abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35778438
Op www.gathering.nl kan je trouwens Shortest Day downloaden, klinkt wel goed (moest er wel aan wennen)

En het hele album is al uitgelekt

[ Bericht 24% gewijzigd door ZwarteMagika op 06-03-2006 16:54:33 ]
  maandag 6 maart 2006 @ 17:25:00 #127
38530 Shedfire
Zwaar Metaal
pi_35779824
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 17:17 schreef morgane het volgende:
ben z'n naam even kwijt
Volgens mij Frank Boeijen (over DE Frank Boeijen stond namelijk niets op AllMusic.com)
Ik moet eigenlijk veel vaker the Gathering dingen draaien.
Heb ze ook pas 2x gezien, in 2000 en Parkpop 2004 of 2005... Vond ze toen erg goed.
Bertje en Henk
  maandag 6 maart 2006 @ 18:45:32 #128
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_35782458
quote:
Op maandag 2 februari 2004 17:34 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Inderdaad, live klinkt het zeker goed (heb ze in Lux gezien)!
Vond het heel erg jammer dat ze Nighttime Birds en the May Song niet op het album hadden gezet, want die klonken heel erg mooi.. Spelen ze die nu eigenlijk alsnog? En doen ze nog nummers van Souvenirs? Die mochten niet op het album vanwege de verschillende platenmaatschappijen ofzo, maar ik hoop eigenlijk dat ze die nu wel live spelen..
Hebben ze Nighttime Birds tijdens de Sleepy Buildings tour gespeeld en niet op ,t album gekwakt???

Dat is een van m,n all time favourites van de band.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_35785712
quote:
Op maandag 6 maart 2006 18:45 schreef Mr-Coffee het volgende:

[..]

Hebben ze Nighttime Birds tijdens de Sleepy Buildings tour gespeeld en niet op ,t album gekwakt???

Dat is een van m,n all time favourites van de band.
Ze speelden 'm bij de opnames van het album (of ze 'm tijdens de tour speelden weet ik even niet meer ) maar ze hebben 'm er niet op gezet omdat ie teveel op de live versie op Superheat zou lijken..
  maandag 6 maart 2006 @ 20:22:12 #130
125126 Mr-Coffee
pi_35786637
quote:
Op maandag 6 maart 2006 19:59 schreef ZwarteMagika het volgende:

[..]

Ze speelden 'm bij de opnames van het album (of ze 'm tijdens de tour speelden weet ik even niet meer ) maar ze hebben 'm er niet op gezet omdat ie teveel op de live versie op Superheat zou lijken..
Bummer.
Set Sail, For Fail.
pi_35786823
Idd ja.. vooral omdat dat een van de nummers was die de meeste indruk op me had gemaakt, zat daar helemaal verstijfd met klamme handjes
pi_35787411
Ik ga ze 18 mei in Rotterdam voor de vijfde keer zien en ik weet zeker dat het niet de laatste keer wordt! Wat mij betreft een band die nooit verveeld.

Het nieuwe album 'Home' klinkt ook weer erg lekker (gedownload uit nieuwsgierigheid, maar zodra hij uit is koop ik hem meteen!). Rustige melodische nummers afgewisseld door stevige gitaarnummers. Meer van hetzelfde dus, maar toch weer anders en zoals altijd bij the Gathering muziek van het hoogste niveau. Van mij mogen ze nog tientallen jaren van dit soort albums uitbrengen.
Mijn favoriete nummers op dit moment zijn: 'A Noise Severe', 'Waking Hour','Box' en 'Home'.
Experimenting technological differences
  maandag 6 maart 2006 @ 20:45:27 #133
125126 Mr-Coffee
pi_35787627
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:40 schreef IM_Barney het volgende:
Ik ga ze op 18 mei in Rotterdam voor de vijfde keer zien en ik weet zeker dat het niet de laatste keer wordt! Wat mij betreft een band die nooit verveeld.

Het nieuwe album 'Home' klinkt ook weer erg lekker (gedownload uit nieuwsgierigheid, maar zodra hij uit is koop ik hem meteen!). Rustige melodische nummers afgewisseld door stevige gitaarnummers. Meer van hetzelfde dus, maar toch weer anders en zoals altijd bij the Gathering muziek van het hoogste niveau. Van mij mogen ze nog tientallen jaren van dit soort albums uitbrengen.
Mijn favoriete nummers op dit moment zijn: 'A Noise Severe', 'Waking Hour','Box' en 'Home'.
Klinkt dus als een goede doorgroei op If Then Else en Souvenirs.
Set Sail, For Fail.
pi_35787730
Ik wacht nog in spanning tot ie binnen is Ik heb ze nu geloof ik 7 keer gezien en ze vervelen idd nooit

A Noise Severe speelden ze ook bij de try outs, mooi nummer was dat ja.. Hoe is Alone geworden, die schijnen ze nogal veranderd te hebben (waar ik al bang voor was)?
pi_35788365
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik wacht nog in spanning tot ie binnen is Ik heb ze nu geloof ik 7 keer gezien en ze vervelen idd nooit

A Noise Severe speelden ze ook bij de try outs, mooi nummer was dat ja.. Hoe is Alone geworden, die schijnen ze nogal veranderd te hebben (waar ik al bang voor was)?
'Alone' klinkt inderdaad wel wat anders dan hoe ze hem op 'A Sound Relief' speelden.
Eerlijk gezegd vind ik de live versie beter, omdat het daar intiemer en voller klinkt.
Desondanks blijft het een goed nummer.
pi_35792686
Heb 'm ook binnen Wat hebben ze met Alone gedaan zeg Ben wel blij dat ze niks aan The Quiet One hebben veranderd. Denk dat ik, net als bij Souvenirs, dit album eerst heel vaak moet horen om er 'in te komen'..
pi_35793100
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:40 schreef IM_Barney het volgende:
Ik ga ze 18 mei in Rotterdam voor de vijfde keer zien en ik weet zeker dat het niet de laatste keer wordt! Wat mij betreft een band die nooit verveeld.

waar komen ze in r'dam? nighttown weer?
pi_35800263
In de Schouwburg, wat zou betekenen dat het zitplaatsen zijn

Ik heb niks gezegd gister, supermooi album en Alone klinkt op deze manier toch ook wel heel goed
pi_35800312
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 09:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
In de Schouwburg, wat zou betekenen dat het zitplaatsen zijn
idd, hou ik eigenlijk wel van bij zulke concerten.. is de voorverkoop ook al begonnen?
pi_35800359
Is al begonnen ja

Wat ik dus niet snap is dat hun concerten nu juist weer wat steviger zijn, dus meer geschikt voor staanplaatsen.. Maar zitten is natuurlijk ook wel es lekker
  dinsdag 7 maart 2006 @ 18:10:58 #141
125126 Mr-Coffee
pi_35816086
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 00:29 schreef Anton het volgende:

[..]

Als echte fan zeg ik dan dat je eigenlijk alles moet hebben omdat alles goed is (nou ja, eigenlijk op Almost A Dance na, dat was een misser... alhoewel die muzikaal niet eens erg slecht is). Maar om te beginnen zijn de cd's Mandylion, How To Measure A Planet en Black Light District (mini-cd) onmisbaar.
Voeg daar dan Nighttime Birds en If Then Else bij.
Set Sail, For Fail.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 18:16:04 #142
125126 Mr-Coffee
pi_35816235
Ik zag trouwens op de site dat je per creditcard moet betalen, die heb ik dus niet.
Zijn er nog andere manieren om aan kaarten te komen?? ticketservice bij postkantoor ofzo?
Set Sail, For Fail.
pi_35817612
Idd gewoon bij de grotere postkantoren of bij 't GWK op 't station
pi_35817709
De pagina waar we nu op posten loopt gewoon al 2 jaar mee
pi_35818231
sterker nog, de OP is van bijna 5 jaar geleden
  dinsdag 7 maart 2006 @ 19:53:16 #146
125126 Mr-Coffee
pi_35819624
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 19:05 schreef ZwarteMagika het volgende:
Idd gewoon bij de grotere postkantoren of bij 't GWK op 't station
Mooi zo, binnenkort het postkantoor maar es met een bezoekje vereren .
Set Sail, For Fail.
pi_35861494
Waking hour

Bij die studio-impressie op hun site hoorde ik toch echt die muziek van het DVD menu er doorheen, dat hebben ze jammergenoeg eruit gehaald.. vind dit echt het mooiste nummer van de cd
  woensdag 8 maart 2006 @ 22:53:39 #148
33 Anton
A flower?
pi_35862891
quote:
Op maandag 6 maart 2006 20:47 schreef ZwarteMagika het volgende:

7 keer maar? Pff, ik heb ze tientallen keren gezien inmiddels, en elke keer is weer geweldig En NEE ik hou me in en ga het nieuwe album niet downloaden
Everything under the sun is in tune
but the sun is eclipsed by the moon
(Ik scrobbel ook audio)
pi_35872394
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 22:53 schreef Anton het volgende:

[..]

7 keer maar? Pff, ik heb ze tientallen keren gezien inmiddels, en elke keer is weer geweldig En NEE ik hou me in en ga het nieuwe album niet downloaden
Tja ik heb ze nou eenmaal wat later ontdekt (toen If_then_else uitkwam) en de eerste jaren kende ik niemand die met me mee wilde naar een concert, had geen zin om in m'n eentje te gaan. Wat boeit het hoeveel keer je een band live hebt gezien, al was het maar 1 keer..
pi_35880104
Ik kwam er vandaag pas achter dat er ook Nederlands zit in Solace
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')