Het iig nooit leuk je kunt niet meer zo goed presteren want die leuke mensen zaten in mijn klas.
Op de vervolg opleiding ging het allemaal lekker nooit meer last van veel vrienden. Op een gegeven moment merkten ik dat ik het zelf ook ging doen, toen begon ik even na te denken en dacht van hoe zou hij zichzelf voelen. Toen maar besloten om ermee te kappen en ik heb de rest er ook mee laten kappen want die waren ook al bezig.
[Dit bericht is gewijzigd door Eldarion op 27-01-2004 09:51]
Toen heb ik er eentje te grazen genomen waarop zijn grote broer mij te grazen nam en toen had ik er genoeg van en ben naar een andere school gegaan.
Daar werd ik niet gepest, ik peste wel, maar alleen de leraren die gek van me werden.
Mjah.. dat is nu allemaal weer zo'n 15 jaar geleden.
Ik ben btw over het algemeen anti geweld maar op het moment dat je zo laag bent om met zn drieën iemand te gaan slaan en dan ook nog een schoppen als je op de grond ligt dan is het voor mij te veel en snap ik.
Ik bedoel hier niet mee dat geweld overal de oplossing voor is (werkt ook alleen als jij sterk bent ) praten is beter maar soms helpt dat niet meer.
quote:He kneus? moet je niet engels praten in al die topics van je?
Op dinsdag 27 januari 2004 09:48 schreef Eldarion het volgende:
Even om te reageren op de columm. De eerste paar jaar van de middelbare school had ik er ook last van. Het was een groepje, maar goed de meisjes vonden me nog wel cute dat was in iedergeval nog iets.Het iig nooit leuk je kunt niet meer zo goed presteren want die leuke mensen zaten in mijn klas.
Op de vervolg opleiding ging het allemaal lekker nooit meer last van veel vrienden. Op een gegeven moment merkten ik dat ik het zelf ook ging doen, toen begon ik even na te denken en dacht van hoe zou hij zichzelf voelen. Toen maar besloten om ermee te kappen en ik heb de rest er ook mee laten kappen want die waren ook al bezig.
Tegenwoordig wordt ik wel eens een geplaagd door willekeurige mensen
op straat, bij het stappen maar daar trek ik me meestal niet te veel
van aan. Nu heb ik nog steeds best wel veel "vrienden" en (vage)
kennissen, zowel mannen als vrouwen.
En bij het stappen hangen altijd hordes vrouwen om me .en dat vindt
ik wel het coolste nu. Nog steeds ben ik vrij klein (1.65m) en zelfs een
brugger tegenwoordig is nog langer
quote:Maar heb je wel eens nagedacht waarom je wordt gepest, en als je dan op een forum jezelf registreerd, moet je je vooral niet voor gaan doen als een of andere nep amerikaan dan kan je dat verwachten.
Even om te reageren op de columm. De eerste paar jaar van de middelbare school had ik er ook last van. Het was een groepje, maar goed de meisjes vonden me nog wel cute dat was in iedergeval nog iets.Het iig nooit leuk je kunt niet meer zo goed presteren want die leuke mensen zaten in mijn klas.
quote:Sodeju, zeg.
quote:Gaat hij weer... wanna B american!
Op dinsdag 27 januari 2004 09:51 schreef Eldarion het volgende:
Ik woon nog niet heel lang in Nederland
Je komt gewoon uit een gat jongen, kijk eens om je heen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |