deze kwestie gesproken?
pi_16651489
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 11:21 schreef Copycat het volgende:
Heb je inmiddels al met je vriendin over deze kwestie gesproken?
Nog niet. We zien elkaar niet elke dag. Vanavond ga ik bellen.

Bedankt voor jullie reacties.
Waardevol!
Top!

woensdag 28 januari 2004 @ 11:35:05 #69
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_16651615
heeft ze je gevraagd of je mee wil ?
Het antwoord ligt denk ik in de vraag besloten....
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
pi_16651773
Ik zou het niet accepteren.Ik vind het al vreemdgaan als ze alleen al in een bed slapen ! Met je ex heb je makkelijk sex, zeker op vakantie, lekker ontspannen, wijntje erbij....... brrr..

Lijkt me inderdaad ook vreemd voor dat arme kind, krijgt weer allerlei verwachtingen over de relatie, enzo.
Ga ook mee, slaap JIJ samen in die kamer en hij bij het kind.

pi_16651848
imho you are fucked
pi_16652130
hmz... heb de rest van de reacties niet gelezen maar als zij DAT ECHT WILT.... met hem op vakantie en op 1 kamer slapen kan ze van mij de $%$#@% krijgen.

ff serieus, dat is niet gezond hoor hoeveel kinderen ze ook met hem heeft. dat is wel een giga slap kut excuus om je ex te zien vind ik.

iig in mijn ogen is het niet normaal, nee gewoon ronduit debiel als je nog met je ex op vakantie wilt en ook nog bij hem in de kamer slaapt. wtf heeft dat met hun kind te maken ?

als het echt om dat kind gaat dan kan ze ook alleen met hem zijn.

sorry hoor, maar ik zou me vriendin niet eens vertrouwen en haar voor een keus stellen, oprotten of alleen bij mij blijven en die ex niet meer zien.

nice fine girls for my gf wanted
  woensdag 28 januari 2004 @ 11:55:02 #73
76143 Forumschorem
pi_16652210
Waarom wil ze uberhaupt een langere periode met die vent samenzijn? Om dingen uit/goed te praten? Om het nog een keer te proberen samen? Wat is de werkelijke reden, want dat van dat 'het is beter voor het kind' is klinklare onzin. Dat kan toch ook zonder een vakantie?

Je moet niet zo schijterig zijn TS, het gaat per slot van rekening wel om je vriendin, en je toekomst. (Het zal aan je blijven knagen de vraag wat er gebeurd is op vakantie, gevoelens voor hem, ook als ze alweer terug bij jou is). Gewoon open zijn, en hopen dat je vriendin dat ook is...

weg
  woensdag 28 januari 2004 @ 11:55:27 #74
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_16652222
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 11:52 schreef pand3mon het volgende:
hmz... heb de rest van de reacties niet gelezen maar als zij DAT ECHT WILT.... met hem op vakantie en op 1 kamer slapen kan ze van mij de $%$#@% krijgen.
Eigenlijk wil ik dat wel onderstrepen, en ik zou het 'r laten weten ook. Wat verbeeld ze zich eigenlijk wel?
Ingenieur in de ornithologische huisvesting <- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w <- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o <- Pol
  woensdag 28 januari 2004 @ 11:59:36 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16652327
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 11:52 schreef pand3mon het volgende:

sorry hoor, maar ik zou me vriendin niet eens vertrouwen en haar voor een keus stellen, oprotten of alleen bij mij blijven en die ex niet meer zien.

Dat is natuurlijk wel heel utopisch én egoïstisch gedacht. Feit is immers dat ze samen met die ex een kind heeft, en daarom alleen al voor de rest van haar leven op enigerlei wijze 'vast' zit aan haar ex.

Doet er niets aan af dat deze situatie an sich wel een hele vervelende is voor TS, maar zulke 'alles of niets' eisen kun je nu ook weer niet gaan stellen

woensdag 28 januari 2004 @ 12:02:06 #76
76143 Forumschorem
pi_16652383
Dat zijn uitspraken van mensen die waarschijnlijk ook niet weten wat ze meoten doen in zo'n situatie, en daarom maar stoere praat uitslaan.
weg
  woensdag 28 januari 2004 @ 13:01:42 #77
69315 raistlin6
pi_16653870
sterkte vanavond, ik hoop dat het allemaal een beetje mee zal vallen en dat ze begrip voor jouw kant van het verhaal zal tonen
pi_16678861
We hebben een goed gesprek gehad

Het is allemaal minder erg dan ik dacht. Ten eerste is ze niet alleen met hem, want ze gaan verschillende van hun vrienden in Limburg bezoeken (ze komen allebei uit Limburg).

Ze zal wel de kamer delen met hem, bij die vrienden thuis of in het hotel, maar toen ik haar vroeg of ze dan ook het bed ging delen keek ze me met zo'n vies gezicht aan, zo van: ik moet er niet aan denken, dus ik was gelijk overtuigd.

En ze zei dat sowieso altijd de kleine bij haar in bed zal kruipen.

Ze begreep mijn verwarring en om het goed te maken zegt ze wat afspraken af en komt ze dit weekend bij me logeren. Want ze zegt dat ze het liefste toch echt bij mij in bed ligt

Ik heb nu al zin in het weekend

pi_16679086
hmm, ik vraag me af.

Tuurlijk kan je hierover met je vriendin hebben.
Maar zelf zou ik niet gediend zijn van advies. Het is haar kindje, haar ex vriend.

Ze wil voor haar kind gewoon de kans geven haar biologische vader te leren kennen. Dat vind ik heel goed van haar.

Dus in het kort, zou ik me als ik jou was er niet zoveel mee bemoeien. Tenzij ze aangeeft er zelf problemen mee te hebben of als ze je om advies vraagt.

Dus niet vanuit jezelf daarmee komen. Dan kan ze je als een bemoeial zien.

Just my 2cents

In a world without fences, who needs Windows and Gates!
  donderdag 29 januari 2004 @ 10:51:43 #80
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16680007
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 10:00 schreef Positivity het volgende:
We hebben een goed gesprek gehad
<knip>
Ik heb nu al zin in het weekend
Hartstikke goed!
Zoals je het hier neerpent, klinkt het inderdaad allemaal logisch en niets om je zorgen over te maken.
Goed dat je de koe bij de horens hebt gevat en erover bent begonnen. Lijkt me een hele opluchting!

Alvast heel veel plezier dit weekend!

pi_16681429
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 10:51 schreef Copycat het volgende:
Dat gaat wel lukken
  donderdag 29 januari 2004 @ 13:00:15 #82
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_16683173
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 10:00 schreef Positivity het volgende:
Ze begreep mijn verwarring en om het goed te maken zegt ze wat afspraken af en komt ze dit weekend bij me logeren. Want ze zegt dat ze het liefste toch echt bij mij in bed ligt

Het liefste ? Mag ik eens kijken of ik dat beter kan

Waarom ga je eigenlijk niet mee? Of kan dat niet..
Zelf weten hoor, maar volgens mij wordt je gigantisch in de zeik genomen (en niet specifiek door mij)

Ingenieur in de ornithologische huisvesting &lt;- Urbanus :P
Good ol' Buck : http://youtube.com/watch?v=VmxXIS2ot8w &lt;- Fun
N.W.O : http://www.youtube.com/watch?v=WOeCpMwZo6o &lt;- Pol
  FOK!fossiel donderdag 29 januari 2004 @ 13:13:10 #83
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_16683566
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 10:51 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hartstikke goed!
Zoals je het hier neerpent, klinkt het inderdaad allemaal logisch en niets om je zorgen over te maken.
Goed dat je de koe bij de horens hebt gevat en erover bent begonnen. Lijkt me een hele opluchting!

Precies wat ik wilde zeggen.

Wat ik alleen nog een beetje raar vindt: die exvriend heeft die vakantie geregeld en heeft het zo geregeld dat er maar één kamer is. Nu kon imho best wel over beginnen wat zij (jouw vriendin) het liefste wil. Dan heb je in ieder geval het idee dat hij er óók rekening mee houdt.

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_16683882
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 13:00 schreef Harry_Sack het volgende:
Waarom ga je eigenlijk niet mee? Of kan dat niet..
Zelf weten hoor, maar volgens mij wordt je gigantisch in de zeik genomen (en niet specifiek door mij)
Ik heb helemaal geen zin en geen tijd om mee te gaan.
En ik ken al die Limboland vrienden ook niet.
  donderdag 29 januari 2004 @ 13:30:56 #85
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_16684018
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 13:26 schreef Positivity het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen zin en geen tijd om mee te gaan.
En ik ken al die Limboland vrienden ook niet.

De vonken vliegen er wel vanaf he?
pi_16684518
Ze zijn toch niet voor niets uit elkaar gegaan?
En als hij toch amper interesse toont in jouw vriendin kun je ze toch rustig laten gaan.

Ik zie het probleem niet, maar idd, leuk is anders

pi_16684601
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 13:30 schreef Harry_Sack het volgende:

[..]

De vonken vliegen er wel vanaf he?

Dit weekend komt ze naar me toe.
Reken maar dat de vonken er vanaf gaan vliegen
pi_16684640
Wel grappig trouwens dat vrouwen anders reageren op dit verhaal dan mannen...

[Dit bericht is gewijzigd door Positivity op 29-01-2004 20:10]

pi_16710065
quote:
Dat is natuurlijk wel heel utopisch én egoïstisch gedacht. Feit is immers dat ze samen met die ex een kind heeft, en daarom alleen al voor de rest van haar leven op enigerlei wijze 'vast' zit aan haar ex.
Doet er niets aan af dat deze situatie an sich wel een hele vervelende is voor TS, maar zulke 'alles of niets' eisen kun je nu ook weer niet gaan stellen
hmz... sorry hoor, maar of je nou geen of 100 kinderen met iemand hebt, ik vind gewoon niet dat je nog op vakantie gaat met diegene, je hebt gvd een relatie met IEMAND ANDERS en dan moet die op een gegeven moment horen van ik ga met mijn ex en wat vrienden op vakantie.... DENK EENS FF NA.... dat is toch van de pot gerukt.

die dochter red het ook heel goed in d'r eentje bij hem hoor. ik zie het al voor me dat mijn vriendin van een ander een kind heeft en 1 of 2 x in het jaar er ff een weekend met hem vandoor gaat en de kleine om het gezellig te hebben. nou de @#%$$# voor ze. dat kan echt niet hoor, hun hebben samen een kind en daar is ook ALLES mee gezegd, hun hebben verder niets meer met elkaar te maken behalve een kleine. en die kleine kan heel goed gewoon even naar hem toe gaan ZONDER jou virendin, wat heeft zij nogmaals in hemelsnaam met die gast te maken.

als ik jou was zou ik ZEKER NIET naar het weekend uitkijken, sorry. maar ik vind dit echt gekkenwerk.

quote:
Dat zijn uitspraken van mensen die waarschijnlijk ook niet weten wat ze meoten doen in zo'n situatie, en daarom maar stoere praat uitslaan.
of mischien wel stoere praatjes van jou vriend... ik heb zelf een dochter van 10 maanden, meer zeg ik niet wanker.

maar eh, nogmaals... ik vind dat je gigantisch in de zeik word genomen en je nogal erg naief op steld, ik kan echt geen een goede reden verzinnen waarom mijn vriendin met haar ex op vakantie zou moeten gaan, of ze nou 0 of 10 kinderen heeft. denk toch ff na man.

nice fine girls for my gf wanted
  vrijdag 30 januari 2004 @ 11:11:23 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16710241
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 11:04 schreef pand3mon het volgende:

[..]

hmz... sorry hoor, maar of je nou geen of 100 kinderen met iemand hebt, ik vind gewoon niet dat je nog op vakantie gaat met diegene, je hebt gvd een relatie met IEMAND ANDERS en dan moet die op een gegeven moment horen van ik ga met mijn ex en wat vrienden op vakantie.... DENK EENS FF NA.... dat is toch van de pot gerukt.

Als je eerst eens even goed leest in plaats van meteen te gaan schreeuwen, had je kunnen zien dat mijn post ietwat genuanceerder was...
Als vader weet jij denk ik ook dat de band die je met de moeder van je kind hebt, een (kinder)leven lang mee gaat, door én omwille van het kind.

Dat neemt niet weg dat ik de situatie van TS zoals ie ten tijde van mijn post was, niet okay vond... Ook dat had je kunnen lezen.

pi_16712190
quote:
hun hebben samen een kind en daar is ook ALLES mee gezegd, hun hebben verder niets meer met elkaar te maken behalve een kleine. en die kleine kan heel goed gewoon even naar hem toe gaan ZONDER jou virendin, wat heeft zij nogmaals in hemelsnaam met die gast te maken.
Wat zij met hem te maken heeft is dat ze nog wel SAMEN verantwoordelijk zijn voor de opvoeding van het kind. Zowel emotioneel als financieel geeft dat nog wel een band.

Natuurlijk zal ik dat kind straks als het mijne accepteren en de opvoeding op me nemen. Zeker als we gaan samenwonen, trouwen. Maar zover is het nog niet, dus tot die tijd kunnen we niet om die man heen. Hoe graag ik en mijn vriendin dat ook zouden willen.

[Dit bericht is gewijzigd door Positivity op 30-01-2004 12:41]

vrijdag 30 januari 2004 @ 13:44:43 #92
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_16714191
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 12:29 schreef Positivity het volgende:

[..]

Wat zij met hem te maken heeft is dat ze nog wel SAMEN verantwoordelijk zijn voor de opvoeding van het kind. Zowel emotioneel als financieel geeft dat nog wel een band.

Natuurlijk zal ik dat kind straks als het mijne accepteren en de opvoeding op me nemen. Zeker als we gaan samenwonen, trouwen. Maar zover is het nog niet, dus tot die tijd kunnen we niet om die man heen. Hoe graag ik en mijn vriendin dat ook zouden willen.

Dan zou ik niet eens aan een relatie denken........., daar krijg je alleen maar ellende van. Maar je had het tenslotte al over Limbovrienden enzo.

Ik begrijp niet waarom je niet van jezelf uitgaat, volgens mij doet bijna geen elke man dat en ik vind het verwerpelijk. JIJ bent NU bezig met dat MEISJE. Wat zij allemaal wil, dat moet zij weten, maar er zijn een aantal basisregels...

vrijdag 30 januari 2004 @ 14:19:41 #93
25194 i2Paq
Tempelier, on bare feet
pi_16715112
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 12:29 schreef Positivity het volgende:

Jawel, maar daar hoeft geen vakantie samen in te passen!
Dat hij betaald voor haar en het kind is zijn plicht welke is voortgekomen uit de scheiding. Dat hij hun vakantie betaald betekend dat zij best mag eisen een aparte kamer te hebben. Kan hij dat NIET betalen dan maar geen vakantie samen, gaat hij maar met die kleine en kan zij haar tijd aan jou besteden. Daarbij, als ze al een jaar uit elkaar zijn dan maakt het niets uit dat ze op vakantie gaan (de kleine zit toch ook zo nu en dan alleen met haar vader, of gaat zij dan ook mee naar hem?). Daarbij, als hij een relatie krijgt gaat die vrouw echt niet zeggen "ja, joh, ga jij maar lekker met je ex en jullie kind een weekje weg, dan ga ik met een ex-vriendje naar Ibiza". Hoe lang gaan ze eigenlijk. En trouwens, als ze naar vrienden gaan kan hij toch wel op de bank?
quote:
Je kan best om die man heen, er zijn rechten en plichten.
Hij heeft het recht om zijn kind te zien en de plicht om te betalen. Zij heeft het recht om niet mee op vakantie te gaan, ook al betaald hij alles en meer. Jij hebt jouw recht om te zeggen dat je dit niet wilt. Waarom moet zij mee? Om papa te helpen het kind te verschonen? Hij kan best alleen gaan, waarom samen "vrienden" opzoeken? Het is over, uit. En wederzijdse vrienden bezoekt ze maar met jou, jij bent tenslotte nu de man in haar leven (toch?).

Maar je hebt het recht om hierin zelf je eigen gevoel te volgen.... maar dit verhaal klopt van geen kant (en nee, zie geen beren die er niet zijn)
Uit eigen ervaring in een exact vergelijkbare situatie;

Been there, seen it, done it and lost her.

I'm a Website Baker!
pi_16715319
quote:
die dochter red het ook heel goed in d'r eentje bij hem hoor.
Oja? Heb je wel alles gelezen?

Die ex besteedde nooit veel aandacht aan het kind. En stelt nu dit opeens voor. Dan kan ik me ergens wel voorstellen dat de moeder niet al te veel eisen gaat stellen, omdat ze al lang blij is dat haar ex zich eindelijk iets van het kind aantrekt.

En ik kan me ook heel goed voorstellen dat ze haar ex niet een weekje weg laat gaan met het kind zonder er zelf bij te willen zijn, juist omdat haar ex blijkbaar nooit zoveel met het kindje is omgegaan. Dan wil je toch even in de gaten houden hoe dat gaat, zeker als het ineens voor een hele vakantie is.

Natuurlijk zou het beter anders geregeld kunnen zijn dan dit, maar als dit een kans is om het kindje een goede band te laten krijgen met de vader, is het toch niet gek om die met beide handen aan te grijpen?

Bovendien, ik neem aan dat dat kind voor haar vóór alles gaat. Als ik een kind zou hebben kon er over alles gepraat worden, maar helaas voor mijn nieuwe partner zouden de belangen van mijn kind voor mij zwaarder wegen dan die van hem.

pi_16715379
En trouwens, als ze zo nodig wél vreemd wil gaan met die ex, heeft ze daar geen vakantie voor nodig. Dat kan altijd gebeuren, vakantie of niet.
pi_16717137
Ik ben absoluut niet bang dat ze vreemd gaat met die man. Het is niet voor niks uit. Hij heeft veel te weinig aandacht aan haar besteed. Zijn werk en zijn vrienden waren belangrijker voor hem. Ik heb meer het gevoel dat hij die vakantie regelt en betaalt uit schuldgevoel daarvoor. Maar niet om het goed te maken.
pi_16846166
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 15:31 schreef Positivity het volgende:
Ik ben absoluut niet bang dat ze vreemd gaat met die man. Het is niet voor niks uit. Hij heeft veel te weinig aandacht aan haar besteed. Zijn werk en zijn vrienden waren belangrijker voor hem. Ik heb meer het gevoel dat hij die vakantie regelt en betaalt uit schuldgevoel daarvoor. Maar niet om het goed te maken.
Ik denk dat hij tijdens deze vakantie haar genoeg aandacht kan besteden.....als dat de belangrijkste reden voor haar was om de relatie te beeindigen dan zou ik me zorgen maken.
pi_16846232
sorry.. maar no fokkin' way dat ze (als het mijn meissie zou zijn) met een ex op vakantie gaat..

als ze dat zelf voorgesteld heeft.. dan zou ik er ernstig aan gaan denken om ook maar een ander te gaan zoeken.. want dan denk ik echt dat ze niet veel om JOU geeft !!!!

Ik zeg niet dumpen.. maar ik zou er toch eens hard over na gaan denken....

dinsdag 3 februari 2004 @ 15:53:38 #99
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_16850583
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 15:31 schreef Positivity het volgende:
Ja hoor, gast, lees je eigen post nou s!
Ik zou me geen zorgen maken wanneer de reden zou zijn dat hij haar mishandelde oid, maar dit...
Dit is juist een reden waarom veel stelletjes toch weer bij elkaar komen, omdat ze beloven elkaar meer aandacht te gaan geven!!

Zoals gezegd, tijdens die vakantie kan hij haar genoeg aandacht geven en laten zien dat hij haar toch weer terugwilt. Hij heeft toch ook alles lopen regelen?
Denk nou s na, als hij tijdens de vakantie zijn enige fout van de relatie, dus het gebrek aan aandacht, goed kan maken....

Ik zou nog eens ernstig nadenken voordat je zo vrolijk wordt..

Ik zal trouwens niet meteen zeggen dat je vriendin hem terugwilt....maar zie bovenstaande voor de reden dat dat wel weer kan gebeuren..

pi_16863541
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 14:54 schreef Greyfox het volgende:
[..]
Even afgezien van grote woorden en grote monden, hell would freeze over before I'd let my girlfriend go on a vacation like that! Een prima oplossing is dat je met hen mee gaat, als ze van hun dochter verwachten dat ze met een scheiding van haar ouders om kan gaan, dan moet ze er ook mee om kunnen gaan dat pappa en mamma niet meer samen op vakantie gaan en als dat wel gebeurt (lijkt me zeer uitzonderlijk) dat oom Positivity dan ook mee gaat.

Als je samen tot de conclusie komt dat ze toch met ex & dochter op vakantie gaat zonder jou, dan zou ik er in ieder op staan (!) dat ze in een aparte kamer slapen. Echt te bizar als dat niet het geval zou zijn, dat noemen ze de kat op het spek binden..

dinsdag 3 februari 2004 @ 23:12:46 #101
23158 Miss_MacPhisto
This is not an exit.
pi_16865098
Hm, hier zou ik toch wel mijn bedenkingen bij hebben, alhoewel er niet per se iets achter hoeft te zitten natuurlijk (het is niet voor niets haar ex).

Zou inderdaad (zoals hier al gezegd werd) met haar praten en vragen waarom ze zo graag per se op vakantie wil met haar ex. En duidelijke afspraken maken, als jij je daar beter bij/door voelt.

Smell the flowers while you can....
  dinsdag 3 februari 2004 @ 23:24:53 #102
83756 Uriel
Tovia Singer
pi_16865499
ik zou het niet doen
maar dat heeft meer te maken met dat ik in het verleden eens grof belazerd ben geweest.

ben daardoor een stuk achterdochtiger geworden tijdens nieuwe relaties.
terwij die achterdocht ongegrodn is. duurt lang bij mij helaas voordat dat over is.

dinsdag 3 februari 2004 @ 23:26:51 #103
78509 Harry_Sack
bidibidibidibidi
pi_16865580
Hee, we horen het wel als je lieve vriendingetje ineens de goorste kuthoer van [-waarjewoont-] is he?
pi_16866861
*terug-vind-post*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')