abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16659179
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 15:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Mijn ouders deden het met bier
Het gaat denk ik dus toch om de alcohol...

oké, dan is dat duidelijk.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  woensdag 28 januari 2004 @ 16:08:28 #77
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16659593
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 15:16 schreef Rewimo het volgende:
Jammer dat ze die tandjes krijgen als ze zo heel klein zijn. Anders zou waterijs lekker verkoelend kunnen werken.
Wat wel weer zou kunnen is een goed nat washandje/spuugdoekje in de vriezer leggen zodat ze daarop zouden kunnen sabbelen?
pi_16659816
ik heb voor Piet zo'n bijtring die je in de koelkast kunt leggen. vindt ie wel lekker geloof ik.

hoe is 't vandaag gegaan moussy?

pi_16660537
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 15:53 schreef Mirage het volgende:

[..]

Het is dat ik op het moment nergens de ijslollies helemaal kleurstofvrij kan vinden anders had ik dit zeker gedaan. Bij Brian werkte het prima ! Wel zoog ik eerst zelf een poosje aan het ijsje ( anders loop je risico dat de lipjes oid eraan " plakt " doordat het te vrieskoud is ).
Dan "wreef" ( of legde het er even op ) ik er een paar keer mee over de pijnlijke plek.

Nu vind ik alleen nog soortgelijke ijsjes in de supermarkt waar wél kleurstoffen e.d. in zitten. Erg jammer.

en zelf ijslollies maken ?? je kunt van die vormpjes gewoon vullen met water (evt met diksap aangelengd voor wat smaak of thee)

wij maakten ijsblokjes en die deden we in de fles met water waardoor het water ijs en ijskoud was en daar sabbelde ze dan op als het heel erg pijn deed. Later overgestapt op bovengenoemde zelfgemaakte ijslollies toen ze die kon hanteren.

pi_16664611
Ik heb voor Janneke bij babywalz een bijtring besteld van Mam. Deze kan je met een klip vastmaken (net zon ding als je met spenen ook hebt) Het lijken net 3 spenen naast elkaar maar dan met water erin. Die in de koelkast en sabbelen maar. Het voordeel van deze dingen is dat ze voor de hele kleintjes handig zijn. Je kunt ze dus net als een speen inje mond doen. en niet kwijt raken want hij zit aan je vast.

Voor Bo had ik, ook bij babywalz, een sabbellapje besteld. Dat was toen voor haar ook echt favoriet hier. Een doekje waar ze dus op kunnen bijten en aan alle 4 de hoeken rubberen dingen met verschillend relief zitten. Bo heeft er wat op afgeknauwd. Maar die was iets later met het krijgen van tandjes en die kon dat dus goed vasthouden. Kon gewoon in de wasmachine en droger

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16666304
Wat me opvalt en me tegelijkertijd ook afvroeg is of kindjes die de borst krijgen later zijn met tandjes krijgen dan kindjes die worden groot gebracht met de fles.
Is dit toeval? Of is dit ook wetenschappelijk bewezen?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16666375
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 20:01 schreef melonovy het volgende:
Wat me opvalt en me tegelijkertijd ook afvroeg is of kindjes die de borst krijgen later zijn met tandjes krijgen dan kindjes die worden groot gebracht met de fles.
Sven is ook een flessekind en kreeg zijn eerste 2 tandjes (en enige tot nu toe) toen hij bijna 7 maanden was.......is niet vroeg toch?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_16666649
alicia kreeg de 1e met 4-en halve maand, snel gevolgd door nog 3 tandjes. toen is het wat langzamer gegaan en inmiddels is het compleet.
  FOK!fossiel woensdag 28 januari 2004 @ 20:40:34 #84
2628 Karin
pi_16667588
Bram kreeg zijn eerste 2 tandjes tegelijk met 3,5 maand terwijl hij nog volledige bv kreeg.
Ondertussen heeft hij er al een tijdje 8 en volgens mij heeft hij nu last van zijn hoektanden. Kwijlt weer enorm, kluift aan alles wat maar in de buurt is (zelfs mijn neus en wangen zijn soms de pineut) en heeft flink rode wangen en is wat hangerig. Ben al allert op rode vlekjes, misschien toch de waterpokken maar denk eerder aan die stomme tandjes! Waarom moeten die krengen toch ook zo'n pijn doen voor die kleintjes, vind het zo sneu.
pi_16667825
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 20:01 schreef melonovy het volgende:
volgens mij is dit puur toeval; het lijkt me meer een genetische- dan een (op)voedingskwestie.
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2004 @ 20:51:22 #86
7074 moussy
kuttekop
pi_16667969
Chamodent

De score van vandaag is: 3 x 150cc melk 1x 120cc diksap en 1 danootje.

Wat nou zou zielig was aan dit alles, het kind wílde wel drinken of sabbelen (we hebben zelfs ijsjes geprobeerd) maar kon het gewoon op 1 of andere manier niet.

Chamodent

Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2004 @ 20:52:22 #87
43556 miss_dynastie
pi_16668007
Gelukkig, heeft ie in elk geval iets binnen gekregen
Is het gevaar voor uitdroging nu geweken, Mous, of issie er nog ernstig aan toe?
pi_16668582
Kijk, dat is nog eens goed nieuws!
pi_16668610
mooizo. is er inmiddels al wat door?
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 28 januari 2004 @ 21:09:28 #90
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16668656
Hè dat is een hele opluchting
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_16669414
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 20:47 schreef bixister het volgende:

[..]

volgens mij is dit puur toeval; het lijkt me meer een genetische- dan een (op)voedingskwestie.

dan zal het wel toeval zijn, genetisch was het ook al niet verklaarbaar
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2004 @ 21:29:52 #92
7074 moussy
kuttekop
pi_16669431
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 21:08 schreef bixister het volgende:
mooizo. is er inmiddels al wat door?
Het is (nog) bij die ene tand gebleven, maar er zijn nog wel 4 bulten

Morgen moet hij nog een dag zo drinken en dan is de stress van uitdroging over. Vandaag hebben we voor het eerst sinds zaterdagochtend weer een normale plasluier gehad.

pi_16669581
quote:
Op woensdag 28 januari 2004 21:29 schreef moussy het volgende:
Vandaag hebben we voor het eerst sinds zaterdagochtend weer een normale plasluier gehad.
jemig, da's echt lang!
(kan er een 'bezorgdey' worden toegevoegd aan 't smiley-repertoire?)
  † In Memoriam † woensdag 28 januari 2004 @ 23:10:57 #94
7074 moussy
kuttekop
pi_16672887
er was wel eens een plasje hoor, maar geen "goede" plasluiers die hij normaal heeft. Maar dinsdag had hij 's morgens maar een klein beetje in zijn luier. Daar zijn de navelbandjes nou handig voor, het plasje kwam niet verder dan het navelbandje, dus het was een plasje van niks en dat was het enige dat we die dag hebben gezien.

Zaterdagnacht had Cas enorme honger, maar was het een drama, ik heb 2 uur zitten druppelen met een tuitbeker om er uiteindelijk 80 cc in te krijgen. Huilend heb ik de huisartsencentrale gebeld en het hele probleem voorgelegd. Die muts aan de foon vond het onzin dat ik belde. Er was toch vocht in gekomen. Ze zei ook nog, zeker uw eerste kindje he, dat u midden in de nacht belt. Een kind kan makkelijk op 2 voedingen leven..... MUTS!! Daar kon ik het mee doen.

donderdag 29 januari 2004 @ 09:08:42 #95
12560 dice
Koffiekoffiekoffiekoffiekoffie
pi_16677999
Moussy : jouw antwoord had moeten zijn : Nee, ik bel midden in de nacht om jullie een plezier te doen en omdat jullie anderstoch niets beters te doen hebben. Bovendien interesseert het welzijn van mijn kinderen me geen reet !

Vreselijk als mensen dan ook nog zo'n opmerking maken 'Zeker uw eerste kindje ?' Nee trut, tis mijn vijfde en ik maak me zorgen !! Als jij niet in staat bent om op een proffesionele manier iemand aan de telefoon te woord te staan pleur dan terug naar je eiland !!!

Oftewel * dice heeft weer een takkenacht achter de rug Da's 5 op rij.

'Kots' zei het paard. 'Grote kots !' Maak het verhaal af en kleur de plaatjes.
pi_16678141
Jeetje Moussy, wat een hork dat mens
Hoe gaat het vandaag met Cas?

Dice, waardeloos die slapeloze nachten, je zou ze er wel door willen duwen he die tandjes.

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  Jubileum moderator donderdag 29 januari 2004 @ 20:53:44 #97
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16696793
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 09:08 schreef dice het volgende:
Oftewel * dice heeft weer een takkenacht achter de rug Da's 5 op rij.

Sorry, maar het is zo herkenbaar zo'n humeur na een slapeloze nacht of 2.... of 3....
Erg he? En het went nooit...
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_16697719
Hoe gaat het nu met Cas? Zijn er al meer tandjes in zicht? Gaat het eten en drinken al weer beter?
Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2004 @ 21:45:51 #99
7074 moussy
kuttekop
pi_16698604
eten en drinken is sinds vanmiddag 16 uur weer helemaal nadda noppes niks. Straks nog even kijken of er wat in gaat en anders morgen naar de huisarts

Hij begint nu ook met dunne zure ontlasting en rode-tanden-appel-wangen dus het is nu écht oppassen!!

pi_16698748
He wat erg joh!!! Wel tekenen die ook wijzen op het doorbreken van de tandjes. Hopelijk schieten ze als kool zn mondje uit nu en kan hij weer gewoon lekker drinken!!
Sterkte hoor.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')