En Justine Henin-Hardenne door naar de halve finale! 7-5 en 6-3 tegen Davenport, 0-4 achter gekomen in de eerste set en zelfs nog 3 matchballen weggewerkt! .
Clijsters speelt vannacht tegen Myskina. Hup hup!
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 22:38 schreef Heero het volgende:
En Justine Henin-Hardenne door naar de halve finale! 7-5 en 6-3 tegen Davenport, 0-4 achter gekomen in de eerste set en zelfs nog 3 matchballen weggewerkt!.
quote:Ik dacht even dat ik naar Being Andy Roddick zat te kijken
Op dinsdag 27 januari 2004 22:38 schreef Heero het volgende:
Knap van Safin! Hoop stiekem dat hij een toernooi wint.
Commentaar op Eurosport was wel erg inderdaad, niet alleen qua objectiviteit, maar ook qua logica. Op het einde heeft die gast zeker twee keer gezegd dat Roddick het nummer 1 van de wereld heeft geklopt?
quote:Het was in ieder geval een bere spannende wedstrijd
Op dinsdag 27 januari 2004 22:43 schreef The_BoezelaaR het volgende:[..]
matchballen weggewerkt
hoe kan dat nu als Davenport geen set heeft gewonnen, bedoel je niet gewoon breakpoints of setpoints ?
quote:Tweede set weggegeven door Nalbandian. Geef die derde set dan gelijk ook maar weg
Op woensdag 28 januari 2004 10:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hmz, Federer 19 onnodige fouten in set 1, tegen Nalbandian 4 (!). En toch wint Federer em ... knap.
quote:Nou, een leuke 5-setter als gisteren vind ik ook niet erg.
Op woensdag 28 januari 2004 11:01 schreef twi het volgende:[..]
Tweede set weggegeven door Nalbandian. Geef die derde set dan gelijk ook maar weg
Begint met unforced error en een passeerbeweging van Roger langs zich
Maar wel 7-5 pakt ie de 3e set
Maar respect voor Federer, goeie service
quote:Sorry, bedoelde inderdaad setpoints.
matchballen weggewerkt hoe kan dat nu als Davenport geen set heeft gewonnen, bedoel je niet gewoon breakpoints of setpoints ?
En Clijsters ook door naar de halve finale. De eerste set ging vrij gemakkelijk (6-2), maar de tweede was heel wat spannender. Uiteindelijk kwam het tot een tiebreak, waarin Myskia 4 setballen kreeg en Clijsters 5 matchballen. Clijsters won uiteindelijk de tiebreak met 11-9.
Op het eerste zicht zijn er vrij saaie halve finales, maar je weet natuurlijk nooit:
HENIN-HARDENNE (1) - Zuluaga (Col-32)
Schnyder (Zwi-22) - CLIJSTERS (2)
quote:Twee walk-overs voor de Belgischen, mocht Clijsters niet teveel last van haar voet ondervinden.
Op woensdag 28 januari 2004 13:40 schreef Heero het volgende:HENIN-HARDENNE (1) - Zuluaga (Col-32)
Schnyder (Zwi-22) - CLIJSTERS (2)
Dat zijn pas halve finales
quote:Schnyder kan heel goed tennissen en heel misschien voor een verrassinkje zorgen. Maar ik denk het niet.
Op woensdag 28 januari 2004 13:41 schreef zjroentje het volgende:[..]
Twee walk-overs voor de Belgischen, mocht Clijsters niet teveel last van haar voet ondervinden.
Henin zal toch niet veel moeite moeten hebben met die andere (how the fok spreek je die naam uit ).
Bij de heren daarintegen waren de kwartfinales al mooi (een aantal iig) en de halve finale beloven meer prachtig tennis
Btw heero, ben je nog steeds in de waan dat het vrouwentennis beter is dan het herentennis????
hopen op een finale Safin-Federer, al is Agassi-Federer ook leuk.
Al hoop ik niet dat er een iemand te goed wordt, en dat ie teveel gaat domineren, dus Federer hoeft niet perse het toernooi te winnen
quote:nee man een finale Safin - Ferrero
Op woensdag 28 januari 2004 18:39 schreef mitt het volgende:
Jammer Nalbandianhopen op een finale Safin-Federer, al is Agassi-Federer ook leuk.
Al hoop ik niet dat er een iemand te goed wordt, en dat ie teveel gaat domineren, dus Federer hoeft niet perse het toernooi te winnen
Ik ben niet zo gecharmeerd van Federer
quote:dat dacht ik toch ook ja
Op woensdag 28 januari 2004 19:55 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Safin - Ferrero zou wel zwaar heerschen voor in de finale
quote:Ik ook niet van z'n (met alle respect) "rot kop". Maar die gast kan ZO goed tennissen.. Als hij in vorm is doet hij alles zo makkelijk, dat je denkt dat kan ik ook. Al was hij vandaag ook niet echt lekker bezig, hij wint toch relatief makkelijk. Jammer genoeg heel knap
Op woensdag 28 januari 2004 18:54 schreef Bartoli het volgende:[..]
nee man een finale Safin - Ferrero
Ik ben niet zo gecharmeerd van Federer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |