Kmo Sinderella (Zoals Cinderella/Like Cinderella) is haar grootste hit uit het gelijknamige album. Haar laatst uitgebrachte album is Yalda Shel Ahava (kind van de liefde/Child Of Love).
quote:Kwestie van opmaak. Meisjes van 13 kan je er ook veel ouder uit laten zien.
Op dinsdag 27 januari 2004 01:08 schreef El_Jefe het volgende:
zegt ze dat ze 25 is of is ze echt 25?? ze ziet eruit als een doos van iig boven de 30...
Ze is op 20 september 1978 geboren in Hadero als Sara Hodedtov.
quote:Nee, het is *NIET* Dana International
Op dinsdag 27 januari 2004 01:10 schreef Phoenixz_In_Mexico het volgende:
Was dat niet doe omgebouwde? of is die weer van een ander song jaar?
quote:ow DAT was die omgebouwde ja! sorry, sorry!! 1000x excusses enzo.. schiet me nu ineens te binnen dat die Dana idd ook hondslelijk was enzo..
Op dinsdag 27 januari 2004 01:11 schreef K3 het volgende:[..]
Nee, het is *NIET* Dana International
quote:Het is al een tijd mijn smaak muziek, maar ik heb haar pas sinds kort ontdekt, en dan raak je wel een beetje in de ban van haar stem.
Op dinsdag 27 januari 2004 01:17 schreef snakelady het volgende:
Ze heeft een mooie stem maar is niet mijn smaak muziek.
quote:Zeker een leuk feuntje, maar ik luister graag naar de tekst en aangezien ik geen arabisch spreek,schrijf,versta gaat dat moeilijk.
Op dinsdag 27 januari 2004 01:20 schreef K3 het volgende:[..]
Het is al een tijd mijn smaak muziek, maar ik heb haar pas sinds kort ontdekt, en dan raak je wel een beetje in de ban van haar stem.
Ze praat wat nasaal, en zingt live ook enigzins nasaal (vind ik), maar haar stem is erg goed. En de muziek die ze uitbrengt vind ik erg leuk.
quote:Van een aantal nummers (vooral de succesnummers) zijn wel vertalingen naar het Engels of Spaans te vinden.
Op dinsdag 27 januari 2004 01:22 schreef snakelady het volgende:[..]
Zeker een leuk feuntje, maar ik luister graag naar de tekst en aangezien ik geen arabisch spreek,schrijf,versta gaat dat moeilijk.
Ik wil altijd weten wat ze met een nr. willen vertellen.
quote:na,ja Hebreeuws versta ik ook niet, als het vertaalde liedjes zijn dan zou ik best wel een c.d. van haar kopen.
Op dinsdag 27 januari 2004 01:30 schreef K3 het volgende:[..]
Van een aantal nummers (vooral de succesnummers) zijn wel vertalingen naar het Engels of Spaans te vinden.
Ze zingt veel van de liefde, maar soms doe ik bewust geen moeite om erachter te komen wat ze zingt om maar te genieten van de muziek.
Overigens zingt ze Hebreeuws.
quote:Volgens mij is Light A Candle haar enige engelstalige nummer.
Op dinsdag 27 januari 2004 01:32 schreef snakelady het volgende:[..]
na,ja Hebreeuws versta ik ook niet, als het vertaalde liedjes zijn dan zou ik best wel een c.d. van haar kopen.
quote:Ik kan natuurlijk ook gewoon haar c.d. downloden.
Op dinsdag 27 januari 2004 01:35 schreef K3 het volgende:[..]
Volgens mij is Light A Candle haar enige engelstalige nummer.
Als je teksten kende, zou je dan wel een CD kopen? (Overigens niet echt duur, ja kan ze bijdiverse online shops met Dollars kopen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |