Plaats hier je commentaar a.u.b
Ziet er wel uit als een vrij gave film iig...
Beetje Frequency meets Groundhog Day.
quote:Ashton Kutcher zegt ook genoeg.
Op maandag 26 januari 2004 20:07 schreef 2xD het volgende:
Nee niet gezien, maar Amy Smart zegt al genoeg![]()
Dus ik zal binnekort wel is rond gaan kijken
quote:Maar die is juist indrukwekkend
Op donderdag 29 januari 2004 20:32 schreef SaintOfKillers het volgende:[..]
Ashton Kutcher zegt ook genoeg.
voor het eerst...
of overdrijf ik nu KQ??
Any way... hij is goed, en voor wie niet van Kutcher houd... dit lijkt in de verste verte niet op wat hij eerder gedaan heeft, en je kan deze dan ook rustig gaan kijken...
Juist ja... En de overeenkomsten met DD waren? Dat er door de tijd gereist werd? En?quote:Op zondag 11 april 2004 08:10 schreef dolle_hond het volgende:
Het is een variant op Donnie Darko, duidelijk er van af gekeken
quote:Op woensdag 14 april 2004 01:02 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Juist ja... En de overeenkomsten met DD waren? Dat er door de tijd gereist werd? En?
In mijn humble opinion heeft deze film net zoveel overeenkomsten met DD als met GTST.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.overeenkomsten met GTST weet ik niet, dat kijk ik namelijk niet.
uiteraard zijn er ook veel verschillen tussen TBE en DD, anders zou het namelijk een remake zijnIn TBE is bijvoorbeeld veel meer humor aanwezig.
De naam butterfly effect slaat inderdaad op de chaos-theory dat een vlinder in de VS een orkaan in Japan dan laten ontstaan (oid). Hence the name: butterfly effect (of rimpel-effect als je Malcoms (Jurassic Park) uitleg met het water interessanter vondquote:Op woensdag 14 april 2004 09:56 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Aan de titel en de voorkant te zien had de film net zo goed chaos-theorie konnen heten, wel?
was eerst van plan om hem niet te kijken, maarja na een paar uur vervelen moet je welquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:42 schreef DaMayan het volgende:
HELE vette film. Beste van de afgelopen tijd iig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyweg, om eerlijk te zijn heb ik hier, ook al zijn het 2 totaal verschillende genres, met meer plezier naar gekeken dan naar Kill Bill 1 en 2 waar ik me al jaren op verheugde; hij blijft in ieder geval langer "hangen".
I was an atheist until I realized I was God
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 mei 2004 10:25 schreef SunChaser het volgende:
Goede film, echt spannend en goed uitgewerkt. Een ding stoorde me echter.Dat klopt niet helemaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 mei 2004 11:56 schreef SunChaser het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die baard was echt lelijk.
quote:Op zondag 16 mei 2004 12:29 schreef SunChaser het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die baard was echt lelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 mei 2004 11:56 schreef SunChaser het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 21:35 schreef Los_Bastardos het volgende:
[..]OjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |