Ik heb altijd dat zeg maar de laatste 10 min voor een afspraak veel sneller lijken te gaan dan andere minuten op een dag ;-)
Dit resulteert er dus in dat ik bijna elke dag denk dat ik nog genoeg tijd heb, en mij op het laatste moment toch nog even moet haasten.
Kent iemand dit? Of zijn julie allemaal zeer nette fok!kers die overal altijd op tijd komen en zich nooit hoeven te haasten?
quote:ja, hoe ouder je word... hoe sneller de tijd lijkt te gaan. Vroeger op de kleuterschool duurde het dagen voordat de les voorbij was. nu is de werkdag in een poep en een scheet voorbij
Op dinsdag 27 januari 2004 10:43 schreef -Cindy18- het volgende:
knip
quote:Vindt jouw baas dat wel goed dat jij heel de dag op de plee zit.
Op dinsdag 27 januari 2004 10:46 schreef ramsesii het volgende:[..]
ja, hoe ouder je word... hoe sneller de tijd lijkt te gaan. Vroeger op de kleuterschool duurde het dagen voordat de les voorbij was. nu is de werkdag in een poep en een scheet voorbij
.
quote:word ik voor betaald ja
Op dinsdag 27 januari 2004 10:48 schreef CreativeMind het volgende:[..]
Vindt jouw baas dat wel goed dat jij heel de dag op de plee zit.
Ga een uur naast een beeldschone dame zitten waarmee je kan lachen en een uur zal zo voorbij zijn.
Relativiteitstheorie enzo..
quote:Ik heb de slechte eigenschap dat ik altijd alles wil uitstellen, was vroeger met m'n studie al zo, maar doe het nu nog met enige regelmaat, vooral de dingen waar ik niet echt zin in heb.
Op dinsdag 27 januari 2004 10:43 schreef -Cindy18- het volgende:Kent iemand dit? Of zijn julie allemaal zeer nette fok!kers die overal altijd op tijd komen en zich nooit hoeven te haasten?
Dan moet je bijv. om 10 uur weg, sta je half 9 op, dus heb je alle tijd. ff douchen, lekker ontbijten, nog ff dit en ff dat want je heb toch tijd zat, en dan is het opeens 9:50 en moet je nog 5 dingen doen en kan je je toch nog gaan haasten.
quote:miep niet
Op zaterdag 31 januari 2004 14:35 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
Relativiteitstheorie enzo..
quote:Jawel, mijn ongelovige zoon!
Op dinsdag 10 februari 2004 14:53 schreef ikbeneenkiwi het volgende:[..]
miep niet
wat jij beschrijft is [i]relatief[i] maar heeft geen zak met de relativiteitstheorie te maken
quote:Maar neen!
Ga een uur met de meest vervelend persoon zitten praten die je kent en een uur zal erg lang duren.
Ga een uur naast een beeldschone dame zitten waarmee je kan lachen en een uur zal zo voorbij zijn.Relativiteitstheorie enzo..
Relativiteitstheorie: (1905)
- de lichtsnelheid c is in elk inertiaalstelsel constant en
- in elk inertiaalstelsel gelden dezelfde natuurwetten.
Speciale relativiteitstheorie (1906)
- Elke waarnemer die zich eenparig beweegt ziet dezelfde natuurwetten
- De lichtsnelheid is een universele constante
Algemene relativiteitstheorie (1915)
Deze theorie breidt de speciale relativiteitstheorie uit, door ook objecten waarop krachten inwerken mee te nemen. Het gaat uit van het uitgangspunt dat een eenparige versnelling en een constant gravitatieveld niet van elkaar onderscheiden kunnen worden. Dit heeft tot gevolg dat gravitatie gelijk moet worden gesteld aan kromming van de ruimte.
zie hier mijn verklaring blupikbeneenknoop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |