quote:wtf? DHS - the house of god en 20hz - capricorn?
Op dinsdag 27 januari 2004 12:39 schreef teknomist het volgende:
Nee, house is monotone, emotieloze computermuziek voor pillenslikkende randdebielen en andere havenarbeiders.
zo uit het hoofd als je er nog meer wilt moet je het maar zeggen,
Zal house klassiekers voortbrengen? Dude...dat is al gebeurd.
Robin S- Show me Love....klassieker.....clubhouse....hoor je in elke discotheek en minimaal 1 x per dag op de radio.
Junkie XL - a little les conversation...deze plaat hoor je over jaren nog.
Ik kan nog wel ff doorgaan..maar laat anderen maar verder gaan.
quote:Als je me volgt op Fok! weet je dat dat sarcasme was
Op dinsdag 27 januari 2004 12:43 schreef the_emporor het volgende:
Goed .....TS is een persoon met ooglappen op en ziet alleen zijn eigen muziekwereld.
quote:LOL
Op dinsdag 27 januari 2004 12:44 schreef Zander het volgende:
Ze snappen het niet..
quote:Zie signature
Op dinsdag 27 januari 2004 12:44 schreef Zander het volgende:
Volgende keer moet je de openingspost nog iets sarcastischer formuleren, teknomist. Ze snappen het niet..
Ik kan slechts zeggen: Gooi die Tiestobril af en ontdek dat er genoeg te beleven is in dansland.
quote:Overigens niks tegen Tiësto... het is wel een persoon die respect verdient. Maar idd verder kijken kan geen kwaad
Op dinsdag 27 januari 2004 12:45 schreef joeplemmens het volgende:
Gooi die Tiestobril af en ontdek dat er genoeg te beleven is in dansland.
quote:Maar draai je die muziek thuis ook? Ik kan me voorstellen dat je er lekker op dansen kunt, maar ik vind het geen luistermuziek.
Op dinsdag 27 januari 2004 12:45 schreef joeplemmens het volgende:
Ik hoef er niet over te discussieren want ik weet wel wat housemuziek echt inhoudt en zeker m.b.t. de topic of housemuziek wel/niet klassiekers zal voortbrengen. Ik hoef er niemand van te overtuigen (dat probeer ik wel als ik draai).Ik kan slechts zeggen: Gooi die Tiestobril af en ontdek dat er genoeg te beleven is in dansland.
quote:90% van alle electronische muziek die ik luister is pure luistermuziek. Knappe jongen die daar op gaat dansen
Op dinsdag 27 januari 2004 12:48 schreef kriele het volgende:[..]
Maar draai je die muziek thuis ook? Ik kan me voorstellen dat je er lekker op dansen kunt, maar ik vind het geen luistermuziek.
quote:Define luistermuziek. Ik vind het heerlijk om op de bank naar een set van Dave Clarke te luisteren en me te verdiepen in zijn mixtechnieken. En dat is niet bepaald 'luistermuziek'
Maar draai je die muziek thuis ook? Ik kan me voorstellen dat je er lekker op dansen kunt, maar ik vind het geen luistermuziek.
Overigens bestaat de dance niet alleen uit dansvloermateriaal. Luister maar eens platen van Naked Music of de dubtechno van Swayzak, Fluxion en consorten.
quote:Ok....hehehehe
Op dinsdag 27 januari 2004 12:44 schreef teknomist het volgende:[..]
Als je me volgt op Fok! weet je dat dat sarcasme was
Ik begrijp best dat iemand denkt dat het bij housemuziek gaat om een pakkend deuntje dat zolang gedraaid wordt als dat het geaccepteerd wordt door de clubgangers en tmf-chatters , totdat een nieuw misschien wel belachelijker nummer de hitlijsten bestormt. Dan is de vorige tophit ineens vergeten en kun je er zelfs niet meer mee aankomen; dan ben je niet up-to-date.
Gelukkig is house niet alleen dat wat in de top40 gedraaid wordt.
House is erg breed en genoeg nummers zijn al als echte klassiekers geaccepteerd, zelfs door bijv. veel rockluisteraars
quote:Als ik thuis zou draaien dan kan natuurlijk alles. Daarnaast kan housemuziek heel lekker zijn om gewoon naar te luisteren. Maar dan wordt/werd al vaak over de popi term Lounge gepraat.
quote:Ik miste anders wel Skint, Soma, Axis, UR en Subliminal, om er zo maar een paar te noemen. Echter, zomaar een stel labels noemen zegt nog niets over het klassieker-gehalte. Sommige labels worden als elite gezien, veel andere labels brengen eens per jaar een superknaller uit, en het gros brengt nooit een floorburner uit. Alleen labels noemen getuigt dus eigenlijk nog nergens van, tenzij het alleen maar die elite van labels is, en zo'n rijtje was het in mijn ogen niet.
Op dinsdag 27 januari 2004 11:52 schreef joeplemmens het volgende:[..]
Op labels komt misschien muziek uit en als je je verdiept in deze labels dan zul je merken dat daar genoeg classics op zijn uitgekomen.
DUH??
quote:waar praat jij oevr en waar praat hij over. Jij hebt een beeld van dance-house in je kop, terwijl je niet eens weet wat voor muziek(house-)stijl joeplemmers het over had.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |