quote:Het is Ghostbusters
Op maandag 16 februari 2004 00:35 schreef Baklap het volgende:
Omdat een of andere knurft het andere topic dichtnaaide:
Ghostbustershi is echt goed voor Nederlandse rap, heb me echt kapot gelachen met dat nummer. Die extince is echt heel zielig, prachtig als Brainpower hem nadoet met "alsje het niet als je het niet gedacht had" en er zijn meer woorden in deze taal dan "je weet toch"
En dan opt laatst ff finishe met Peeeeeeeeeeter, ik vertrouw je voor geen meter, wat je zegt, wat je doet blabla"
quote:Wat een knurft, die baklap.
Op maandag 16 februari 2004 00:35 schreef Mayhem het volgende:
Het is Ghostbusters
Ghostbustershi is gewoon het bestandsnaampje (hi van high quality)
quote:
Op maandag 16 februari 2004 00:40 schreef Summoner het volgende:[..]
Wat een knurft, die baklap.
quote:Het is andersom
Op maandag 16 februari 2004 00:58 schreef Rosnesda het volgende:
Waarom dist Gert-Jan Peter eigenlijk? Ik snap er geen fuck van. Ik heb dit Bowie of the Stones nooit zien doen, waarom is dit nodig? Kunnen ze niet gewoon fijn allebei plaatjes maken ipv als jongetjes op het schoolplein stomme dingen over elkaar te zeggen?
quote:pff wel suf idd. maarja, ach. als ik nou een kwalitatief onderzoek doe...
Op maandag 16 februari 2004 10:36 schreef DubbelFrisss het volgende:
Ik had gisteren een smsje gestuurd naar 3fm met vraag aan extince of er nog een reactie komt op diss van brainpower.
Het ietwat teleurstellende antwoord luidde: ''Dat staat al op het album, ik had die reactie van brain al een beetje ingecalculeerd, weet je''
quote:Op zondag 22 augustus 2004 21:22 schreef Born_2B_Scorned het volgende:
Mocht ie bij Barend & Van Dorp z'n rap dit keer wel afmaken? Vorige keer werd ie gewoon stopgezet omdat ze het niet goed/achterlijk vonden. Ze lachten em ook uit erna, vaag dat 'ie toch nog op komt draven nu, misschien issie toch wel een beetje te commercieel :-)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |