abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16606314
Heeft iemand deze film al gezien? Hij doet't erg goed in the States!
Hij is nr 1 in de box-office van het afgelopen weekend...

THE BUTTERFLY EFFECT

Plaats hier je commentaar a.u.b

maandag 26 januari 2004 @ 20:06:41 #2
70949 the_cheat
the cheat the cheat
pi_16606576
ik vind dat schreeuwende gezicht in het rechter oog van die gast op de poster wel cool
soms heb je wel is van die momenten....nu even niet dus!!!!
pi_16606607
Nee niet gezien, maar Amy Smart zegt al genoeg

Dus ik zal binnekort wel is rond gaan kijken

pi_16606993
Nog nooit gehoord van amy smart eigelik...
Ook niet van die film. Dus denk ook niet dat ik hem ga kijke
pi_16607368
Trailer is te vinden op http://www.apple.com/trailers/newline/the_butterfly_effect/

Ziet er wel uit als een vrij gave film iig...

maandag 26 januari 2004 @ 21:14:24 #6
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_16608976
Hij lijkt mij wel interessant
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_16609923
Eerste serieuze film van meneer Kutcher toch volgens mij? Trailer is erg gaaf!
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_16611457
Kijk hier al een tijdje naar uit. Sowieso boeiend verhaal.

Beetje Frequency meets Groundhog Day.

I love the smell of wet grass in the morning.
pi_16693078
Heb hem inmiddels gezien en hij viel ietwat tegen, hij kon mij niet boeien voor de volle lengte...
  donderdag 29 januari 2004 @ 20:32:07 #10
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_16696083
quote:
Op maandag 26 januari 2004 20:07 schreef 2xD het volgende:
Nee niet gezien, maar Amy Smart zegt al genoeg

Dus ik zal binnekort wel is rond gaan kijken

Ashton Kutcher zegt ook genoeg.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_16696170
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 20:32 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ashton Kutcher zegt ook genoeg.

Maar die is juist indrukwekkend

voor het eerst...

pi_16707693
Erg leuke fillm , had hm gisteren gezien
pi_16930198
Zojuist gekeken. Erg coole film, hoewel ik die Ashton Kutcher normaal gesproken echt 3x niks vind speelde hij best goed vond ik. Verhaal vond ik over het algemeen ook leuk, beetje een kruising tussen Donnie Darko, Groundhog Day en Frequency - zoals al eerder gezegd. Aanrader dus!
Nee.
pi_16947300
Die film is echt SUPER!!!!

of overdrijf ik nu KQ??

Any way... hij is goed, en voor wie niet van Kutcher houd... dit lijkt in de verste verte niet op wat hij eerder gedaan heeft, en je kan deze dan ook rustig gaan kijken...

zondag 8 februari 2004 @ 22:26:05 #16
54847 inspiral
poor misguided fool
pi_17013629
Ik heb em van de week gekeken. Ik vond het een soort van kruising tussen Memento en Jacob's Ladder. Geen makkelijke film maar zeker een aanrader.
I hate to be loved, but I need to feel wanted || [url=http://www.barflyonline.co.uk/]Barfly[/url], best unsigned UK band around
  donderdag 25 maart 2004 @ 01:01:29 #17
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_17950741
Een alleraardigste film... Skimmer had gelijk toen hij zei dat ook voor degene die niet van Kutcher houden, deze film nog goed te genieten is. Hij speelt een behoorlijke en serieuze rol en ik moet eerlijk bekennen dat als ik zijn voorgaande misbaksels niet zou kennen, ik hem zelfs een goede acteur zou noemen.

Goed, ik zal even een inleiding geven tot het verhaal:
Kutcher groeit op en maakt wat "schokkende" dingen mee. Hij word echter geplaagd door blackouts, waardoor hij zich niets van die dingen kan herinneren. Hem word geadviseerd een logboek bij te houden en als hij volwassen is, komt hij erachter dat hij door middel van het lezen van bepaalde pasages (pasages die dus corresponderen met de keren dat hij een black-out had) hij terug in de tijd kan reizen om op die manier bepaalde dingen te doen of ongedaan te maken.

Nou ja, een lekker concept dus, wat ook nog eens heel degelijk is uitgewerkt. Zeker een aanrader!
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_17967164
Ashton Kutcher die eens niet debiel doet? ik ben benieuwd!
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
pi_17969257
Woah die trailer is wel erg cool.. is ie al in de bios?
Chicks with anorexia snort diet coke
PSN: Mones_NL
pi_18312416
Erg goede film.. kan Donnie Darko niet overtreffen maar kon mij wel tot het einde boeien.
Voor de fans van mystery/timetravel/brainfuck films is het zeker wel een aanrader!

Helaas komt deze film pas aan het eind van juli bij ons in het bioscoop.
Proud owner of: NES, SNES, GB Pocket, GBC, Virtual Boy, N64, GBA, GameCube, Dreamcast, XBOX and some vodka..
  zaterdag 10 april 2004 @ 08:11:32 #21
23107 dolle_hond
topicverkoper
  zaterdag 10 april 2004 @ 08:13:48 #22
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18316166
* terugvind

Dit is echt my kind of movie waarschijnlijk
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  zondag 11 april 2004 @ 08:10:54 #23
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_18339691
Het is een variant op Donnie Darko, duidelijk er van af gekeken, met natuurlijk wat wendingen en wat meer thriller-achtige elementen. Het geheel levert een tamelijk onderhoudend, maar ook beetje hol beeld.
Waarom gebeurt er niets in de tussenliggende jaren bv. Heel flauw misschien om daar op te letten, maar gezien de structuur van het verhaal wel relevante vraag.
Ik vond AK juist best sterk in zijn rol, op alle fronten, behalve misschien helemaal op het einde.
  woensdag 14 april 2004 @ 01:02:15 #24
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_18407620
quote:
Op zondag 11 april 2004 08:10 schreef dolle_hond het volgende:
Het is een variant op Donnie Darko, duidelijk er van af gekeken
Juist ja... En de overeenkomsten met DD waren? Dat er door de tijd gereist werd? En?
In mijn humble opinion heeft deze film net zoveel overeenkomsten met DD als met GTST.
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  woensdag 14 april 2004 @ 09:14:01 #25
23107 dolle_hond
topicverkoper
pi_18410351
quote:
Op woensdag 14 april 2004 01:02 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Juist ja... En de overeenkomsten met DD waren? Dat er door de tijd gereist werd? En?
In mijn humble opinion heeft deze film net zoveel overeenkomsten met DD als met GTST.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
overeenkomsten met GTST weet ik niet, dat kijk ik namelijk niet.

uiteraard zijn er ook veel verschillen tussen TBE en DD, anders zou het namelijk een remake zijn In TBE is bijvoorbeeld veel meer humor aanwezig.
pi_18410843
Aan de titel en de voorkant te zien had de film net zo goed chaos-theorie konnen heten, wel?
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_18412513
over 5 minuten issie binnen, vanavond maar eens kijken
onder
  vrijdag 16 april 2004 @ 13:32:46 #28
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_18466984
quote:
Op woensdag 14 april 2004 09:56 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Aan de titel en de voorkant te zien had de film net zo goed chaos-theorie konnen heten, wel?
De naam butterfly effect slaat inderdaad op de chaos-theory dat een vlinder in de VS een orkaan in Japan dan laten ontstaan (oid). Hence the name: butterfly effect (of rimpel-effect als je Malcoms (Jurassic Park) uitleg met het water interessanter vond )

Vind TBE eigenlijk wel stoerder klinken dan Chaos-theorie.
  zaterdag 17 april 2004 @ 01:05:15 #29
19902 Hymn
CG Artist
pi_18482387
goede film.

leuk verhaal en we zien Ashton eens een keer als een normaal persoon.
kvind em top
  dinsdag 20 april 2004 @ 20:42:20 #30
30751 DaMayan
Turtle Warriors
pi_18569721
HELE vette film. Beste van de afgelopen tijd iig.
One good thing about music. When it hits you feel no pain.
pi_18612854
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 20:42 schreef DaMayan het volgende:
HELE vette film. Beste van de afgelopen tijd iig.
was eerst van plan om hem niet te kijken, maarja na een paar uur vervelen moet je wel
nou ben wel blij!

echte coole film!
Bekijk mij op:
http://fotoboek.fok.nl/user/Clerick
>> Cetnicki pokret Ravne Gore<<
pi_18821781
Ik heb de film net gekeken. Echt een top film!
Waarom zou je het vandaag doen, als je het morgen ook kan uitstellen!
pi_18822550
Heerlijke film inderdaad... het is niet het acteerwerk, de acteurs of het verhaal, maar het gehele sfeertje dat er gezet wordt... Heerlijk , good ol' Donnie Darko feelin'.
pi_19114553
In 1 woord; WOW!

Heb al een tijdje niet meer zo'n topfilm gezien...
Kutcher acteert gewoon goed en hoewel ik films normaliter met een half oog kijk "zat" ik nu toch echt helemaal in de film....
Waar ik het in het begin van de film ronduit irritant vond dat je telkens de climax van de scéne niet te zien kreeg, werd het ruimschoots goedgemaakt door de lezing achteraf.
Alleen een beetje jammer van de overacting van de "jongere" hoofdpersoon als hij alles recht wilde zetten, dat werd iets te overdreven gebracht.
En er zit een klein foutje in het script;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anyweg, om eerlijk te zijn heb ik hier, ook al zijn het 2 totaal verschillende genres, met meer plezier naar gekeken dan naar Kill Bill 1 en 2 waar ik me al jaren op verheugde; hij blijft in ieder geval langer "hangen" .
I was an atheist until I realized I was God
  zaterdag 15 mei 2004 @ 00:12:56 #35
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_19138970
Gisteren zag ik Amy Smart in n klein bijrolletje in Starsky & Hutch en daarin zag behoorlijk smakelijk uit zwaar understatement .
Opzich n reden om naar deze film te gaan dus
pi_19139165
Ik heb 'm net gezien. Wat een geweldige film met bizarre wendingen iedere keer...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  Redactie Frontpage zondag 16 mei 2004 @ 10:25:01 #37
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19166166
Goede film, echt spannend en goed uitgewerkt. Een ding stoorde me echter.
SPOILER
pi_19167126
quote:
Op zondag 16 mei 2004 10:25 schreef SunChaser het volgende:
Goede film, echt spannend en goed uitgewerkt. Een ding stoorde me echter.
SPOILER
Dat klopt niet helemaal:
SPOILER
Volgens mij...
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
  Redactie Frontpage zondag 16 mei 2004 @ 11:56:41 #39
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19167386
SPOILER
pi_19167595
quote:
Op zondag 16 mei 2004 11:56 schreef SunChaser het volgende:
SPOILER
SPOILER
Woeiii - Blog
  Redactie Frontpage zondag 16 mei 2004 @ 12:21:29 #41
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19167865
SPOILER
pi_19167925
SPOILER
Woeiii - Blog
  Redactie Frontpage zondag 16 mei 2004 @ 12:29:29 #43
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19167996
SPOILER
En die baard was echt lelijk.
  maandag 17 mei 2004 @ 01:14:38 #44
46802 Visitor.Q
Neemt alles op!
pi_19186202
quote:
Op zondag 16 mei 2004 12:29 schreef SunChaser het volgende:
SPOILER
En die baard was echt lelijk.
SPOILER
pi_19397846
Net gezien, erg coole film idd!
Beetje over de top hier en daar, maar dat geeft niet vette soundtrack ook
  dinsdag 25 mei 2004 @ 20:03:13 #46
78097 frank303
Niks teveel gezegd
pi_19401847
Im lovin it! Meer van dit soort films graag!
pi_19404719
quote:
Op zondag 16 mei 2004 11:56 schreef SunChaser het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_19405913
Ik vind het overigens frappant dat deze film door vrijwel alle critici compleet de grond in is geboord, terwijl het publiek -zowel hier als in de VS- de film bejubelt, kijkende naar de waardering op IMDB, moviemeter.nl en hier op Fok!.
  Redactie Frontpage dinsdag 25 mei 2004 @ 22:23:26 #49
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_19406249
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 21:35 schreef Los_Bastardos het volgende:

[..]
SPOILER
Oja
  maandag 31 mei 2004 @ 00:02:35 #50
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_19525135
Net gezien...hele goede film
Zitten natuurlijk vast wat gaten in, maar je moet er wel even voor zoeken.
Religie maakt meer kapot dan je lief is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')