Hier is een heel drama geweest, dat tik ik morgen wel of zo. Maar we zijn allemaal gewoon thuis. Cas met wat extra paracetamol en ik met enorm zere armen van het sjouwen van 9 kilo. Nu eerst een tukkie doen.
En wat een gedoe nog steeds met Cas! Knulletje, ga nou effe lekker drinken joh!
Moussy ben benieuw hoe Cas het heeft gedaan, aangezien je praat over drama thuis. Hoelang moet je nog doorgaan met klungelen, of krijgt Cas iedere keer net genoeg binnen per dag (volgens de instanties dan he) ?
Straks eens goed naar Jennifer dr oortjes kijken, die heeft ze ook wel een beetje flap staan... en dezelfde klachten die ook Moussy beschrijft, alleen geen bulten in de mond.
We zijn al bij de dokter geweest, vooral vanwege het slechte drinken. Middenoorontsteking denkt hij, ze kreeg amoxilline en voelt zich nu al beter, al moet ze nog wel spugen zo af en toe tijdens het hoesten.
Mous wat een ontzettend drama dat Cas zo vreselijk veel last heeft van het tandjes krijgen. Tis toch te hopen dat de volgende tanden iets makkelijker gaan want hij moet er nog zo veel.
Ik vind je geweldig, je houdt goed in de gaten of hij niet uitdroogt en dat is echt fantastisch! (bij gebrek aan schouderklopje-smilie dan maar deze:
)
Demi was helemaal los
alle reactie op de afgelopen paar dagen natuurlijk. Er zou volgens de arts geen gehoorschade optreden; gelukkig maar !
Die ukkies kunnen een hoop hebben !
Hier gaat het tandjes krijgen onverminderd door en ik weet niet of ik daar nou blij mee moet zijn of niet.... Duncan heeft dan geen last van zijn mond want dat hoiu ik goed bij met dentinox maar zijn billen..... die waren eergister binnen een uur helemaal stuk tot bloedens aan toe weer. Dus maar weer uitproberen met smeerseltjes. HIj reageerd nl niet altijd goed op hetzelfde smeerseltje dus ik mag hier nogal wat afwisselen....
Moussy ik vind het naar voor jullie. Het idee dat hij nog zoveel tanden moet.......
En Duncan zulke kapotte billen.
Ik zie alweer dat ik mijn handjes dicht mag knijpen hier. Beetje hangerig en een beetje kapotte billen is echt niets in vergelijking met sommige hier meemaken.
Moederinstinct bestaat echt hoor
Elke keer als ik dacht dat er echt iets met Christan aan de hand was, was het ook zo. Oortjes (hier ook nog steeds niet in orde - ik begrijp nu overigens waarom de weekendarts achter Christans oren zat te kijken vorige week, dankzij Dice), waterpokken, luchtweginfectie... Op de een of andere manier weet je het als moeder als er iets niet klopt.
Een klein zielig ziek ventje
Hij is al en behoorlijk deel van zijn boeddha-spekken kwijt
quote:Ja, ik kan me voorstellen. Het was al niet leuk, maar nu helemaal niet. Maar ik blijf voor je duimen dat hij (of zij) iets vind. En dan het liefst niet al te ernstig graag.
Op maandag 2 februari 2004 10:19 schreef moussy het volgende:
14:30De zenuwen gieren nu al door mn keel heen
quote:volhouden moussy!!
Op maandag 2 februari 2004 10:19 schreef moussy het volgende:
14:30De zenuwen gieren nu al door mn keel heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |