abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16621580
[quote]Op maandag 26 januari 2004 18:33 schreef Hanneke1983 het volgende:
Op wat voor manier zou je niet willen leven?
Dat is de grote vraag.

Dit kan zijn doordat je thuisloos bent en gedwongen bent om te zwerven, een pijnlijke en/of chronische ziekte hebt waar je iedere seconde van de dag mee wordt geconfronteerd, psychisch veel pijn ervaart omdat je iedere dag lichamelijk en/of geestelijk wordt mishandeld etc etc

Hoe zou je graag wel willen leven!!!!
Veel villa's met zwembaden in de tuin en palmbomen in allerlei warme landen, een leuke vriend (heb ik al), lekker eten, veel vrienden over de hele wereld verdeeld en in iedere villa tv en internet!!!

pi_16621685
mooi autotje mooie vrouw waar je op kan bouwen mooi huisje en lekker relexte maar je meot natuurlijk wel iets te doen hebben anders wordt het saai

en als ik hierna nog en nleven heb zou ik me suf blowen etc. maar nu doek dat allemaal niet zonde van me lichaam, sportief etc..

pi_16621878
minder materialistisch, én je altijd voelen alsof je tramal op hebt, daar kan niets tegenop.
It's alive
pi_16621893
Geen verplichtingen, geen verwachtingen... de mogelijkheid om te doen wat je wil op dat moment. Een leuke vriendin, goede vrienden en niet perse veel, mooi eiland met palmbomen en een blauwe zee. En een hond Puur genieten...
Catch ya on the flipside...
  dinsdag 27 januari 2004 @ 12:12:01 #5
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_16621919
Alleen maar bier drinken de hele dag.
pi_16621990
Eigenlijk ben ik best tevreden zoals het nu is...
(Leuke vriendin, leuke studie (Kunstacademie), leuke vrienden)
Wat ik zou willen is dat als ik kunst maak.. er ook meteen mensen opstaan om het te kopen... zodra dat gebeurt komt die villa ook wel
Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_16622009
zoals nu...alleen dan MET vriendin
Now I lay me down to sleep,pray the Lord my soul to keep, if I die before I wake, pray the Lord my soul to take
pi_16622016
Ik zou gezond ( geestelijk en lichamelijk ) willen blijven want als je alles op een rijtje zet is dit het belangerijkste .
Ik zou wel een eigen auto garage willen hebben alwaar ik alleen maar klassiekers opknap.
Zou ik dan nog tijd over hebben ging ik een pilgrim sumo ac cobra inelkaar zetten .
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 12:22:49 #9
74399 TheDon18
Proud to have Maud!
pi_16622176
Gezond... Verder: een kopie van het witte huis, zwart geblindeerde Rolls Royce, en wat miljoenen op m'n bankrekenng
pi_16622352
opvallend hoor niets over uiterlijk veranderingen
pi_16622390
met jennifer lopez en nog een paar dingen die té pesoonlijk zijn
pi_16622560
geen kopie van het witte huis !
Stel je voor Bin laden en zijn bende van ellende vergissen zich !
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
  woensdag 28 januari 2004 @ 15:58:27 #13
81583 BareFoot
...............
pi_16659339
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 12:10 schreef DGR het volgende:
Geen verplichtingen, geen verwachtingen... de mogelijkheid om te doen wat je wil op dat moment. Een leuke vriendin, goede vrienden en niet perse veel, mooi eiland met palmbomen en een blauwe zee. En een hond Puur genieten...
Idd, geen gestress. Het eiland verruil ik voor een landhuis
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2004 @ 17:33:31 #14
43556 miss_dynastie
pi_16662100
Een leuk mooi ingericht boerderijtje, met plek genoeg voor veeeeel dieren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')