(ja, bij 't zappen kom ik af en toe iets moois tegen daar)
Prutsers!
helemaal met je eens
Sky radio zuigt balle
Kijk ons cool zijn we hebben de zanger/zangeres iets laten zingen met de naam van ons radiostation!
Het is dat ik in een kas werk, anders zou ik dat pleuresding van een radio nooit aanhoren .
quote:het is echt een ramp, wat een kutradio
Op maandag 26 januari 2004 20:59 schreef moz het volgende:
sky radioieder uur hetzelfde
echt de radio voor hersenloze mensen, die altijd hetzelfde simpele muziekje willen horen
Des te beter, wat een kutnummer zeg.quote:Op maandag 26 januari 2004 20:38 schreef Foxxy het volgende:
Ze verkorten Sinead O'Connor - 'Nothing Compares to you' ook vaak..
Ja, komt door Nolius. Die heeft geen smaakquote:Op zondag 11 april 2004 09:47 schreef yvonne het volgende:
Lijkt FOK!Radio wel
En hij vindt ws dat jij geen smaak hebt.quote:Op zondag 11 april 2004 09:48 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, komt door Nolius. Die heeft geen smaak
Dat doen ze al heel langquote:Op zondag 11 april 2004 09:37 schreef dwerg het volgende:
Zelfs A kind of magic van Queen ontsnapte vanmorgen niet aan deze smerige manier om meer platen in het uur te krijgen. Nu is het niet het meest fantastische nummer van Queen, maar wel een onderhoudend deuntje. En als ze dan na twee minuten domweg een halve minuut eruit knippen (en nee, dat was geen vloeiende overgang als de man met de schaar meeleest), zoek ik wel een andere zender op waar ze de platen helemaal draaien.
Naar Sky Radio luisteren mensen die minder spelfouten maken dan luisteraars van Radio 538.quote:Op zondag 11 april 2004 13:38 schreef xman het volgende:
Wie luisterd er nou naar Sky Radio!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |