quote:
Op woensdag 28 januari 2004 15:27 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Mijn ouders deden het met
bier
Het gaat denk ik dus toch om de alcohol...
quote:Wat wel weer zou kunnen is een goed nat washandje/spuugdoekje in de vriezer leggen zodat ze daarop zouden kunnen sabbelen?
Op woensdag 28 januari 2004 15:16 schreef Rewimo het volgende:
Jammer dat ze die tandjes krijgen als ze zo heel klein zijn. Anders zou waterijs lekker verkoelend kunnen werken.
hoe is 't vandaag gegaan moussy?
quote:en zelf ijslollies maken ?? je kunt van die vormpjes gewoon vullen met water (evt met diksap aangelengd voor wat smaak of thee)
Op woensdag 28 januari 2004 15:53 schreef Mirage het volgende:[..]
Het is dat ik op het moment nergens de ijslollies helemaal kleurstofvrij kan vinden anders had ik dit zeker gedaan. Bij Brian werkte het prima ! Wel zoog ik eerst zelf een poosje aan het ijsje ( anders loop je risico dat de lipjes oid eraan " plakt " doordat het te vrieskoud is ).
Dan "wreef" ( of legde het er even op ) ik er een paar keer mee over de pijnlijke plek.Nu vind ik alleen nog soortgelijke ijsjes in de supermarkt waar wél kleurstoffen e.d. in zitten. Erg jammer.
wij maakten ijsblokjes en die deden we in de fles met water waardoor het water ijs en ijskoud was en daar sabbelde ze dan op als het heel erg pijn deed. Later overgestapt op bovengenoemde zelfgemaakte ijslollies toen ze die kon hanteren.
Voor Bo had ik, ook bij babywalz, een sabbellapje besteld. Dat was toen voor haar ook echt favoriet hier. Een doekje waar ze dus op kunnen bijten en aan alle 4 de hoeken rubberen dingen met verschillend relief zitten. Bo heeft er wat op afgeknauwd. Maar die was iets later met het krijgen van tandjes en die kon dat dus goed vasthouden. Kon gewoon in de wasmachine en droger
quote:Sven is ook een flessekind en kreeg zijn eerste 2 tandjes (en enige tot nu toe) toen hij bijna 7 maanden was.......is niet vroeg toch?
Op woensdag 28 januari 2004 20:01 schreef melonovy het volgende:
Wat me opvalt en me tegelijkertijd ook afvroeg is of kindjes die de borst krijgen later zijn met tandjes krijgen dan kindjes die worden groot gebracht met de fles.
Is dit toeval? Of is dit ook wetenschappelijk bewezen?
quote:volgens mij is dit puur toeval; het lijkt me meer een genetische- dan een (op)voedingskwestie.
Op woensdag 28 januari 2004 20:01 schreef melonovy het volgende:
Wat me opvalt en me tegelijkertijd ook afvroeg is of kindjes die de borst krijgen later zijn met tandjes krijgen dan kindjes die worden groot gebracht met de fles.
Is dit toeval? Of is dit ook wetenschappelijk bewezen?
De score van vandaag is: 3 x 150cc melk 1x 120cc diksap en 1 danootje.
Wat nou zou zielig was aan dit alles, het kind wílde wel drinken of sabbelen (we hebben zelfs ijsjes geprobeerd) maar kon het gewoon op 1 of andere manier niet.
Chamodent
quote:dan zal het wel toeval zijn, genetisch was het ook al niet verklaarbaar
Op woensdag 28 januari 2004 20:47 schreef bixister het volgende:[..]
volgens mij is dit puur toeval; het lijkt me meer een genetische- dan een (op)voedingskwestie.
quote:Het is (nog) bij die ene tand gebleven, maar er zijn nog wel 4 bulten
Op woensdag 28 januari 2004 21:08 schreef bixister het volgende:
mooizo. is er inmiddels al wat door?
Morgen moet hij nog een dag zo drinken en dan is de stress van uitdroging over. Vandaag hebben we voor het eerst sinds zaterdagochtend weer een normale plasluier gehad.
quote:jemig, da's echt lang!
Op woensdag 28 januari 2004 21:29 schreef moussy het volgende:
Vandaag hebben we voor het eerst sinds zaterdagochtend weer een normale plasluier gehad.
Zaterdagnacht had Cas enorme honger, maar was het een drama, ik heb 2 uur zitten druppelen met een tuitbeker om er uiteindelijk 80 cc in te krijgen. Huilend heb ik de huisartsencentrale gebeld en het hele probleem voorgelegd. Die muts aan de foon vond het onzin dat ik belde. Er was toch vocht in gekomen. Ze zei ook nog, zeker uw eerste kindje he, dat u midden in de nacht belt. Een kind kan makkelijk op 2 voedingen leven..... MUTS!! Daar kon ik het mee doen.
Oftewel * dice heeft weer een takkenacht achter de rug Da's 5 op rij.
Dice, waardeloos die slapeloze nachten, je zou ze er wel door willen duwen he die tandjes.
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 09:08 schreef dice het volgende:
Oftewel * dice heeft weer een takkenacht achter de rug Da's 5 op rij.
Hij begint nu ook met dunne zure ontlasting en rode-tanden-appel-wangen dus het is nu écht oppassen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |