abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16619680
Voordat er nu mensen denken dat ik stiekum deeltjes aan het versnellen ben hier... het is iets heel anders.

Ik heb altijd dat zeg maar de laatste 10 min voor een afspraak veel sneller lijken te gaan dan andere minuten op een dag ;-)

Dit resulteert er dus in dat ik bijna elke dag denk dat ik nog genoeg tijd heb, en mij op het laatste moment toch nog even moet haasten.

Kent iemand dit? Of zijn julie allemaal zeer nette fok!kers die overal altijd op tijd komen en zich nooit hoeven te haasten?

dinsdag 27 januari 2004 @ 10:44:19 #2
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_16619705
Ik kom liever te laat dan dat ik moet haasten.

pi_16619715
ik denk nooit vierdimentionaal
  dinsdag 27 januari 2004 @ 10:46:50 #4
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_16619758
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:43 schreef -Cindy18- het volgende:
knip
ja, hoe ouder je word... hoe sneller de tijd lijkt te gaan. Vroeger op de kleuterschool duurde het dagen voordat de les voorbij was. nu is de werkdag in een poep en een scheet voorbij .
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 10:48:14 #5
31362 CreativeMind
Wanneer wordt het zomer?
pi_16619790
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:46 schreef ramsesii het volgende:

[..]

ja, hoe ouder je word... hoe sneller de tijd lijkt te gaan. Vroeger op de kleuterschool duurde het dagen voordat de les voorbij was. nu is de werkdag in een poep en een scheet voorbij .

Vindt jouw baas dat wel goed dat jij heel de dag op de plee zit.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 10:52:19 #6
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_16619888
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:48 schreef CreativeMind het volgende:

[..]

Vindt jouw baas dat wel goed dat jij heel de dag op de plee zit.

word ik voor betaald ja
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
pi_16620691
Dat komt doordat de tijd sneller lijkt te gaan als je iets doet. Op de momenten dat de tijd zo langzaam lijkt te gaan verveel je je maar een beetje of doe je iets wat je niet leuk vind. Vlak voor een afspraak moet je nog even snel wat kleine dingetjes doen, dan vliegt de tijd
"Helpen doet geen pijn" - Eek the Cat 1999
pi_16620796
Nee, dat lijkt maar zo... Op school gaat de tijd altijd supertraag, omdat je je heel erg verveeld en omdat je wil dat het heel snel voorbij gaat... Als je je aan het voorbereiden bent op een afspraak dan gaat dat heel snel, omdat je op het laatste moment nog vanalles moet doen en omdat het iets is waar je naar uitkijkt (als het niet een business-afspraak is )
pi_16737983
Ik kom eigenlijk nooit te laat ( behalve als de NS weer es niet meewerkt) maar het klopt idd wel dat de tijd sneller gaat als je een doel hebt die dag, als je alleen op school zit dan gaat de tijd hartstikke langzaam, maar als je naar je vriend(in) gaat, gaat de tijd ontzettend snel
  † In Memoriam † zaterdag 31 januari 2004 @ 14:09:22 #10
43556 miss_dynastie
pi_16739758
Ik denk dat de meeste mensen dat wel hebben
Een dagje pretpark gaat veeeel sneller voorbij dan een dagje school!
pi_16740398
Ga een uur met de meest vervelend persoon zitten praten die je kent en een uur zal erg lang duren.

Ga een uur naast een beeldschone dame zitten waarmee je kan lachen en een uur zal zo voorbij zijn.

Relativiteitstheorie enzo..

... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
  zondag 1 februari 2004 @ 10:00:16 #12
48645 Farao
112, daar red je levens mee
pi_16767139
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:43 schreef -Cindy18- het volgende:

Kent iemand dit? Of zijn julie allemaal zeer nette fok!kers die overal altijd op tijd komen en zich nooit hoeven te haasten?

Ik heb de slechte eigenschap dat ik altijd alles wil uitstellen, was vroeger met m'n studie al zo, maar doe het nu nog met enige regelmaat, vooral de dingen waar ik niet echt zin in heb.

Dan moet je bijv. om 10 uur weg, sta je half 9 op, dus heb je alle tijd. ff douchen, lekker ontbijten, nog ff dit en ff dat want je heb toch tijd zat, en dan is het opeens 9:50 en moet je nog 5 dingen doen en kan je je toch nog gaan haasten.

Vertrek nooit zonder een kus, voor je 't weet lig je achterin onze bus.
pi_17059652
quote:
Op zaterdag 31 januari 2004 14:35 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
miep niet
wat jij beschrijft is [i]relatief[i] maar heeft geen zak met de relativiteitstheorie te maken
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_17059846
Precies wat je zegt ja... denken dat je genoeg tijd hebt, en dan op het laatste moment haasten, heel herkenbaar.
Lambo of Rekt
pi_17062540
quote:
Op dinsdag 10 februari 2004 14:53 schreef ikbeneenkiwi het volgende:

[..]

miep niet
wat jij beschrijft is [i]relatief[i] maar heeft geen zak met de relativiteitstheorie te maken

Jawel, mijn ongelovige zoon!
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
pi_17063061
quote:
Ga een uur met de meest vervelend persoon zitten praten die je kent en een uur zal erg lang duren.
Ga een uur naast een beeldschone dame zitten waarmee je kan lachen en een uur zal zo voorbij zijn.

Maar neen!

Relativiteitstheorie: (1905)
- de lichtsnelheid c is in elk inertiaalstelsel constant en
- in elk inertiaalstelsel gelden dezelfde natuurwetten.

Speciale relativiteitstheorie (1906)
- Elke waarnemer die zich eenparig beweegt ziet dezelfde natuurwetten
- De lichtsnelheid is een universele constante

Algemene relativiteitstheorie (1915)
Deze theorie breidt de speciale relativiteitstheorie uit, door ook objecten waarop krachten inwerken mee te nemen. Het gaat uit van het uitgangspunt dat een eenparige versnelling en een constant gravitatieveld niet van elkaar onderscheiden kunnen worden. Dit heeft tot gevolg dat gravitatie gelijk moet worden gesteld aan kromming van de ruimte.

zie hier mijn verklaring blupikbeneenknoop.

[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')