Oh ja en hij heeft ook nog een rode keel.... het zit hem dus niet mee.
voor Cas hoor
Tja, dat hoofd. Zoals het er nu uit ziet is zijn schedel al helemaal aan elkaar gegroeid. Te snel dus, vandaar dat de boel scheef is komen te staan. Zo is de fontanel ook al bijna gesloten. Cas groeit in principe gewoon te snel.
In beide gevallen zijn de artsen dus érg laat met doorsturen geweest ![]()
Maar goed, woendag gaan we voor foto's van zijn schedel en we wachten nog even op een afspraak van een fysiotherapeutisch onderzoek.
Vooral veel neusdruppelen, Moussy, zodat het snot weg kan (ach dat weet je zelf vast ook wel
). Dikke kus voor je kleine man hoor!
quote:HEEEEE, die heb ik eerder meegemaakt deze week
Op maandag 2 februari 2004 19:33 schreef moussy het volgende:
Het zijn dus idd niet zijn tandenHet is een oortonsteking, volle buis van eustachias (komt door snot) en een oor met prut. Bij één oortje kan het trommelvlies dus geen kant op, wat enorm veel pijn moet geven, vooral bij het zuigen.
Oh ja en hij heeft ook nog een rode keel.... het zit hem dus niet mee.
Blij te horen dat je er op tijd bij bent ! Dit was volgens mij wat Demi had, en volledig uit de hand gelopen was ...
Gisteren bij de KNO arts geweest, die heeft nog de nodige troep uit dat oortje gezogen . Demi is weer hyperactief
Hierbij meld ik meteen even tandje nummer 4 van Chiara!
Na wat receptjes bij de apotheek was ik trouwens €16,32 armer... mijn god daar betaal ik dan iedere maand voor een vermogen voor (De kinderen zijn particulier verzekerd)
quote:Hoe bedoel je staartje ?
Op dinsdag 3 februari 2004 20:17 schreef moussy het volgende:
Dit heeft nog wel een staartje hoor, maar nu even niet.Na wat receptjes bij de apotheek was ik trouwens €16,32 armer... mijn god daar betaal ik dan iedere maand voor een vermogen voor (De kinderen zijn particulier verzekerd)
Jennifer mag paracetemol voor de fles, ik spray haar neus ook nog even anti-snot, en hoop er het beste van.
Ik zit muisstil als ze eenmaal drinkt, en als ik ook maar even hoest houdt ze ermee op. Gisteren had ik een verkeerde speen, ik snel een andere gepakt en toen hoefde ze al niet meer
Gek word je er van! Ik maak haar nu wakker om een uur of 12 's avonds en heel
vroeg in de ochtend nog eens, als ze slaperig is drinkt ze wel.
Dit is wel erg offtopic zie ik, staat er op een ander plekkie nog nieuws over Cas?
Gister had Cas het zwaar, veel huilen, weinig drinken, veel slapen (huilen dus in zn slaap) maar na een nachtje tussen pa en moe (ik ben gebróken!!) lijkt hij wel op te knappen. Maar dat heeft vast met die neusspray te maken hoor
Alle snot komt nu goed los, zelfs zijn ogen zijn prutterig. HIj kan nog geen rondje paracetamol overslaan, want om de 6 uur begint hij verschrikkelijk te huilen en naar zijn hoofd-oren te grijpen.
Vanmorgen om 5 uur
heeft hij 125 cc diksap gedronken en net 100cc dunne pap. Hij krijgt de melk nog niet goed gezogen dus maken we dunne pap die we uit een tuitbekertje geven (lees: verbouwt, verknipt urinebekertje, die we gaan bewaren voor als hij ooit gaat trouwen
)
HIj had net wat praatjes en kon weer breed uit lachen, nu ligt hij lekker te tukken.
Vanmiddag gaan we schedel-foto's laten maken en maandag moet hij voor het fysiotheurapeutisch onderzoek.
Oh ja, ook niet geheel onbelangrijk
Vanmorgen hadden we ook weer eens een plasluier die er op begon te lijken en net had hij nog een poepluier.. die over zijn rug tot aan zijn knieholtes verdeeld zat ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 04-02-2004 10:32]
quote:verhaal met een staartje (voor de niet behandelende huisartsen)
Op woensdag 4 februari 2004 08:30 schreef dice het volgende:[..]
Hoe bedoel je staartje ?
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 10:23 schreef Rewimo het volgende:
Je weet het weer smakelijk te beschrijven, MousMaar het gaat dus de goede kant op: drinken erin, snot, poep en pies eruit
Lekker hoor dat het al ietsje beter met hem gaat!
quote:Tja, een update is nou eenmaal een update
Op woensdag 4 februari 2004 10:23 schreef Rewimo het volgende:
Je weet het weer smakelijk te beschrijven, MousMaar het gaat dus de goede kant op: drinken erin, snot, poep en pies eruit
Succes vanmiddag met de foto's
eigenlijk is dit het tandjes-oortjes-schedel-topic dus
wat die oorontstekingen betreft: opvallend zeg, dat dat kennelijk zo moeilijk vast te stellen is. wat zijn nu precies de symptomen waar je op zou kunnen letten? een kennis van me heeft een zoontje van 6 mnd die de afgelopen dagen ook vreselijk veel aan 't huilen was en steeds maar gedragen wilde worden. ze heeft al zacht op dat gebied bij z'n oren gedrukt, maar dat lijkt geen pijn te doen. heeft een kind altijd koorts als er sprake is van oorontsteking? waar kun je nog meer op letten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |