Volgens mij Frank Boeijen (over DE Frank Boeijen stond namelijk niets op AllMusic.com)quote:Op donderdag 2 maart 2006 17:17 schreef morgane het volgende:
ben z'n naam even kwijt
Hebben ze Nighttime Birds tijdens de Sleepy Buildings tour gespeeld en niet op ,t album gekwakt???quote:Op maandag 2 februari 2004 17:34 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Inderdaad, live klinkt het zeker goed (heb ze in Lux gezien)!
Vond het heel erg jammer dat ze Nighttime Birds en the May Song niet op het album hadden gezet, want die klonken heel erg mooi.. Spelen ze die nu eigenlijk alsnog? En doen ze nog nummers van Souvenirs? Die mochten niet op het album vanwege de verschillende platenmaatschappijen ofzo, maar ik hoop eigenlijk dat ze die nu wel live spelen..
Ze speelden 'm bij de opnames van het album (of ze 'm tijdens de tour speelden weet ik even niet meerquote:Op maandag 6 maart 2006 18:45 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Hebben ze Nighttime Birds tijdens de Sleepy Buildings tour gespeeld en niet op ,t album gekwakt???![]()
Dat is een van m,n all time favourites van de band.![]()
Bummer.quote:Op maandag 6 maart 2006 19:59 schreef ZwarteMagika het volgende:
[..]
Ze speelden 'm bij de opnames van het album (of ze 'm tijdens de tour speelden weet ik even niet meer) maar ze hebben 'm er niet op gezet omdat ie teveel op de live versie op Superheat zou lijken..
Klinkt dus als een goede doorgroei op If Then Else en Souvenirs.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:40 schreef IM_Barney het volgende:
Ik ga ze op 18 mei in Rotterdam voor de vijfde keer zien en ik weet zeker dat het niet de laatste keer wordt! Wat mij betreft een band die nooit verveeld.
Het nieuwe album 'Home' klinkt ook weer erg lekker (gedownload uit nieuwsgierigheid, maar zodra hij uit is koop ik hem meteen!). Rustige melodische nummers afgewisseld door stevige gitaarnummers. Meer van hetzelfde dus, maar toch weer anders en zoals altijd bij the Gathering muziek van het hoogste niveau. Van mij mogen ze nog tientallen jaren van dit soort albums uitbrengen.
Mijn favoriete nummers op dit moment zijn: 'A Noise Severe', 'Waking Hour','Box' en 'Home'.
'Alone' klinkt inderdaad wel wat anders dan hoe ze hem op 'A Sound Relief' speelden.quote:Op maandag 6 maart 2006 20:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik wacht nog in spanning tot ie binnen isIk heb ze nu geloof ik 7 keer gezien en ze vervelen idd nooit
![]()
A Noise Severe speelden ze ook bij de try outs, mooi nummer was dat ja.. Hoe is Alone geworden, die schijnen ze nogal veranderd te hebben (waar ik al bang voor was)?
waar komen ze in r'dam? nighttown weer?quote:Op maandag 6 maart 2006 20:40 schreef IM_Barney het volgende:
Ik ga ze 18 mei in Rotterdam voor de vijfde keer zien en ik weet zeker dat het niet de laatste keer wordt! Wat mij betreft een band die nooit verveeld.
Het nieuwe album 'Home' klinkt ook weer erg lekker (gedownload uit nieuwsgierigheid, maar zodra hij uit is koop ik hem meteen!). Rustige melodische nummers afgewisseld door stevige gitaarnummers. Meer van hetzelfde dus, maar toch weer anders en zoals altijd bij the Gathering muziek van het hoogste niveau. Van mij mogen ze nog tientallen jaren van dit soort albums uitbrengen.
Mijn favoriete nummers op dit moment zijn: 'A Noise Severe', 'Waking Hour','Box' en 'Home'.
idd, hou ik eigenlijk wel van bij zulke concerten.. is de voorverkoop ook al begonnen?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:07 schreef ZwarteMagika het volgende:
In de Schouwburg, wat zou betekenen dat het zitplaatsen zijn![]()
Voeg daar dan Nighttime Birds en If Then Else bij.quote:Op dinsdag 3 februari 2004 00:29 schreef Anton het volgende:
[..]
Als echte fan zeg ik dan dat je eigenlijk alles moet hebben omdat alles goed is(nou ja, eigenlijk op Almost A Dance na, dat was een misser... alhoewel die muzikaal niet eens erg slecht is). Maar om te beginnen zijn de cd's Mandylion, How To Measure A Planet en Black Light District (mini-cd) onmisbaar.
Mooi zo, binnenkort het postkantoor maar es met een bezoekje vererenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:05 schreef ZwarteMagika het volgende:
Idd gewoon bij de grotere postkantoren of bij 't GWK op 't station![]()
7 keer maar? Pff, ik heb ze tientallen keren gezien inmiddels, en elke keer is weer geweldigquote:Op maandag 6 maart 2006 20:47 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik wacht nog in spanning tot ie binnen isIk heb ze nu geloof ik 7 keer gezien en ze vervelen idd nooit
![]()
A Noise Severe speelden ze ook bij de try outs, mooi nummer was dat ja.. Hoe is Alone geworden, die schijnen ze nogal veranderd te hebben (waar ik al bang voor was)?
Tja ik heb ze nou eenmaal wat later ontdekt (toen If_then_else uitkwam) en de eerste jaren kende ik niemand die met me mee wilde naar een concert, had geen zin om in m'n eentje te gaan. Wat boeit het hoeveel keer je een band live hebt gezien, al was het maar 1 keer..quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:53 schreef Anton het volgende:
[..]
7 keer maar? Pff, ik heb ze tientallen keren gezien inmiddels, en elke keer is weer geweldigEn NEE ik hou me in en ga het nieuwe album niet downloaden
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |