En neej ik ben niet mega zwaar en me vriendin ook niet. Gokje samen 140 kilo.
Dus kent iemand dit probleem cq oplossing?
quote:lol dat deed ik vroeger wel, maar nu is het al wanneer ik alleen er op ga zitten enzo. Ik durf niet eens meer in de buurt te komen van me vriendin want dan ga je weer. Frustrerend.
Op maandag 26 januari 2004 23:01 schreef ArneDM het volgende:
Ja heb ik ook altijd....dan zak ik erdoorheen en dan en doe niets bijzonders......is toch helemaal niet gek dat ik erop duik van 2 meter afstand
quote:hehe me schoonpa werkt wel bij auping.. alleen moet ik dat ding weer van deventer naar rotterdam zien te krijgen
Op maandag 26 januari 2004 23:03 schreef nijntje-pluis het volgende:
Geen lattenbodem nemen! Maar een goede (Auping)spiraal of zo ...
quote:Tsja... het vervoeren lijkt me goedkoper dan elke keer een nieuwe lattenbodem aan te schaffen. Het is jouw keuze ...
Op maandag 26 januari 2004 23:05 schreef snabbi het volgende:[..]
hehe me schoonpa werkt wel bij auping.. alleen moet ik dat ding weer van deventer naar rotterdam zien te krijgen
quote:Daar had ik 1 keer geen keus van. Normaal springen ze alleen uit het bed maar 1 keer braken er dus 3 planken. Ennuh voor al die zooi er onder gooien werkt ook niet echt want ik zou toch zeggen dat er genoeg troep onder ligt.
Op maandag 26 januari 2004 23:07 schreef Nefertiti het volgende:
als je nou es gewoon op de grond ging slapen![]()
quote:Beste vriendin van me heeft nog wel zo'n Aerobed ding, is alleen wel een beetje lek
Op maandag 26 januari 2004 23:11 schreef snabbi het volgende:[..]
Daar had ik 1 keer geen keus van. Normaal springen ze alleen uit het bed maar 1 keer braken er dus 3 planken. Ennuh voor al die zooi er onder gooien werkt ook niet echt want ik zou toch zeggen dat er genoeg troep onder ligt.
Kan ik niet terug met zo'n lattenbodem ofzo. Tis toch van de gekke dat ie helemaal niets kan hebben. De tweede brak al toen ik op het bed ging zitten.
Iemand nog een slaapzak over anders?
quote:Dan gebeuren er alleen maar dingen in het bed waar ze nog sneller van breken
niet slapen
quote:Eej een lotgenoot. Is er nog een termijn die die dingen moeten overleven ofzo. Heb toch het gevoel dat de meeste bodems hier vet onder de maat scoren.
Losse planken. Heb ik ook, breek er ongeveer 1 per jaar
quote:Ik heb eigenlijk niet zoveel ervaring met bed bodems, mijn moeder heeft mij bed zelf gemaakt
Op maandag 26 januari 2004 23:15 schreef snabbi het volgende:Eej een lotgenoot. Is er nog een termijn die die dingen moeten overleven ofzo. Heb toch het gevoel dat de meeste bodems hier vet onder de maat scoren.
quote:Uit ervaring kan ik je zeggen die plank onder je kussen en de plank helemaal aan je voeteneinde kunnen wel ontbreken. Als er weer eens breekt vervang ik die altijd gewoon door die 2 planken weg te pakken en weer nieuwe planken te kopen.
Op maandag 26 januari 2004 23:23 schreef stoepjong het volgende:[..]
Ik heb eigenlijk niet zoveel ervaring met bed bodems, mijn moeder heeft mij bed zelf gemaakt
moet dus zelf een nieuwe plak halen wil ik weer relaxed kunnen slapen.
quote:Mja speciaal voor jou 2 foto's van me kamertje
Enne..die zooi...kan ook in een kast hoor
Uhh dat wat onder me bed ligt gaat zelfs mij te ver om te laten zien
dat slaapt dus niet echt lekker
Dus btje dit idee: \ (maar dan ietsje minder schuin )
Slaapt beroerd maar tis echt een (...)-werk om midden in de nacht even je matras van je lattenbodem af t halen om m weer recht t zetten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |