quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 13:11 schreef Butra het volgende:Fantastische partij (ook van Roddick).
Safin
Roddick
quote:Blessure dacht ik.
Op dinsdag 27 januari 2004 13:43 schreef derrudy het volgende:
Weet iemand waarom Micha Krajicek niet meespeelt bij het meisjestoernooi?
. Safin.
.
voorspel ik toch nog eens wat goed.
hup Arazi en Nalbandian.
al zal Arazi wel van de baan af worden geveegd vannacht.
Soms speelt hij de ene dag een geweldige wedstrijd en de volgende dag slaat ie nog geen pepernoot.
Maar als ie zijn dag heeft, is het een geweldig goeie tennisser. Hij laat het alleen niet altijd zien.
Ik denk echter dat Ferrero wel zal winnen (Die speelt trouwens met een ongelovelijk lelijk, klote racket tegenwoordig )
Btw Safin vind ik erg volwassen gaan tennissen. Vroeger liet ie meestal wel een wedstrijd lopen maar tegenwoordig zie je daar weinig meer van terug.
Ook het gooien met z'n racket is voor een groot gedeelte weg (of hij moet het gedaan hebben op de momenten die ik niet gezien heb. Ik heb namelijk niet hele wedstrijd gezien)
Maar wat een mooie wedstrijd. Dit zou wel eens de partij van het tournooi kunnen worden (afhankelijk van de volgende wedstrijden natuurlijk)
Ook een geweldig voorproefje voor de komende jaren.
Als ik zie wat Ferrero, Federer, Nalbandian, Hewitt en natuurlijk Safin en Roddick doen deze week dan krijgen we toch een paar geweldige jaren
Schitterende speler om naar te kijken.
Enne, Nalbandian moet idd niet onderschat worden, geweldig arsenaal, geweldige vechter .....
Al met al, wat er ook nog komt, hebben we al een geweldig toernooi gehad, en ik weet zeker dat er nog veel spetterends gaat komen.
Hoop alleen wel dat ik alles kan zien ivm tentamenshit enzo ....
Iemand anders daar ook last van?
quote:Als het goed is, is Roddick nu nummer 1 af. Afhankelijk van wat Ferrero en Federer vanacht doen, wordt één van die twee de nieuwe nummer 1
Op dinsdag 27 januari 2004 21:13 schreef SaintOfKillers het volgende:
Hoe snel kan Roddick weg van die eerste plaats? Wat is daar voor nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |