abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 31 januari 2004 @ 00:46:38 #126
7074 moussy
kuttekop
pi_16730688
Jemug Dice, wat eng!!

Hier is een heel drama geweest, dat tik ik morgen wel of zo. Maar we zijn allemaal gewoon thuis. Cas met wat extra paracetamol en ik met enorm zere armen van het sjouwen van 9 kilo. Nu eerst een tukkie doen.

Je zou er haast een boek over schrijven!
  zaterdag 31 januari 2004 @ 01:20:39 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16731562
Jezus Dice, wat een eng verhaal. Wat zullen jullie geschrokken zijn zeg!
Hebben ze iets gezegd over eventuele kans op gehoorschade? Of zat de onsteking daarbuiten?

En wat een gedoe nog steeds met Cas! Knulletje, ga nou effe lekker drinken joh!

pi_16732166
Iew Dice je maakt me wel aan het schrikken. Je kan niet goed genoeg op die kleintjes letten. Ze kunnen zelf niets aangeven en gelukkig zijn er dan De Moeders. Ik hoop dat het gezin morgen weer herenigd kan worden.

Moussy ben benieuw hoe Cas het heeft gedaan, aangezien je praat over drama thuis. Hoelang moet je nog doorgaan met klungelen, of krijgt Cas iedere keer net genoeg binnen per dag (volgens de instanties dan he) ?

pi_16735514
Jeetje Dice, wat eng.

Straks eens goed naar Jennifer dr oortjes kijken, die heeft ze ook wel een beetje flap staan... en dezelfde klachten die ook Moussy beschrijft, alleen geen bulten in de mond.

We zijn al bij de dokter geweest, vooral vanwege het slechte drinken. Middenoorontsteking denkt hij, ze kreeg amoxilline en voelt zich nu al beter, al moet ze nog wel spugen zo af en toe tijdens het hoesten.

Zolang er was is, is er leven.
  † In Memoriam † zaterdag 31 januari 2004 @ 11:46:26 #130
7074 moussy
kuttekop
pi_16736577
Cas was gisterochtend drammerig en gistermiddag werd dat een partij krijzen van hier tot Tokio. Cas wilde niet slapen. Cas wilde niet op de arm. Cas wilde niet drinken. Cas kon niet meer plassen. Cas wilde niet plat liggen. Cas wilde alleen maar in een komma-teken liggen, dus in de cosie.

We zijn dus weer naar de huisarts geweest en daar bleek het toch wee écht van die klote tanden te komen. We gaan weer door waar we mee bezig waren, maar Cas krijgt nu zékér 2x per dag 120 mg paracetamol en bij krijsen mag hij er 1 extra. Het niet plat willen liggen en het niet plassen vond ik enorm eng, vandaar het bezoekje aan de huisartsenpost. Waar gelukkig een huisarts van onszelf zat.

Cas is helemaal "stoned" van de paracetamol en vindt alles he-le-maal geweldig. Slapen doet ie niet ech, drinken gaat ook niet veel beter, maar er zit weer 180 cc in voor vandaag en om niet uit te drogen MOET hij minimaal 250 tot 300cc krijgen, mag hij NIET zweten, spugen of diaree krijgen.

Ik heb vandaag dus het idee dat mijn armen 30 cm langer zijn geworden
  † In Memoriam † zaterdag 31 januari 2004 @ 11:52:35 #131
43556 miss_dynastie
pi_16736694
Dat hij zoveel last heeft van die tandjes, echt zielig
Nu maar duimen dat ze snel doorbreken, en drinken he, Cas!
  Jubileum moderator zaterdag 31 januari 2004 @ 20:21:18 #132
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16749036
Jemig Dice, hier schrik ik toch wel van! Mochten je dames vandaag mee naar huis??

Mous wat een ontzettend drama dat Cas zo vreselijk veel last heeft van het tandjes krijgen. Tis toch te hopen dat de volgende tanden iets makkelijker gaan want hij moet er nog zo veel.
Ik vind je geweldig, je houdt goed in de gaten of hij niet uitdroogt en dat is echt fantastisch! (bij gebrek aan schouderklopje-smilie dan maar deze: )

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_16756818
Dinus dat klinkt ook niet gezellig!!! Hopelijk gaat het spugen ook over. En is Jennifer er snel weer boven op
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 1 februari 2004 @ 04:07:33 #134
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_16765760
Gelukkig mochten de dames mee naar huis

Demi was helemaal los alle reactie op de afgelopen paar dagen natuurlijk. Er zou volgens de arts geen gehoorschade optreden; gelukkig maar !

Die ukkies kunnen een hoop hebben !

'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
pi_16766775
JEetje Dice wat een schrik zeg!!!!! Gelukkig zijn ze weer thuis beterschap hoor!!!

Hier gaat het tandjes krijgen onverminderd door en ik weet niet of ik daar nou blij mee moet zijn of niet.... Duncan heeft dan geen last van zijn mond want dat hoiu ik goed bij met dentinox maar zijn billen..... die waren eergister binnen een uur helemaal stuk tot bloedens aan toe weer. Dus maar weer uitproberen met smeerseltjes. HIj reageerd nl niet altijd goed op hetzelfde smeerseltje dus ik mag hier nogal wat afwisselen....

pi_16768487
Goed nieuws Dice!!!!!
En Angel 22 jeetje tot bloedens toe!!!
Kan je geen pure zink erop doen ofzo doat er geen poep meer tegen de huid komt? (kregen wij van de dokter voor die pokkies)
Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!fossiel zondag 1 februari 2004 @ 15:40:24 #137
2628 Karin
pi_16777753
Jemig Dice wat zullen jullie geschrokken zijn! Fijn dat ze wel weer zo snel naar huis toe kon.
Hebben jullie tips gekregen hoe je dit de volgende keer eerder kan herkennen? Wat een stomme opmerking trouwens dat het geen 2 dagen langer had moeten duren of ze had hersenvliesontsteking gehad. Lekker goed voor jullie gemoedsrust. Het zou zoveel makkelijker zijn als die kleintjes gewoon kunnen zeggen wat er aan de hand is he?

Moussy ik vind het naar voor jullie. Het idee dat hij nog zoveel tanden moet.......

En Duncan zulke kapotte billen.

Ik zie alweer dat ik mijn handjes dicht mag knijpen hier. Beetje hangerig en een beetje kapotte billen is echt niets in vergelijking met sommige hier meemaken.

zondag 1 februari 2004 @ 16:33:37 #138
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_16780051
Daan had ook bijna altijd kapotte billen als er weer tandjes door moesten komen. Eerst smeerde ik er altijd Sudocrem op, maar dat hielp niet voldoende. Als de billen erg kapot waren deed ik er Calendulan-zalf op, dat hielp vaak wel.
Sinds ik Vaseline gebruik heeft hij bijna nooit meer kapotte billen (en momenteel komen zijn laatste kiezen door).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 1 februari 2004 @ 18:00:40 #139
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16783652
Sjonge wat een heftige verhalen hier Demi met haar oortjes, het drama van Cas met de tandjes (komen die krengen nou eigenlijk al door Moussy?), de billen van Duncan...

Moederinstinct bestaat echt hoor Elke keer als ik dacht dat er echt iets met Christan aan de hand was, was het ook zo. Oortjes (hier ook nog steeds niet in orde - ik begrijp nu overigens waarom de weekendarts achter Christans oren zat te kijken vorige week, dankzij Dice), waterpokken, luchtweginfectie... Op de een of andere manier weet je het als moeder als er iets niet klopt.

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 1 februari 2004 @ 18:04:19 #140
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_16783799
Natuurlijk bestaat moederinstinct. Aan de andere kant heb ik ook zeer regelmatig met Katja bij de huisarts gezeten ('s avonds en in het weekend ) dat er toch echt niks aan de hand was. Alleen een fikse verkoudheid. Ik merk dat ik bij Job al veel beter in kan schatten of het echt nodig is of niet. Mijn moederinstinct had dus ook nog wel een tikje ervaring nodig.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † zondag 1 februari 2004 @ 22:51:28 #141
7074 moussy
kuttekop
pi_16796666
De stand is nog steeds 1 tand, uch tuch telefoontjes naar de huisartsenpost, zelfs de ehbo en we zijn nog steeds aan het druppelen om er vocht in te krijgen. Op naar de kinderarts met het hoopje ellende dat de hele dag slaapt.
pi_16796872
Wel prettig dat jullie morgen naar de kinderarts gaan (ook al is de reden natuurlijk niet leuk) Maar dan kan hij ook gelijk goed onderzocht worden naar aanleiding van het vocht tekort van de tandjes enzo. Succes hoor morgen!!
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zondag 1 februari 2004 @ 23:02:13 #143
7074 moussy
kuttekop
pi_16797019
Ik denk niet dat dit nog te maken heeft met tandjes, kan het me haast niet voorstellen
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2004 @ 10:07:51 #144
7074 moussy
kuttekop
pi_16808560

Een klein zielig ziek ventje Hij is al en behoorlijk deel van zijn boeddha-spekken kwijt

maandag 2 februari 2004 @ 10:17:26 #145
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16808678
Moussy, hoe laat moeten jullie bij de kinderarts zijn vandaag?
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2004 @ 10:19:59 #146
7074 moussy
kuttekop
pi_16808718
14:30

De zenuwen gieren nu al door mn keel heen

maandag 2 februari 2004 @ 10:27:07 #147
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16808829
quote:
Op maandag 2 februari 2004 10:19 schreef moussy het volgende:

Ja, ik kan me voorstellen. Het was al niet leuk, maar nu helemaal niet. Maar ik blijf voor je duimen dat hij (of zij) iets vind. En dan het liefst niet al te ernstig graag.
  † In Memoriam † maandag 2 februari 2004 @ 10:27:49 #148
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_16808839
quote:
Op maandag 2 februari 2004 10:19 schreef moussy het volgende:

volhouden moussy!!
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_16809143
Moussy veel sterkte vanmiddag! Ik wou voor je dat het al tijd was, wachten duurt dan lang he!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 2 februari 2004 @ 11:37:12 #150
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16810263
Succes vanmiddag Moussy! Hoe gaat het vandaag met het drinken, lukt het Cas alweer een beetje?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')