abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 januari 2004 @ 09:25:31 #1
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_16618294
Gisteren gebeurde er iets raars. Ik zat alleen thuis op de bank, tv te kijken. Toen hoorde ik opeens geduw en gebonk tegen mijn deur aan. (Ik heb een buitendeur en een gemeenschappelijk halletje met een binnendeur, die naar mijn apartementje leidt). Ik riep geiriteerd: 'wat doe je nou'? Want ik verwachtte vrienden te eten, en die hebben een eigen sleutel, en ik dacht dat ze zaten te kloten. Maar: opeens vliegt de deur open en daar staat mijn buurman, midden in mijn keuken. Hij keek me aan, zei niks, draaide zich om en ging weg. Nu moet je weten dat hij een (ex?)junkie is, die nu aan de methadon is. Ik heb een goede verstandhouding met hem, nooit ruzie, nooit gekke dingen. Hij klopt altijd aan als hij wat wil vragen of lenen. Dus daarom vind ik dit voorval zo raar. Probeerde hij in te breken ofzo? Ik heb er een naar gevoel over. Wat zouden jullie doen?
pi_16618303
van huis vergist...
  dinsdag 27 januari 2004 @ 09:26:37 #3
74163 Tha_Ramsush
Beter wel, dan niet
pi_16618307
Hij had waarschijnlijk vage bui en was even verkeerd
Soms is er zoveel wat we voelen, maar zo weinig wat we kunnen zeggen... ©
  dinsdag 27 januari 2004 @ 09:26:46 #4
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16618308
De voordeur op slot doen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 09:27:25 #5
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_16618323
Ik zou om verhaal gaan en desnoods alvast een melding doen bij de politie.

Hij zou zo geschrokken kunnen zijn, dat hij het nooit weer probeert, maar je weet het nooit.

Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_16618327
ROFLOL

Sorry, maar komt best droog over.

on-topic: ik zou ff met hem gaan praten

pi_16618417
doe als mij . . .zet een grote knuppel op een centraal punt in je huis . ..

de eerste de beste boerenhufter die iets wil doen wat jij niet toelaat. . .. neerknuppelen . ..

en voor die mensen die nu gaan zeiken dat je een inbreker niet neer mag slaan . .. dat mag wel .. een crimineel heeft namelijk geen rechten . . .

Religion : Mankind's worst invention !
  dinsdag 27 januari 2004 @ 09:36:32 #8
36050 Fearlezz
Forever and ever
pi_16618458
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:33 schreef Flierp het volgende:
doe als mij . . .zet een grote knuppel op een centraal punt in je huis . ..

de eerste de beste boerenhufter die iets wil doen wat jij niet toelaat. . .. neerknuppelen . ..

tot de crimineel eerder bij de knuppel is dan jij...
  dinsdag 27 januari 2004 @ 09:37:03 #9
23007 deantoine
Veritas Aequitas
pi_16618468
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:33 schreef Flierp het volgende:

en voor die mensen die nu gaan zeiken dat je een inbreker niet neer mag slaan . .. dat mag wel .. een crimineel heeft namelijk geen rechten . . .

jouw zie ik vast nog wel een keer bij hart van nederland denk ik
[quote]Op donderdag 28 oktober 2004 20:40 schreef Harry_Sack het volgende:
breezah 2 the bottle
[/quote]
pi_16618475
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:36 schreef Fearlezz het volgende:

[..]

hmm .. . zit wat in . . .
  dinsdag 27 januari 2004 @ 09:38:44 #11
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_16618493
Misschien heeft onder invloed inderdaad het verkeerde huis gekozen. Hij zou erg stom zijn als hij bij de buurman probeert in te breken terwijl deze thuis is.
pi_16618497
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:37 schreef deantoine het volgende:

[..]

jouw zie ik vast nog wel een keer bij hart van nederland denk ik

iemand die aan mij/mijn spullen zit, geeft mij automatisch het recht om aan hem/zijn spullen te zitten . .
pi_16618526
quote:

[..]

Ach...kun je zeggen: 'mijn knuppel, wat doe je nou?'
Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
  dinsdag 27 januari 2004 @ 09:40:39 #14
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_16618532
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:38 schreef ShaoliN het volgende:
Misschien heeft onder invloed inderdaad het verkeerde huis gekozen. Hij zou erg stom zijn als hij bij de buurman probeert in te breken terwijl deze thuis is.
Ik kan me er wel wat bij voorstellen, bij een junk . Daarom eerst ff met hem gaan babbelen, voordat je eventueel wat anders doet.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 09:42:49 #15
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_16618566
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:38 schreef Flierp het volgende:

[..]

iemand die aan mij/mijn spullen zit, geeft mij automatisch het recht om aan hem/zijn spullen te zitten . .

Tja. Als iemand wordt neegeschoten of neergestoken. Mag ik dat dus ook doen. Beetje rare redenatie dit. .
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_16618633
mwa, lijkt me dat ie zich vergist heeft. Desondanks zou ik toch ff met 'm gaan praten, voor je 't weet heeft ie je huis leeg gejat..
pi_16619706
quote:

[..]

Hij weet hem niet te staan!
  dinsdag 27 januari 2004 @ 11:50:10 #18
57790 MaStar
Ik Voel me Kei Goed!
pi_16621358
EN jij vroeg niet ff aan die kerel: ''wat wilde je gaan doen"???
  dinsdag 27 januari 2004 @ 12:52:55 #19
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_16622903
Ik ga zonder meer vragen wat-ie aan het doen was. Wij delen zeg maar op de eerste verdieping van een apartementengebouw samen 1 halletje. Hij heeft zich echt niet vergist in de deur, tenzij hij high was ofzo. Ik denk sowieso dat hij in trouble is weer, want er komen sinds een aantal weken allerlei vage mensen bij hem aan de deur.
En nee ik wist niks te zeggen op dat moment, ik was eigelijk volkomen perplex, en hij ook, zo leek het, hij was ook gelijk weer weg!
  dinsdag 27 januari 2004 @ 14:16:32 #20
16456 Kwark
Great Jorb!
pi_16625414
En nu? Schade aan je deur? Ik neem aan dat je jouw deur niet gewoon met de klink openmaakt van de buitenkant, dus het klinkt alsof je buurman de deur heeft geforceerd.

Lijkt me dan ook dat 'ie zich niet vergist heeft...misschien toch voor de zekerheid maar een extra slot erop zetten.

Bassist, drummer & percussionist gezocht voor akoestische band! Zie topic [url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/477979]Muzikanten gezocht![/url] of mail naar lightningbugs@rock.com!
  dinsdag 27 januari 2004 @ 14:33:51 #21
77441 Salv
Gemene kraai
pi_16625885
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 12:52 schreef Aventura het volgende:
Ik ga zonder meer vragen wat-ie aan het doen was. Wij delen zeg maar op de eerste verdieping van een apartementengebouw samen 1 halletje. Hij heeft zich echt niet vergist in de deur, tenzij hij high was ofzo. Ik denk sowieso dat hij in trouble is weer, want er komen sinds een aantal weken allerlei vage mensen bij hem aan de deur.
En nee ik wist niks te zeggen op dat moment, ik was eigelijk volkomen perplex, en hij ook, zo leek het, hij was ook gelijk weer weg!
Je gaat idd gewoon even naar hem toe en vraagt wat hij daar nou aan het doen was. Als je hem aanspreekt op dit dan zal hij zich ook realiseren dat hij zich sowieso verdacht is wanneer er de volgende keer bij jou is ingebroken.
anti politiek-correct
  woensdag 28 januari 2004 @ 14:08:10 #22
57790 MaStar
Ik Voel me Kei Goed!
pi_16655697
En al gevraagd?
pi_16656459
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 09:25 schreef Aventura het volgende:
Gisteren gebeurde er iets raars. Ik zat alleen thuis op de bank, tv te kijken. Toen hoorde ik opeens geduw en gebonk tegen mijn deur aan. (Ik heb een buitendeur en een gemeenschappelijk halletje met een binnendeur, die naar mijn apartementje leidt). Ik riep geiriteerd: 'wat doe je nou'? Want ik verwachtte vrienden te eten, en die hebben een eigen sleutel, en ik dacht dat ze zaten te kloten. Maar: opeens vliegt de deur open en daar staat mijn buurman, midden in mijn keuken. Hij keek me aan, zei niks, draaide zich om en ging weg. Nu moet je weten dat hij een (ex?)junkie is, die nu aan de methadon is. Ik heb een goede verstandhouding met hem, nooit ruzie, nooit gekke dingen. Hij klopt altijd aan als hij wat wil vragen of lenen. Dus daarom vind ik dit voorval zo raar. Probeerde hij in te breken ofzo? Ik heb er een naar gevoel over. Wat zouden jullie doen?
Wat jij met die buurman moet doen is dit. Volg eerst nachttraining voor een half jaar zoals Rocky. Na dit hebben afgerond spring via de raam zijn huiskamer binnen, en je zet vervolgens je ghettoblaster neer. Speel een cd met de Rocky soundtrack erop af. Nu ga je naar zijn keuken pak je een leeg glas en pak ook meteen wat eieren. Ga weer terug naar de buurman, breek de eieren en gooi de inhoud in het glas. Drink voor zijn ogen het glas op. En ga hem uitdagen voor een gevecht in een boksring met een Siciliaans accent. Over het gevecht hoef ik verder niks te zeggen aangezien jij, Rocky het ten alle tijde wint.
  woensdag 28 januari 2004 @ 14:48:48 #24
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_16657185
Ik ga vanavond naar hem toe, had gisteren bezoek. Ik ben echt heel benieuwd naar wat hij me te vertellen heeft!
Ik heb 3 sloten op mijn deur, meer kan ik niet doen, als hij echt wil inbreken kan hij dat doen, hij weet precies wanneer ik wel of niet thuis ben aangezien ik overdag altijd werk. Daaraan kan ik weinig doen.
Wel zal ik voortaan ook als ik gewoon thuis ben, de deur van binnen goed afsluiten. Een mens met verstand in z'n kop zou dat sowieso al doen, nu alleen ik nog
  woensdag 28 januari 2004 @ 15:28:52 #25
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_16658379
Doe wel een beetje relaxed tegen die gast, anders zou het weleens verkeerd kunnen vallen. En dat zou weleens 'vervelende' gevolgen kunnen hebben. Met een junk weet je het maar nooit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')