Dit kan zijn doordat je thuisloos bent en gedwongen bent om te zwerven, een pijnlijke en/of chronische ziekte hebt waar je iedere seconde van de dag mee wordt geconfronteerd, psychisch veel pijn ervaart omdat je iedere dag lichamelijk en/of geestelijk wordt mishandeld etc etc
Gooi het in de groep wat je niet aan zou kunnen voor een lange tijd waardoor je niet meer zou willen leven
(inspiratiebron, het topic: Hoe wil jij niet doodgaan? )
ook als k van die mensen zie die nauwelijks hun eigen naam kunnen herinneren denk k dat k mezelf dan allang van kant had gemaakt
quote:ik snap dat je je liever bezig houdt met hoe je wel wil leven dan hoe je niet wil leven, maar iedereen heeft denk ik wel een gedachte over hoe hij/zij het leven op het randje/niet aan zou kunnen m.b.t een bepaalde situatie, daar was ik gewoon benieuwd naar
Op maandag 26 januari 2004 18:40 schreef Sp4wN het volgende:
Ben blij met hoe ik nu leef, ik hou me liever bezig met hoe ik liever WEL leef dan NIET leef (no offence th0) maar dis best wel bullshit topic
quote:dit is een serieus topic
Op maandag 26 januari 2004 18:42 schreef PECR het volgende:
zonder computer en fok!
quote:Mja, waarom zou je je bezig houden met hoe je NIET wil leven? bedoel als je dit topic leest ga je er alleen maar aan denken waardoor je je rot kan voelen, het heeft gewoon geen nut, wees blij met wie je bent, en stort je aandacht op hoe je WEL wil leven en niet van: Ja ik zou niet willen leven met botkanker of aids, want (als je) dat niet hebt hoef je je er toch ook niet druk om te maken? je maakt jezelf alleen maar bang als je erover gaat nadenken dan zit je je hele leven van: SHIT WAT ALS IK AIDS KRIJG?!? bedoel, dan heb je geen leven! geniet ervan!
Op maandag 26 januari 2004 18:43 schreef Hanneke1983 het volgende:[..]
ik snap dat je je liever bezig houdt met hoe je wel wil leven dan hoe je niet wil leven, maar iedereen heeft denk ik wel een gedachte over hoe hij/zij het leven op het randje/niet aan zou kunnen m.b.t een bepaalde situatie, daar was ik gewoon benieuwd naar
helemaal geen bullshit topic dus
Voor de geestigen onder ons: Rokend in de zin van sigaretjes oid opsteken en niet dat ikzelf in de hens sta ofzo
Hoe ik wel wil leven? Zo als ik nu doe vind het wel mooi zo
Dat was het wel.
Schiet maar dus!
En verder was ik het op zich ook wel erg eens met Thaleia (mooier had ik het niet kunnen zeggen)
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 20:03 schreef thaleia het volgende:
Ik zie dagelijks op straat mensen zoals wie ik nooit zou willen leven.
Ik zie dagelijks op tv mensen zoals wie ik niet zou willen leven.
Ik zie dagelijks op Fok mensen zoals wie ik niet zou willen leven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |