Ik vind het juist dankzij deze film een interessante theorie, neem het meer serieus dan vroeger iig. En dat nummer van Oasis is inderdaad geweldig!quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:35 schreef furanku het volgende:
Het gegeven "leg een potlood 10 cm opzij in je jeugd en je hele toekomst veranderd" vond ik wel een beetje overdreven
Alle fronten imo, je kunt het andersom ook stellen.. Ik vond DD weer net iets te vaag en de verhaallijn veel minder goed. Het blijft persoonlijk..quote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:01 schreef HAL9000S het volgende:
Op welk front overtreft TBE Donnie Darko dan als ik het vragen mag?
ja, en daar ben ik het weer totaal niet mee eensquote:Op zaterdag 31 juli 2004 20:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Alle fronten imo, je kunt het andersom ook stellen.. Ik vond DD weer net iets te vaag en de verhaallijn veel minder goed. Het blijft persoonlijk..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Gorro op 02-08-2004 20:43:59 ]None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free
Zo, dat kan je wel zeggen jaquote:Op zondag 1 augustus 2004 20:02 schreef HAL9000S het volgende:
Spoiler
quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:02 schreef HAL9000S het volgende:
Spoiler
Niet waar, het is het einde van de Director's Cut versie.quote:Op maandag 2 augustus 2004 20:41 schreef Devano het volgende:
Wat nou spoiler, het is een DvD extra..
Ik gok beide..quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 00:48 schreef MrX1982 het volgende:
edit: op play.com kan je trouwens de dvd al bestellen. Zou die de directors cut einde hebben of het bios einde.
Dat is te hopen dan. Bij de dvd op amazon.com staan iig beide eindes, dat zal op de dvd bij play.com ook wel zijnquote:Op dinsdag 3 augustus 2004 01:42 schreef devv05 het volgende:
[..]
Ik gok beide..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar over het algemeen een leuke film, wel een aanrader. Hij krijg een 7.4 van mij denk ik.
Het lijkt mij niet meer dan logisch dat alle black-outs worden opgevult, maar is het neit meer als verassend wat er precies gebeurt tijdens die black-outs? Je kan mij niet vertellen dat je al precies wist wat er met zn vader precies gebeurde in de gevangenis..quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 23:06 schreef user_friendly het volgende:
heb m net gezien. ik vond hem nogal tegenvallen, de film valt snel in de herhaling door steeds iets te veranderen uit het verleden. je hebt direct al door dat hij al die blackouts bij langs zal gaan. niet echt verrassend wel een leuk tussendoortje maar niet boven gemiddeld.
Inderdaad.. net geen 7,5quote:Op woensdag 4 augustus 2004 04:14 schreef Cheese het volgende:
Maar over het algemeen een leuke film, wel een aanrader. Hij krijg een 7.4 van mij denk ik.
quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:16 schreef nederhorror.nl het volgende:idd dat klopt niet, alleen Aston's realiteit veranderd, die van zijn medegevangene niet. Maar ook het volgende vind ik vreemd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar goed, echt storend vind ik het niet..
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
Ik vond allebei de eindes op DD lijken. De ene is "ik offer mijn leven op voor mijn geliefden", de ander is "ik herken je vaag omdat we in een parallel universum veel met elkaar te maken hadden"quote:Op dinsdag 10 augustus 2004 02:28 schreef BdR het volgende:
Ik kreeg wel het idee dat de hele film is ontstaan naar aanleiding van Donnie Darko, dat Hollywood dacht "dat was een goede film, zoiets moeten wij ook maken". Helemaal als je kijkt naar de "sad-ending", daar blijkt het hele idee/thema precies hetzelfde.
Haha, die is wel leuk,quote:Op woensdag 11 augustus 2004 12:49 schreef err het volgende:
Overigens, Evan Treborn -> Event Reborn
was helemaal geen happy end, hij was het meisje kwijt hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:42 schreef Plato1980 het volgende:
Ik vond de film wel aardig, maar er was een happy end en op de één of andere manier vond ik dat niet bij de film passen.
Als je hem met het andere einde vergelijkt is het relatief gezien zeker wel een happy end.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:46 schreef gurlie het volgende:
[..]
was helemaal geen happy end, hij was het meisje kwijt hoor
Precies dat bedoel ik. Hij was Kayleigh inderdaad kwijt, maar hij heeft haar in dit scenario nooit gekend en dus was dat ook niet erg. Je treurt immers niet om een meisje dat je nooit gekend hebt.quote:Op woensdag 11 augustus 2004 15:52 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Als je hem met het andere einde vergelijkt is het relatief gezien zeker wel een happy end.
hij heeft haar in dat scenario wel degelijk gekend, alleen zij hem niet..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies dat bedoel ik. Hij was Kayleigh inderdaad kwijt, maar hij heeft haar in dit scenario nooit gekend en dus was dat ook niet erg. Je treurt immers niet om een meisje dat je nooit gekend hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan zou ik het wel weten
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Evan kent haar nog steeds, want als ie wakker wordt van de laatste ingreep in de geschiedenis, dan roept ie Kayleigh, waar is Kayleigh. Lenny vraagt dan: "Wie is Kayleigh?".quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Precies dat bedoel ik. Hij was Kayleigh inderdaad kwijt, maar hij heeft haar in dit scenario nooit gekend en dus was dat ook niet erg. Je treurt immers niet om een meisje dat je nooit gekend hebt.
quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:38 schreef HAL9000S het volgende:
In die tijdlijn heeft hij haar in principe nooit ontmoet...hij kiest ervoor haar nooit te ontmoeten om alles te vermijden. Hij offert zichzelf gewoon op, en dan nog...als ik zou kunnen kiezen tussen een meisje niet leren kennenjij hebt het weer over het DC einde.. ik over die van de bios..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dan zou ik het wel weten
Hoezo voor 6 euro???quote:Op dinsdag 3 augustus 2004 20:47 schreef MakaveliTheDon het volgende:
TOPPIE deze film.. In een LANGE tijd nie meer zo'n VETTE film gezien. ah en dat maar voor 6 uero:D aanrader voor de twijfellaars lache wanneer ie wakker wordt zonder armen..
Hij had de herinnering aan haar nog wel..quote:Op woensdag 11 augustus 2004 16:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het zou zomaar kunnen. Het "kleine dingen hebben grote gevolgen" princiepe.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:35 schreef furanku het volgende:
Had hem gisteren ook gekeken, en ik vond hem zeer goed. Het gegeven "leg een potlood 10 cm opzij in je jeugd en je hele toekomst veranderd" vond ik wel een beetje overdreven, maar daarom niet minder ok.
Je kunt natuurlijk niet het potloodje verantwoordelijk houden voor alle gevolgen, want als je stelt dat subtiele dingen grote gevolgen kunnen hebben, dan zijn er natuurlijk heel veel subtiele dingen die ook invloed hebben, naast het potloodje.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:24 schreef UFOtje het volgende:
verhaaltje
dat er een hoop andere invloeden zijn wil niet zeggen dat dat potloodje geen beslissende factor is.quote:Op zondag 22 augustus 2004 20:27 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Je kunt natuurlijk niet het potloodje verantwoordelijk houden voor alle gevolgen, want als je stelt dat subtiele dingen grote gevolgen kunnen hebben, dan zijn er natuurlijk heel veel subtiele dingen die ook invloed hebben, naast het potloodje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |