abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16618666
Even om te reageren op de columm. De eerste paar jaar van de middelbare school had ik er ook last van. Het was een groepje, maar goed de meisjes vonden me nog wel cute dat was in iedergeval nog iets.

Het iig nooit leuk je kunt niet meer zo goed presteren want die leuke mensen zaten in mijn klas.

Op de vervolg opleiding ging het allemaal lekker nooit meer last van veel vrienden. Op een gegeven moment merkten ik dat ik het zelf ook ging doen, toen begon ik even na te denken en dacht van hoe zou hij zichzelf voelen. Toen maar besloten om ermee te kappen en ik heb de rest er ook mee laten kappen want die waren ook al bezig.

[Dit bericht is gewijzigd door Eldarion op 27-01-2004 09:51]

pi_16618693
hoe oud ben jij?
----
There are no stupid questions, just a lot of inquisitive idiots.
pi_16618696
ik vind dit een vaag verhaal... de zinsconstructie laat mij verward achter.
pi_16618704
Vervolgopleiding middelbare school?

oh nee

pi_16618729
Als ze mij pesten sloeg ik erop. Toen begon men het van mij te verwachten maar ik deed het niet, eerst liepen 3 van die mannetjes konstant achter me aan van 'laten we die en die gaan schoppen' en zo. Twee keer reageerde ik met 'rot op joh' en toen wilde ze mij weer pakken, spugen en zo.

Toen heb ik er eentje te grazen genomen waarop zijn grote broer mij te grazen nam en toen had ik er genoeg van en ben naar een andere school gegaan.

Daar werd ik niet gepest, ik peste wel, maar alleen de leraren die gek van me werden.

Mjah.. dat is nu allemaal weer zo'n 15 jaar geleden.

pi_16618730
Ik woon nog niet heel lang in Nederland
pi_16618827
Ik vind het altijd heel grappig als je die gasten van een paar jaar geleden terugziet. In mijn geval zijn het een stel kansloze mensen zonder school zover ik weet. Ze proberen soms nog vrienden met je te worden. Mij niet gezien
pi_16618829
Je moet gewoon de grootste in de klas zijn zoals ik (heel vroeger),dan heb je nergens last van!
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
pi_16618863
Ja maar ik had niet echt zin om ze te gaan neerslaan zo was ik gewoon niet. Zou het ook niet durven denk ik.
pi_16618909
Vervelend he als je last van veel vrienden hebt
pi_16618939
Nooit gepest en ook nooit gedaan. Zijn er hier ook 'grote' broers of zussen die hebben meegemaakt dat hun broertje/zusje is gepest? Hoe ga/ging je daar mee om?
pi_16619021
Werd zeer intensief ge pest
Tot ik er een bijna dood heb geslagen / gewurgd toen vonden ze me cool ? dit was BTW Op de voortgezet onderwijs Toen 3e jaar naar andere school. Een groep Turkse / Marokkaanse konden het niet laten om me te pesten. Een trapte me in de rug een ander trapte me in gezicht toen ik op de grond lag de ander in me zij. Ik werd heel boos en heb 3 man redelijk murm geslagen, plus bijna een leraar in het gezicht geslagen die me weg wou trekken miste gelukkig. Toen wouden ze mij nog gaan schorsen ook. Toen maar eens mijn ouders er bij gehaald. + getuigen die het heel tafereel gezien hadden.

Ik ben btw over het algemeen anti geweld maar op het moment dat je zo laag bent om met zn drieën iemand te gaan slaan en dan ook nog een schoppen als je op de grond ligt dan is het voor mij te veel en snap ik.

Ik bedoel hier niet mee dat geweld overal de oplossing voor is (werkt ook alleen als jij sterk bent ) praten is beter maar soms helpt dat niet meer.

als je dit kan lezen zit zit je te dicht bij
pi_16619195
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:48 schreef Eldarion het volgende:
Even om te reageren op de columm. De eerste paar jaar van de middelbare school had ik er ook last van. Het was een groepje, maar goed de meisjes vonden me nog wel cute dat was in iedergeval nog iets.

Het iig nooit leuk je kunt niet meer zo goed presteren want die leuke mensen zaten in mijn klas.

Op de vervolg opleiding ging het allemaal lekker nooit meer last van veel vrienden. Op een gegeven moment merkten ik dat ik het zelf ook ging doen, toen begon ik even na te denken en dacht van hoe zou hij zichzelf voelen. Toen maar besloten om ermee te kappen en ik heb de rest er ook mee laten kappen want die waren ook al bezig.

He kneus? moet je niet engels praten in al die topics van je?
Je woont toch in NY en kan alleen maar engels?
Lame ass....
  dinsdag 27 januari 2004 @ 10:18:33 #14
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_16619206
Ik was altijd de leider van de klas, dus had er geen last van!!
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
pi_16619355
op de lagere school pestte ik wel eens wat luitjes maar dat waren dan
klasgenootjes. Niet echt jennen ofzo maar meer plagerig doen.
Op de middelbare school had ik weinig last van gepest worden, ondanks
mijn geringe afmeting (destijds 1.35m in de brugklas) en mijn etnische
achtergrond. Had best wel veel vrienden en (vage) kennissen.

Tegenwoordig wordt ik wel eens een geplaagd door willekeurige mensen
op straat, bij het stappen maar daar trek ik me meestal niet te veel
van aan. Nu heb ik nog steeds best wel veel "vrienden" en (vage)
kennissen, zowel mannen als vrouwen.

En bij het stappen hangen altijd hordes vrouwen om me .en dat vindt
ik wel het coolste nu. Nog steeds ben ik vrij klein (1.65m) en zelfs een
brugger tegenwoordig is nog langer

Resistance is futile, you shall be assimilated
pi_16621107
quote:

Maar heb je wel eens nagedacht waarom je wordt gepest, en als je dan op een forum jezelf registreerd, moet je je vooral niet voor gaan doen als een of andere nep amerikaan dan kan je dat verwachten.
Vindt dit dan ook weer een Lame topic, dus wat dacht je ervan en eens jezelf niet zo lomp voor te doen.
Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider |
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
pi_16621159
Hello im new

dit was meneer zijn eerste topic voor degene die het niet weten.

SUCKER

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add.. but when there is nothing left to take away
  dinsdag 27 januari 2004 @ 12:11:58 #18
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_16621918
quote:

Sodeju, zeg.
Niet alleen je Engels is waardeloos, ook je beheersing van de Nederlandse taal laat ernstig te wensen over.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_16625574
Wat een schijt topic weer!!

pi_16625631
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:51 schreef Eldarion het volgende:
Ik woon nog niet heel lang in Nederland
Gaat hij weer... wanna B american!

Je komt gewoon uit een gat jongen, kijk eens om je heen!

pi_16628012
WHAT A FUCKING WANKER!
  Milf dinsdag 27 januari 2004 @ 16:33:57 #22
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_16630062
dit kan prima in het topic met de column zelf
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')