quote:Ik vind de cover van Limp Bizkit toch minder storend dat Jan Wayne. Wat een wanstaltig nummer is dat zeg.
Op dinsdag 27 januari 2004 14:33 schreef DrMarten het volgende:
Op dit moment staan No Doubt, Limp Bizkit en die eikels die Jefferson Airplane hebben verkracht toch wel aan de top van het lijstje
quote:misschien wel aardig, maar niet fantastisch en dus besmeurt het mijn mooie herinneringen die aan het origineel verbonden zijn
Op dinsdag 27 januari 2004 14:38 schreef Posdnous het volgende:
Saltwater van Chicane, niet onaardig vind ik.
quote:Of "Wild Wild West" door Will Smith, ook al zo'n kansloze verminking van een Stevie Wonder-nummer
Op dinsdag 27 januari 2004 14:43 schreef Posdnous het volgende:
Mag Gangsters Paradise van Coolio trouwens ook opgenomen worden, over vreselijke aantasting van een mooie herinnering gesproken.
quote:Ik heb het ook over 'op dit moment'
Op dinsdag 27 januari 2004 14:40 schreef Angel_of_Dth het volgende:[..]
Ik vind de cover van Limp Bizkit toch minder storend dat Jan Wayne. Wat een wanstaltig nummer is dat zeg.
De dag dat Jan wayne volledig in mijn kamer op mijn apparatuur te horen is mag je mij preventief komen ruimen
quote:Haar versie van Smells Like Teen Spirit vond ik dan wel weer goed. Het nummer waar jij het over hebt staat niet echt levendig in mijn herinnering. Maar daar draait het niet om in dit topic.
Op dinsdag 27 januari 2004 15:01 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik wil hier nog even melden dat Tori Amos met haar poten van Raining Blood van Slayer had moeten blijven. Wat een gedrocht is dat geworden zeg.
dat opmerkelijk goed loopt voor één van mijn topics
quote:ja, wat denk je
Op dinsdag 27 januari 2004 14:54 schreef DrMarten het volgende:
Wat vinden we trouwens van We Will Rock You van Five (waar de twee heren van queen schandalig genoeg ook nog aan hebben meegewerkt
quote:Ik vind het heel goed dat je dat als mening presenteert en niet als feit...
Op dinsdag 27 januari 2004 15:06 schreef UIO_AMS het volgende:[..]
Haar versie van Smells Like Teen Spirit vond ik dan wel weer goed.
Tsja....ik weet dat het een lekker nummer is, maar iets in me zegt dat het niet kan.
quote:daar ben ik dan ook heel bewust mee omgesprongen
Op dinsdag 27 januari 2004 15:15 schreef Curchulain het volgende:
Ik vind het heel goed dat je dat als mening presenteert en niet als feit...
quote:Toppertje, of het moet niet de versie van Chicane geweest zijn want dat is toch zeker geen verkloten geweest. Mayre Brennan heeft er wel goed aan gedaan haar medewerking te verlenen though.
Op dinsdag 27 januari 2004 14:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Hoorde ook ooit een houseversie van Clannad's Theme From Harry's Game.Weet niet wie één van de mooiste nummers aller tijden verklote, maar het was wel verrekte triest.
quote:weet ook niet of je dat zozeer kunt bestempelen als cover, en daarbij vind ik het ook wel een aardig nummer
Op dinsdag 27 januari 2004 15:16 schreef Bimmel het volgende:
Thicke -I'm gonna get you (origineel van BeeGees & Beethoven)Tsja....ik weet dat het een lekker nummer is, maar iets in me zegt dat het niet kan.
quote:Ja, dat is het ook wel, maar toch.....het klopt gewoon niet.
Op dinsdag 27 januari 2004 15:20 schreef UIO_AMS het volgende:[..]
weet ook niet of je dat zozeer kunt bestempelen als cover, en daarbij vind ik het ook wel een aardig nummer
quote:Thicke's versie is eigenlijk een vierdehands cover - Beethoven's sample werd gebruikt door de Beegees voor een disconummer, A+ (of de mensen achter A+) hebben vervolgens dat disconummer geupdate en voorzien van een frisse beat, en eigenlijk heeft Thicke enkel de raps van A+ vervangen door diens versie opnieuw in te zingen. Erg goedkope cover in mijn optiek.
Op dinsdag 27 januari 2004 15:16 schreef Bimmel het volgende:
Thicke -I'm gonna get you (origineel van BeeGees & Beethoven)Tsja....ik weet dat het een lekker nummer is, maar iets in me zegt dat het niet kan.
quote:Jep...ik was aan het zoeken naar metallica covers...zie ik Korn - One staan...ik had zoiets van "wtf!?" (ff tussendoor: het was de video)
Op dinsdag 27 januari 2004 14:25 schreef Zander het volgende:
Op die laatste cd van Korn staat ook een baggerslechte versie van Metallica's "One" als bonustrack. Wat vallen die gasten door de mand zeg, alles wat ook maar een beetje lastig om te spelen is hebben ze voor het gemak er maar uitgelaten.
quote:En de covers van Steve Ray Vaughan (Voodoo Chile; Slight Return) & Eric Clapton (Little Wing) dan? Zijn die ook niet goed of kunnen die dan weer wel ?
Op dinsdag 27 januari 2004 15:32 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Ik heb er zo'n hekel aan als mensen liedjes gaan coveren van echte muzieklegendes en dan alles verkrachten.
Zoals 't liedje 'Always on your mind' van Elvis en dat was bij een reclame van Eneco of Essent ofzo dat vond ik vreselijk.
Ik heb ook wel eens een cover gedownload die orgineel van Hendrix was, ik weet niet meer van welk liedje, ik had 'm meteen verwijderd. Maar 't was hardrock en er was helemaal niets meer van de melodie over van het liedje. En van te voren schreeuwde de zanger 'I'm the reincarnation of Jimi Hendrix'. Dat vond ik dus echt heiligschenning!
ik vind ze persoonlijk namelijk helemaal dik in orde.
quote:Deze waarschuwing zal ik ter harte nemen. Sheryl Crow coveren.
Op dinsdag 27 januari 2004 15:35 schreef Aventura het volgende:
Schrok laatst heel erg van een cover van Amy Studt, die een nummer ('All i wanna do') van Cheryl Crow coverde. De muziek was exact hetzelfde als het origineel, en dan dus met dat ijle tienerstemmetje van haar eroverheen. Ik dacht echt, waarom?
quote:Bijna net zo erg als Britney Spears coveren
Op dinsdag 27 januari 2004 15:39 schreef UIO_AMS het volgende:[..]
Deze waarschuwing zal ik ter harte nemen. Sheryl Crow coveren.
quote:Ik snap wat jullie bedoelen, Sheryl maakt geinige deuntjes maar om die dan nog te coveren..dat is teveel eer!
Op dinsdag 27 januari 2004 15:40 schreef Bimmel het volgende:[..]
Bijna net zo erg als Britney Spears coveren
quote:Ik download ze wel even niet doorvertellen
Op dinsdag 27 januari 2004 15:39 schreef Bimmel het volgende:[..]
En de covers van Steve Ray Vaughan (Voodoo Chile; Slight Return) & Eric Clapton (Little Wing) dan? Zijn die ook niet goed of kunnen die dan weer wel ?
ik vind ze persoonlijk namelijk helemaal dik in orde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |