quote:Dat is niet stiekem hoor. Dan heb je getuigen...
Op dinsdag 27 januari 2004 10:48 schreef Xiance het volgende:[..]
nouja stiekum soms een kopje, als ik op visite ben
quote:Niet lekker?
Op dinsdag 27 januari 2004 10:56 schreef ajuu het volgende:[..]
vruchtensmaken!
!
quote:Hier nog niet, maar dat gaat nog wel gebeuren als ik Peter *ik heb een snor* Timofeef mag geloven...
Op dinsdag 27 januari 2004 10:57 schreef LeBeau het volgende:[..]
Is het trouwens alleen hier aan de kust van Zuid Holland waar de lucht heel, heel, heel donker aan het worden is of klopt de sneeuw ook elders in Nederland aan?
quote:Het is hier in Wageningen heel mistig, maar ik zie wel een schijf van de zon.
Op dinsdag 27 januari 2004 10:57 schreef LeBeau het volgende:[..]
Wat, geen aardbeien? Grapje, ben niet zo veeleisend Kaneel is al m'n favo sinds ik klein was, dus das makkelijk gekozen!
Is het trouwens alleen hier aan de kust van Zuid Holland waar de lucht heel, heel, heel donker aan het worden is of klopt de sneeuw ook elders in Nederland aan?
Mag ik mangothee? Dank je wel
quote:Kaneel is geen vrucht toch? En is niks mis met al die smaakjes, is wel lekker die afwisseling.
Op dinsdag 27 januari 2004 10:56 schreef ajuu het volgende:[..]
vruchtensmaken!
!
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 10:57 schreef LeBeau het volgende:Wat, geen aardbeien? Grapje, ben niet zo veeleisend Kaneel is al m'n favo sinds ik klein was, dus das makkelijk gekozen!
quote:*uit het raam kijk*
nope, wel bewolkt hier maar nog geen donkere wolken.
richting strand zelfs blauwe lucht!
Ik! Wil! Ook! Sneeuw!
quote:Bah, nou hier is het gewoon regen geworden. Heb het niet zo op sneeuw, maar regen vind ik dus echt helemaal niks.
Op dinsdag 27 januari 2004 10:58 schreef Twoflower het volgende:[..]
Hier nog niet, maar dat gaat nog wel gebeuren als ik Peter *ik heb een snor* Timofeef mag geloven...
En het zonnetje schijnt maar volgens mij is het wel heeeel koud buiten
* CJ geef
* Andyvie geef
(een daarna hop! je bed weer in he!
)
quote:Margot Ribberink zei net dat jullie kunnen fluiten naar sneeuw. Alleen in het binnenland
Op dinsdag 27 januari 2004 11:01 schreef XMN8R het volgende:Ik! Wil! Ook! Sneeuw!
quote:Nope, ik blijf nu wakker, vanavond weer
Op dinsdag 27 januari 2004 11:05 schreef XMN8R het volgende:
* LeBeau [afbeelding] geef* CJ [afbeelding] geef
* Andyvie [afbeelding] geef
(een daarna hop! je bed weer in he!
)
quote:die Margot kan maar beter uit mijn buurt blijven vandaag!
Op dinsdag 27 januari 2004 11:06 schreef Andyvie het volgende:Margot Ribberink zei net dat jullie kunnen fluiten naar sneeuw. Alleen in het binnenland
quote:Paar kilometer zuidelijker is de regen net omgegaan in natte, kleffe, vieze sneeuw. Bleh! Wil weer terug in m'n bedje kruipen nu de verwarming stukkie is en het koud en grauw is buiten, maar moet zo weg.
Op dinsdag 27 januari 2004 11:04 schreef Xiance het volgende:
hier in huis schijnt de zon!
en buiten is er een waterig zonnetje te bekennen, Den Haag.
Ach, gelukkig is er nog zo'n schat met kaneel thee hier.
quote:hmm, mijn bedje is ook heerlijk warm, en groot!!
Op dinsdag 27 januari 2004 11:07 schreef LeBeau het volgende:[..]
Paar kilometer zuidelijker is de regen net omgegaan in natte, kleffe, vieze sneeuw. Bleh! Wil weer terug in m'n bedje kruipen nu de verwarming stukkie is en het koud en grauw is buiten, maar moet zo weg.
quote:natte kleffe vieze sneeuw? bah!
Op dinsdag 27 januari 2004 11:07 schreef LeBeau het volgende:Paar kilometer zuidelijker is de regen net omgegaan in natte, kleffe, vieze sneeuw. Bleh! Wil weer terug in m'n bedje kruipen nu de verwarming stukkie is en het koud en grauw is buiten, maar moet zo weg.
quote:nog een kopje dan maar, darling?!
NANANANANANA WEEEEEEEEEEEHHOOOOOOOOOOOOO
luidruchtig zing
quote:dat klinkt raar
Op dinsdag 27 januari 2004 11:10 schreef Xiance het volgende:[..]
heeeeeeeerlijk wijd gespreid liggen sluimeren
quote:Wat een verwenning. *handen in thee stopt* Koud, koud, koud! Waarom kan zo'n reparatie meneer niet gewoon om 8 uur 's ochtends als ik nog slaap even die verwarming maken? Drie uur 's middags, bah!
Op dinsdag 27 januari 2004 11:10 schreef XMN8R het volgende:[..]
natte kleffe vieze sneeuw? bah!
[..]nog een kopje dan maar, darling?!
*kaneelbeschuitje erbij doe*
*beschuitje eet*
quote:Ik heb ook zo'n groot warm bed in Den Haag, maar ik ben je niet tegen gekomen tijdens het sluimeren...
Op dinsdag 27 januari 2004 11:10 schreef Xiance het volgende:hmm, mijn bedje is ook heerlijk warm, en groot!!
heb heeeeeeeerlijk wijd gespreid liggen sluimeren vanmorgen
nie lang hoor, kwartiertje maar, maar toch.. radio aan.. WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:*kaneelbeschuitje in smuigeltje van Xiance stop*
Op dinsdag 27 januari 2004 11:13 schreef Xiance het volgende:
will i ever fall in love, and if i do will it be with you?
will i ever fall in love, and will you be the one for me?NANANANANANA WEEEEEEEEEEEHHOOOOOOOOOOOOO
luidruchtig zing
doe maar rustig ventje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |