abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16812510
Sterkte Moussy!!! Succes vanmiddag, ik hoop dat de arts vanmiddag wat voor jullie kan betekenen.
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  maandag 2 februari 2004 @ 13:16:04 #152
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16812909
Mous, geen idee hoe laat jullie weggaan, maar dan geef ik je nu alvast een dikke
Heel veel sterkte!
pi_16817502
Moussy, als je dr weer bent, ff melden he
Zolang er was is, is er leven.
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2004 @ 15:48:46 #154
43556 miss_dynastie
pi_16817567
Ah, hij ziet er echt heel zieligjes uit
Hoe was het bij de kinderarts?
  maandag 2 februari 2004 @ 16:25:57 #155
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_16818769
Moussy, wat lag Cas er zielig bij . Ik hoop dat jullie bij de kinderarts een beetje wijzer zijn geworden met betrekking tot zijn hoofdje en dat de kinderarts meteen ook iets zinnigs heeft gezegd en gedaan met betrekking tot zijn ellende van de laatste weken. Dit duurt allemaal al veel te lang, dat zijn inderdaad geen tandjes meer
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2004 @ 19:33:59 #156
7074 moussy
kuttekop
pi_16824623
Het zijn dus idd niet zijn tanden Het is een oortonsteking, volle buis van eustachias (komt door snot) en een oor met prut. Bij één oortje kan het trommelvlies dus geen kant op, wat enorm veel pijn moet geven, vooral bij het zuigen.

Oh ja en hij heeft ook nog een rode keel.... het zit hem dus niet mee.

Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 2 februari 2004 @ 19:38:07 #157
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16824764
Oh Cas
Kunnen ze hier met medicatie wel wat aan doen? Anti biotica ofzo, of kan dat niet bij die kleintjes?
pi_16824798
He hetzelfde als Dinus dus!! Nou gelukkig hebben ze er goed naar gekeken nu.
Hopelijk is hij er met een kuurtje gauw vanaf.
Wat gaan ze aan zijn hoofdje enzo doen. Zijn jullie daar nog uitgekomen?

voor Cas hoor

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2004 @ 19:42:06 #159
7074 moussy
kuttekop
pi_16824911
neusdruppels, oordruppels en paracetamol moeten hem er van af helpen.

Tja, dat hoofd. Zoals het er nu uit ziet is zijn schedel al helemaal aan elkaar gegroeid. Te snel dus, vandaar dat de boel scheef is komen te staan. Zo is de fontanel ook al bijna gesloten. Cas groeit in principe gewoon te snel.

In beide gevallen zijn de artsen dus érg laat met doorsturen geweest
Maar goed, woendag gaan we voor foto's van zijn schedel en we wachten nog even op een afspraak van een fysiotherapeutisch onderzoek.

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 februari 2004 @ 19:49:34 #160
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16825165
Nou, dat arme mannetje krijgt ook wel alles tegelijk Oorontsteking en tandjes zijn allebei apart al heel vervelend, maar tegelijk is het helemaal een helse combinatie, en dan ook nog keelpijn. Geen wonder dat hij niet wilde drinken, dat doet aan alle kanten zeer.

Vooral veel neusdruppelen, Moussy, zodat het snot weg kan (ach dat weet je zelf vast ook wel ). Dikke kus voor je kleine man hoor!

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_16825322
Ach gossie, arme Cas. Hij krijgt ook alles tegelijk he.Hopen dat de medicijnen snel aanslaan. voor Cas
  dinsdag 3 februari 2004 @ 10:10:19 #162
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_16841232
quote:
Op maandag 2 februari 2004 19:33 schreef moussy het volgende:
Het zijn dus idd niet zijn tanden Het is een oortonsteking, volle buis van eustachias (komt door snot) en een oor met prut. Bij één oortje kan het trommelvlies dus geen kant op, wat enorm veel pijn moet geven, vooral bij het zuigen.

Oh ja en hij heeft ook nog een rode keel.... het zit hem dus niet mee.

HEEEEE, die heb ik eerder meegemaakt deze week

Blij te horen dat je er op tijd bij bent ! Dit was volgens mij wat Demi had, en volledig uit de hand gelopen was ...

Gisteren bij de KNO arts geweest, die heeft nog de nodige troep uit dat oortje gezogen . Demi is weer hyperactief

'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
  dinsdag 3 februari 2004 @ 10:45:02 #163
34891 melonovy
La Kutschie
pi_16842040
Sneu hoor voor Cas, zo'n oorontsteking en het hoofdje...
Ben je niet onwijs boos dat ze je niet eerder hebben door gestuurd? Ik ou me daar echt kwaad om maken! IIG veel sterkte met je mannetje, ik hoop dat hij er snel vanaf is!

Hierbij meld ik meteen even tandje nummer 4 van Chiara!

Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † dinsdag 3 februari 2004 @ 20:17:06 #164
7074 moussy
kuttekop
pi_16859179
Dit heeft nog wel een staartje hoor, maar nu even niet.

Na wat receptjes bij de apotheek was ik trouwens €16,32 armer... mijn god daar betaal ik dan iedere maand voor een vermogen voor (De kinderen zijn particulier verzekerd)

pi_16859414
Chiara dr 4e tandje al!!!!
Nog ff en ze heeft haar mondje vol hoor!!
Eigenwijs staat het he van die tandjes.
Janneke heeft er nu al 2. En ze kwijlt als een gek. Dus er zal wel weer wat onderweg zijn.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 4 februari 2004 @ 08:30:43 #166
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_16871200
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 20:17 schreef moussy het volgende:
Dit heeft nog wel een staartje hoor, maar nu even niet.

Na wat receptjes bij de apotheek was ik trouwens €16,32 armer... mijn god daar betaal ik dan iedere maand voor een vermogen voor (De kinderen zijn particulier verzekerd)

Hoe bedoel je staartje ?
'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
pi_16872543
Moussy, hoe gaat het nu met drinken van Cas?

Jennifer mag paracetemol voor de fles, ik spray haar neus ook nog even anti-snot, en hoop er het beste van.
Ik zit muisstil als ze eenmaal drinkt, en als ik ook maar even hoest houdt ze ermee op. Gisteren had ik een verkeerde speen, ik snel een andere gepakt en toen hoefde ze al niet meer

Gek word je er van! Ik maak haar nu wakker om een uur of 12 's avonds en heel
vroeg in de ochtend nog eens, als ze slaperig is drinkt ze wel.

Dit is wel erg offtopic zie ik, staat er op een ander plekkie nog nieuws over Cas?

Zolang er was is, is er leven.
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2004 @ 10:18:10 #168
7074 moussy
kuttekop
pi_16872900
Ah wel nee, dit is toch niet offtopic, dan vragen we gewoon of dit het tandjes-oortjes-topic kan worden

Gister had Cas het zwaar, veel huilen, weinig drinken, veel slapen (huilen dus in zn slaap) maar na een nachtje tussen pa en moe (ik ben gebróken!!) lijkt hij wel op te knappen. Maar dat heeft vast met die neusspray te maken hoor Alle snot komt nu goed los, zelfs zijn ogen zijn prutterig. HIj kan nog geen rondje paracetamol overslaan, want om de 6 uur begint hij verschrikkelijk te huilen en naar zijn hoofd-oren te grijpen.

Vanmorgen om 5 uur heeft hij 125 cc diksap gedronken en net 100cc dunne pap. Hij krijgt de melk nog niet goed gezogen dus maken we dunne pap die we uit een tuitbekertje geven (lees: verbouwt, verknipt urinebekertje, die we gaan bewaren voor als hij ooit gaat trouwen )

HIj had net wat praatjes en kon weer breed uit lachen, nu ligt hij lekker te tukken.

Vanmiddag gaan we schedel-foto's laten maken en maandag moet hij voor het fysiotheurapeutisch onderzoek.

Oh ja, ook niet geheel onbelangrijk Vanmorgen hadden we ook weer eens een plasluier die er op begon te lijken en net had hij nog een poepluier.. die over zijn rug tot aan zijn knieholtes verdeeld zat

[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 04-02-2004 10:32]

† In Memoriam † woensdag 4 februari 2004 @ 10:18:44 #169
7074 moussy
kuttekop
pi_16872912
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 08:30 schreef dice het volgende:

[..]

Hoe bedoel je staartje ?

verhaal met een staartje (voor de niet behandelende huisartsen)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 februari 2004 @ 10:23:08 #170
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16872993
Je weet het weer smakelijk te beschrijven, Mous Maar het gaat dus de goede kant op: drinken erin, snot, poep en pies eruit
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_16873051
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 10:23 schreef Rewimo het volgende:
Je weet het weer smakelijk te beschrijven, Mous Maar het gaat dus de goede kant op: drinken erin, snot, poep en pies eruit

Lekker hoor dat het al ietsje beter met hem gaat!

Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † woensdag 4 februari 2004 @ 10:35:09 #172
7074 moussy
kuttekop
pi_16873233
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 10:23 schreef Rewimo het volgende:
Tja, een update is nou eenmaal een update
pi_16873911
Ah, fijn dat het iets beter gaat met Cas

Succes vanmiddag met de foto's

eigenlijk is dit het tandjes-oortjes-schedel-topic dus

† In Memoriam † woensdag 4 februari 2004 @ 11:07:55 #174
7074 moussy
kuttekop
pi_16874019
Doe dan maar het centrale Cas topic
pi_16920483
fijn dat 't weer de goede kant op gaat met Cas. hoe ging de schedelfotografie? spannend. en wat gaat er nu gebeuren als dat dichtgroeien van de fontanel echt te vroeg doorzet?

wat die oorontstekingen betreft: opvallend zeg, dat dat kennelijk zo moeilijk vast te stellen is. wat zijn nu precies de symptomen waar je op zou kunnen letten? een kennis van me heeft een zoontje van 6 mnd die de afgelopen dagen ook vreselijk veel aan 't huilen was en steeds maar gedragen wilde worden. ze heeft al zacht op dat gebied bij z'n oren gedrukt, maar dat lijkt geen pijn te doen. heeft een kind altijd koorts als er sprake is van oorontsteking? waar kun je nog meer op letten?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')