Hij zou zo geschrokken kunnen zijn, dat hij het nooit weer probeert, maar je weet het nooit.
de eerste de beste boerenhufter die iets wil doen wat jij niet toelaat. . .. neerknuppelen . ..
en voor die mensen die nu gaan zeiken dat je een inbreker niet neer mag slaan . .. dat mag wel .. een crimineel heeft namelijk geen rechten . . .
quote:tot de crimineel eerder bij de knuppel is dan jij...
Op dinsdag 27 januari 2004 09:33 schreef Flierp het volgende:
doe als mij . . .zet een grote knuppel op een centraal punt in je huis . ..de eerste de beste boerenhufter die iets wil doen wat jij niet toelaat. . .. neerknuppelen . ..
quote:jouw zie ik vast nog wel een keer bij hart van nederland denk ik
Op dinsdag 27 januari 2004 09:33 schreef Flierp het volgende:
en voor die mensen die nu gaan zeiken dat je een inbreker niet neer mag slaan . .. dat mag wel .. een crimineel heeft namelijk geen rechten . . .
quote:hmm .. . zit wat in . . .
Op dinsdag 27 januari 2004 09:36 schreef Fearlezz het volgende:[..]
tot de crimineel eerder bij de knuppel is dan jij...
quote:iemand die aan mij/mijn spullen zit, geeft mij automatisch het recht om aan hem/zijn spullen te zitten . .
Op dinsdag 27 januari 2004 09:37 schreef deantoine het volgende:[..]
jouw zie ik vast nog wel een keer bij hart van nederland denk ik
quote:Ach...kun je zeggen: 'mijn knuppel, wat doe je nou?'
quote:Ik kan me er wel wat bij voorstellen, bij een junk
Op dinsdag 27 januari 2004 09:38 schreef ShaoliN het volgende:
Misschien heeft onder invloed inderdaad het verkeerde huis gekozen. Hij zou erg stom zijn als hij bij de buurman probeert in te breken terwijl deze thuis is.
quote:Tja. Als iemand wordt neegeschoten of neergestoken. Mag ik dat dus ook doen. Beetje rare redenatie dit. .
Op dinsdag 27 januari 2004 09:38 schreef Flierp het volgende:[..]
iemand die aan mij/mijn spullen zit, geeft mij automatisch het recht om aan hem/zijn spullen te zitten . .
quote:Hij weet hem niet te staan!
Lijkt me dan ook dat 'ie zich niet vergist heeft...misschien toch voor de zekerheid maar een extra slot erop zetten.
quote:Je gaat idd gewoon even naar hem toe en vraagt wat hij daar nou aan het doen was. Als je hem aanspreekt op dit dan zal hij zich ook realiseren dat hij zich sowieso verdacht is wanneer er de volgende keer bij jou is ingebroken.
Op dinsdag 27 januari 2004 12:52 schreef Aventura het volgende:
Ik ga zonder meer vragen wat-ie aan het doen was. Wij delen zeg maar op de eerste verdieping van een apartementengebouw samen 1 halletje. Hij heeft zich echt niet vergist in de deur, tenzij hij high was ofzo. Ik denk sowieso dat hij in trouble is weer, want er komen sinds een aantal weken allerlei vage mensen bij hem aan de deur.
En nee ik wist niks te zeggen op dat moment, ik was eigelijk volkomen perplex, en hij ook, zo leek het, hij was ook gelijk weer weg!
quote:Wat jij met die buurman moet doen is dit. Volg eerst nachttraining voor een half jaar zoals Rocky. Na dit hebben afgerond spring via de raam zijn huiskamer binnen, en je zet vervolgens je ghettoblaster neer. Speel een cd met de Rocky soundtrack erop af. Nu ga je naar zijn keuken pak je een leeg glas en pak ook meteen wat eieren. Ga weer terug naar de buurman, breek de eieren en gooi de inhoud in het glas. Drink voor zijn ogen het glas op. En ga hem uitdagen voor een gevecht in een boksring met een Siciliaans accent. Over het gevecht hoef ik verder niks te zeggen aangezien jij, Rocky het ten alle tijde wint.
Op dinsdag 27 januari 2004 09:25 schreef Aventura het volgende:
Gisteren gebeurde er iets raars. Ik zat alleen thuis op de bank, tv te kijken. Toen hoorde ik opeens geduw en gebonk tegen mijn deur aan. (Ik heb een buitendeur en een gemeenschappelijk halletje met een binnendeur, die naar mijn apartementje leidt). Ik riep geiriteerd: 'wat doe je nou'? Want ik verwachtte vrienden te eten, en die hebben een eigen sleutel, en ik dacht dat ze zaten te kloten. Maar: opeens vliegt de deur open en daar staat mijn buurman, midden in mijn keuken. Hij keek me aan, zei niks, draaide zich om en ging weg. Nu moet je weten dat hij een (ex?)junkie is, die nu aan de methadon is. Ik heb een goede verstandhouding met hem, nooit ruzie, nooit gekke dingen. Hij klopt altijd aan als hij wat wil vragen of lenen. Dus daarom vind ik dit voorval zo raar. Probeerde hij in te breken ofzo? Ik heb er een naar gevoel over. Wat zouden jullie doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |