Cas heeft een tand!!!
quote:Het ziekenfonds deelt ze toch gratis uit?
Op maandag 26 januari 2004 22:06 schreef Knoekie het volgende:
Ik heb er ook nog een paar...Kopen?
quote:Particuliar (schrijf ik het goed?) niet in ieder geval alleen kunstgebitten.
Op maandag 26 januari 2004 22:07 schreef moussy het volgende:[..]
Het ziekenfonds deelt ze toch gratis uit?
Chiara heeft 2 onder en 1 boven en de 2e boven is ook op komst.
Janneke heeft er 2 onder. En ze zijn vlijmscherp.
quote:Hmmz, hij is particulier verzekerd, nahjah dan moet ie het maar zelf doen. Maar dan moet Cas bij het volgende tandje maar gewoon zere billen krijgen en niet dat drama weekend dat we nu achter de rug hebben.
Op maandag 26 januari 2004 22:08 schreef Knoekie het volgende:[..]
Particuliar (schrijf ik het goed?) niet in ieder geval alleen kunstgebitten.
Chiara, grote meid.
quote:uhh nee het is: particulier
[Particuliar (schrijf ik het goed?) niet in ieder geval alleen kunstgebitten.
quote:zere billen zijn ook niet zo leuk,
Op maandag 26 januari 2004 22:13 schreef moussy het volgende:[..]
Hmmz, hij is particulier verzekerd, nahjah dan moet ie het maar zelf doen. Maar dan moet Cas bij het volgende tandje maar gewoon zere billen krijgen en niet dat drama weekend dat we nu achter de rug hebben.
Chiara, grote meid.
quote:tegen zere billen zijn smeerseltjes. Tegen niet willen eten of kunnen eten zijn geen smeerseltjes. Aangezien 120 cc op een dag voor een boeddah-beeldje te weinig is zag ik het kind al aan de slangetjes in het ziekenhuis liggen
Op maandag 26 januari 2004 22:15 schreef akkien het volgende:[..]
zere billen zijn ook niet zo leuk,
misschien moeten cas zn tanden dan maar gewoon zonder problemen doorkomen...
quote:gewoon allebei niet doen, maar dan zijn zere billen inderdaad wel aantrekkelijker
Op maandag 26 januari 2004 22:16 schreef moussy het volgende:[..]
tegen zere billen zijn smeerseltjes. Tegen niet willen eten of kunnen eten zijn geen smeerseltjes. Aangezien 120 cc op een dag voor een boeddah-beeldje te weinig is zag ik het kind al aan de slangetjes in het ziekenhuis liggen
quote:Lune heeft er ook twee onder (de eerste geproduceerd bij precies 4 maanden en de volgende 2 dagen later), verder is ze wel driftig aan het kauwen en buiten op haar knuistjes, maar boeven zie ik niets dus of er onder nog meer komt????
Op maandag 26 januari 2004 22:12 schreef jessie het volgende:
Neeee Melonovy ze heeft toch het woord centraal weggelaten dat is juist goed van dr hoor![]()
![]()
Janneke heeft er 2 onder. En ze zijn vlijmscherp.
Enne Sverre (nu 17 maanden en al een tijdje 8 tandjes rijk) heeft er gisteren 2 kiezen onder doorgegooid en vandaag een hoektandje boven, dus hoezo tandenmaand hier :-)
quote:
Op maandag 26 januari 2004 23:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Gefeliciteerd Cas!!! Heeft mama ook een foto gemaakt?
Zelfs niet van mijn bebloede vinger.
Cas zat op mijn vinger te kauwen, tot ik iets voelde knappen in zijn mond en iets héél scherps voelde. Toen was het tandje door en dacht ik dat mijn vinger bloedde, maar was het Cas' tandvlees.
http://cas.beebiesite.nl/final/home/
-edit- oh jawel, das dan nieuw zeker
quote:
Op maandag 26 januari 2004 23:34 schreef moussy het volgende:[..]
Zelfs niet van mijn bebloede vinger.
Cas zat op mijn vinger te kauwen, tot ik iets voelde knappen in zijn mond en iets héél scherps voelde. Toen was het tandje door en dacht ik dat mijn vinger bloedde, maar was het Cas' tandvlees.
quote:Ja dat is er vandeweek net nieuw op gezet, leuk he?
Op maandag 26 januari 2004 23:41 schreef moussy het volgende:
Ik moet toch eens even kijken op die beebiesite, ik heb volgens mij geen tandengrafiekje.http://cas.beebiesite.nl/final/home/
-edit- oh jawel, das dan nieuw zeker
quote:Dat is idd wel een leuk iets. Kan je mooi op bijhouden welke er wanneer bijgekomen is.
Op maandag 26 januari 2004 23:48 schreef Jonnetje het volgende:[..]
Ja dat is er vandeweek net nieuw op gezet, leuk he?
quote:
Op maandag 26 januari 2004 23:48 schreef Jonnetje het volgende:[..]
Ja dat is er vandeweek net nieuw op gezet, leuk he?
Wat grappig, Cas is met 144 dagen 1cm kleiner dan dat Wilyan was met 144 dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |